Hysteerikon ajattelutapa

Kun ehdottaa lakia muutettavaksi, hysteerikko olettaa, että asia on ehdottajalle HENKILÖKOHTAINEN tarve, ja hyökkää ehdottajaa vastaan tällä väitteellä, kuin se olisi TOSI.

Hysteerikolle ei tule mieleen mahdollisuus, että muutoksen ehdottaja pyrkii helpottamaan TOISEN asemaa lainmuutoksella. Tarvittiin suurta siviilirohkeutta 50 vuotta sitten ehdottaa, että homous tulisi vapaaksi.

Vastustajat tietysti selittivät, että ehdottajat olivat homoja. Mutta eivät olleet. Lopulta homouden vapautusta haluavien määrä oli eduskunnassakin yli puolet, mikä oli taatusti suurempi, kuin homouden määrä.

He ajattelivat TOISTA, eivät itseään, kun vielä havaitsivat, että homous oli aivan VAARATONTA ja tarttumatonta.

Itse olen ehdottanut sukulaisuusseksiin VAIN sellaista lakimuutosta, ettei uusi laki pitäisi kiellettyinä sellaisiakaan asioita, jotka ovat vaarattomia, ja joihin EI NYKYÄÄNKÄÄN kukaan viranomainen lutkauta korvaansakaan.

Heti hysteerikot ovat tehneet mielestään varman päätelmän, että asia on minulle HENKILÖKOHTAINEN. Ei todellakaan ole, vaan pyrin vain siihen, että ne harvat, kaksi lasta tai kaksi täysikäistä saavat täyden ITSEMÄÄRÄMISOIKEUDEN huolimatta lähisukulaisuudesta.

Vapaaehtoinen sukulaisseksi tulisi olla sallittu, koska se on yhtä vaaratonta kuin homous. Sen sijaan pedofilia tulee pysyttää rangaistavana, kohdistuisipa se sukulaiseen tai etäisempään, koska se aiheuttaa vakavia traumoja ja lisäksi loukkaa ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUTTA.

Samoin raiskaaminen tulee pitää ankarasti rangaistavana. Sekä pedofilian että raiskaamisen rangaistuskäytäntöä tulee mielestäni tuntuvasti tiukentaa. Olisin valmis molemmissa rikoksissa pakkokuohitsemiseen, jolla uusinta saataisiin juurittua tarkoin.

Siis vielä kerran: sukulaisseksi ei ole MINUN tarpeeni, vaan ajattelen vain niitä harvoja MUITA, jotka vahingoittamatta ketään sitä harrastavat, kuten nykyään homouttakin pidetään luovuttamattomana ihmisoikeutena. 🌹👀

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen on vika, ettei aloitus tule palstalle, jos siihen ei ole vastattu, eikä kukaan muu kuin ap. tiedä vastata.

      Siispä lisään kaneetiksi Iki-Kannon sanat Nälkämaan laulusta: "Nouskohon rintaamme uskomus uus. Taantukoon taika ja vanhoillisuus." 🌹👀

    • Anonyymi

      Juu. Olen huomannut, että aloitukseen pitää laittaa itse heti perään ns. suojaviesti, että se tulee palstalle.

      En tiedä onko se tahallista, vai onko alusta särki. Mitään ei yp kuitenkaan halua ongelman eteen tehdä.

      Mutta tuosta ehdotuksestasi. Siihen on ihan biologinen syy, ettei lähisukulaisten seksiä katsota hyvällä. Se on sisäsiittoisuus ja siitä seuraavat ongelmat jälkikasvulla.

      Tosin nykyaikana ei ole pakko lisääntyä, joten sinänsä paheksunta on teoriassa vailla pohjaa. Ennen serkusten välisetkin liitot olivat laissa kielletty. Nykyään ei taida enää olla.

      Itselleni on ihan sama, onko joku homo, rakastaa sukulaista tms. Ei se minun elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Pää-asia, että ovat onnellisia ja pysytään lain rajoissa.

      Huomenna muuten meillä eläkeläisillä on kokoontumisajot kaupan virvokehyllyllä klo. 09:00. 😉

      >simiti<

    • Anonyymi

      Iskikö hysteerikolle hysteria päälle vai mitä lieneekään pillunsaannin puutoksesta kyse. Ei suomi24-palstalla lakeja päätetä vaan sitä varten on Eduskunta olemassa.

      Nussi vaan sukulaisia kuten olet tähänkin asti tehnyt sillä ei nimismies sellaisesta tiedä kun teette sen pimeässä suotorpassa lauantaisaunan jälkeen.

      • Kun tietoo ei oo, nii sit pitää niiku kuvitella. 🌹👀


    • Anonyymi

      "homous oli aivan VAARATONTA ja tarttumatonta"

      Todellakin, nuo molemmat olivat harhauskomuksena tuolloin kyseinen emämunaus tehtiin. Raamatussa (joka on moneen kertaan vesitetty plagiaatti Juutalaisen uskomustaruista, Torah ja Scriptures) kylläkin oli tuolloinkin paljon kokemuksen jalostamia moraaliarvoja, jotka ovat arvokkaita niin tänään kuin olivat tuolloinkin.

      • Muun muassa, että aviossa oleva mies sai käyttää naimattomia muita naisia seksuaalisiin tarkoituksiinsa, mutta jos aviossa oleva nainen, siis miehen omaisuus, piipahti toisaalla, hänet aviorikkomuksesta tuli kivittää. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe