Reikihoito

Anonyymi-ap

Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?

32

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito





      NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.

      Henkilöt: A ja B
      Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue

      (A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)

      A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
      B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
      A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
      B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
      A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
      B: Jaa, no se on eri asia.
      (Molemmat nauravat ja poistuvat)

      Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa.

    • Anonyymi

      Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!

      • Anonyymi

        Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.


    • Anonyymi

      Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?

      • Anonyymi

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.

        Ei löydy, tumppua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy, tumppua vaan.

        Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.


    • Anonyymi

      Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.

    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi

        On on oon onanointia.


    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.

      Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!

      • Anonyymi

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?

        Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.


    • Anonyymi

      Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.

      • Anonyymi

        😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!


    • Anonyymi

      Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.

      Mennään kaikki Suomulle!

      • Anonyymi

        Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3


    • Anonyymi

      Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????

      SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI

      • Anonyymi

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.

        Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.


    • Anonyymi

      Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.

      • Anonyymi

        Missä se osio?


      • Anonyymi

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!

        Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝


    • Anonyymi

      Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe