Minun pienelle kalulle. Oltiin just alkamas seksipuuhiin kun otin housut pois ja se sanoi että onko tuo vain 15 cm ja repesi nauramaan. Minä sitten vedin housut jalkaan ja lähdin äkkiä naisen luota kotiin. Ei ole nainen soitellut sen jälkeen.
Tapailunainen nauroi
57
619
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit sanonut naiselle että pyllyssä se tuntuu isommalta.
- Anonyymi
Yym, mua ei yhtään naurata kun nään kikkulin. Menee totiseksi.
(kiskos nyt housut takas jalkaansa)
Jasu - Anonyymi
Minusta nainen teki aivan oikein. Rehellisyys maan perii.
- Anonyymi
Rehelliset maa perii.
NÄIN se on!
- Anonyymi
Kaikenlaisia naisia tekin tapailette. Miksi miehille eivät ikinä kelpaa kiltit ja mukavat naiset?
- Anonyymi
Kiltti nainen ei arvostele miehen ulokkeita, vaan arvostaa miehen kokonaisuutta, luonnetta ja persoonallisuutta.
Eikö nainen tajua, että mitä suurempi uloke, niin sitä uloke keskeinen ja ulokkeeseen keskittyvä ja kehuva mies on,
Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti nainen ei arvostele miehen ulokkeita, vaan arvostaa miehen kokonaisuutta, luonnetta ja persoonallisuutta.
Eikö nainen tajua, että mitä suurempi uloke, niin sitä uloke keskeinen ja ulokkeeseen keskittyvä ja kehuva mies on,
Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan.Niin no miksi teille eivät sitten kelpaa ne kiltit naiset? Kiltti ja mukava naine tosiaan ei arvostelisi. Aloittajankin olisi siis kannattanut ottaa kiltti ja mukava nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan.Muten hyvä, mutta pieniulokkeisilla se mieli vasta tuntuukin olevan ulokekeskeinen.
- Anonyymi
Minulle kyllä kelpaisi. Juuri sellaisia olenkin koko ikäni yrittänyt "iskeä".
Minä vain en kelpaa niille. Olen kai liian kiltti...
Kalle 79 v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi. Juuri sellaisia olenkin koko ikäni yrittänyt "iskeä".
Minä vain en kelpaa niille. Olen kai liian kiltti...
Kalle 79 v.Et vaan yritä "iskeä" oikeasti kilttejä naisia. Jostain syystä miehet ovat todella huonoja tunnistamaan oikeasti kiltit ja mukavat naiset. Yleensä miehet eivät edes huomaa niitä oikeasti kilttejä naisia, vaan tuppaavat kiinnittämään huomionsa aina noihin aloittajankin tapailemiin vähemmän kiltteihin naisiin. En tiedä mikä siinä on, että miehet eivät vaan osaa valita kilttejä naisia. Kiltille naiselle sinäkään et olisi liian kiltti, mutta tuollaiselle aloittajan kuvailemalle naiselle saatat hyvinkin olla liaan "nössö". Miesten pitäisi oppia huomaamaan ne oikeasti kiltit ja mukavat naiset, eikä aina vaan valittaa, kun ne vähemmän kiltit kohtelevat huonosti. Omista naisvalinnoista se on kiinni.
- Anonyymi
Joutavanpäiväinen härpäke.
- Anonyymi
Miehet elävät vähän sillä tapaa, että se kepakko on heille kuin jokin kaiken tietävä kristallipallo.
- Anonyymi
Ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.
- Anonyymi
Ei toi pidä täysin paikkkaansa. Esin exä on kokenut rakastaja 100 naisella muttei osaa hinkata laitaa vasten.
Tuli mieleen lapinlahden lintujen biisi tästä...
https://youtu.be/5-kGySULgwM
No mutta kuunnelkaa työkin...- Anonyymi
Hammaslääkäri, nainen rimpauttaa puhe-eimeen asiaa hassua
- Anonyymi
hammaslääkäri-nainen soittaa puhelimeen: onko hampaat kunnossa ja jos tulee jotain vihlontaa nii meille tule hoitoon heti.
- Anonyymi
EI SOITA, vaan lähettää postilaatikkoon ajanvaraus lapun, jossa on varattu aika.
- Anonyymi
Onko 15 sentin äidin peräkammaripoju alkanut monipuolistamaan kirjoitelmiaan...
- Anonyymi
Paljon mahdolista.
- Anonyymi
Voi voi poikarukka kunhan joskus edes semmoiseen pääsisit.
Brittiläisen tutkimuksen mukaan keskivertopenis on 13,12 cm pitkä erektiossa...
Joten 15 cm on jo keskivertoista isompi.
Joten mitä se sun naisesi halusi.. hevostako?- Anonyymi
Sinähän sen mies tiedät.
- Anonyymi
onko hassua nukkua tyttöjen kansa hassua jos nukku tuntuukin hasulle
- Anonyymi
voi tuntua hsasdxuller josxd on nukkumasdssa yt jasystu hitebjub¨'
- Anonyymi
Jox mrnrr johnkin dhinnhoccskin johonkin ttttlheb hyttyyb byjjynaab hiebjub vagubgbissajub
- Anonyymi
Sellaista kai sattuu minkä niille voi oliko sinun vai hänen menetys
- Anonyymi
Olen pannut naista joka aluksi pelkäsi isoa kaluani. Kuitenkin halusi sitä heti. Naisen vagina kyllä venyy.
Tuo on pahinta mitä nainen voi miehelle sanoa. Miehelle elinikäiset traumat ja peniskompleksit.
- Anonyymi
Niin jos on nuori ihminen mies tai nainen kyseessä kun vanhempaankin iskee kuin metrinen halko kun ruumiinosia pilkataan ja vertaillaan. Normaalit ei naura eikä puutu toisten ruumiinosiin. Helvetissä on tunkua näiden pilkkaajien osalta. 🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀
Tuleeko sulle nyt jo kuuma? Anonyymi kirjoitti:
Niin jos on nuori ihminen mies tai nainen kyseessä kun vanhempaankin iskee kuin metrinen halko kun ruumiinosia pilkataan ja vertaillaan. Normaalit ei naura eikä puutu toisten ruumiinosiin. Helvetissä on tunkua näiden pilkkaajien osalta. 🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀
Tuleeko sulle nyt jo kuuma?Olenko pilkannut? En. Ei tule kuuma. Jokaisella on makunsa, mutta pilkkaaminen menee yli.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olenko pilkannut? En. Ei tule kuuma. Jokaisella on makunsa, mutta pilkkaaminen menee yli.
Olethan sinä haukkunut naisia ja heidän ulkonäköään. Voisit pitää turpasi kiinni sinäkin ikä ja paino rasisti.
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sinä haukkunut naisia ja heidän ulkonäköään. Voisit pitää turpasi kiinni sinäkin ikä ja paino rasisti.
Olet ylitulkinnut sen haukkumiseksi. Olen vain kertonut mieltymyksistäni, en arvostellut ketään.
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet ylitulkinnut sen haukkumiseksi. Olen vain kertonut mieltymyksistäni, en arvostellut ketään.
Jokainen on sellainen kuin on ja tahtoo olla. Jokainen kiinnostuu mistä kiinnostuu. Ei voi pakottaa tykkäämään sellaisesta mistä ei tykkää. En minäkään voi pakottaa ketään tykkäämään minusta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaikkihan voivat lukea ja itsekin voit lukea miten kirjoitat täällä. Kannattaa yrittää omistaa pallit esitit miestä tai naista eikä mennä virran mukana. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan voivat lukea ja itsekin voit lukea miten kirjoitat täällä. Kannattaa yrittää omistaa pallit esitit miestä tai naista eikä mennä virran mukana. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
Edeleen, en ole haukkunut, enkä arvostellut. Minuahan täällä pervopapaksi haukutaan yms. En jaksa välittää.
PalstaRinssi kirjoitti:
Edeleen, en ole haukkunut, enkä arvostellut. Minuahan täällä pervopapaksi haukutaan yms. En jaksa välittää.
Enkä esitä mitään vaan olen ihan oma itseni.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jokainen on sellainen kuin on ja tahtoo olla. Jokainen kiinnostuu mistä kiinnostuu. Ei voi pakottaa tykkäämään sellaisesta mistä ei tykkää. En minäkään voi pakottaa ketään tykkäämään minusta.
Ota omasta sanastasi siis vaari, että ketään ei voi pakottaa tykkäämään itsestään tai kenestäkään ylipäätään. Käyttäytyä aina voi tai yrittää ainakin.
Anonyymi kirjoitti:
Ota omasta sanastasi siis vaari, että ketään ei voi pakottaa tykkäämään itsestään tai kenestäkään ylipäätään. Käyttäytyä aina voi tai yrittää ainakin.
Olenko muka yrittänyt ja pakottanut häntä tykkäämään minusta? Olen vain kuvitellut että hän tykkää, en ole pakottanut, ja kuinka olisin voinutkaan sen tehdä?
Tiedän ettein minusta tykkää yksikään kaunis nainen tuolla missään. Ja sen tiedon kanssa elän tästä eteen päinkin.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olenko muka yrittänyt ja pakottanut häntä tykkäämään minusta? Olen vain kuvitellut että hän tykkää, en ole pakottanut, ja kuinka olisin voinutkaan sen tehdä?
Tiedän ettein minusta tykkää yksikään kaunis nainen tuolla missään. Ja sen tiedon kanssa elän tästä eteen päinkin.Ja jos rumat tykkäis nin hyiii helvattu!
- Anonyymi
Kuinka monta tappoa lienee Suomessakin tapahtunut noiden kommenttien jälkeen.
- Anonyymi
Siis jos on nukkumassa ja sitten pissittää niin äkkiä on herättävä sängystä pompattava esiin ja vessaan
- Anonyymi
Sinulle ei kelvannut hän jolle olisit kelvannut juuri sellaisena kuin olet ja sen kokoisena kuin olet. Pakko oli testata olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja tämän myötä menetit henkisen siteen häneen joka rakasti sinua sellaisena kuin olet. Kannattiko? Hä? Miehet ovat juuri tuollaisia.
- Anonyymi
Itse tapasin miehen, jolla oli lähtökohtaisestikin pieni kalu. Pallovatsa sitten varmisti, että mitään ei tuntunut. Kyllä kalun koolla on väliä, sori.
- Anonyymi
Itse tapasin naisen , jolla oli löysä alapää.Hän oli myös huomattavasti ylipainoinen,tupakoiva ja tatuoitu otus.Totesin ,ettei kiinnosta.Sori
- Anonyymi
Panit kuitenkin että kyllä se nyt kiinnosti se pienikin kalu ja tykkäsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tapasin naisen , jolla oli löysä alapää.Hän oli myös huomattavasti ylipainoinen,tupakoiva ja tatuoitu otus.Totesin ,ettei kiinnosta.Sori
Piti kuitennin senkin alapää kokeilla vaikkei kiinnostanut
- Anonyymi
ottelu alkaa kohta brasilia vastaan sitten joooh mutta joten on kaquniita paitoja noilla tytöillä fifan tytöillä
- Anonyymi
Ei uskalla enää korkeasaaren pissareissun jälkeen 😂🤣😅
- Anonyymi
On ollut neljä suhdetta ja uskokaa tai älkää, en tiedä mikä on pieni ja mikä iso. Mutta orgasmeja olen saanut. Voisin kysyä mistä sen koon tietää, mutten kysy, niin vähän kiinnostaa. Aloittajalla on ollut outo nainen, tuskin sellaisen kanssa suhdetta olisi kannattanut pykätäkään.
- Anonyymi
Yhtenkään modernin ja itsenäisen naisen ei tulisi koskaan tyytyä betamiespenikseen. Tinder on täynnä komeita, hyvin varusteltuja, kykeneviä ja lihaksikkaita alfamiehiä - vaihtaminen parempaan kannattaa aina!
- Anonyymi
Olet luultavasti oikeassa ja niin aion tehdä kun toivun
- Anonyymi
joillain on sellaisia ihan pieniä pippeleitä mikropippe3leiksi sanotaan muutaman sentin kokoisia voikka kolme senttiä pitkä koko pippeli
- Anonyymi
Kalulla mies tyydyttää vain itsensä. Naien saa orgasmin klitorista hyväilemällä. Joten pieni kalu ei voi naista haitata. Ostakoot ison dildon.
- Anonyymi
Onko tämä sama tapailunainen, joka tuolla toisessa ketjussa pyytää miestä syömään vanhempiensa luokse.
Vastaan samalla tuolle 2022-11-29 10:13:32. Minäpä en lihaksikkaista uroista perusta, sydämen sivistys ja innostus elämään se olla pitää. Se että on menoa, meininkiä ja tavoitteita. Seksi on yliarvostettu ja toisarvoinen suhteessa. - Anonyymi
Asiallisesti hoidit tilanteen, joku olisi saattanut heittäytyä väkivaltaiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266