kimmoisa iho

jepjep

Tuleeko ihosta kimmoisampi jos kuivaharjaa ja rasvaa säännöllisesti. Itse laiminlyön ihoni hoitoa. Kasvoissani iho on tasainen eikä muuallakaan mitään varsinaisia ongelmia mutta tuntuu että ihoni on aina väritön ja pintakuiva. Olen kateellinen naisille joiden iho hehkuu ja näyttää kauniin kimmoisalta.

5

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atoopikkona en ole koskaan edes uskaltanut kokeilla mitään harjausta!Kuulostaa aivan älyttömältä.. onko tämä joku naistenlehtien keksintö?

Jos haluat, että ihosi pysyy kauniina niin alat yksinkertaisesti rasvata sitä!Tiedän kuulostaa ärsyttävältä neuvolta mutta niin se vain on..Olen oppinut sen kantapään kautta!Vihansin kaikkia lääke ja perusrasvoja kunnes älysin, että ainoa keino jolla ihottumani pysyy loitolla on rasvaaminen.

Hyvää illanjatkoa!

• Marie

Kuivaharjaus on itseasiassa tosi fiksua, varsinkin jos on kuiva iho, koska se elvyttää ihon pintaverenkiertoa, jolloin ihon pintaankin pääsee kosteutta. Kannattaa kokeilla, tosin atooppisella iholla voi olla fiksua jättää väliin. Vartalon kuivaharjauksenhan tunnetusti sanotaan poistavan selluliittia, ihanaa kun se olisikin niin helppoa... :-)

• Sasse75

Illuminating Day Cream

Ihoa kirkastava päivävoide antaa kasvoille luonnollista hehkua. Valoa heijastavat pigmentit kirkastavat välittömästi ihoa. C-vitamiini, beetakaroteeni ja gingko biloba kosteuttavat, silottavat juonteita ja antavat iholle elinvoimaa. 50 ml H: 25.00€ (hintansa veroinen, vaikka kallis onkin!)

Revitalising Balm

Ihoa kirkastava ja uudistava pikahoito väsyneelle ja harmaalle iholle päiväksi tai yöksi. Luonnolliset kasviuutteet kuorivat ihon pintaa ja aktivoivat solujen uudistumista. Aamuisin voidetta levitetään kasvoille meikkivoiteen tai suojakertoimen sisältävän päivävoiteen alle. Öisin balsamia voi käyttää naamion tavoin: levitä voidetta puhdistetuille kasvoille ja anna imeytyä 10 minuutin ajan. Poista ylimääräinen voide kasvoveteen kostutetun vanun avulla. Käytetään 2–3 kertaan viikossa. 50 ml. H:15.00€.

Ja molemmat tuotteet löytyvät Oriflamelta ja ovat tarkoitettu kasvojen iholle.

Kuivaharjaus ja vartalon kuorinta vilkastuttavat verenkiertoa ja pehmittävät ihoa.
      Säännöllinen kuivaharjaus kiinteyttää lihaksia ja tasoittaa selluliittia.

• Marie

"Säännöllinen kuivaharjaus kiinteyttää lihaksia ja tasoittaa selluliittia."

Selluliittiin se saatttaa vielä auttaa, mutta lihaksia ei kiinteytä mikään muu kun painoharjoittelu.

• Sasse75
        Marie kirjoitti:

"Säännöllinen kuivaharjaus kiinteyttää lihaksia ja tasoittaa selluliittia."

Selluliittiin se saatttaa vielä auttaa, mutta lihaksia ei kiinteytä mikään muu kun painoharjoittelu.

Miten kasvojen lihaksia treenataan painolla? :o) Tarkoitin siis kasvojen pieniä lihaksistoja. En esim vatsa- tai reisilihaksia. ;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe