Reikihoito

Anonyymi-ap

Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?

32

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito





      NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.

      Henkilöt: A ja B
      Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue

      (A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)

      A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
      B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
      A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
      B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
      A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
      B: Jaa, no se on eri asia.
      (Molemmat nauravat ja poistuvat)

      Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa.

    • Anonyymi

      Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!

      • Anonyymi

        Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.


    • Anonyymi

      Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?

      • Anonyymi

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.

        Ei löydy, tumppua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy, tumppua vaan.

        Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.


    • Anonyymi

      Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.

    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi

        On on oon onanointia.


    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.

      Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!

      • Anonyymi

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?

        Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.


    • Anonyymi

      Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.

      • Anonyymi

        😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!


    • Anonyymi

      Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.

      Mennään kaikki Suomulle!

      • Anonyymi

        Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3


    • Anonyymi

      Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????

      SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI

      • Anonyymi

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.

        Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.


    • Anonyymi

      Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.

      • Anonyymi

        Missä se osio?


      • Anonyymi

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!

        Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝


    • Anonyymi

      Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe