Klingel-postimyynti lopettaa Suomessa

Anonyymi-ap

Luin juuri ilmoituksen:
https://www.klingel.fi/

"Taloudellisista syistä".

Kurjaa. Olen koko syksyn ajan odotellut useita, eri tilauksia, joita ei ole toimitettu.

Klingel oli hyvä postimyyntifirma.

36

9766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ketju ei näy etusivulla?

    • Anonyymi

      Juuri luin että lopetti, tosi kurjaa...mitä vastaavaa tänne vielä jää jäljelle?

      • Anonyymi

        Lorella myy hyviä vaatteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorella myy hyviä vaatteita

        Ovat turhan kalliita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorella myy hyviä vaatteita

        Åshild ruotsalainen on myös hyvä


    • Anonyymi

      Harmi, että lopettaa. Sieltä tuli tilattua useammat leveälestiset kengät.

      • Anonyymi

        Olen ostanut sieltä paljon erilaisia tavaroita.

        Nyt oli koko syksyn ajan pitkä lista tilauksessa, jonka toimittaminen vain venyi ja venyi, luvattiin aina uusi toimituspäivä.

        Olin aikoinaan Elloksen asiakas, mutta Klingel osoittautui parhaimmaksi. Oli monenlaista kätevää tuotetta.


      • Anonyymi

        Ja valkoset lemkkarit ja tykkäsin. Näköjään toisetki olleet tyytyväisiä.


      • Anonyymi

        Leveälestisiä löytyi ja monenlaista pikkuvempainta, kuten esim. lestin venyttäjää! Ruuvataan poikittain kenkään. Kiristävästä / hiertävästä kohdasta lesti hiukan leveni.


    • Anonyymi

      tosi surullista,en tiedä toista yhtä monipuolista postimyynti paikkaa.

    • Anonyymi

      Koskeeko tämä vain Suomea vai loppuuko Klingelin olemassaolo myös kotimaassaan Saksassa?
      Mietin vain suomalaisten häpeällisen surkeaa ostovoimaa eurooppalaisittain, kohta alkaa firmojen joukkopako kun eivät tule enää toimeen suomalaisten nolon alhaisella ostovoimalla, kuitenkin kiinteät kustannukset elinkustannuksia myöten huippukalliita eurooppalaisittain, se on kestämätön yhtälö, ja kaikki on tämän huippukireän verotuksen syytä joka tappaa kaiken normaalin taloudellisen toimeliaisuuden tässä maassa!
      Mikähän yritys seuraavaksi jättää Suomen...

    • Anonyymi

      Voi itku. Klingel oli hyvä postimyyntifirma. Koot olivat oikeat ja ainut paikka mistä sain housuja ja farkkuja oikean mittaisia kun siellä oli 'erittäin lyhyet koot' myös, lyhyt kun olen. Nyt en tiedä mistä saan. Onneksi mulla on kahdet melko uudet farkut ja ne neuleet olivat ihania ja oli vähän erilaisia kuin muualla. Ikävä tulee 😢😢

      • Anonyymi

        Goldner myy myös housuja ja farkkuja eri pituuksilla ja on malleja useammalle vartalotyypille


    • Anonyymi

      Klingel lopetti, mutta jääneet osamaksu erät pitäisi maksaa nyt tammikuulla pois. ilmeisesti koskee kaikkia asiakkaita jotka ovat tiliin ostaneet.
      Tuo on aika inhottavaa, mikäli summa on suuri.

      • Anonyymi

        Eiväthän he voi yllättäen periä kerralla sellaista, mistä on sovittu tilin osamaksu!

        Jos joku ei voi maksaa kerralla, niin maksakoon niin paljon kuussa kuin kykenee.

        Firman Suomen konttoriin, tai maksusuorituksessaan voi ilmoittaa ja perustella, että maksaa seuraavina kuukausina lisää. Vähän vaikea on tyhjästä nyhjästä, jos velka on iso. Esim. yli 1000 €. Nimenomaan vähävaraisethan tiliin ostoa käyttävät! Ja ihmisillä on muitakin kuukausittaisia laskuja. Itse onneksi olen jo maksellut kaikki Klingel- ym. velkani pois.

        Verkkokauppaostoksissa Klarna-lasku on myös kätevä. On 30 pvän maksuaika, ei korkoja, tai velan voi myös pilkkoa osiin. Tuo 30 päivää on hyvä, ei keräänny velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän he voi yllättäen periä kerralla sellaista, mistä on sovittu tilin osamaksu!

        Jos joku ei voi maksaa kerralla, niin maksakoon niin paljon kuussa kuin kykenee.

        Firman Suomen konttoriin, tai maksusuorituksessaan voi ilmoittaa ja perustella, että maksaa seuraavina kuukausina lisää. Vähän vaikea on tyhjästä nyhjästä, jos velka on iso. Esim. yli 1000 €. Nimenomaan vähävaraisethan tiliin ostoa käyttävät! Ja ihmisillä on muitakin kuukausittaisia laskuja. Itse onneksi olen jo maksellut kaikki Klingel- ym. velkani pois.

        Verkkokauppaostoksissa Klarna-lasku on myös kätevä. On 30 pvän maksuaika, ei korkoja, tai velan voi myös pilkkoa osiin. Tuo 30 päivää on hyvä, ei keräänny velkaa.

        Tuotetta ostaessa siis klikkaa "Klarna" ja Klarna maksaa tuotteen kauppiaalle. Sähköpostiin tulee sitten itse Klarnalle maksettava lasku.


    • Anonyymi

      Harmita.Olen ollut Klingelin asiakas 20 vuotta.Ja ihan tyydyväinen. 😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt tein tilauksen ennen joulua, eikä pakettia kuulunu eikä mitään ilmoiteta. Olin vaki tilaaja!!!!

    • Anonyymi

      Zalando riittäisi suomen markkinoille monopolina, muut paskamuotiketjut kuten H&M voisivat painua sanonko minne...

    • Anonyymi

      Paras postimyyntifirma ikinä. Sääli.

    • Anonyymi

      Miten maksaa loppu velka kun on vaan ulkomaan tekstiä

    • Anonyymi

      Miten saadaan Suomeen klingelin tuotteita

    • Anonyymi

      juuri näin

    • Anonyymi

      Klingeliltä tuli äskettäin viesti, että he ovat siirtäneet asiakastietomme jollekin toiselle firmalle, nimeä en muista.

      Olen jotenkin hukannut tuon viestin, en löydä sähköpostistani tai tekstiviesteistä.

      Mahdollisesti tuo uusi firma nyt lähettää tietoja itsestään, mainoksia. Toivottavasti on yhtä monipuolinen ja keskieurooppalainen kuin Klingelkin.🐇

    • Anonyymi

      KLiNGEL-merkki siirtyy 1. helmikuuta 2024 BADER Versand -yritykselle. Tämä merkitsee sinulle lisää houkuttelevia KLiNGEL-etuja.
      Välitämme tallennetut tietosi BADER (Bruno Bader GmbH + Co. KG) -yritykselle, jotta voit edelleenkin inspiroitua KLiNGELin muodista. Toteutamme sen luonnollisestikin voimassa olevia tietosuojaa koskevia sääntöjä noudattaen. Voit kieltää tietojesi luovuttamisen 6.2.2024 mennessä.

      Innostu myös tulevaisuudessa KLiNGELin tuotteista ja hyödynnä useita uusia etuja.

      Sydämellinen kiitos meille osoittamastasi luottamuksesta!
      Sinun KLiNGEL-tiimisi

      .........................................................................................................................................................................

      Tietojen välityskielto sivulta löytyi myös tämä teksti:

      BADER Versand ottaa omistukseensa KLiNGEL-tuotemerkin 1.2.24.
      KLiNGEL-tuotemerkki ei katoa minnekään ja löydät sen myös tulevaisuudessa osoitteesta klingel.fi ja KLiNGEL-luettelosta.

      • Anonyymi

        Huomasin juuri, että hotmail-sähköpostini oli heittänyt tuon saman, minullekin tulleen viestin saapuneista, roskaposteihin!

        En olisi huomannut asiaa, ellen olisi nyt avannut pöytäkoneeni hotmailia.

        Tässä linkki tuohon uuteen firmaan:
        https://www.bader.de/
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin juuri, että hotmail-sähköpostini oli heittänyt tuon saman, minullekin tulleen viestin saapuneista, roskaposteihin!

        En olisi huomannut asiaa, ellen olisi nyt avannut pöytäkoneeni hotmailia.

        Tässä linkki tuohon uuteen firmaan:
        https://www.bader.de/
        *

        Selasin tuota sivustoa. On saksankielinen, mutta saa google-asetuksella myös suomeksi.

        Ovat aika tätimäisiä vaatteita. Jotkut ovat edullisempia, jotkut taas melko kalliita.

        Mutta parempi tuokin, kuin ei mitään.


      • Anonyymi

        Ja... tässä Klingel:
        https://www.klingel.de/

        Onkohan tuo nyt oikea osoite?
        Voikohan tuolta jo tilata?

        No, eiköhän tämä kaikki helmikuulla selviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja... tässä Klingel:
        https://www.klingel.de/

        Onkohan tuo nyt oikea osoite?
        Voikohan tuolta jo tilata?

        No, eiköhän tämä kaikki helmikuulla selviä.

        Tein äsken tilauksen. Vaatii google-kääntäjää, että menee kaikki oikein. Tässä oppii samalla saksaa. Tilasin "ulkopuolisena asiakkaana", sillä en joko itse muistanut salasanaani oikein, tai Klingel ei sitä tunnistanut.

        Laitoin osoitteeni, kaupungin perään lisäksi Finnland. Ehkä se näin löytää perille.

        Sieltä tuli sähköpostiini saksankielinen ilmoitus (google!), että tilaukseni on vastaanotettu.

        Katsotaan kuin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein äsken tilauksen. Vaatii google-kääntäjää, että menee kaikki oikein. Tässä oppii samalla saksaa. Tilasin "ulkopuolisena asiakkaana", sillä en joko itse muistanut salasanaani oikein, tai Klingel ei sitä tunnistanut.

        Laitoin osoitteeni, kaupungin perään lisäksi Finnland. Ehkä se näin löytää perille.

        Sieltä tuli sähköpostiini saksankielinen ilmoitus (google!), että tilaukseni on vastaanotettu.

        Katsotaan kuin käy.

        Ei näköjään toimita kuin Saksaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään toimita kuin Saksaan

        Joo. Tilauksesta ei ole kuulunut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tilauksesta ei ole kuulunut mitään.

        Tällä hetkellä Klingel Shop toimiva vain Saksassa. Ei vielä tule Päätös Suomille. Olen tehnyt tilaus,ja raaha tuli takaisin. Odotan päätös.


    • Anonyymi

      Sain Klingeliltä tammikuussa 2024 seuraavan viestin. Kielsin että tietojani ei saa edelleen luovuttaa. Saa nähdä?
      Hyvä asiakas,
      voit iloita positiivisista muutoksista! Lupaamme tarjota entistäkin parempaa palvelua. KLiNGEL-merkki siirtyy 1. helmikuuta 2024 BADER Versand -yritykselle. Tämä merkitsee sinulle lisää houkuttelevia KLiNGEL-etuja. Välitämme tallennetut tietosi BADER (Bruno Bader GmbH + Co. KG) -yritykselle, jotta voit edelleenkin inspiroitua KLiNGELin muodista. Toteutamme sen luonnollisestikin voimassa olevia tietosuojaa koskevia sääntöjä noudattaen. Voit kieltää tietojesi luovuttamisen 6.2.2024 mennessä tästä.

    • Anonyymi

      Jokin tässä mättää Jatkoa edelliseen.... KLINGEL
      Vastalause tietojen siirtoa vastaan
      BADER Versand ottaa omistukseensa KLiNGEL-tuotemerkin 1.2.24. KLiNGEL-tuotemerkki ei katoa minnekään ja löydät sen myös tulevaisuudessa osoitteesta klingel.fi ja KLiNGEL-luettelosta. Tämän mahdollistamiseksi ja edelleenkin parhaan mahdollisen palvelun toimittamiseksi KLiNGEL (K-Mail Order GmbH & Co. KG) välittää tietosi BADER (Bruno Bader GmbH + Co. KG) -yritykselle. Voit kieltää tietojesi välittämisen 06.2.2024 mennessä.

    • Anonyymi

      Onko tietoa Klingelistä?

    • Anonyymi

      Miksi minulle ei ole tullut laskua tyynystä. Tyyny tuli mut en tiedä miten maksan sen. Tarja Suvitie Uusikaupunki 23500 Kajavakuja 2as1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe