Saako tätä missään ja auttaako se oikeasti vai onko humpuukia? ? ?
Reikihoito
32
533
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla keskustelussa on tämä reiki asia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683260/reikihoito
NÄYTELMÄ. Keskustelu Kemijärvellä.
Henkilöt: A ja B
Tapahtumapaikka: Kemijärven kaupungin keskusta-alue
(A ja B kohtaavat toisensa Kemijärvellä kadulla.)
A: Hei! Näytätpä sinä huonolta. Mikä sinulla oikein on.
B: Hei! Olen ollut aika pahassa kunnossa.
A: Kannattaisiko kokeilla reikiä?
B: Minun reikiä et kyllä kokeile!
A: Ei kun tarkoitan reiki hoitoa.
B: Jaa, no se on eri asia.
(Molemmat nauravat ja poistuvat)
Näytelmä loppuu. Tämän voisi esittää vaikka joulunavauksessa. - Anonyymi
Reikihoito on pakanallista humpuukia!! Kartettavaa shamanismia!!
- Anonyymi
Tietämättömyys ruokkii tietämättömyyttä.
- Anonyymi
Sellainen kysymys, kun olen tulossa sinne pariksi viikoksi hommiin, niin löytyykö kylästä maksullisia naisia ?
- Anonyymi
Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia ei löydy mutta ilmaisia löytyy ja niistä on hankala päästä eroon.
Ei löydy, tumppua vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy, tumppua vaan.
Kemijärvellä saa vain vaihtoehtoista reikihoitoa pikkukakkoseen.
- Anonyymi
Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räplätä.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On on oon onanointia.
- Anonyymi
Tämäkin keskustelu meni aivan asiattomaksi pelleilyksi.
Tulispa se entinen P-tarkastaja takaisin!- Anonyymi
Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hänkin muuttanut Thaimaaseen ja löysi sieltä nuoren rakastajan.
Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, ruokakauppaan kävelee ja takasin tuossa jatkuvasti, niin siinä on Thaimaata!
Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mennyt ihan sekaisin kuin käkikello?
Hän ja antinega sopisivat hyvin yhteen. Saattavat olla jopa sielunkumppaneita.
- Anonyymi
Monille naisille olen antanut reikien hoitoa ja ovat olleet oikein tyytyväisiä. Ihan ovat kiljuneet ja värisseet hoidosta.
- Anonyymi
😝 AI-JAI-JAAI-JAAYH!
- Anonyymi
Luonnossa rauhoittuminen on hyvä hoitomuoto ja Suomutunturi tarjoaa siihen upean elämyksen.
Mennään kaikki Suomulle!- Anonyymi
Huh huh, puita kun halailee niin mieli virkistyy. Onnen Kemijärvi <3
- Anonyymi
Miksi täältä poistettiin kirjoitukseni????
SENSUURI ISKEE KEMIJÄRVELLÄ NIINKÖ VOI ETÄ ON IKÄVÄ JUTTU ETTÄ ON SENSUURI- Anonyymi
Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, koitahan pysyä asiassa, niin kirjoituskin pysyy palstalla, niin se menee, jos alat höpittää puuta heinää, niin kirjoitus voi häippäistä täältä nopeastikin.
Aivan niin, ei jakseta enää kuunnella kuinka ihanaa kun Kemijärvellä on nakkikoppi ja uimahalli, sellaisia löytyy jokaisesta muustakin syrjälästä, ne jutut joutaakin poistaa palstalta.
- Anonyymi
Liityppä tuonne ikävä osioon kyselemään.
- Anonyymi
Missä se osio?
- Anonyymi
Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa tässäkin keskustelu. Poistoon!
Tyttöjen reikiä on oikein mukavaa räpeltää 😝
- Anonyymi
Saavatko tytöt riittävän hyvää reikihoitoa nakkikopista?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483