Haittaako jos

Anonyymi-ap

Kutsuu eks tyttöystävän pikkujouluihin jossa on myös nykyinen tyttöystävä?

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä kannattaa kysyä tyttöystävältä, siltä nykyiseltä. Mikä on hänen näkemys asiasta.

      • Anonyymi

        Totta hänen sanansa on laki


    • Anonyymi

      Kutsu vaan. Ei se ex enää sua muista.

    • Anonyymi

      Ei kannata kutsua eksää.

    • Kannattaa ihan ensin kysyä itteltään että miksi? Ja sitten kysyä nyxältä mitä se asiasta kelaa. Ja jos tuohon asti on tullut vihreää valoa, niin sitten kysyä exältä mitä se asiasta miettii.

      Kylmiltään en tuohon lähtisi ellei nuo leidit ole jo valmiiksi bestiksiä.

    • Tämä kysymys on niin pöljä, että ei sitä tosissaan ole voitu tehdä. Toisaalta, tämän palstan valtavirtaa se kyllä on.

    • Anonyymi

      Ei se haittaa. Nimittäin ne tekee päätöksensä naamataulun nähdessään. Siksi oikeuslaitos eksyy omiin oppeihinsa.

    • Anonyymi

      On oltava papereissa perusteita. Kirjoitusvirheet tärkeissä papereissa voi nimittäin käydä anteeksisntamattomiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä mä luulen että haittaa ei ehkä exää mu nyksä tuskin tykkää sinuna kunnioittaisin nyksää ja jättäisin exän kutsumatta

    • Anonyymi

      Tärkeintä on kutsua kaikki anopit.

    • Anonyymi

      Niin ei nykyisen tarvi nähdä exiä jos ei halua ja jos enxxän kanssa puhuu niin tyttöystävä on otettava mukaan ja hänen mielipiteittensä mukaan mennään

    • Ja piti ihan Suomi24;n sinkkupalstalta tuota kysyä?

      Pitäisköhän kysyä itse minkälainen kakkka on odotettavissa huomenaamulla?

      Tietäisköhän nää? 🤣

      • Kerran muistan silloin ehkä nolon kohtaamisen. .nimittäis oli nyksä mukana katsoo meidän katusäbäpelejä ja sitten exän sisko huomas mut ja völjyssä oli exäkin...

        Tottaksi esittelin nyksäni rinta röyheenä. Vain exä tunsi jotain noloa.. nyksä oli niin upea ja ylpeä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Kerran muistan silloin ehkä nolon kohtaamisen. .nimittäis oli nyksä mukana katsoo meidän katusäbäpelejä ja sitten exän sisko huomas mut ja völjyssä oli exäkin...

        Tottaksi esittelin nyksäni rinta röyheenä. Vain exä tunsi jotain noloa.. nyksä oli niin upea ja ylpeä. 😁

        Mulla ei ole tullut tuota tilannetta eteen, että olisin ollut rinta röyheenä exän ja nyxän kohdatessa. Sulla oli jonkinlainen tarve näpäyttää exääsi uudella? :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulla ei ole tullut tuota tilannetta eteen, että olisin ollut rinta röyheenä exän ja nyxän kohdatessa. Sulla oli jonkinlainen tarve näpäyttää exääsi uudella? :)

        No se tilanne tuli sattumalta, mutta tavallaan se ei ollut näpäytys edes, vaan ihan aikuisten tapaaminen keskenään.

        Alkuun tilanne oli vähän nolo, ei siihen olisi haluttu tulla, mutta kun se tuli, ei siinä toisaalta ollut mitään noloa. Ja tottahan mä siitä omasta kullasta olin ylpeä, esittelin tietenkin hänet exälle ja sen siskolle.

        Näpäys ehkä tuli siitä, että exä oli juurikin käyttänyt lapsia aseena, että teki minun ja naisen tapaamisista vaikeita. Hän joutui nyt kohtaamaan sen ihmisen siinä ja oli selkeästi nolona...toisaalta ihan oikein.


      • Disseisback kirjoitti:

        No se tilanne tuli sattumalta, mutta tavallaan se ei ollut näpäytys edes, vaan ihan aikuisten tapaaminen keskenään.

        Alkuun tilanne oli vähän nolo, ei siihen olisi haluttu tulla, mutta kun se tuli, ei siinä toisaalta ollut mitään noloa. Ja tottahan mä siitä omasta kullasta olin ylpeä, esittelin tietenkin hänet exälle ja sen siskolle.

        Näpäys ehkä tuli siitä, että exä oli juurikin käyttänyt lapsia aseena, että teki minun ja naisen tapaamisista vaikeita. Hän joutui nyt kohtaamaan sen ihmisen siinä ja oli selkeästi nolona...toisaalta ihan oikein.

        Aa, okei. Tätä just mietin, että mikä siinä oli se juttu. :)

        Tokihan omasta kumppanista saakin olla ylpeä, ei siinä mitään. Mielsin sinun sanat vaan hiukan väärin tuossa ennen kuin avasit lisää. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Aa, okei. Tätä just mietin, että mikä siinä oli se juttu. :)

        Tokihan omasta kumppanista saakin olla ylpeä, ei siinä mitään. Mielsin sinun sanat vaan hiukan väärin tuossa ennen kuin avasit lisää. :)

        Joo. Siis tarkoitus oli se, että ei exät ja nyksät tartte erikoista numeroa.

        Itse ei ole ikinä tarvinnut luimistella exän nyksien edessä. Reilusti olen tuupannut kouraa käteen ja ilmoittanut kuka olen. 😊

        Hitto kun tökkii taas, väittää mua botiksi...


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Siis tarkoitus oli se, että ei exät ja nyksät tartte erikoista numeroa.

        Itse ei ole ikinä tarvinnut luimistella exän nyksien edessä. Reilusti olen tuupannut kouraa käteen ja ilmoittanut kuka olen. 😊

        Hitto kun tökkii taas, väittää mua botiksi...

        Jeps. Nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Joo, en minäkään koskaan ole piilotellut tai vältellyt exien enkä nyxien kohtaamisia. Luonnollisesti elämä jatkuu ja sehän voi tarkoittaa myös uusia kumppaneita. Kohtaamisia, kun on samat asuinseudut taikka tuttavat ja tapahtumat.

        Näinpä en pidä itsekkään asiaa mitenkään kriisinä tms. Asiana mitä pitäisi luimistella.

        Olen kyllä huomannut ettei kaikki exät ja nyxät ole aina olleet yhtä ok asian kanssa, kun minä. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Joo, en minäkään koskaan ole piilotellut tai vältellyt exien enkä nyxien kohtaamisia. Luonnollisesti elämä jatkuu ja sehän voi tarkoittaa myös uusia kumppaneita. Kohtaamisia, kun on samat asuinseudut taikka tuttavat ja tapahtumat.

        Näinpä en pidä itsekkään asiaa mitenkään kriisinä tms. Asiana mitä pitäisi luimistella.

        Olen kyllä huomannut ettei kaikki exät ja nyxät ole aina olleet yhtä ok asian kanssa, kun minä. :)

        Muistan kun oltiin exöni kanssa yksissä hautajaisissa, missä hänen exänsä oli myös yhteisien paikkakuntatuttavien kautta. Istuttiin samaan pöytäänkin vielä. Oma silloinen kumppani, nyt jo ex oli ihan punainen ja jännittynyt tilanteessa.

        Hälle sanoin sitten, että relaa tämä on mulle ihan ok. Sinulla oli elämää ennen minuakin ja nyt kohtaan yhden silloisista tärkeän ihmisen.

        Ja juteltiin sitten tämän naisen kanssa. Halusin osoittaa kumppanilleni, että olen ihan fine ja hänenkään ei tarvitse yhtään pähkiä apua apua fiiliksissä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Muistan kun oltiin exöni kanssa yksissä hautajaisissa, missä hänen exänsä oli myös yhteisien paikkakuntatuttavien kautta. Istuttiin samaan pöytäänkin vielä. Oma silloinen kumppani, nyt jo ex oli ihan punainen ja jännittynyt tilanteessa.

        Hälle sanoin sitten, että relaa tämä on mulle ihan ok. Sinulla oli elämää ennen minuakin ja nyt kohtaan yhden silloisista tärkeän ihmisen.

        Ja juteltiin sitten tämän naisen kanssa. Halusin osoittaa kumppanilleni, että olen ihan fine ja hänenkään ei tarvitse yhtään pähkiä apua apua fiiliksissä.

        No kaikki ei silti sulata exiä exinä, vaan heille ne on punainen vaate. Mutta ehkä se johtuu omasta epävarmuudesta?


      • Disseisback kirjoitti:

        No kaikki ei silti sulata exiä exinä, vaan heille ne on punainen vaate. Mutta ehkä se johtuu omasta epävarmuudesta?

        No ainahan se on omaa pienuutta, jos noin.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No kaikki ei silti sulata exiä exinä, vaan heille ne on punainen vaate. Mutta ehkä se johtuu omasta epävarmuudesta?

        Itse en sulata omaa exääni, mutta se ei johdu epävarmuudestani. Vaan varmuudesta, ettei ex tee hyvää mielenterveydelleni ymmärrettävistä syistä. Nykyisellä miehelläni sama juttu oman exänsä kanssa. Itse en ole joutunut kovin paljon tekemisiin miehen exän kanssa, mutta mielestäni hän on mukava nainen. Mieheni on joutunut enemmän tekemisiin minun exäni kanssa ja hermostuu aina. Sekään ei ole hyväksi kenenkään mielenterveydelle.

        Sitä ei ulkopuolinen voi päätellä mistä kunkin ihmisen "punainen vaate" toista ihmistä kohtaan johtuu.


    • Ei se haittaa, pistä vaan kutsuun eksän nimi avec. Itsevarma henkilö ei vaivaa nykyistä tyttöystävää tuollaisilla marginaalisilla päätöksillä.

    • Anonyymi

      Ei haittaa. Tulee vähän äksöniä, muutaman glögin jälkeen.

    • Voitte harrastaa kimppakivaa. 😊

    • Anonyymi

      Sulla runkkarilla mitään tyttöystävää ole. Ei sellaisia ole ku amerikkalaisissa elokuvissa.

    • Anonyymi

      Ei haittaa koska voi sitten kokeilla kimppakivaa exän ja nyxän kanssa.

    • Anonyymi

      Haittaa. Härkänainen ei hyväksy minkäänlaista yhteydenpitoa exiin.

    • Anonyymi

      Kuulostaa idioottimaiselta, miksi kutsuisit exän?

    • Anonyymi

      Menisitkö mielelläsi tyttöystäväsi järjestämiin pikkujouluihin, joihin hän on kutsunut myös exänsä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe