Reikihoito

Anonyymi-ap

Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?

32

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito





      NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.

      Henkilöt: A ja B
      Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue

      (A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)

      A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
      B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
      A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
      B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
      A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
      B: Jaa, no se on eri asia.
      (Molemmat nauravat ja poistuvat)

      Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa.

    • Anonyymi

      Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!

      • Anonyymi

        Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.


    • Anonyymi

      Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?

      • Anonyymi

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.

        Ei löydy, tumppua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy, tumppua vaan.

        Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.


    • Anonyymi

      Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.

    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi

        On on oon onanointia.


    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.

      Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!

      • Anonyymi

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?

        Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.


    • Anonyymi

      Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.

      • Anonyymi

        😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!


    • Anonyymi

      Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.

      Mennään kaikki Suomulle!

      • Anonyymi

        Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3


    • Anonyymi

      Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????

      SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI

      • Anonyymi

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.

        Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.


    • Anonyymi

      Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.

      • Anonyymi

        Missä se osio?


      • Anonyymi

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!

        Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝


    • Anonyymi

      Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe