Sinkkumiehet valmiina?

Anonyymi-ap

Aloitan kunnon miehen etsinnän❤😏

T. Nainen

68

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahhah, ok. No laitapa hakemus ja CV tulemaan, niin katsotaan saatko kutsun haastatteluun. 😁

      • Anonyymi

        Ootpas sä ovela🤭

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas sä ovela🤭

        Ap

        Profiilissa on meiliosoite, sinne vaan hakemusta tulemaan. Meillä on vastaustakuu, kaikille hakijoille vastataan taatusti 😉

        Haastattelun ensimmäinen kierros toteutetaan aina puheluina, se tiedoksi jo tässä vaiheessa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Profiilissa on meiliosoite, sinne vaan hakemusta tulemaan. Meillä on vastaustakuu, kaikille hakijoille vastataan taatusti 😉

        Haastattelun ensimmäinen kierros toteutetaan aina puheluina, se tiedoksi jo tässä vaiheessa.

        Toivottavasti tulee paljon hakemuksia, minä mietin että tekisinkö minäkin hakemuksen🤭😊

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tulee paljon hakemuksia, minä mietin että tekisinkö minäkin hakemuksen🤭😊

        Ap

        Meillä ei satsata määrään, vaan laatuun. Nyt sinkkuaikana käynnissä jatkuva avoin haku, mutta tosiaan laatu rataisee ja siten hakemuksia on tullut hyvin niukasti 😂

        Ota riski. Haastattelijamme ei pure kuin ruokkivaa kättä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meillä ei satsata määrään, vaan laatuun. Nyt sinkkuaikana käynnissä jatkuva avoin haku, mutta tosiaan laatu rataisee ja siten hakemuksia on tullut hyvin niukasti 😂

        Ota riski. Haastattelijamme ei pure kuin ruokkivaa kättä 😁

        Laittaisin oikeesti hakemuksen jos asuisit Etelä-Karjalassa ja tässä tietyssä paikkakunnassa😏😊

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin oikeesti hakemuksen jos asuisit Etelä-Karjalassa ja tässä tietyssä paikkakunnassa😏😊

        Ap

        Ai simpura... Ymmärrän, kyllähän se aiheuttaa hiukan haasteita matkaan... Taipalsaari? Savitaipale? Lappeenranta? 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai simpura... Ymmärrän, kyllähän se aiheuttaa hiukan haasteita matkaan... Taipalsaari? Savitaipale? Lappeenranta? 😁

        Tuo viimeisin, kun vastasin paikkakunnan nimellä, se poistettiin sääntöjen vastaisena🤔

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeisin, kun vastasin paikkakunnan nimellä, se poistettiin sääntöjen vastaisena🤔

        Ap

        Jep, huomasin. Nuo oli ne paikat Etelä-Karjalasta joissa olen piipahtanut jonkun kerran, muuten on vierasta seutua ne kulmat.

        Eipä se etäisyys niin haittaa? Vai haittaako? 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep, huomasin. Nuo oli ne paikat Etelä-Karjalasta joissa olen piipahtanut jonkun kerran, muuten on vierasta seutua ne kulmat.

        Eipä se etäisyys niin haittaa? Vai haittaako? 😉

        Haittaa🥲

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa🥲

        Ap

        No kehveli. Tarttee sit vissiin myydä tämä kaksio ja ostella Lappeenrannasta vastaava 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kehveli. Tarttee sit vissiin myydä tämä kaksio ja ostella Lappeenrannasta vastaava 😁

        Ei, kun sä etsit hyvän naisen sieltä😊 tsemppiä siihen😎

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun sä etsit hyvän naisen sieltä😊 tsemppiä siihen😎

        Ap

        Samoin, onnea etsinnöille 👍🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Samoin, onnea etsinnöille 👍🤗

        Kiitos! 🤗

        Ap


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Profiilissa on meiliosoite, sinne vaan hakemusta tulemaan. Meillä on vastaustakuu, kaikille hakijoille vastataan taatusti 😉

        Haastattelun ensimmäinen kierros toteutetaan aina puheluina, se tiedoksi jo tässä vaiheessa.

        Miksi haluat esitellä meiliäsi?


    • Anonyymi

      Ota kiltti ja kunnollinen.

      • Anonyymi

        Ne on puisevan tylsiä tyyppejä.


      • Anonyymi

        Ok! Kiitos huolenpidosta🥰

        Ap


    • Anonyymi

      Mebe tinderiin siellä ne kunnon miehet on tai etsi korkeastikoulutettuja jännämiehiä ne parhaita miehiä

      • Anonyymi

        En huoli jännämiehiä, ne käy ostaa kaupasta kaljaa alkoholittomaan pikaruokaravintolaan ja kertovat eksistään😶

        Tinderissä vaan englantia puhuvat miehet lähestyy jotka haluaa kahden kommentin jälkeen muuttaa Suomeen ja mennä naimisiin vaikka ei tunneta

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huoli jännämiehiä, ne käy ostaa kaupasta kaljaa alkoholittomaan pikaruokaravintolaan ja kertovat eksistään😶

        Tinderissä vaan englantia puhuvat miehet lähestyy jotka haluaa kahden kommentin jälkeen muuttaa Suomeen ja mennä naimisiin vaikka ei tunneta

        Ap

        Muutat mieltäsi kun kuuntelet laulun esa pakarisen köyhä mä oon niin haluatkin jännämiehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutat mieltäsi kun kuuntelet laulun esa pakarisen köyhä mä oon niin haluatkin jännämiehiä

        En😎

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En😎

        Ap

        Kannattais kuunnella laulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais kuunnella laulu

        Kuuntelin mut miten toi liittyy jännämiehiin?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin mut miten toi liittyy jännämiehiin?

        Ap

        Jännämiehet on varakkaita ja rikkaita ja korkeastikoulutettuja jotka tekee jänniä asioita niillä ob jännä elämä ja rahaa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännämiehet on varakkaita ja rikkaita ja korkeastikoulutettuja jotka tekee jänniä asioita niillä ob jännä elämä ja rahaa on

        Niillä on vara kusta silmään ei oo luottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännämiehet on varakkaita ja rikkaita ja korkeastikoulutettuja jotka tekee jänniä asioita niillä ob jännä elämä ja rahaa on

        Ok

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok

        Ap

        Ei kannata sortua köyhiin vaan rikkaisiin jotka tekee jänniä asioita ja sen jälkeen sinulla on jännä elämä saat matkustella ja tehdä kaikkea jännää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok

        Ap

        Aito tinderi laulu kuuntele sleepy sleepers nein nein nein ja oletko germaani


    • No mua et löydä. Oon kellarissani kaksi viikkoa. 🤣

      • Anonyymi

        🤭 Toivottavasti saat happee siel😊

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭 Toivottavasti saat happee siel😊

        Ap

        No saan. Vähän liikaakin, kun siellä on aikamoinen projekti. 😁


      • Anonyymi

        Ai kauhee! Unohinko mä pönkän ovelle?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauhee! Unohinko mä pönkän ovelle?!?!

        Harjakin ovea vasten tarkoittaa, ettei ketään kotona. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Harjakin ovea vasten tarkoittaa, ettei ketään kotona. 🤣

        No niinhän se sitä meinaa. Saa olla rauhassa jos ei luuta siitä hievahda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se sitä meinaa. Saa olla rauhassa jos ei luuta siitä hievahda.

        Mutta vaikeaa sen on ovelle asentaa sisäpuolelta. 😁


    • Tsemppiä yritykseesi AP, pidän sinulle peukkuja!

      Taidan kohta olla seuraava etsijä, kohta alan olla pisteessä, että läheisyyden ja intiimin läsnäolon vajaus voittaa pariutumisahdistuksen 6-0. Ahdistavaa on ymmärrys siitä, että ihmiset jolla on samansuuntaiset arvot, elämäntilanne on yhdistettävissä omaani, tunteet syttyy molemmin puolin, ja joka osaa ja tykkää keskustella (välttämätön tunneyhteyden syntymisen), ei ole pilvin pimein vapaana ja samassa tilanteessa eli hakemassa pitkäaikaista parisuhdetta, mutta silti ilman epätoivoa ja maltilla.

      Kun virallisen pikkujoulun jälkeen kiersi pari pubia ja karaoken, näkee ihmisiä, jotka on p-päreen humaloissaan, osa kourii toisiaan täysin avoimesti toistensa kädet vaan muitta mutkitta housujen sisällä ja osa on kunnossa, että toistaa samaa juttua 5min välein. 😳 Ja joku taas kertoo, kuinka yläkoululainen kyllä pärjää yksin kotona (yh), kun vanhempi bilettää 03 aikaan täysin sekaisin. Auts! Taas muistaa miksi ei käy baarissa kuin tuttujen fiksujen ihmisten seurassa…. Siis omien ihmisten takia. Taisi olla viinamiehen kaverit liikenteessä, ei selvästikään ole itselle se oikea kohderyhmä! Pariutumisahdistusta kyllä yöelämässä käyminen lisää, vaikken pariutumisaikeissa kaupungilla ollutkaan! Jos tämä on se mitä kaupungilta löytyisi, tiedän jo ettei siellä ole minulle mitään. Toki en itse valinnut paikkoja ja ehkä meno on muualla vähän siistimpää.

      Mistä ajattelit AP etsiä? Pistätkö ilmoituksen jonnekin vai täälläkö vain huutelet, perinteinen baarietsintä, sinkkubileet vai työn/harrastuksen kauttako ajattelit etsiä? Olen siirtänyt tätä turhauttavan ”prosessin” aloitusta jo 2.5v. 😂

      • Anonyymi

        Kiitos🤩

        Lähe sä sit kans ettii näit sinkkumiehii omassa tahdissa, omalla tavalla😊

        En suunnitellu sen tarkemmin mistä etsin, aattelin täällä vaan ilmottaa että etsintä alkanut🤭😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🤩

        Lähe sä sit kans ettii näit sinkkumiehii omassa tahdissa, omalla tavalla😊

        En suunnitellu sen tarkemmin mistä etsin, aattelin täällä vaan ilmottaa että etsintä alkanut🤭😇

        ^Aplta tuo ylempi kommentti, unohtu laittaa


      • Anonyymi

        Huutelen tähän väliin, koska juttelin kanssasi jokin aika sitten deittisovelluksista. Et varmaan muista sitä, mutta meillä oli hyvin samanlainen ajattelutapa tähän eikä ne innostaneet meitä kumpaakaan.

        Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä menin lataamaan deittisovelluksen ja nyt olen parhaillaan tutustumassa muutamaan mieheen. Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt tämän lyhyen kokemukseni perusteella. Onhan tämä ollut hieman hämmentävääkin ja joukkoon mahtuu vaikka ja mitä, mutta ihan fiksuja miehiä vaikuttavat olevan nämä joiden kanssa olen ehtinyt jo hieman tutustumaan. Treffitkin on jo sovittuna 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huutelen tähän väliin, koska juttelin kanssasi jokin aika sitten deittisovelluksista. Et varmaan muista sitä, mutta meillä oli hyvin samanlainen ajattelutapa tähän eikä ne innostaneet meitä kumpaakaan.

        Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä menin lataamaan deittisovelluksen ja nyt olen parhaillaan tutustumassa muutamaan mieheen. Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt tämän lyhyen kokemukseni perusteella. Onhan tämä ollut hieman hämmentävääkin ja joukkoon mahtuu vaikka ja mitä, mutta ihan fiksuja miehiä vaikuttavat olevan nämä joiden kanssa olen ehtinyt jo hieman tutustumaan. Treffitkin on jo sovittuna 😊

        Hienoa! Ehkäpä täytyy harkita itsekin… Ei se varmaan ota, jos ei anna. 😂

        Olen useamminkin jutellut deittisovelluksista. Sen kenen kanssa on jutellut, on vaikea yhdistää muuta kuin jos on keskustellut rekisteröidyn nimimerkin kanssa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Hienoa! Ehkäpä täytyy harkita itsekin… Ei se varmaan ota, jos ei anna. 😂

        Olen useamminkin jutellut deittisovelluksista. Sen kenen kanssa on jutellut, on vaikea yhdistää muuta kuin jos on keskustellut rekisteröidyn nimimerkin kanssa.

        Juu ajattelinkin, ettet voi muistaa erikseen kenen kanssa olet jutellut, mutta meillä oli hyvin samanlainen näkemys siitä, miten hankalaa on nykyään kohdata sopivia vapaita miehiä livessä ja ylipäätään samankaltaiset kriteerit kumppanille 😊

        Ei se ota jollei annakaan ja voihan olla, että muutan mielipidettäni hetken päästä, mutta toistaiseksi olen ollut positiivisesti yllättynyt ja olen päättänyt antaa tälle mahdollisuuden 😊 Raportoin lisää sitten, kun olen saanut enemmän kokemusta 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ajattelinkin, ettet voi muistaa erikseen kenen kanssa olet jutellut, mutta meillä oli hyvin samanlainen näkemys siitä, miten hankalaa on nykyään kohdata sopivia vapaita miehiä livessä ja ylipäätään samankaltaiset kriteerit kumppanille 😊

        Ei se ota jollei annakaan ja voihan olla, että muutan mielipidettäni hetken päästä, mutta toistaiseksi olen ollut positiivisesti yllättynyt ja olen päättänyt antaa tälle mahdollisuuden 😊 Raportoin lisää sitten, kun olen saanut enemmän kokemusta 😄

        Kiva, jos voit raportoida. Minkä deittisovelluksen valitsit ja päädyitkö maksulliseen vai ilmaisversioon?


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Kiva, jos voit raportoida. Minkä deittisovelluksen valitsit ja päädyitkö maksulliseen vai ilmaisversioon?

        Valitsin Valon. En sen kristillisyyden takia, olen itse lähes ateisti, mutta ajattelin, että siellä on ehkä keskimäärin enemmän miehiä, jotka ovat etsimässä parisuhdetta eikä hetken hupia. Toistaiseksi kaikki miehet, joiden kanssa olen jutellut, ovat etsineet nimenomaan parisuhdetta eikä kukaan ole kiihkouskovainen vaan enemmänkin tapakristittyjä kuten suurin osa suomalaisista.

        Minulla on maksullinen versio, niin näen kaikkien minusta tykänneiden profiilit. Mielestäni se on ollut hyvä ratkaisu ja säästänyt minulta kaikkien mahdollisten profiilien selaamisen vaivan, sillä ko7n sen vaikeaksi ja se todella pitää paikkaansa, että miehiltä satelee tykkäyksiä, riittää kun on nainen. Onhan siinä oma vaivansa käydä kaikkien tykkääjienkin profiilit läpi, mutta olen saanut seulottua sieltä muutamia todella mielenkiintoisia miehiä, joiden kanssa olen nyt jutellut. Fiksuja, koulutettuja, mukavia miehiä, joiden kanssa on ollut helppo jutella. Eikä keneltäkään ole tullut mitään alatyylisiä kuvia tms. Toistaiseksi siis positiivinen kokemus 😊


    • Anonyymi

      Pitääkö olla hyvä kunto?

      • Anonyymi

        Suotavaa muttei välttämätön😊

        Ap


    • Anonyymi

      Liitetäänkö hakemukseen kuva, naama peitettynä, rantakuva, rintamuskuva, bodauskuva, takaapäin kuvam sivukuva, yläsuuntakuva, alasuuntakuva, kuva reidestä, pohkeesta, työhaalarikuva, pukukuva, t-paitakuva, verkkarikuva,, asentokuva ruokapöydässä, auton edusta kuva, kuva moottorin rassauksesta vai millainen kuva, jossa hakija mukana?
      Entä karvakuva hakijan karvaisuudesta, hiukset, sääret, parta, nenäkarvat, korvakarvat, kulmakarvat, silmäripset, kuinka tarkoin kuva tulee ottaa ja mitä kuvassa näkyy??

    • Anonyymi

      Millainen on kunnon mies?

      • Anonyymi

        Turvallinen, luotettava, osaa korjata asioita

        Ap


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen on haussa?

      • Anonyymi

        25-35v😊

        Ap


    • Anonyymi

      Mutta jos se kunnon mies on ihan vain tavallinen mies joka ruokkii lintuja, kuuntelee Radio Suomea ja ottaa merisään ja liikennetiedotteet vakavasti niin mitäs sitten?

      • Anonyymi

        Käy hyvin

        Ap


    • Anonyymi

      Aulis on veljen nimi sitten 😂🤣😅

      • Anonyymi

        Pidetään mielessä🤭😊

        Ap


    • Anonyymi

      Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies joten ei palstalaisia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tossa ylempänä just suosittelin kilttiä ja kunnollista. Että kyllä sä kelpaat. Harjaat vaan koirien turkit ja jätät sen kunnatalo homman väliin niin kyllä onnistuu. Uskalla yrittää, kyllä sinä onnistut, sano valkovaarikin.


    • Jos olet vanha ja lihava, niin ei kiinnosta. 😊

      • Anonyymi

        Et vastaa ap.n kriteerejä, joten so what?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vastaa ap.n kriteerejä, joten so what?

        Hyvä 😊


    • Anonyymi

      "Aloitan kunnon miehen etsinnän"

      Kehtaako kysyä että millaisia miehiä olet sitten ennen etsinyt ja miksi?

      Koska näissä caseissa on aina sellainen vinha riski että ensin on eletty lujaa, sitten aletaan hiukan panikoida että elämä menee perseillessä ohi, hankitaan joku tylsä mukava mies jonka kanssa väännetään pari lasta ja sitten todetaan että elämä ei ole kivaa näinkään ja se hyväntahtoinen hölmö joka oli onnellinen ihan vain siitä mikä on jää kuin tikku paskaan.

      Jos et ole etsinyt kunnon miestä aikaisemmin on epätodennäköistä että sellaista oikeasti etsit nytkään vaan etsit elämänsisältöä koska se mikä on aikaisemmin ollut ei ole miellyttänyt. Tämä tekee suhteesta "kokeiluluontoisen projektin". Eikös vaan?

      Kumpi on kunnon mies:
      hyväntahtoinen hölmö joka ryhtyy sokeasti suhteeseen naisen kanssa vailla ehtoja, ilosta tarjolla olevan naisen löytämisestä, vai sellainen mies joka vaatii asioita ja vastapuolelta sellaista luonteenlaatua ja toimintatapaa joka takaa mahdollisimman hyvän tulevaisuuden?

      • Anonyymi

        Ihan huvikseni tänne tästä ilmoitin, ymmärrän kyllä että vaikka ilmoitin täällä, voin jäädä kuitenkin yksin🤭

        Villiä ei ole ollut, olen ollut ujo yksilö. Mietin vain miltä tuntuisi olla jonkun ihanan ihmisen kanssa koska sellaisesta jäänyt paitsi🥲

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huvikseni tänne tästä ilmoitin, ymmärrän kyllä että vaikka ilmoitin täällä, voin jäädä kuitenkin yksin🤭

        Villiä ei ole ollut, olen ollut ujo yksilö. Mietin vain miltä tuntuisi olla jonkun ihanan ihmisen kanssa koska sellaisesta jäänyt paitsi🥲

        Ap

        Siinä tapauksessa onnea etsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa onnea etsintään.

        Kiitos!

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huvikseni tänne tästä ilmoitin, ymmärrän kyllä että vaikka ilmoitin täällä, voin jäädä kuitenkin yksin🤭

        Villiä ei ole ollut, olen ollut ujo yksilö. Mietin vain miltä tuntuisi olla jonkun ihanan ihmisen kanssa koska sellaisesta jäänyt paitsi🥲

        Ap

        Muutuitko itsellesi prinssi illuusioiden tyttöystäväksi- joviaali ja mutkaton viestijä kuin pyhimys joka hyväksyy kaikki❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutuitko itsellesi prinssi illuusioiden tyttöystäväksi- joviaali ja mutkaton viestijä kuin pyhimys joka hyväksyy kaikki❣️

        En oikein ymmärtänyt tätä🤔

        Ap


    • Toivottavasti löydät etsimäsi. Jokaisella kuuluisi olla sellainen. Ei minullakaan ole. Varaudun siihen ettei koskaan tulekaan.

      • Anonyymi

        Kiitos😊

        Ap


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe