Mitä toivotte joululahjaksi?
Joulu lähestyy
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä taisin saada jo omani 🥰🤗
- Anonyymi
Minkäs sä sait?
- Anonyymi
Ettei ollut vasta pikkujoululahja? 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi yhben asian sinulle kirjoitan etta minussa on sinulle haastetta muista sitten se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs sä sait?
Hänet taas lähemmäksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, joku pidempi kehdenkeskinen lämmin hetki voisi olla sit jotain suurempaa 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, joku pidempi kehdenkeskinen lämmin hetki voisi olla sit jotain suurempaa 😍
Siinä se, varsinainen joululahja 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi yhben asian sinulle kirjoitan etta minussa on sinulle haastetta muista sitten se
tanaan minulla on huono tuuri silla pelaan pasianssiakin mutta minlla on huono tuuri kun se ei mene koskaan papi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tanaan minulla on huono tuuri silla pelaan pasianssiakin mutta minlla on huono tuuri kun se ei mene koskaan papi
aina ei voi voittaa sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos juonut kun kirjoitusvirheet rehoittaa
Rakkautta ja maailman rauhaa.
- Anonyymi
Oletko ehdolla miss maailmaksi? 😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ehdolla miss maailmaksi? 😹
Juhannus kohta tulossa 🥂☀️
- Anonyymi
Joku mukin kirjoitti Rakkautta Maailman rauhaa! Samaa minä toivon.Olen jouluni yksin joten se on vain viikonloppu. Minulla ei ole ketään henkilöä jolle esitäisin jonkun toiveen joulu lahjasta.
- Anonyymi
Luulen että palstalla on muitakin jouluna, en usko että olet yksin.
Hiljaisuutta, rauhaa ja lunta.
- Anonyymi
Joulukortin !!!!!
Polkee jalkaa
Maailmanrauhaa ei tule Anonyymi kirjoitti:
Joulukortin !!!!!
Polkee jalkaa
Maailmanrauhaa ei tuleHiljaisuutta, rauhaa ja lunta, joulukorteilla en tee mitään. Enkä toivo maailmanrauhaa, vaan rauhaa itselleni joulun ajaksi. Maailmanrauha on toisten ihmisten vastuulla.
- Anonyymi
Haluan lahjaksi tapaninajelun SEN miehen kanssa.
- Anonyymi
Toivon rakkautta ja rauhoittumista joulun viettoon lasten ja miesystävän kanssa.
- Anonyymi
Haluaisin käsihoidon.😅
- Anonyymi
Mä voisin ottaa yhdeltä mieheltä kielikylvyn💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin ottaa yhdeltä mieheltä kielikylvyn💋
Voisin antaa sulle hyvät hmmm..🔥🤫
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Muistinmenetyksen. Unohtaa viimeiset 2 vuotta olisi erittäin tervetullutta.
- Anonyymi
Uusi parempi tyyny. Joka aamu niska jumi.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Mun lahjavaatimus on niin äärettömän arvokas, ettei pukki pysty sitä toimittamaan. Ehkäpä kuitenkin saan sen vielä joskus omaksi😉
- Anonyymi
Piiskaa.
- Anonyymi
Onnistuu, koska olet ollut tuhma!
- Anonyymi
Toivon mielenterveystyöhön lisää resursseja, kuten myös nuorten syrjäytymisen ennaltaehkäisyyn. Ettei tarvitse kurppana kailottaa katkeruuttaan pitkin nettiä
- Anonyymi
X5 on mun haaveissa ❤😊
- Anonyymi
Auto vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto vai mikä?
Auto tietty😍saanko🤗💝
- Anonyymi
Hänet toimitettuna ovelle! 🧑🎁🚐 ja nämä voi tulla mukaan👱♀️🙎♂️
- Anonyymi
Jarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821