Onko mitään sen parempaa ruokaa kuin paistinpotut.
Helppoa nopeaa edullista ja terveellistä.
Ookko nää nää nälkäinen, syö paistinpotut
15
115
Vastaukset
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Perunalastuista saisi hyvää monityydyttymätöntä rasvaa, ja suolan aiheuttaman haittavaikutuksen kumoaa osittain tai kokonaan perunan sisältämä kalium, joka on natriumin vastavaikuttaja
Perunalastut 100 g, lähde Fineli
- suolaa 1426,9 mg, kaliumia lähes yhtä paljon eli 1190 mg
Suositus päivässä on 5000 mg enintään suolaa ja 3500 mg kaliumia
Eli syömällä perunalastuja verenpaineesi alenee.
Kyse on kyllä ultraprosessoidusta ruoasta.- Anonyymi
Paistetun potun energia on 100-150 kcal/100g. Lastuissa vastaava arvo on noin 500 kcal/100g.
Paistetun potun suolamäärän voi itse määritellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistetun potun energia on 100-150 kcal/100g. Lastuissa vastaava arvo on noin 500 kcal/100g.
Paistetun potun suolamäärän voi itse määritellä.Paistetun potin kaloriarvo on vain 100 g on korkeintaan 80
Kun paistaa ne mahdollisimman vähässä rasvassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistetun potin kaloriarvo on vain 100 g on korkeintaan 80
Kun paistaa ne mahdollisimman vähässä rasvassa.Peruna on aliarvostettu ruoka. Jostain luin että sillä on hyvä kylläisyysvaikutus. Lisäksi siinä on paljon kaliumia. Sokerivaikutusta ei tarvitse pelätä, sillä elimistössämme on sisäänrakennettu tuki (built-in support) hiilihydraattien käsittelylle (ellei ole vyötärörasvaa joka häiritsee elimistön toimintaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistetun potin kaloriarvo on vain 100 g on korkeintaan 80
Kun paistaa ne mahdollisimman vähässä rasvassa.Itse käytän paljon öljyä paistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän paljon öljyä paistamiseen.
Ei kannata ne on aivan turhia kaloreita.
Kaloripitoisuus nousee helposti puolella jos rasvaa käyttää reilusti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaloripitoisuus nousee helposti puolella jos rasvaa käyttää reilusti.Annokseen tulee tarpeeksi rasvaa jo siitäkin kun laittaa yhden pienen pilkotun makkaran selaa ja paistetun kananmunan
Mausteena aromisuola,mustapippuri,paprika ja annoksen kylkeen voi lisäksi syödä mitä vain esim kaalipataa,pastaa ,punajuuria yms - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaloripitoisuus nousee helposti puolella jos rasvaa käyttää reilusti.Panen joukkoon reilusti hyvänmakuista kasviöljyä. Ei ole silti sipsejä. Suolaa päälle, ehkä sipulia, porkkanaa, punajuurta, maustekurkkua ja kaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annokseen tulee tarpeeksi rasvaa jo siitäkin kun laittaa yhden pienen pilkotun makkaran selaa ja paistetun kananmunan
Mausteena aromisuola,mustapippuri,paprika ja annoksen kylkeen voi lisäksi syödä mitä vain esim kaalipataa,pastaa ,punajuuria ymsMuista että sinulla on vain yksi elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista että sinulla on vain yksi elämä.
Kyllä se maistuu hyvin vähärasvaisenakin.
Kypsennän siivutetut perunansiivut ensin paistinpannussa vedessä noin10 min ja lopussa vesi pois pannulta ja siihen 1 rkl ruokaöljyä
Saa lopussa kypsyä lisää kannen alla jälkilämmössä 10 min jotta perunoista tulee täysin kypsiä.
Näin tehtynä säästyy sähköä 80 prosenttia tai kaasua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se maistuu hyvin vähärasvaisenakin.
Kypsennän siivutetut perunansiivut ensin paistinpannussa vedessä noin10 min ja lopussa vesi pois pannulta ja siihen 1 rkl ruokaöljyä
Saa lopussa kypsyä lisää kannen alla jälkilämmössä 10 min jotta perunoista tulee täysin kypsiä.
Näin tehtynä säästyy sähköä 80 prosenttia tai kaasua.Ei kuulosta hyvältä tuo.
- Anonyymi
Ranskalaiset syöttää possuille ja syövät sitten pihvinä gurmee herkut!!🐷
- Anonyymi
Saako possusta myös gourmeeta? Hyvää toki on possun kaikki fileet ja saparot.
Possulle jos syöttää tryffeliä, siitä tulee tryffelisika. Siis gourmeeta, ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984