Luonnon vastaista käytöstä

Anonyymi-ap

Useimmiten ylimielinen hienostelija on nainen joka ei salli pieremistä vieressään vaan komentaa nousemaan yölläkin ja menemään vessaan tai ulos päästämään suolikaasuja, tai pidätellä niin että tulee kipeäksi. piereskely on ihmiselle pakollista. jos sitä ei salli vierellään, on parempi elellä yksin ja ottaa vaan hetken hurmaa. vihaan pinnallista elämää jossa kaiken pitäisi olla täydellistä. tiedän monta tapausta jossa hienostonainen on ottanut miehen ja pettynyt
koska tämä onkin paljastunut hyväksikäyttäjäksi. eihän kukaan
jaksa näytellä täydellistä kuin hetken aikaa. Olin itse tällaisessa
liitossa. yksikin pieraisu hänen kuullen aiheutti sen etten saanut
seksiä. hän oli hienostonainen joka kielsi epäonnistumisen, ja
se on todella väärin. koko suhteen aikana en kuullut kertaakaan hänen pieraisevan. erosin ja nyt olen ollut jo kymmenen vuotta onnellisessa seurustelusuhteessa. se kestää koska me kumpikaan
ei olla ylimielisiä hienostelijoita, vaan luonnollisia. Hyväksymme
myös epäonnistumisen.

7

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä sanotaan että se kuka pierua pidättää, sillä muutakin salattavaa 😂

• Anonyymi

Hienostonainen on eri asia kuin hienosteleva nainen. Nimittäin sinulla on ollut tuo jälkimmäinen

• Anonyymi

Joo en ymmärrä tuollaista, jos ei kotioloissakaan saisi olla luonnollisesti. Kyllä sen verran pitäisi ymmärtää terveyden päälle, että ei täysin luonnollisia asioita pitäisi alkaa paheksumaan ja saada toista niitä häpeilemään ja piilottelemaan. Jos nyt tosi runsasta on, niin sillonhan nyt pitää tietenkin lääkäriin mennä. Terveisin nainen

• Anonyymi

Kyllä pieriminen pitää sallia parisuhteessa!

• Anonyymi

Päästelen vapaasti kun siltä tuntuu, vaimo ei nyt innostu mun kaasuista mutta pieree itsekin makkarissa mutta ei kuulemma "haise" koskaan.

• Anonyymi

Vai epäonnistunut, eikö pieruissasi ollut sitten tarpeeksi soundia?
      Jos pieru epäonnostuu ja soundi puuttuu , on suhde tuhoontuomittu.

Terv. Rytmikäs nainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      593
      2337
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1852
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1690
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1233
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      15
      920
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe