Onko ehdotuksia?

thinktank

Tietääkö kukaan tällä palstalla, millaisia näkemyksiä skp:llä tai ktp:llä on Venäjän nykymenosta. Tarkoitan nykymenolla Pultinin aikaa. Mikä on kommunistien suhtautuminen Venäjän vahvistumiseen?

7

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra yksilön vapaus

      kun en kuulu skp:hen, kommunistia minusta ei tule kuin kidutuksen uhan alla ja ktp ei minusta kelpaa edes kompostiin mutta vastaanpa silti omasta puolestani; onhan se hyvä, että venäjä vakiintuu. suurvaltana se pysyy ja toivottavasti oppii demokratiaan. demokratiat eivät uhkaa naapureitaan kuten kommunistinen venäjä.

      mutta pieni suomi, otetaan nato-jäsenyys jokeriksi hihaan ja revitään venäjän kaupasta ja öljystä irti minkä saamme.

      • thinktank

        ... muutkin ovat tervetulleita keskusteluun. Itsekkin pidän NATOa turvallisimpana vaihtoehtona. Venäjän demokratisoitumiseen minun on vaikea uskoa mutta eihän sitä koskaan tiedä...

        Joka tapauksessa olen erityisen kiinnostunut kommunistien näkemyksistä.


      • herra yksilön vapaus
        thinktank kirjoitti:

        ... muutkin ovat tervetulleita keskusteluun. Itsekkin pidän NATOa turvallisimpana vaihtoehtona. Venäjän demokratisoitumiseen minun on vaikea uskoa mutta eihän sitä koskaan tiedä...

        Joka tapauksessa olen erityisen kiinnostunut kommunistien näkemyksistä.

        valtakuntaansa rakentaa ja jeltsinin opit on unohtanut mutta kai hän maansa parasta ajattelee.

        joka tapauksessa, rähjätköön etelässä ja olkoon ystävä lännen kanssa. sata kertaa paremmin putinin venäjä on kuin bretzevin vastaava.


      • thinktank
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        valtakuntaansa rakentaa ja jeltsinin opit on unohtanut mutta kai hän maansa parasta ajattelee.

        joka tapauksessa, rähjätköön etelässä ja olkoon ystävä lännen kanssa. sata kertaa paremmin putinin venäjä on kuin bretzevin vastaava.

        ... on yleensä liittynyt, kun se on päässyt valtaan, kansalliskiihko. Näin siitä huolimatta, että se on kommunismin perusperiaatteiden vastaista. Tämä on yksi niistä syistä, joiden takia samaistan natsismin ja kommunismin.
        Nimenomaan kansalliskiihkon nousemisesta Venäjällä olen huolestunut, varsinkin kun valtion kontrolli talouselämästä on samalla noussut. Eli onko "Pahan valtakunta" heräämässä henkiin?


      • herra yksilön vapaus

        ei sinua tässä pojiteltu vaan herra yksilön vapautta. kehdattiin jopa epäillä herra yksilön vapauden historian tuntemusta. eikä sensuurista tietoakaan.

        eikä pojittelu muutenkaan kovin paha solvaus ole. yleensä vain nuoret aikuiset siitä kiukustuvat ja hekin vanhemmiten vain hynyilevät näille sanan säilille.

        huomaatko muuten; kapitalismi ei myöskään harrasta pahemmin sodankäyntiä koska on aika tarpeetonta teurastaa maksavia asiakkaita. noin niinkuin yleistettynä.


    • Voisi olettaa tilannetta heidän kannaltaan ristiriitaiseksi. Yhtäältä NKP on heidän sisar-
      puolueensa, jolla ei mene kovin hyvin, ja toisaalta Venäjän vahvistuminen vaikuttaa ainakin
      henkisellä tasolla. Onhan valtakunta sama, vaikka nykymenossa on eroja entiseen verrattuna!
      vom

    • Niinkuin huomaat, aihe on kuuma! Syrjäpoluille tahtovat eksyä itse aiheesta!
      vom

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe