Naisen aloitus matching jälkeen

Anonyymi-ap

Heti ekana lauseena: tavataanko, eli nähdäänkö heti (tai seuraavana päivänä).

Siis onko tällänen joku ons-kuvio, seksikosto toiselle miehelle vai mitä.
Sain vuoden 2022 aikana 6 tälläistä viestiä. Ja kun taas itse kysyn naista ulos niin kyllä siinä keskimäärin kolme päivää menee. Toki nää jälkimmäiset ovat olleet kauniimpia.
Jos kyseessä on joku lohtuseksi niin onpa yleistynyt. Ja itelläkin miehenä ei innostuta heti jonkun ventovieraan kanssa tapaaminen josta et tiedä mitään.

21

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja jos ei jostain syystä onnistu tavata nopeasti, niin sitten katoavat, poistavat matchin.

    • Anonyymi

      Noita tulee aina välillä vaikka en mikään mallimies olekaan. Sain myös tänään tuollaisen viestin. Naisen profiilissa lukee, että ei etsi seksiseuraa, mutta munahaukalta vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Naiset harvemmin ovat rehellisiä sanomisissaan. Siksi niitä ei ymmärrä yhtään, mitä oikeasti haluavat.


      • Anonyymi

        Ite olen miehenä ihan ulkoisesti jees enkä nyt elvistele.
        Mutta mitä v*ttua tälläsessä naisen meiningissä on oikein kyse, luulisin ONS tai petoksen kostaminen omalle pettäneelle miehelle.

        Oon keski-ikäinen ja nää kuviot on jääneet jo kauan sitten taakse.
        Mutta... olihan se liian itsevarma naishenkilö kivata heivata pois tinderistä kohdaltani.

        Ja tunnustuksena on sanottava että tapasin duunipaikalla todella upean naisen. Se miten häneen lähestyn onkin eri juttu, meni sitten poskelleen tai ei mutta näissä prinsessa matcheissä en itseäni turhaa likaista.


    • Anonyymi

      Eräskin nainen, pyysi kerran kylään. Laittoi viestin perään, että tämä ei ollut sitten mikään panokutsu. Kävin kylässä, join kahvit, juteltiin ja lähdin kotiin. Myöhemmin tämä nainen ei enää ottanut yhteyttä kertaakaan.

      • Anonyymi

        No niin kuin kirjoitit, mitä nää jutut oikein on! Miehenä en 100% kutsu naista VAAN kahville.
        Ainakin omalla kohdalla siinä on kyse muustakin, eli todella isosta mielenkiinnosta.


    • Anonyymi

      Siis jos haluu tavata heti on epätoivoinen vai? Mä oon niin kyllästynyt niihin miehiin, joiden kanssa pitää viestitellä viikkotolkulla ja sitten ne katoaa. Tai sit ne tajuaa viikkojen viestittelyn jälkeen olevansa lyhyempi kuin minä ja peruu tapaamisen 🤣
      Mieluummin tapaa mahdollisimman pian ja siitä sitten tulee jotain tai sitten ei. Näkeepähän ainakin vastaako pituus ilmoitettua 😉

      Mun yks pitkäaikaisin suhde lähti siitä kun mies ekassa viestissä pyysi kahville.

      • Anonyymi

        Ja heti ekalla viestilläkö miehen pitäisi lähteä tietämättä mitään naisesta? No way!!! Ei ole halua siihen kuvioon kuten joskus 80-90 luvun diskoilloissa.

        Hei me oikeet äijät ei tarvita mitään ONS:ja ongelmininen.
        Elämää on jo kokemuksena takana. Ja jos haluaa jotain ONS:a niin ne mestat on toisissanpaikoissa.


    • Anonyymi

      Naiset yrittävät epätoivoisesti saada tapaamisia komeiden mallimiesten kanssa lupaamalla komeille mallimiehille seksiä.

      • Anonyymi

        Olet ollut ihan siinä vieressä näkemässä, joten tiedät mistä puhut, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut ihan siinä vieressä näkemässä, joten tiedät mistä puhut, vai?

        Kyllä aika monella tälläisistä naisista joita olen tavannut on ollut pahoja ongelmia.
        Ne kaverit jotka tällä iällä on tinderissä ovat myös sanoneet että epämääräset kuviot heti pois. Tästä on puhuttu monet kerrat.

        Ja törmätty jopa samoihin naisiin vaikka stadin kulmilla asutaan kaikki, pienet on siis kuviot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aika monella tälläisistä naisista joita olen tavannut on ollut pahoja ongelmia.
        Ne kaverit jotka tällä iällä on tinderissä ovat myös sanoneet että epämääräset kuviot heti pois. Tästä on puhuttu monet kerrat.

        Ja törmätty jopa samoihin naisiin vaikka stadin kulmilla asutaan kaikki, pienet on siis kuviot.

        Miten sinä olet onnistunut näitä naisia tapaamaan jos he suostuvat treffeille vain komeiden mallimiesten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä olet onnistunut näitä naisia tapaamaan jos he suostuvat treffeille vain komeiden mallimiesten kanssa?

        Siksi että olen komea ja tyylikäs äijä! Itellä on oma tyyli joka kuulema mieleyttää "naisen silmää".
        Ne sanat on sanottu mulle useestu mutta enemmän panomieskohteensa joka EN ole.
        Ja se tässä v****taa rankasti.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla miehet ovat aiemmin valittaneet sitä etteivät pääse naisten lanssa treffeille ollenkaan. Että naiset vain viestittelevät ja kirjoittavat pitkiä seoustuksia, mutta sitten kun pitäisi tavata, naiset vitkastelevat ja lykkäävät sitä jonnekin hamaan tulevaisuuteen.
      Nyt valitetaan sitä että naiset lähtevät treffeille nopeasti. Eli niin tai näin, aina väärinpäin.

      • Anonyymi

        Paskoille treffeille meneminen on helpotus siihen ettei niihin mene lainkaan. Siis kokemuksesta tiedän että huonot treffit potuttaa enemmän kuin menemättä jättäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskoille treffeille meneminen on helpotus siihen ettei niihin mene lainkaan. Siis kokemuksesta tiedän että huonot treffit potuttaa enemmän kuin menemättä jättäminen.

        Aivan varmasti. Mutta kun et voi etukäteen varmasti tietää onko tiedossa paskat treffit.


    • Anonyymi

      Jos saat pikaisen treffikutsun, niin mene.
      On miljoona syytä miksi naiset haluavat nopean tapaamisen tietylle päivälle. Kiire, työ, loma, rahapäivä, hormonit kohdillaan,lemmikki/lapset hoidossa, tähdet on oikeassa asennossa, viini maistuisi kerrankin kahteen vuoteen ym.
      Kunnioita pyytäjän aikataulua. Totta hitossa se jännittää molempia.
      Mutta:
      Miehet jänistävät päivää-paria ennen milloin mihinkin tekosyyhyn vedoten.
      Nainen on nähnyt kympillä vaivaa valmistautumiseen.
      Ärsyttää.
      Se olikin sitten siinä.
      Toista tilaisuutta ei tule. Ghost.

    • Anonyymi

      ""On miljoona syytä miksi naiset haluavat nopean tapaamisen tietylle päivälle.""

      Niin eli miesten pitäisi olla valmiina kuin partiopoikien kun naiset ehdottavat tapaamista parin tunnin päästä. Nämä on niin epätoivoisia yrityksiä naisilta ja nämä nopeat treffikutsut menevät yleensä niille mallimiehille, joissa treffien lisäksi luvataan mallimiehille seksiä. Seksillä yritetään miellyttää mallimiestä ja saada treffit ylemmän tason miehen kanssa.

    • Anonyymi

      ""Eräskin nainen, pyysi kerran kylään. Laittoi viestin perään, että tämä ei ollut sitten mikään panokutsu. Kävin kylässä, join kahvit, juteltiin ja lähdin kotiin. Myöhemmin tämä nainen ei enää ottanut yhteyttä kertaakaan.""

      Naisten kielellä tuo oli panokutsu. Olisit juonut kahvit, pannut ja nostanut kytkintä, niin olisit ehkä saanut uuden tapaamisen aikaan, jos siis olisit pannut hyvin.

      • Anonyymi

        Mikähän liittyy sitten niihin naisvinkujiin jotka kirjoittavat 10 lausetta profiiliinsa heti ensimmäiseksi "seksinvonkaajista"?

        Ilmeisesti heitä on kahteen junaan? Pano ja ikipihtarit.


    • Anonyymi

      Itse naisena toivoisin nimen omaan panokutsua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe