Energy Center Finland (Hämeen LVIS Talo)

Anonyymi-ap

Varokaa tuota firmaa. Ostin ilmalämpöpumpun heiltä, ja heti asennuksen jälkeen tuli ongelmia. Kun soitin heille ja kerroin ongelmista, niin puhelu loppu heti, eivätkä vastanneet soittoihin enää.

30

5901

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko kyseessä minkälainen ongelma?
      Laitteen vai asennuksen?

• Anonyymi

Eipä nämä osaa kuin valittaa, olisi mielenkiintoista kuulla niistä ongelmista, kun heti tuli, onko kyse silloin käyttäjän omista tunaroinneista ja jollekin inttäjälle lyöty luuri korvaan?

• Anonyymi

Nykyään kaikenlaiset huijarifirmat tulevat ilmi varsin nopeasti, ja globaalisti!

• Anonyymi

Täällä sama kokemus kyseisestä yrityksestä!!!

• Anonyymi

kun paineliitoksia tehdään urakalla niin syntyy sutta ja sekundaa 🤔

• Anonyymi

Meille ovat asentaneet monta pumppua ja tulevat jatkossakin asentamaan. Aina hoitunut yhteydenpito sujuvasti. Ei moitittavaa 5/5

• Anonyymi

Buahahahah 🤣🤣

• Anonyymi

Näitä talotekniikan "ammattilaisia" syntyy nykyään kuin sieniä sateella. Riittää vain hienot nettisivut ja sitten ollaan niin alan ammattilaisia. Tämä lämpöpumppu, aurinkosähkö, autolataus tms. alan markkinat käyvät kuumina, kuin kiuas. Perävalo takuu riittää tällä hetkellä ja silti töitä riittää.

Ei voi, kuin nauraa....

• Anonyymi

Meille asensivat vesi-ilma-lämpöpun öljykatilan tilalle noin vuosi sitten. Homma hoitui päivässä. Lämmitettävä tila n. 150 m2. Alussa oli jotain säätöä, hotiva moitteettomasti.
        Suosittelen.
        Jussiv.

• Anonyymi

Sama kokemus kyseisestä firmasta, en todellakaan voi suositella.

• Anonyymi

Tämä firma taitaa olla nyt jo lopettanut toimintansa?

• Anonyymi

Kyseisen firman asentajat kävivät asentamassa ilmalämpöpumpun firma voi hyvin ja asentajat osaavat asiansa

• Anonyymi

Itsellä vain positiivisia kokemuksia Energycenteristä. Yhden ilmavesilämpöpumpun kävivät asentamassa. Nopeasti tuli, eikä mitään valituksia laadusta

• Anonyymi

Täälä myös täysin samat kokemukset kyseisestä firmasta. Ei voi suositella ollenkaan.

• Anonyymi

Minulle ko. yritys kävi asentamassa ilmavesilämpöpumpun sekä viilennykseen ilmalämpöpumpun. Homma hoitu kahdessa päivässä ja taisi vesi olla poikki noin 20minuuttia.

Hyvin kerrottiin, että alkuun säädetään perus lämmityskäyrä, jonka jälkeen hienosäädetään, kun lämmityskausi alkaa kunnolla. Moitteettomasti on toiminut lämmitys, ja lupasivat tulla hienosäätämään lämmityksen keväällä.

Asiakaspalvelu toimi kyllä hyvin.

• Anonyymi

En tiedä onko tämä aito huono kokemus vai joku kilpailevan pumppuvirman trolli,. mutta kyllä minulla on pelkästään hyviä kokemuksia energy center oy:stä. Kävivät syksyllä asentamassa uuden VILPin ja kodin lämpö pysynyt tasaisena ja sähkölaskut pudonneet 40%... Eli eiköhän tämä "investointi" itsensä maksa moninkertaisesti takaisin..

Ps. Aiemmin lämpesi öljyllä, reilu 150 neliötä..

• Anonyymi

Meillä laukes noiden asentama pumppu niille sijoilleen. Eivät vastanneet.

• Anonyymi

Mitenhän pakkasilla tämän firman huolto toimii? Saako apua?

• Anonyymi

Tuo minuakin kiinnostaa. Mitä kokemuksia?

• Anonyymi

Samat kokemukset täällä. Välttäkää ongelmia ja pysykää erossa tästä firmasta

• Anonyymi

Hyvin on meillä i- pumput pelanneet …mutta tuntuu kilpailijan nokkimiselta…

• Anonyymi

Uusien asennus kyllä kelpaa. Huolto- ja takuutyöt onkin sitten todella haastavia. Jouduin lopulta tilaamaan muualta huollon. En suosittele!

• Anonyymi

Tekeekö tämä firma vielä hommia?

• Anonyymi

Ei tee.

• Anonyymi

Tekee hyvää jälkeä.

Eiköhä täälläkin ole vaan kilpailijoiden kettuiluja, kun tuntuu olevan Suomessa yrittäminen sillä tasolla, että sorsitaan vaan muita.

Itselle asennettu jo toinen pumppu yrityksen toimesta ja kaikki toiminut moitteettomasti ja asiat tehtiin niin kuin luvattiin.

• Anonyymi

Myös meillä huonoa kokemusta firmasta.
      Asensivat pumpun väärin . Heidän omien virheiden takia useampia korjauksia.
      Puheluihin ei vastattu. Useamman kerran sai pyytää, että korjaisivat virheensä. Asiakaspalvelu todella töykeää.

• Anonyymi

Meillä ko. Firma hoitanut mallikkaast saatiin ilmastoinnin, sähkön ja putkiasennukset huvilalle saman katon alta… Aiemmin on asennettu 3 ilmalämpöpumppua ja maalämpökone asuntoon aina on mennyt hyvin ja sovitussa ajassa!

• Anonyymi

Kuullostaa peiliin katsomiselta ….ammatti valittaja

• Anonyymi00030

Aika sekavaa työntekijäkaartia tuolla "töissä", pakulla kohelsivat Pirkkalan ohitustustiellä kiilaten muita autoilijoita keskikaiteeseen. Jotain apupojan näköisiä kloppeja oli hytissä. Ei ole kovin hyvää mainosta firmalle tuollainen. LPV-439 rekkarilla. Tais olla työtyytyväisyys kuskilla tapissaan.

• Anonyymi00031

Juu siellä yksi aivan sekopäinen 🤡 sälli töissä.. Ei, en siis ihmettele tota paskaa asiakaspalvelua mitä saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1048
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      39
      531
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      507
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      22
      506
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      504
    12. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      484
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      454
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      148
      436
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    18. 21
      422
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe