voiko yleensä 100mx9 formula navan paikalle laittaa 110x15mm shimano deoren joka pikalinkun sijaan läpiakseli
tarkoittaako etunavan päivitys uutta pinnoitusta?
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Toki voi laittaa. Kiekko käy tämän jälkeen vain haarukkaan joka on tarkoitettu 110x15 navalle.
Joidenkin valmistajien tietyissä navoissa voi olla vaihdettavat päätyholkit joita vaihtamalla napa saadaan muutettua 100mm*9mm QR akselin ja 100mm*15mm läpiakselin välillä (ja joillain valmistajilla löytyy napaan myös toiset pääty holkit jolla navan leveys saadaan muutettua 100mm*15mm ja 110mm*15mm välillä.).
Mutta se pitää tietysti tajuta ettei tälläinen 100*15mm/110*15mm läpiakseli kiinnitys tietystikkään kiinnity keulaan missä on ollut tuo 100mm*9mm QR kiinnitys, vaan myös keula pitää vaihtaa samalla kiinnityksellä varustettuun keulaan.- Anonyymi
Näppäriä vastuksia. Aloittaja ei kuitenkaan puhunut mitään haarukan vaihtamisesta.
Mikäli vaihtaa navan100mx9-110x15mm:n niin todennäköisesti haarukan lisäksi on katsottava uudet pinnat.- Anonyymi
Pitää olla todella hyvä vanne, että navan vaihdossa kaupallisella tekijällä on mitään järkeä. Noista aloituksen tuotemerkeistä päätellen ei ole. Uuden kiekon saa samaan hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla todella hyvä vanne, että navan vaihdossa kaupallisella tekijällä on mitään järkeä. Noista aloituksen tuotemerkeistä päätellen ei ole. Uuden kiekon saa samaan hintaan.
Kiekon kokoaminen on hyödyllinen taito. Voi valita oman mielensä mukaiset navat ja vannekehät. Esimerkiksi oman pyörän muuttaminen sähkökäyttöiseksi saa aivan uutta avaruutta. Ei tarvitse ostaa valmista kiinarimpula vannetta. Vaan voi itse valita moottorin ja kunnon vannekehän ja pinnat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2509727Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.578117Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2057141- 1763828
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2942020- 1061988
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1211650
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191427Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871424