Pitääkö nuo rumatikin pahviputket nuohota ja jos pitää niin kuka tekee ja paljonko maksaa.
Entäs koeponnistus.
Pitääkö pahviputket nuohota
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne pahviputket pidä ilmatakin jotenkin?
- Anonyymi
On kyseessä LMC, ja ilmausruuveja näkyy olevan myös ylimmissä kohdissa . Kysyin toisesta caravan firmasta tuota samaa hommaa
- Anonyymi
Minä käytän Rumatikissä salaojaputkea. tulee tasainen jäähdytys reijistä
- Anonyymi
Oliko salaojaputki Saukonkadun Starkilla tarjouksena?
- Anonyymi
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
Palstavahti Joksu- Anonyymi
Siksi varmaan ostitkin salaojaputkea Kotkan Starkista tarjoushinnalla, vai saitko vauhtipyöräveliltäsi sitä ihan ilmaiseksi?
- Anonyymi
Ei lähe rumatikki pyörimään jos on putkistossa ilmaa. Ilmaus taitaa olla iso homma. Kannattaako tehdä.
- Anonyymi
Jos rumatikki talvella lähtee pyörimään, tulee vilu.
palstavahti Joksu- Anonyymi
Minä käytänkin vaunua jääkaappina, hirvenlihaa roikkuu vaunussa ja rumatikki puhaltaa kylmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytänkin vaunua jääkaappina, hirvenlihaa roikkuu vaunussa ja rumatikki puhaltaa kylmää.
Onko lihat peräisin vauhtipyöräveliltäsi?
- Anonyymi
se on hyvä ja isopakastin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010