Minusta vuorotyö pitäisi kieltää yksityiseltä puolelta jossa sitä vaan käytetään herrojen kukkarojen täyttämiseen. Ymmärrän vuorotyön hoito ja pelastuspuolella sekä ns. Kriittisen infran parissa. Sitten on näitä teollisuuden työpaikkoja jossa tehdään 3 vuoroo vain siksi että herrat rikastuu (konepajat sahat yms). Kaupatkin voisi pyöriä yhdessä vuorossa... miksi sen prisman pitää olla auki 6-23 tai parhaassa tapauksessa 24/7. Avaisivat ovensa klo 10 ja olisivat 18 asti auki. Ihmeellinen on nykyään meininki kun yhteiskunnan pitäisi pyöriö 24/7 täysillä. Varsinkin yötyö pitäisi ehdottomasti kieltää, syö ihmistä sisältäpäin ja eläkepäivät jää haaveeksi. Sitten on vielä tämä perhe elämä. En yhtään ihmettele että ihmiset ei enään halua lisääntyä. Kaikessa pitäisi vaan mennä työn ehdoilla ja lapset vaan vuorohoitoon kököttämään parhaassa tapauksessa 16h päivässä. Sitten pieni piipahdus kotona ja taas hoitoon. Ja varsinkin jos molemmat vanhemmat 3 vuorotyössä saati sitten vielä keskeytymättömässä. Ikinään ei kerkiä toista puoliskoo näkeen ja kaikki vapaa aika lapsen kanssa ja yrittää vielö pitää talouskin pystyssä. Sitten oletetaan että se 4vk+muutama hassu pekkaspäivä pelastaa tilanteen ja taas jaksetaan samaa p**kaa 11kk.
Tämmöinen pieni vuodatus... v**uttaa nykypäivän meininki.
Vuorotyö kiellettävä
Anonyymi-ap
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
.............. ja näin kirjoittaa kalevi sorsa-sosdem
Luonnollisesti, jos jokin asia ei sovi yhdelle, tulee koko asia kieltää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964