Tapailunainen nauroi

Anonyymi-ap

Minun pienelle kalulle. Oltiin just alkamas seksipuuhiin kun otin housut pois ja se sanoi että onko tuo vain 15 cm ja repesi nauramaan. Minä sitten vedin housut jalkaan ja lähdin äkkiä naisen luota kotiin. Ei ole nainen soitellut sen jälkeen.

57

610

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit sanonut naiselle että pyllyssä se tuntuu isommalta.

    • Anonyymi

      Yym, mua ei yhtään naurata kun nään kikkulin. Menee totiseksi.

      (kiskos nyt housut takas jalkaansa)

      Jasu

    • Anonyymi

      Minusta nainen teki aivan oikein. Rehellisyys maan perii.

      • Anonyymi

        Rehelliset maa perii.
        NÄIN se on!


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia naisia tekin tapailette. Miksi miehille eivät ikinä kelpaa kiltit ja mukavat naiset?

      • Anonyymi

        Kiltti nainen ei arvostele miehen ulokkeita, vaan arvostaa miehen kokonaisuutta, luonnetta ja persoonallisuutta.
        Eikö nainen tajua, että mitä suurempi uloke, niin sitä uloke keskeinen ja ulokkeeseen keskittyvä ja kehuva mies on,
        Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti nainen ei arvostele miehen ulokkeita, vaan arvostaa miehen kokonaisuutta, luonnetta ja persoonallisuutta.
        Eikö nainen tajua, että mitä suurempi uloke, niin sitä uloke keskeinen ja ulokkeeseen keskittyvä ja kehuva mies on,
        Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan.

        Niin no miksi teille eivät sitten kelpaa ne kiltit naiset? Kiltti ja mukava naine tosiaan ei arvostelisi. Aloittajankin olisi siis kannattanut ottaa kiltti ja mukava nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti nainen ei arvostele miehen ulokkeita, vaan arvostaa miehen kokonaisuutta, luonnetta ja persoonallisuutta.
        Eikö nainen tajua, että mitä suurempi uloke, niin sitä uloke keskeinen ja ulokkeeseen keskittyvä ja kehuva mies on,
        Kehonrakentajatkin ihailevat suuria lihaksiaan ja kaikki aika menee lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon, joten suuriulokkeisen miehen aika ja mieli on koko ajan ulokkeessaan.

        Muten hyvä, mutta pieniulokkeisilla se mieli vasta tuntuukin olevan ulokekeskeinen.


      • Anonyymi

        Minulle kyllä kelpaisi. Juuri sellaisia olenkin koko ikäni yrittänyt "iskeä".
        Minä vain en kelpaa niille. Olen kai liian kiltti...
        Kalle 79 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä kelpaisi. Juuri sellaisia olenkin koko ikäni yrittänyt "iskeä".
        Minä vain en kelpaa niille. Olen kai liian kiltti...
        Kalle 79 v.

        Et vaan yritä "iskeä" oikeasti kilttejä naisia. Jostain syystä miehet ovat todella huonoja tunnistamaan oikeasti kiltit ja mukavat naiset. Yleensä miehet eivät edes huomaa niitä oikeasti kilttejä naisia, vaan tuppaavat kiinnittämään huomionsa aina noihin aloittajankin tapailemiin vähemmän kiltteihin naisiin. En tiedä mikä siinä on, että miehet eivät vaan osaa valita kilttejä naisia. Kiltille naiselle sinäkään et olisi liian kiltti, mutta tuollaiselle aloittajan kuvailemalle naiselle saatat hyvinkin olla liaan "nössö". Miesten pitäisi oppia huomaamaan ne oikeasti kiltit ja mukavat naiset, eikä aina vaan valittaa, kun ne vähemmän kiltit kohtelevat huonosti. Omista naisvalinnoista se on kiinni.


    • Anonyymi

      Joutavanpäiväinen härpäke.

    • Anonyymi

      Miehet elävät vähän sillä tapaa, että se kepakko on heille kuin jokin kaiken tietävä kristallipallo.

    • Anonyymi

      Ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.

      • Anonyymi

        Ei toi pidä täysin paikkkaansa. Esin exä on kokenut rakastaja 100 naisella muttei osaa hinkata laitaa vasten.


    • Anonyymi

      Hammaslääkäri, nainen rimpauttaa puhe-eimeen asiaa hassua

    • Anonyymi

      hammaslääkäri-nainen soittaa puhelimeen: onko hampaat kunnossa ja jos tulee jotain vihlontaa nii meille tule hoitoon heti.

      • Anonyymi

        EI SOITA, vaan lähettää postilaatikkoon ajanvaraus lapun, jossa on varattu aika.


    • Anonyymi

      Onko 15 sentin äidin peräkammaripoju alkanut monipuolistamaan kirjoitelmiaan...

      • Anonyymi

        Paljon mahdolista.


    • Anonyymi

      Voi voi poikarukka kunhan joskus edes semmoiseen pääsisit.

    • Brittiläisen tutkimuksen mukaan keskivertopenis on 13,12 cm pitkä erektiossa...
      Joten 15 cm on jo keskivertoista isompi.
      Joten mitä se sun naisesi halusi.. hevostako?

      • Anonyymi

        Sinähän sen mies tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen mies tiedät.

        Jahas, jaksat taas tota shaissea...


    • Anonyymi

      onko hassua nukkua tyttöjen kansa hassua jos nukku tuntuukin hasulle

    • Anonyymi

      voi tuntua hsasdxuller josxd on nukkumasdssa yt jasystu hitebjub¨'

    • Anonyymi

      Jox mrnrr johnkin dhinnhoccskin johonkin ttttlheb hyttyyb byjjynaab hiebjub vagubgbissajub

    • Anonyymi

      Sellaista kai sattuu minkä niille voi oliko sinun vai hänen menetys

    • Anonyymi

      Olen pannut naista joka aluksi pelkäsi isoa kaluani. Kuitenkin halusi sitä heti. Naisen vagina kyllä venyy.

    • Tuo on pahinta mitä nainen voi miehelle sanoa. Miehelle elinikäiset traumat ja peniskompleksit.

      • Anonyymi

        Niin jos on nuori ihminen mies tai nainen kyseessä kun vanhempaankin iskee kuin metrinen halko kun ruumiinosia pilkataan ja vertaillaan. Normaalit ei naura eikä puutu toisten ruumiinosiin. Helvetissä on tunkua näiden pilkkaajien osalta. 🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀
        Tuleeko sulle nyt jo kuuma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos on nuori ihminen mies tai nainen kyseessä kun vanhempaankin iskee kuin metrinen halko kun ruumiinosia pilkataan ja vertaillaan. Normaalit ei naura eikä puutu toisten ruumiinosiin. Helvetissä on tunkua näiden pilkkaajien osalta. 🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀 🔥💀
        Tuleeko sulle nyt jo kuuma?

        Olenko pilkannut? En. Ei tule kuuma. Jokaisella on makunsa, mutta pilkkaaminen menee yli.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olenko pilkannut? En. Ei tule kuuma. Jokaisella on makunsa, mutta pilkkaaminen menee yli.

        Olethan sinä haukkunut naisia ja heidän ulkonäköään. Voisit pitää turpasi kiinni sinäkin ikä ja paino rasisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä haukkunut naisia ja heidän ulkonäköään. Voisit pitää turpasi kiinni sinäkin ikä ja paino rasisti.

        Olet ylitulkinnut sen haukkumiseksi. Olen vain kertonut mieltymyksistäni, en arvostellut ketään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet ylitulkinnut sen haukkumiseksi. Olen vain kertonut mieltymyksistäni, en arvostellut ketään.

        Jokainen on sellainen kuin on ja tahtoo olla. Jokainen kiinnostuu mistä kiinnostuu. Ei voi pakottaa tykkäämään sellaisesta mistä ei tykkää. En minäkään voi pakottaa ketään tykkäämään minusta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet ylitulkinnut sen haukkumiseksi. Olen vain kertonut mieltymyksistäni, en arvostellut ketään.

        Kaikkihan voivat lukea ja itsekin voit lukea miten kirjoitat täällä. Kannattaa yrittää omistaa pallit esitit miestä tai naista eikä mennä virran mukana. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan voivat lukea ja itsekin voit lukea miten kirjoitat täällä. Kannattaa yrittää omistaa pallit esitit miestä tai naista eikä mennä virran mukana. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.

        Edeleen, en ole haukkunut, enkä arvostellut. Minuahan täällä pervopapaksi haukutaan yms. En jaksa välittää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Edeleen, en ole haukkunut, enkä arvostellut. Minuahan täällä pervopapaksi haukutaan yms. En jaksa välittää.

        Enkä esitä mitään vaan olen ihan oma itseni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jokainen on sellainen kuin on ja tahtoo olla. Jokainen kiinnostuu mistä kiinnostuu. Ei voi pakottaa tykkäämään sellaisesta mistä ei tykkää. En minäkään voi pakottaa ketään tykkäämään minusta.

