Tietääkö kukaan tällä palstalla, millaisia näkemyksiä skp:llä tai ktp:llä on Venäjän nykymenosta. Tarkoitan nykymenolla Pultinin aikaa. Mikä on kommunistien suhtautuminen Venäjän vahvistumiseen?
Onko ehdotuksia?
7
1743
Vastaukset
- herra yksilön vapaus
kun en kuulu skp:hen, kommunistia minusta ei tule kuin kidutuksen uhan alla ja ktp ei minusta kelpaa edes kompostiin mutta vastaanpa silti omasta puolestani; onhan se hyvä, että venäjä vakiintuu. suurvaltana se pysyy ja toivottavasti oppii demokratiaan. demokratiat eivät uhkaa naapureitaan kuten kommunistinen venäjä.
mutta pieni suomi, otetaan nato-jäsenyys jokeriksi hihaan ja revitään venäjän kaupasta ja öljystä irti minkä saamme.- thinktank
... muutkin ovat tervetulleita keskusteluun. Itsekkin pidän NATOa turvallisimpana vaihtoehtona. Venäjän demokratisoitumiseen minun on vaikea uskoa mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Joka tapauksessa olen erityisen kiinnostunut kommunistien näkemyksistä. - herra yksilön vapaus
thinktank kirjoitti:
... muutkin ovat tervetulleita keskusteluun. Itsekkin pidän NATOa turvallisimpana vaihtoehtona. Venäjän demokratisoitumiseen minun on vaikea uskoa mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Joka tapauksessa olen erityisen kiinnostunut kommunistien näkemyksistä.valtakuntaansa rakentaa ja jeltsinin opit on unohtanut mutta kai hän maansa parasta ajattelee.
joka tapauksessa, rähjätköön etelässä ja olkoon ystävä lännen kanssa. sata kertaa paremmin putinin venäjä on kuin bretzevin vastaava. - thinktank
herra yksilön vapaus kirjoitti:
valtakuntaansa rakentaa ja jeltsinin opit on unohtanut mutta kai hän maansa parasta ajattelee.
joka tapauksessa, rähjätköön etelässä ja olkoon ystävä lännen kanssa. sata kertaa paremmin putinin venäjä on kuin bretzevin vastaava.... on yleensä liittynyt, kun se on päässyt valtaan, kansalliskiihko. Näin siitä huolimatta, että se on kommunismin perusperiaatteiden vastaista. Tämä on yksi niistä syistä, joiden takia samaistan natsismin ja kommunismin.
Nimenomaan kansalliskiihkon nousemisesta Venäjällä olen huolestunut, varsinkin kun valtion kontrolli talouselämästä on samalla noussut. Eli onko "Pahan valtakunta" heräämässä henkiin? - herra yksilön vapaus
ei sinua tässä pojiteltu vaan herra yksilön vapautta. kehdattiin jopa epäillä herra yksilön vapauden historian tuntemusta. eikä sensuurista tietoakaan.
eikä pojittelu muutenkaan kovin paha solvaus ole. yleensä vain nuoret aikuiset siitä kiukustuvat ja hekin vanhemmiten vain hynyilevät näille sanan säilille.
huomaatko muuten; kapitalismi ei myöskään harrasta pahemmin sodankäyntiä koska on aika tarpeetonta teurastaa maksavia asiakkaita. noin niinkuin yleistettynä.
Voisi olettaa tilannetta heidän kannaltaan ristiriitaiseksi. Yhtäältä NKP on heidän sisar-
puolueensa, jolla ei mene kovin hyvin, ja toisaalta Venäjän vahvistuminen vaikuttaa ainakin
henkisellä tasolla. Onhan valtakunta sama, vaikka nykymenossa on eroja entiseen verrattuna!
vomNiinkuin huomaat, aihe on kuuma! Syrjäpoluille tahtovat eksyä itse aiheesta!
vom
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240