Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?
Vastaukset 32
- Anonyymi
Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito
NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.
Henkilöt: A ja B
Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue
(A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)
A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
B: Jaa, no se on eri asia.
(Molemmat nauravat ja poistuvat)
Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa. - Anonyymi
Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!
- Anonyymi
Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.
- Anonyymi
Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?
- Anonyymi
Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.
Ei löydy, tumppua vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy, tumppua vaan.
Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.
- Anonyymi
Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On on oon onanointia.
- Anonyymi
Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.
Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!- Anonyymi
Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.
Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!
Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?
Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.
- Anonyymi
Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.
- Anonyymi
😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!
- Anonyymi
Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.
Mennään kaikki Suomulle!- Anonyymi
Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3
- Anonyymi
Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????
SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI- Anonyymi
Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.
Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.
- Anonyymi
Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.
- Anonyymi
Missä se osio?
- Anonyymi
Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!
Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝
- Anonyymi
Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801038- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 22506
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39497Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288494Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va146431Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430- 21422
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415