yhtään turhauta tää tilanne? Niin lähellä mutta niin kaukana...
Eikö sua mies
24
71
Vastaukset
- Anonyymi
Pallit on sinisenä vähemmästäkin.
- Anonyymi
Muuta teekään kun turhauttaa!
Masentaa lähinnä.
- Anonyymi
Turhautuminen tapissa, kyllä ja kyllä.
- Anonyymi
Turhauttaa ja harmittaa
- Anonyymi
Voi sinua rakas😍. T. Tn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua rakas😍. T. Tn.
Joku päivä vielä oonkin oikeasti sun rakas!
- Anonyymi
Voi kun tietäisit!
Ja voi kun tietäisin!!!
Et ehkä tiedäkään kuinka lähellä tänään olin. Kumarruit mun likellä kun mä olin lattialla sun vieressä kykkimässä ja mä katsoin sun suuntaan. Mun ei ollut tarkoitus tirkistellä, mutta sun takapuoli oli aivan mun edessä ja mä en saanut mun katsettani irti!!!! Mä olisin halunnut koskettaa sua niin kovasti, että se ottaa ihan fyysisestikin kipeää ajatellakin!- Anonyymi
Tämä ei oo ollut mahdollista. Me ollaan pysytty kaukana toisistamme.
Jos turhauttaa niin miksi et tee mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei oo ollut mahdollista. Me ollaan pysytty kaukana toisistamme.
Jos turhauttaa niin miksi et tee mitään?Tee itse äläkä siinä ulise
- Anonyymi
Ei oikeammastaan. Enää. Turhautumisen aika meni jo. Kyllästyminen jäi ja tuli osittainen välinpitämättömyys. Joskus välistä tulee hetkiä kun ajattelen jotain muutakin sinuun/meihin liittyvää. Mutta nyt ne kätken. Ei kannattanut roihuttaa tyhjää. Meni ne kaikki lämmöt harakoille.
- Anonyymi
Tarvisin ehkä hyvän vinkin minäkin tuohon etten ajattelisi....kun en muuta ajattele kuin häntä. Kaikki menee pieleen mitä yrittää ja eilen meinasin jo ajaa kolarin sen vuoksi. 🙁
- Anonyymi
Jos olisit kertonut suoraan niin ei oltais tässä miettimässä enää. Ois tekoja jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit kertonut suoraan niin ei oltais tässä miettimässä enää. Ois tekoja jo.
Ei toi nyt oo ihan noin mustavalkoista alkaa möläytellä mitään toiselle kun sormustettuja on molemmat. Toi ei oo nyt reilua. 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvisin ehkä hyvän vinkin minäkin tuohon etten ajattelisi....kun en muuta ajattele kuin häntä. Kaikki menee pieleen mitä yrittää ja eilen meinasin jo ajaa kolarin sen vuoksi. 🙁
Tee vaikka jouluvalmisteluista lista jotka aloitat viikonloppuna. Ensimmäinen adventti sunnuntaina niin joulun odotus voi alkaa siitä pienimuotoisena, esim. adventtikynttilöiden viritys ja sen sellaista pientä. Jotain jouluruokia ja/tai juomia jotka pitää tehdä hyvissä ajoissa valmiiksi, esim. leipominen ja kotikalja. Katsoo mitä uupuu ja hommaa tarpeet jne. Siis jos oikein haluaisi tehdä viimeisen päälle wanhan ajan joulun ja voi keskittyä sitten samalla siihen mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän halunnut. Hänestä se oli kiinni aiemmin. Täällä päässä ei teot sunteensa enää huvita. Jokunen sananen ehkä vielä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee vaikka jouluvalmisteluista lista jotka aloitat viikonloppuna. Ensimmäinen adventti sunnuntaina niin joulun odotus voi alkaa siitä pienimuotoisena, esim. adventtikynttilöiden viritys ja sen sellaista pientä. Jotain jouluruokia ja/tai juomia jotka pitää tehdä hyvissä ajoissa valmiiksi, esim. leipominen ja kotikalja. Katsoo mitä uupuu ja hommaa tarpeet jne. Siis jos oikein haluaisi tehdä viimeisen päälle wanhan ajan joulun ja voi keskittyä sitten samalla siihen mitä tekee.
Ei mene meillä noin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halunnut edes mitään minulta, vain toisten tekoja. No nyt latua riittää.
- Anonyymi
Tähän väliin video eiksjoo
https://youtu.be/37ROIfZoMt8- Anonyymi
Joo ehkä parempi unohtaa. Vaikeaa tulee olemaan.
Tää syö mua sisältä ja elävältä.....
- Anonyymi
Turhauttaa kyllä..
- Anonyymi
Mikä? Mikä sua turhauttaa?
Minusta tuntui ennemmin että pelleilit. Siksi mä lähdin.
Ei me voida olla kuin kavereita.
- Anonyymi
Turhauttaa, mutta odotan sitä ihmettä. Uskon siihen ihmeeseen, että tapaamme vielä ihanan naisen kanssa ja pääsemme keskenään puhumaan syvällisemmin, kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1192157Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1791747Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561412Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661195- 551188
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751006Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62902Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821