Mikä on mainostettu aktiivisuusranneke?
Kuinka aktiivisuudesta palkitaan?
Täytyykö leimata jossain jotta tietää minun käyvän kaupassa, kirjastossa ja apteekissa?
Mikä on aktiivisuusranneke?
11
161
Vastaukset
- Anonyymi
Marinin aktiivimalli kakkonen. Täytyy leimata aina kun hakee työpaikkaa.
- Anonyymi
KIIHTYYKÖ VAUHTI, JOS AJATTELEE AKTIIVISESTI MARIININ KAKKOSTA ?
- Anonyymi
Saiko molari töitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIIHTYYKÖ VAUHTI, JOS AJATTELEE AKTIIVISESTI MARIININ KAKKOSTA ?
Marinin kakkosta noudattamalla Cooperi menee 2800m.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17656198d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
aktiranneke ja kakkonen mainittu
- Anonyymi
Kaiken kaikkiaan nyt on siis länsimaissakin – tosin Itä-Suomen yliopistossa – päädytty aika lähelle sitä Neuvostoliiton tieteen perushavaintoa, jota jo alikersantti Lahtinen kehui Tuntemattomassa sotilaassa: ”Ihminen oli alkuansa kala. Kyllä sen on tunnustanut kapitalistinenkin tiedemies.”
Alikersantti Hietanen tuota väitettä kovasti ihmetteli, mutta arveli itse olleensa alun perin ahvena, kun hänellä oli körmyt hartiat.- Anonyymi
Siinä tanner jyskyy ja aitaa kaatuu kun suvakkeja nairahan juhlapaikanhakijoiden toimesta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tanner jyskyy ja aitaa kaatuu kun suvakkeja nairahan juhlapaikanhakijoiden toimesta,
Oikein ja luonnollista.
- Anonyymi
Ano Turtiainen oli linnanjuhlien tyylikkäin
- Anonyymi
Sepillä rannekkeet eivät saa sohvalta lenkille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834