Niin kun taalla maailmalla kaytan Nivea For Men Sensitive Face Washia, mutta tata tuotetta ei ilmeisesti Suomesta saa niin kiinnostaisi tietaa mika olisi hyva hajusteeton puhdistusaine kuvialle ja herkalle iholle?
Kiitos!
Puhdistusaine kuivalle ja herkalle iholle?
2
255
Vastaukset
1.Apteekista saatava eucerinin kasvovesi ja puhdistusmaito(suunniteltu herkälle iholle)
2.Clarins Herbes des alpes puhdistusmaito ja Sans Alcool Camomille kasvovesi kuivalle ja herkälle iholle(Ainakin itselläni tehonnut hyvin)
Jos et uskalla käyttää mitään puhdistustuotteita joissa on hajuisteita niin yksi mahdollisuus olisi puhdistaa kasvot ihan tavallisella apteekista saatavalla perusrasvalla esim. Aqualan L soveltuu tähän hyvin!- Mira
Hei!
Sain kokeiltavaksi BM-sarjan puhdistuksen. Se on toiminut todella hyvin vaikka minulla itselläni on herkkä iho. Geeli ei sisällä hajusteita eikä väriaineita. Voit ostaa geeliä apteekeista, eikä hintakaan ole kovinkaan paha ja puhdistus on erittäin riittoisa. Käytän puhdistusta myös silmämeikin poistoon. Muistakin Bm-sarjan tuotteista on positiivisia kokemuksia. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663