Kanssa haluaisit lähteä samaan osoitteeseen pikkujouluista?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
20
79
Vastaukset
- Anonyymi
Useammankin saa nimetä.
Onkohan täällä ketään semmosta kelle uskaltas lähteä.
- Anonyymi
Disse ja Rändom harmittomat pojat
Anonyymi kirjoitti:
Disse ja Rändom harmittomat pojat
Nojoo. Siellä tuskin ehtis nukkua, kun menis höpöttelyksi yötä myöten. Eikä nukkusi naapuritkaan, kun nauraa rätkytettäis vitsiä murjoen.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Nojoo. Siellä tuskin ehtis nukkua, kun menis höpöttelyksi yötä myöten. Eikä nukkusi naapuritkaan, kun nauraa rätkytettäis vitsiä murjoen.
Entä jos kikulit riehaantuvat?
- Anonyymi
ollaan jo täällä
- Anonyymi
Aune ja Toivo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aune ja Toivo?
täällä ollaan jo
Joku setti saksalaisia wursteja iltapalaksi olis kova täky kyläilyyn 🤤
- Anonyymi
Eipä ny kenenkään tuiki tuntemattoman kanssa kiinnostaisi samaan osoitteeseen päätyä
- Anonyymi
Palstalaisten naisten kanssa olis kiva viettää pikkujouluja ja etsittäis yhdessä heille iki oma mies eli he lähtisivät oman miehensä kanssa ja maksuksi naiset vois ostaa minulle kaljat ja grilliruuat ja kutsun heidän häihinsä
Juu! Mun olisi vaan turvallisempaa lähteä miesten kanssa pikkujouluihin, kun ei tule kiusauksia niistä jatkoistakaan. :D
Naisista ei koskaan tiedä, jos joku osaa saada sotkeutumaan pauloihinsa. Vaaranpaikka hälyt soi! 📢🔔🎶- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Juu! Mun olisi vaan turvallisempaa lähteä miesten kanssa pikkujouluihin, kun ei tule kiusauksia niistä jatkoistakaan. :D
Naisista ei koskaan tiedä, jos joku osaa saada sotkeutumaan pauloihinsa. Vaaranpaikka hälyt soi! 📢🔔🎶No nosse setä mukaan niin ei tuu kiusauksii vaan hänen kanssaan vietät pikkujoulua eli se siitä naisista
Anonyymi kirjoitti:
No nosse setä mukaan niin ei tuu kiusauksii vaan hänen kanssaan vietät pikkujoulua eli se siitä naisista
No se toimii. :)
- Anonyymi
Jos olisi palstalaisten pikkujoulut, niin kaikki istuisivat yksinään ja hiljaa kyräillen.
Loppupeleissä suurin osa chattailisi puhelimella, viinamies olisi sammunut, simiti putkassa, pikku pirpana olisi möksähtänyt ja lähtenyt kotiin.
Sitten olisi pieni joukko, joka keskustellisi ihan oikeasti. Autoista ja nokka-akselin hiomisesta. Siihen piiriin ei ulkopuolisia huolittaisi.
Palstalutka yrittäisi innostaa muita edes tanssimaan, mutta kaikki vain tosiaan tuijottaisi puhelimiaan.
>simiti< - Anonyymi
Jatkoille johonkin musabaariin joka olisi kello 3:00 saakka auki.
Voisi sitä yhdelle lähteä.
Parempi olisi kai toiminnallinen pikkujoulu, sellainen ettei olisi enää edes tarvetta lähteä samaan osoitteeseen?
AV - Anonyymi
esim. makkaroita, joihin voi laittaa sinappia niin halutessaan
- Anonyymi
Trollikan kaa tietty 🥰
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902