        Ota omasta sanastasi siis vaari, että ketään ei voi pakottaa tykkäämään itsestään tai kenestäkään ylipäätään. Käyttäytyä aina voi tai yrittää ainakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota omasta sanastasi siis vaari, että ketään ei voi pakottaa tykkäämään itsestään tai kenestäkään ylipäätään. Käyttäytyä aina voi tai yrittää ainakin.

        Olenko muka yrittänyt ja pakottanut häntä tykkäämään minusta? Olen vain kuvitellut että hän tykkää, en ole pakottanut, ja kuinka olisin voinutkaan sen tehdä?
        Tiedän ettein minusta tykkää yksikään kaunis nainen tuolla missään. Ja sen tiedon kanssa elän tästä eteen päinkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olenko muka yrittänyt ja pakottanut häntä tykkäämään minusta? Olen vain kuvitellut että hän tykkää, en ole pakottanut, ja kuinka olisin voinutkaan sen tehdä?
        Tiedän ettein minusta tykkää yksikään kaunis nainen tuolla missään. Ja sen tiedon kanssa elän tästä eteen päinkin.

        Ja jos rumat tykkäis nin hyiii helvattu!


      • Anonyymi

        Kuinka monta tappoa lienee Suomessakin tapahtunut noiden kommenttien jälkeen.


    • Anonyymi

      Siis jos on nukkumassa ja sitten pissittää niin äkkiä on herättävä sängystä pompattava esiin ja vessaan

    • Anonyymi

      Sinulle ei kelvannut hän jolle olisit kelvannut juuri sellaisena kuin olet ja sen kokoisena kuin olet. Pakko oli testata olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja tämän myötä menetit henkisen siteen häneen joka rakasti sinua sellaisena kuin olet. Kannattiko? Hä? Miehet ovat juuri tuollaisia.

    • Anonyymi

      Itse tapasin miehen, jolla oli lähtökohtaisestikin pieni kalu. Pallovatsa sitten varmisti, että mitään ei tuntunut. Kyllä kalun koolla on väliä, sori.

      • Anonyymi

        Itse tapasin naisen , jolla oli löysä alapää.Hän oli myös huomattavasti ylipainoinen,tupakoiva ja tatuoitu otus.Totesin ,ettei kiinnosta.Sori


      • Anonyymi

        Panit kuitenkin että kyllä se nyt kiinnosti se pienikin kalu ja tykkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tapasin naisen , jolla oli löysä alapää.Hän oli myös huomattavasti ylipainoinen,tupakoiva ja tatuoitu otus.Totesin ,ettei kiinnosta.Sori

        Piti kuitennin senkin alapää kokeilla vaikkei kiinnostanut


    • Anonyymi

      ottelu alkaa kohta brasilia vastaan sitten joooh mutta joten on kaquniita paitoja noilla tytöillä fifan tytöillä

    • Anonyymi

      Ei uskalla enää korkeasaaren pissareissun jälkeen 😂🤣😅

    • Anonyymi

      On ollut neljä suhdetta ja uskokaa tai älkää, en tiedä mikä on pieni ja mikä iso. Mutta orgasmeja olen saanut. Voisin kysyä mistä sen koon tietää, mutten kysy, niin vähän kiinnostaa. Aloittajalla on ollut outo nainen, tuskin sellaisen kanssa suhdetta olisi kannattanut pykätäkään.

    • Anonyymi

      Yhtenkään modernin ja itsenäisen naisen ei tulisi koskaan tyytyä betamiespenikseen. Tinder on täynnä komeita, hyvin varusteltuja, kykeneviä ja lihaksikkaita alfamiehiä - vaihtaminen parempaan kannattaa aina!

      • Anonyymi

        Olet luultavasti oikeassa ja niin aion tehdä kun toivun


    • Anonyymi

      joillain on sellaisia ihan pieniä pippeleitä mikropippe3leiksi sanotaan muutaman sentin kokoisia voikka kolme senttiä pitkä koko pippeli

    • Anonyymi

      Kalulla mies tyydyttää vain itsensä. Naien saa orgasmin klitorista hyväilemällä. Joten pieni kalu ei voi naista haitata. Ostakoot ison dildon.

    • Anonyymi

      Onko tämä sama tapailunainen, joka tuolla toisessa ketjussa pyytää miestä syömään vanhempiensa luokse.

      Vastaan samalla tuolle 2022-11-29 10:13:32. Minäpä en lihaksikkaista uroista perusta, sydämen sivistys ja innostus elämään se olla pitää. Se että on menoa, meininkiä ja tavoitteita. Seksi on yliarvostettu ja toisarvoinen suhteessa.

    • Anonyymi

      Asiallisesti hoidit tilanteen, joku olisi saattanut heittäytyä väkivaltaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1658
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      110
      1254
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe