Mies lopetti parisuhteen

Anonyymi-ap

Mutta säilyttää meistä yhteiskuvia, itse poistaisin ja poistinkin. Pidän erikoisens tuota, kertoi mukava muistella myöhemmin.
Pitäisittekö te entisistä kumppaneista kuvia vai ajattelenko eritavalla

16

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kyllä itsekin olen säilyttänyt kaikki yhteiset kuvat, videot yms. Sehän on yhdessä koettua elämää. Tärkeintä lienee, että jos haluaa yhteistä historiaa säilyttää, niin ne pysyvät myös ominaan eikä jakele niitä muille näytettäväksi. Siihen täytyy kummankin luottaa. Niin ainakin itse teen.

• Anonyymi

Itse en myöskään säilytä. En halua myöskään pitää mitään yhteyttä, se on mennyttä. Nyt on uusi suhde. Mutta ehkä tämä siksi, kun koen aikaisemman suhteen olleen virhe

• Anonyymi

Ilman muuta niitä tulee säilyttää. Nehän ovat historiaa, jota ei voi muuttaa. Itse olen säilyttänyt kaiken.

• Anonyymi

Miksi tulisi? Ei kuvien hävittäminen historiaa poista, mutta säilyttäminen kertoo, että ei halua päästää irti exästään.

• Anonyymi

Säilytä jos niin koet, se on sinun elämääsi eivät muut voi määräillä miten sitä elät

• Anonyymi

Olohuoneen seinälläkö?

• Anonyymi

Just, olkkarin seinällä perhepotretti lasten ja ex-vaimonsa kanssa.

• Anonyymi

En pidä, ei ole mitään syytä. Vaimoni piti kuvia existään ja neekerisuhteistaan, voitte olla varmoja että kohta kosahtaa. Loppuu tuo virne naamalta.

• Anonyymi

Ainakin jos ryhtyy uuteen suhteeseen, niin ei ole uudelle kumppanille varmaan kauhean kiva, jos toisesta on mukava katsella yhteiskuvia exänsä kanssa ja muistella.

Miksi sitten on ylipäätään erottu, jos on niin mukavaa ollut yhdessä?

• Anonyymi

Jotkut eroavat hyvissä väleissä. Vaatii tietenkin hyvin kypsän ajattelutavan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut eroavat hyvissä väleissä. Vaatii tietenkin hyvin kypsän ajattelutavan

Sehän on kiertoilmaisu joka tarkoittaa: Emme halua kertoa muille kumman päätös ero oli.

• Anonyymi
        UUSI

"Miksi sitten on ylipäätään erottu, jos on niin mukavaa ollut yhdessä?"

Mies eroaa yleensä vain siksi että kumppani muuttuu rumapainoiseksi tai tulee vaihdevuotiseksi. Kummassakin tapauksessa parisuhteesta loppuu seksi/seksuaalisuus. Nuoremmalla iällä rumapainoisuuden syynä on usein se että pullautetaan lapsi ja nainen ei viitsi laihduttaa takaisin kaunispainoiseksi.

• Anonyymi

Tietenkin säilytän kuvat ja videot. Ne ovat muistoja elämästä, ja vieläpä upealta ajalta jolloin vallalla oli valtavasti "rakkautta" ja "välittämistä". -M65

• Anonyymi
      UUSI

Ei mulla ollut exästä kuin yksi kuva. Poistin senkin. Kaipa sitä ois voinut vanhana katsella nuoruuden rakkauttaan ja muistella.

• UUSI

Kyllä kuvat säilyvät. Ne on historiaa siinä missä kaikki muukin.

• Anonyymi
      UUSI

säilytetty on. Molempien, niin miehen kuin minunkin valokuvat on järjestetty kummankin ikävuosien mukaan albumeihin. Albumit ovat sulassa sovussa yhteisen elämän albumien kanssa.

Kummankin kuvissa on hyvin usein mukana muitakin ihmisiä, ystäviä tai sukulaisia kuin vain minä tai mies exän kanssa. Kuvista näkee sen hetkiset kulkuvälineet, mopot, autot, moottoripyörät, rakennusten ulkonäkö, värit, vuodenajat.
      Mennyttä muistellaan lämmöllä tai vähemmän hyvillä mielin. Kuvissa on kummankin koko nuoruus, eletty elämä ennen tätä yhteistä elämää.
      Kuvat eivät aiheuta meistä kummallekaan pienintäkään mustasukkaisuutta eikä ongelmaa.

Kuvia on katsottu yhdessä niin lasten kuin lastenlastenkin kanssa.
      Olemme myös kertoneet jälkipolville keitä kuvissa on, missä mikin kuva on otettu jne.Se on sitä minun, miehen, meidän elämäämme, sukupolven historiaa. Kertomiamme tarinoita voi jälkipolvi muistella senkin jälkeen kun me olemme jo edesmenneitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      276
      2816
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2452
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      107
      1231
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      82
      822
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      52
      805
    6. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      241
      736
    7. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      45
      714
    8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      35
      695
    Aihe