Reikihoito

Anonyymi-ap

Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?

32

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito





      NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.

      Henkilöt: A ja B
      Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue

      (A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)

      A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
      B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
      A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
      B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
      A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
      B: Jaa, no se on eri asia.
      (Molemmat nauravat ja poistuvat)

      Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa.

    • Anonyymi

      Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!

      • Anonyymi

        Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.


    • Anonyymi

      Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?

      • Anonyymi

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.

        Ei löydy, tumppua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy, tumppua vaan.

        Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.


    • Anonyymi

      Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.

    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi

        On on oon onanointia.


    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.

      Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!

      • Anonyymi

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?

        Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.


    • Anonyymi

      Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.

      • Anonyymi

        😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!


    • Anonyymi

      Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.

      Mennään kaikki Suomulle!

      • Anonyymi

        Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3


    • Anonyymi

      Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????

      SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI

      • Anonyymi

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.

        Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.


    • Anonyymi

      Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.

      • Anonyymi

        Missä se osio?


      • Anonyymi

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!

        Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝


    • Anonyymi

      Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe