Alan olemaan 100% varma...

Anonyymi-ap

...siitä että haluan elämänkumppanikseni naishenkilön. Taas yksi täydellinen päivä takana illallisineen. Elämä naisen kanssa on vaan niin luksusta. Ainoa kysymys on tulenko joskus kaipaamaan m*lkkua. En tiedä, pystyn kevyesti elämään viisikin vuotta ilman m*lkkua koska en harrasta muutenkaan seksiä kuin rakkaudesta

Olen siis tähän asti ollut vain ja ainoastaan miesten kanssa enkä ole koskaan tullut toimeen heidän kanssaan syvällisellä tasolla. Miehiä on aina tyrkyllä vähintäänkin seksiin mutta ei kiinnosta koska en kuitenkaan tavottaisi "samaa aaltopituutta" heidän kanssaan. Myös kaikki naiset tuntevat kemiaa kanssani.

Nyt juttu vaan kuuluu että mistä löydän sen oman rekkalesboni? Onneksi ei ole kiire.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, rekkiksia saattaa löytyä levähdyspaikoilta ja rahtiparkeista. :'D

      En tiedä oliko vitsi vai totta tämä aloitus, mutta näin neuvoisin silti.

      • Ps. Kysy rekkamiehiltä, he tietää mahdolliset rekkalesbot. ;)


      • Anonyymi

        Siis tuttavapiiriin kuuluu ykri kuljetusalalla oleva rekkaledbo mikä on aaah, niin kuuma. Näyttää koruja pitävältä mieheltä. On joku 200cm pitkä ja painaa 140kg. Tosi kuuma kalju/siilipää. Sellasen haluaisin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ps. Kysy rekkamiehiltä, he tietää mahdolliset rekkalesbot. ;)

        Huumoria. Ettei mee liian totiseksi.

        https://youtu.be/0c_F11npv_o

        Butch huumoria..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuttavapiiriin kuuluu ykri kuljetusalalla oleva rekkaledbo mikä on aaah, niin kuuma. Näyttää koruja pitävältä mieheltä. On joku 200cm pitkä ja painaa 140kg. Tosi kuuma kalju/siilipää. Sellasen haluaisin.

        Okei. Rekkaa ajavissa lesboissa on ihan femiinejäkin lesboja, ei kaikki näytä äijiltä. Vaikka aika moni kuljetusalalla olevista lesboista onkin enemmän maskulliineja. Mitä itse olen heitä nähnyt.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Rekkaa ajavissa lesboissa on ihan femiinejäkin lesboja, ei kaikki näytä äijiltä. Vaikka aika moni kuljetusalalla olevista lesboista onkin enemmän maskulliineja. Mitä itse olen heitä nähnyt.

        Ja tietenkään kaikki kuljetusalan naiset eivät myöskään ole lesboja. Ettei kukaan ymmärrä väärin.


    • Eihän siinä mitään, hyvä että olet löytänyt sen mitä tarvitset. En ole mitenkään yllättynyt ettet löydä miesten kanssa samaa aaltopituutta, pikemminkin päinvastoin. Ja niinhän sen asian kokevat monet miehetkin, eivät saa yhteyttä naiseen eivätkä ymmärrä naista.

      Jos elelet pk-seudulla, niin tuohon tarkoitukseen löytyy paritkin baarit keskustasta, maakuntien osalta en tiedä yhtään.

      Mutta go for it!

      • Anonyymi

        Fyysisesti miehet ok. Mutta ravintolaillalliset, matkustelu jne niiiiiin vaikeaa. Vaikeaa olla 100% rennosti samalla aaltopituudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fyysisesti miehet ok. Mutta ravintolaillalliset, matkustelu jne niiiiiin vaikeaa. Vaikeaa olla 100% rennosti samalla aaltopituudella.

        Ymmärrän, tuo pätee helposti useimpiin miehiin. Ehkä nuorempi sukupolvi on valveutuneempi, toivon niin. Mutta vanhempi polvi on ehkä turhan pragmaattista ymmärtääkseen illallisten ja matkailu konseptia yhdessä olemisesta ja chillaamisesta.

        Ja tulevasta tyttöystävästäsi riippuen, ei ole mitenkään pois suljettua ettetkö voisi löytää molemmille sopivaa miestä toisinaan osallistumaan fyysisiin aktiviteetteihin.


      • Anonyymi

        Masentavasti, mutta mukavasti sanottu. Ja sitten sille 🥂. Minä en ainakaan lähde kenestäkään kenenkään kansa kilpasille. The winner takes it all, https://youtu.be/92cwKCU8Z5c


      • Anonyymi kirjoitti:

        Masentavasti, mutta mukavasti sanottu. Ja sitten sille 🥂. Minä en ainakaan lähde kenestäkään kenenkään kansa kilpasille. The winner takes it all, https://youtu.be/92cwKCU8Z5c

        Pääasia on, että olet oivaltanut tuon ja siten löytänyt itsellesi suunnan.

        Onnea matkaan 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fyysisesti miehet ok. Mutta ravintolaillalliset, matkustelu jne niiiiiin vaikeaa. Vaikeaa olla 100% rennosti samalla aaltopituudella.

        No onko naiset fyysisesti ok, lienee oleellisempi kysymys jos naisen kanssa suhdetta haluat? Fyysistä suhdetta vai jotain muuta?


      • G-LoveR kirjoitti:

        No onko naiset fyysisesti ok, lienee oleellisempi kysymys jos naisen kanssa suhdetta haluat? Fyysistä suhdetta vai jotain muuta?

        On 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        On 😁

        Nyt ei kysytty sulta veli kulta. :D


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nyt ei kysytty sulta veli kulta. :D

        Höh...


      • randombypasser kirjoitti:

        Höh...

        Ellet sitten tehnyt anonyyminä aloitusta. :'D

        Täällä aina välillä ilmestyy tämmösiä aloituksia, ikään kuin syötiksi tai uteliaisuudeksi aihetta kohtaan, luulen että tääkin aloitus on jotain sellaista.

        Tikusta asiaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ellet sitten tehnyt anonyyminä aloitusta. :'D

        Täällä aina välillä ilmestyy tämmösiä aloituksia, ikään kuin syötiksi tai uteliaisuudeksi aihetta kohtaan, luulen että tääkin aloitus on jotain sellaista.

        Tikusta asiaa.

        Ehen, en harrasta muumeilua kun on tämä nikki, itselle yksinkertaiselle helpompaa siten :D

        Vaan nyt täytyy mennä yöpuulle. Hyvät yöt ;)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ellet sitten tehnyt anonyyminä aloitusta. :'D

        Täällä aina välillä ilmestyy tämmösiä aloituksia, ikään kuin syötiksi tai uteliaisuudeksi aihetta kohtaan, luulen että tääkin aloitus on jotain sellaista.

        Tikusta asiaa.

        Kun kyllähän nyt kuka vaan ilman mulkkua pystyy olemaan, mutta pystyykö ilman pillua olemaan tai siihen koskemaan, jos naisen kanssa on suhteessa. Tietty aseksuaaleja lesbojakin on.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pääasia on, että olet oivaltanut tuon ja siten löytänyt itsellesi suunnan.

        Onnea matkaan 🤗

        No jaa, en ole koskaan naista kokeillut, enkä kokeile 🤭 ja nainen olen. Muuten vaan asiaa pohtinut, ettei meillä ole palstalla omaa keilemmingsiä, kuten kaikissa tositvsarjoissa


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehen, en harrasta muumeilua kun on tämä nikki, itselle yksinkertaiselle helpompaa siten :D

        Vaan nyt täytyy mennä yöpuulle. Hyvät yöt ;)

        Oukkei yritän uskoa. Hyvät yöt. :P


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No onko naiset fyysisesti ok, lienee oleellisempi kysymys jos naisen kanssa suhdetta haluat? Fyysistä suhdetta vai jotain muuta?

        Molemmat sukupuolet on fyysisesti ok, naisten muodot usein kiinnostavammat. Naisen kanssa suhteen voi alkaa 10000% henkisenä ja seksi voi tulla kuvaan ajan kanssa. Miehet taas tyrkyttää seksiä kuin reeberbahnalla eikä naista ja miestä objektiivisesti yhdistä toisiinsa mikään muu kuin kettu kävi kolossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat sukupuolet on fyysisesti ok, naisten muodot usein kiinnostavammat. Naisen kanssa suhteen voi alkaa 10000% henkisenä ja seksi voi tulla kuvaan ajan kanssa. Miehet taas tyrkyttää seksiä kuin reeberbahnalla eikä naista ja miestä objektiivisesti yhdistä toisiinsa mikään muu kuin kettu kävi kolossa

        Bisse? Pan? Mjoo, miehet on ihan jees, vain fyysinen viehätysvoima puuttuu kokonaan. Siis kyllähän nyt silmä näkee komeat ja kivannäköiset, muttei se liikuta mitenkään tai seksuaalisesti kiinnosta. Siinähän käpöttelee vaikka ilkosillaan ees taas.

        Ainoa poikkeus on oma mies, joka sekään ei kuitenkaan päätä pyörälle pistä kuten sexy naisvartalo, vaikka vetoaakin.

        Näinkö?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Bisse? Pan? Mjoo, miehet on ihan jees, vain fyysinen viehätysvoima puuttuu kokonaan. Siis kyllähän nyt silmä näkee komeat ja kivannäköiset, muttei se liikuta mitenkään tai seksuaalisesti kiinnosta. Siinähän käpöttelee vaikka ilkosillaan ees taas.

        Ainoa poikkeus on oma mies, joka sekään ei kuitenkaan päätä pyörälle pistä kuten sexy naisvartalo, vaikka vetoaakin.

        Näinkö?

        Ei kai ihmisen seksuaalisuus ole luokiteltu muuttuja, pikemminkin jatkuva...
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai ihmisen seksuaalisuus ole luokiteltu muuttuja, pikemminkin jatkuva...
        -sivusta

        Muuttuu jatkuvasti? En usko, että muuttuu, mutta volyme vaihtelee.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Muuttuu jatkuvasti? En usko, että muuttuu, mutta volyme vaihtelee.

        Luokitellulla viittasin noihin kategorioihin: bi ja pan ja noin. Kai sitä voi olla ihan mitä tahansa, liukuvasti niiden määriteltyjen luokkien väliltä. Mutta monessa tapauksessa kyllä olen havainnut että on jopa jatkuvankin muutoksen alla.
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luokitellulla viittasin noihin kategorioihin: bi ja pan ja noin. Kai sitä voi olla ihan mitä tahansa, liukuvasti niiden määriteltyjen luokkien väliltä. Mutta monessa tapauksessa kyllä olen havainnut että on jopa jatkuvankin muutoksen alla.
        -sivusta

        Voi tietty, lähinnä kysyin josko hän haluaa määritellä itsensä. Monet haluaa.

        Mitä tarkoitat, mikä on jatkuvan muutoksen alla? Kysyn kun en ole varma ymmärränkö oikein. Liukuvuus?

        Mulla ainakin elää lähinnä mielenkiinnon määrä, ei niinkään kohteet eikä määritelmät.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi tietty, lähinnä kysyin josko hän haluaa määritellä itsensä. Monet haluaa.

        Mitä tarkoitat, mikä on jatkuvan muutoksen alla? Kysyn kun en ole varma ymmärränkö oikein. Liukuvuus?

        Mulla ainakin elää lähinnä mielenkiinnon määrä, ei niinkään kohteet eikä määritelmät.

        Kuitenkin taas oma seksuaalinen mielenkiinto on liukunut yhtä miestä vaille ääripäähän, kiinnostunut vain naisista. Enkä usko, että paluuta enää on takaisin miehistä kiinnostumiseen. Se laari tuntuu tyhjältä missä ei ole mitään tarpeellista.

        Se yksi äijä siinä pyörii pakkaa sekoittamassa, muilta äijiltä on otettu ne mahdollisuudet jo pois. :)

        Eli liukumista voi tapahtua myös päädystä toiseen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voi tietty, lähinnä kysyin josko hän haluaa määritellä itsensä. Monet haluaa.

        Mitä tarkoitat, mikä on jatkuvan muutoksen alla? Kysyn kun en ole varma ymmärränkö oikein. Liukuvuus?

        Mulla ainakin elää lähinnä mielenkiinnon määrä, ei niinkään kohteet eikä määritelmät.

        Haluaako? Itse en haluaisi, olen totaalisen määrittelemätön, mysteeri jopa itselleni :)

        Jatkuva muutos, vähän niinkuin että joskus ei nappaa mikään, joskus ehkä kaikki tai jotain siltä väliltä. Ehkä se ainakin osin tulee siitä, että sukupuoli menettää merkityksensä kun sen yli nousee yksilö, joka miellyttää. Ja sitten ulkomaailma kuitenkin luokittelee sinut sen toisen sukupuolen perusteella.

        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaako? Itse en haluaisi, olen totaalisen määrittelemätön, mysteeri jopa itselleni :)

        Jatkuva muutos, vähän niinkuin että joskus ei nappaa mikään, joskus ehkä kaikki tai jotain siltä väliltä. Ehkä se ainakin osin tulee siitä, että sukupuoli menettää merkityksensä kun sen yli nousee yksilö, joka miellyttää. Ja sitten ulkomaailma kuitenkin luokittelee sinut sen toisen sukupuolen perusteella.

        -sivusta

        Ok. :)

        Minusta tuntuu, että määritelmät on tätä päivää. Ihmiset haluaa sanoittaa tarkkaan mitä ovat, ainakin jatkuvasti törmää tarkkoihin määritelmiin. Itsekin tykkään antaa itselleni viitekehyksen, jonka sisällä liikun kuitenkin mieleni mukaan. :)

        Tuokin on totta, että sukupuoli voi menettää merkityksen, kun sen yli nousee yksilö, joka miellyttää. Itselläni näin kumppanin kanssa. En halua erota hänestä siksi, että hänhän on mies, eikä voi fyysisyytensä vuoksi olla se joka vetää seksuaalisesti enemmän huomiota puoleensa.

        Ei, minä rakastan häntä ja hänen kanssa halua elää, vaikka tiedän olevani enemmän naisiin päin. Kun ei elämä ole halun perässä kulkua, eikä varsinkaan päihitä rakkautta.

        Joillekin asiat on mustavalkoisia, pitää olla joko tai. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ok. :)

        Minusta tuntuu, että määritelmät on tätä päivää. Ihmiset haluaa sanoittaa tarkkaan mitä ovat, ainakin jatkuvasti törmää tarkkoihin määritelmiin. Itsekin tykkään antaa itselleni viitekehyksen, jonka sisällä liikun kuitenkin mieleni mukaan. :)

        Tuokin on totta, että sukupuoli voi menettää merkityksen, kun sen yli nousee yksilö, joka miellyttää. Itselläni näin kumppanin kanssa. En halua erota hänestä siksi, että hänhän on mies, eikä voi fyysisyytensä vuoksi olla se joka vetää seksuaalisesti enemmän huomiota puoleensa.

        Ei, minä rakastan häntä ja hänen kanssa halua elää, vaikka tiedän olevani enemmän naisiin päin. Kun ei elämä ole halun perässä kulkua, eikä varsinkaan päihitä rakkautta.

        Joillekin asiat on mustavalkoisia, pitää olla joko tai. :)

        Ja tuokin on päätös, etten halua antaa tulevaisuudessa yhdellekkään toiselle miehelle enää edes tilaisuutta yrittää merkitä mitään muuta mulle, kuin kaveria. Sitä tarkoitin, on otettu pois. Suljettu se ovi, lyöty lukkoon ja viskattu avain Atlanttiin.

        Eikä se tarkoita, että miehet on yök, itse en vaan enää halua elää tilanteessa, jossa olen haluton, jos voin olla halullinenkin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ok. :)

        Minusta tuntuu, että määritelmät on tätä päivää. Ihmiset haluaa sanoittaa tarkkaan mitä ovat, ainakin jatkuvasti törmää tarkkoihin määritelmiin. Itsekin tykkään antaa itselleni viitekehyksen, jonka sisällä liikun kuitenkin mieleni mukaan. :)

        Tuokin on totta, että sukupuoli voi menettää merkityksen, kun sen yli nousee yksilö, joka miellyttää. Itselläni näin kumppanin kanssa. En halua erota hänestä siksi, että hänhän on mies, eikä voi fyysisyytensä vuoksi olla se joka vetää seksuaalisesti enemmän huomiota puoleensa.

        Ei, minä rakastan häntä ja hänen kanssa halua elää, vaikka tiedän olevani enemmän naisiin päin. Kun ei elämä ole halun perässä kulkua, eikä varsinkaan päihitä rakkautta.

        Joillekin asiat on mustavalkoisia, pitää olla joko tai. :)

        "Don't define your world in black and white, because there is so much hiding amongst the greys." Kukakohan sanoi, ei muista...

        Hyvää päivänjatkoa :)

        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Don't define your world in black and white, because there is so much hiding amongst the greys." Kukakohan sanoi, ei muista...

        Hyvää päivänjatkoa :)

        -sivusta

        Kiitos, sinne myös hyvää päivänjatkoa. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kun kyllähän nyt kuka vaan ilman mulkkua pystyy olemaan, mutta pystyykö ilman pillua olemaan tai siihen koskemaan, jos naisen kanssa on suhteessa. Tietty aseksuaaleja lesbojakin on.

        Yksikään mies ei kykene olemaan ilman mulkkua. Oli se sitten kädessä tai peilissä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Yksikään mies ei kykene olemaan ilman mulkkua. Oli se sitten kädessä tai peilissä 😂

        Heh, no ei silleen tietenkään. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no ei silleen tietenkään. :)

        Ai, tää oli taas näitä tyttöjen juttuja, höh 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai, tää oli taas näitä tyttöjen juttuja, höh 😜

        Joo. :)


    • Anonyymi

      ompa mukava että jätät homouden ja rupeat tapailemaan naisia

      • Anonyymi

        Eri asia sitten miten se vaikuttaa hänellä kysynnän ja tarjonnan lakiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia sitten miten se vaikuttaa hänellä kysynnän ja tarjonnan lakiin

        No mutta kun vaatimukset vähäiset
        -16-100 v
        -nainen


        Naisten kohdalla en koe sellaisia vaatimuksia että naisen oltava yli 180 cm ja erittäin komea.
        Naisessa riittää että on mukava ja tykkää halailla ja keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun vaatimukset vähäiset
        -16-100 v
        -nainen


        Naisten kohdalla en koe sellaisia vaatimuksia että naisen oltava yli 180 cm ja erittäin komea.
        Naisessa riittää että on mukava ja tykkää halailla ja keskustella

        Aika laaja ikähaitari sulla. Satavuotiaita ei ehkä ole kovin montaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika laaja ikähaitari sulla. Satavuotiaita ei ehkä ole kovin montaa.

        Minulla ei ole lapsia joten iällä ei väliä. Eniten väliä kemioilla. Paras naisystäväni ja myös exäni 29v. Eivätkä ole edes samalla paikkakunnalla.


    • Anonyymi

      Kyllähän siinä hätääntyis jos yhtäkkiä olis ilman mulukkua. Joskus nähnyt unta että terska tipahtaa, eikä jäljelle jää kuin kuoppa varren päähän.

    • Anonyymi

      Helsinki Itäkeskus Black Bird: kaikkea kaikille. Vessoissa ähkitään. Olin pisulla (nainen) ja todistin naspurikopin touhuja, kaksi miestä tai "miestä". Ovet ei ole lattiaan asti eikä kattoon asti.

    • Anonyymi

      ovatko kaikki sinisilmäiset miehet munattomisa eunukkejsa

      • Anonyymi

        Taisit vastata omaan kysymykseesi siinä määrin, ettei muiden esim minun tarvitse


    • Anonyymi

      Läpi elämän oon eniten kiihittunu homahtavista heteromiehistä jotka on puhtaita esteettisiä ja käyttää koruja. Puunaa itseään tuntitolkulla. Ns rekkalesbo voisi vastata samaa, okei värkit erilaiset mutta jos aivojen sisällön vaan siinä vaihtais niin ok. Voi olla ettei se olis niin iso juttu mitä siellä haarojen välissä kasvaa koska jo valmiiksi monilla miehillä niin pieni vehje ettei siitä ole muuta iloa kuin katsella ja ottaa suihin

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu. Hyvin kuvattu.


    • Anonyymi

      Jos on joku tyttö mielessä niin sitten ei saa ainakaan nukuttuakaan ollenkaan :DE

    • Anonyymi

      Jos on joku asia mielessä sitten ei saa nukuttua oikein jos joku asia pyörii vain mielessä kun yrittää saada unta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe