Miettinyt mitä kurpat syö

Anonyymi-ap

Jos pyytää kurppaa ulos niin syökö se linnunsiemeniä vai näin talvella talia talipallosta vai suklaata vai mitä kurpat syö

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talia syövät. Lihottavat itseään pahojen päivien varalle.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17646081p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aikainen mato kalan syöpi.

    • Anonyymi

      Kannattaa tarjota kulhollinen lohenpäitä, niissä on kurpan rakastamaa rasvaa.

    • Anonyymi

      Suolaiset tuotteet:
      Savukirjolohivoileipäkakkua
      Peuravoileipäkakkua
      Tomaatti-yrttivoileipäkakkua
      Fenkoli-lahnatarteletteja
      Punajuuri-vuohenjuustotarteletteja
      Palvilammastarteletteja
      Savumuikkupasteijoita
      Suppilovahveropasteijoita
      Kurpitsa-inkivääripiirakkaa
      Tattipiirakkaa
      Kotimaisia juustoja ja siemennäkkileipää

      Makeat tuotteet:
      Ellen Svinhufvud -kakkua
      Kultarannan kuningatarkakkua
      Mustaherukka bebeleivoksia
      Puolukkatarteletteja
      Karpalo- ja mustikka macaronseja
      Lusikkaleipiä ja ruispiparkakkuja
      Marjamarmeladeja ja suklaakonvehteja

      Juomat saat kysellä kurpilta itse.

      • Anonyymi

        Joo, tällä vois lähtee liikkeelle. Toisilla treffeillä vois sitten panostaa enemmän ja monipuolisemmin ruokapuoleen.


      • Anonyymi

        En tiedä mitä on tarteletit ja eikö voileipä kakut ole ällöttäviä jokin niissä tökkii ennemmin kunnon kermakakkua ja savukirjolohikakun tilalle vaikka paistettuja silakoita tai vaikka matjessilliä voileivän päälle mut marmeladi esim vihreät kuulat on hyvii samoin konvehdit ja makeaa vaikka munkkeja tai kääretorttua tai pullaa hillolla tai suklaa konvehteja mut mitä on tarteletit en ole kuullutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä on tarteletit ja eikö voileipä kakut ole ällöttäviä jokin niissä tökkii ennemmin kunnon kermakakkua ja savukirjolohikakun tilalle vaikka paistettuja silakoita tai vaikka matjessilliä voileivän päälle mut marmeladi esim vihreät kuulat on hyvii samoin konvehdit ja makeaa vaikka munkkeja tai kääretorttua tai pullaa hillolla tai suklaa konvehteja mut mitä on tarteletit en ole kuullutkaan

        Olet sitten syönyt vain huonoja voileipäkakkauja. Hyvin tehty voileipäkakku on NAM NAM NAM herkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten syönyt vain huonoja voileipäkakkauja. Hyvin tehty voileipäkakku on NAM NAM NAM herkkua.

        No en nyt tiedä ne mitä maistanut on leipomosta tilattu ja äklöä onko siinä järjetön kerros voita tai marsipaania tai jotain oksennus tulee ennemmin syön normaalin täytekakkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten syönyt vain huonoja voileipäkakkauja. Hyvin tehty voileipäkakku on NAM NAM NAM herkkua.

        Mut en sitä sano toiset tykkää niistä mut minä en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut en sitä sano toiset tykkää niistä mut minä en

        Miksi sinä ikinä vaivaudut kyselemään mitä joku muu/muut haluaisivat, kun sun juttusi aina kääntyy sinuun itseesi. Sä olet sellanen minäminäminäminä mies, joka ei välitä oikesti lainkaan mistä muut pitävät. Kysyt mitä toinen tahtoo, toinen kertoo mitä tahtoo ja sä ilmotat, että "ei käy, mä en tykkää siitä" ja "sun on nyt pakko ottaa tätä tai mätän turpaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt tiedä ne mitä maistanut on leipomosta tilattu ja äklöä onko siinä järjetön kerros voita tai marsipaania tai jotain oksennus tulee ennemmin syön normaalin täytekakkua

        Marsipaania voileipäkakussa, no en ihmettele, jos ei ole kelvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä ikinä vaivaudut kyselemään mitä joku muu/muut haluaisivat, kun sun juttusi aina kääntyy sinuun itseesi. Sä olet sellanen minäminäminäminä mies, joka ei välitä oikesti lainkaan mistä muut pitävät. Kysyt mitä toinen tahtoo, toinen kertoo mitä tahtoo ja sä ilmotat, että "ei käy, mä en tykkää siitä" ja "sun on nyt pakko ottaa tätä tai mätän turpaan".

        No kun aina on omalaatuista ruokaa miksi ei koskaan tavallista ruokaa niin aina jotain erikoista ja omalaatuista itse tykkään tavallisista ruuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä ikinä vaivaudut kyselemään mitä joku muu/muut haluaisivat, kun sun juttusi aina kääntyy sinuun itseesi. Sä olet sellanen minäminäminäminä mies, joka ei välitä oikesti lainkaan mistä muut pitävät. Kysyt mitä toinen tahtoo, toinen kertoo mitä tahtoo ja sä ilmotat, että "ei käy, mä en tykkää siitä" ja "sun on nyt pakko ottaa tätä tai mätän turpaan".

        Ja ei muuten keskustelua tulisi no anteeksi en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi sitä vaan ihmettelen miksi kukaan ei tykkää tavallisista ruuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei muuten keskustelua tulisi no anteeksi en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi sitä vaan ihmettelen miksi kukaan ei tykkää tavallisista ruuista

        Et sinä kykene minun mieltäni pahoittamaan, vaikka kuinka yrittäisit ja kyllähän sinä yritätkin, jatkuvalla syötöllä. Kaikki syövätkin normaaleja ja tavallisia ruokia. Vain sinä olet epänormaalin rajoittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aina on omalaatuista ruokaa miksi ei koskaan tavallista ruokaa niin aina jotain erikoista ja omalaatuista itse tykkään tavallisista ruuista

        Ei kun sinulla vaan on todella omalaatuisen rajoittunut ruokavalio. Olet samanlainen, kuin ne jotkut supernirsot yksilöt, jotka suostuvat syösmään vain vaaleaa leipää tai ranskiksia tmv. Sellainen ihminen, joka ei kertakaikkiaan osaa syödä normaalia ja tavallista ruokaa.


    • Anonyymi

      Jauhomatoja, nam.

      Jasu

    • Anonyymi

      Kurppa on muuttolinto, eli Suomesta et niitä talvisin löydä.

      • Anonyymi

        Kyl niit joka paikassa on riesaksi asti mut mis ne hehkeet tipuset on kaipaa tipuliineja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl niit joka paikassa on riesaksi asti mut mis ne hehkeet tipuset on kaipaa tipuliineja

        Ei ole yhtään kurppaa Suomessa talvisin. Se on muuttolintu. Olet määrittänyt lajin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl niit joka paikassa on riesaksi asti mut mis ne hehkeet tipuset on kaipaa tipuliineja

        Onhan noita tissisiä (tits = tintit) joka paikka täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään kurppaa Suomessa talvisin. Se on muuttolintu. Olet määrittänyt lajin väärin.

        Tällä palstallakin on monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään kurppaa Suomessa talvisin. Se on muuttolintu. Olet määrittänyt lajin väärin.

        Kyllä niitä on paljon en sitä sano etteikö seksikkäitä olis mit ovat ilkeitä ja riitaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on paljon en sitä sano etteikö seksikkäitä olis mit ovat ilkeitä ja riitaisia

        Kurpat pitäis olla kilttejä ja mukavia mut suomessa kurpat ilkeitä ja häijyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurpat pitäis olla kilttejä ja mukavia mut suomessa kurpat ilkeitä ja häijyjä

        Ei vaan sinä vaan olet niin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä vaan olet niin tyhmä.

        En ole kurpat on ilkeitä ja häijyjä ja riitaisia miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstallakin on monta.

        Tätä palstaa voikin helposti käyttää olemassa Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on paljon en sitä sano etteikö seksikkäitä olis mit ovat ilkeitä ja riitaisia

        Ei ole yhtään ainoaa Suomessa tähän aikana vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kurpat on ilkeitä ja häijyjä ja riitaisia miksi

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Älä ole itse aina niin ilkeä, riitaisa ja häijy. Kilteinkin yksilö vastaa lopulta samalla mitalla, kun sinä jatkuvasti räkytät.


    • Anonyymi

      Värikästä välipalaa, leipäviipaleet joissa päällä, punaistapaprikaa, kurkkusalaattia, raejuustoa, chilikastiketta...❤💚🤍💖 ja appelsiinimehua.

    • Anonyymi

      Mulle selkis jo kauan sitten että vain niitä rusinoita pullasta napsivat :)

    • Anonyymi

      Yksi home3htunu8t salaatinlehti jääkasapista vuosi-ravinnoksi tai vaihtoe3htoisesti valkosipulin kynsi kuukaudessq

    • Anonyymi

      Mutta niin vesipistoolit ja kananmunat kranaatteina vyöllä varusteena poliiseille olisi hyvä.

      Kananmunien heittelijätkin niin varustaudutaan samoin asein... eivät saa kai mitään rangaistuska koska ei mitään tikosta ole jos tiputtaa kannanmuiakin kadulle vahingossa rikkooutuu

    • Anonyymi

      Juustopalloja. Kyllä.

    • Anonyymi

      Mädäntyneitä kananmunia paistettuna, homehtunutta leipää, viikon lämpöisessä ollutta piimää juomaksi ja jälkkäriksi oksennus.

    • Anonyymi

      Robert helniuksen normi vuosi ruoka: 1 salssyin lehti vuodessq kun vihreitä ollaasn.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe