Millaisesta hellittelystä pidät

Anonyymi-ap

Miten haluaisit että sinua hellitään

53

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkää ja kokolaila takapuolista kroppaa sivellen.

      Siihen tunteeseen vois nukahtaa aina. 😊

    • Hamsun nenä mun nenää vasten ja viikset kutittaa. :)

      Ihanan tuoksuinenkin tuo nakertaja 🐹

    • Selkänahan hively toimii aika hyvin 👍

    • Halailu ja hellittely lusikka-asennossa on mukavaa. Siinä rentoutuu, eikä saa olla kiire mihinkään. Ollaan vaan. Ihan parasta. :D

    • Anonyymi

      Vähä vois kehua jollain tapaa ja jos päätä vaikka vähän silittelisi.

    • Syntyy itsestään, kun molemmilla on ystävällinen asenne. 🌹👀

    • Voin tunnustaa, että osa-aluella vaje on niin suuri ja valitseva, etten pysty edes sanoittamaan ”ääneen” asiaa. Tiedän tasan kyllä oikeat sanat, mutta en vaan pysty niitä sanomaan. Kun sen myöntää edes itselleen tai puolijulkisesti, vaje kasvaa helposti mustaksi aukoksi, joka vetää kaikkea myös ei-tarkoituksenmukaista puoleensa. 😂

      Työnnän siis tarpeeni maton alle ja halailen von lapsia ja lemmikkiä. Tässäkin strategiassa on vaaransa, tiedän että oikean hajuinen mies murtaa muurit hyvin hyvin helposti. Siihen voi riittää yksi hidas oli se järkevää tai järjetöntä.

    • Niin, että nainen käyttää kaikkia naisellisia konstejaan ja saa unohtamaan kaiken muun.

    • Anonyymi

      Pidän siitä, kun hiuksiani silitetään, korvaani hipsutetaan, kaulaani kosketetaan, käsivarttani sivellään, lantiotani ja pakaroitani hyväillään, jalkojani hierotaan, sääriäni suudellaan, vatsaani hipaistaan.. otetaan kainaloon tai lusikkaan, tuntien toisen ihmisen lämmön vasten omaa ihoa.. suudellaan pehmeästi kaikkialle.
      Löytyyköhän noin helliväisiä miehiä? 😁

      • Kyllä ne jaksaa tuota sen aikaa, kun jaksat kiinnostaa. Ei kuitenkaan vuosia.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä ne jaksaa tuota sen aikaa, kun jaksat kiinnostaa. Ei kuitenkaan vuosia.

        Onko sitten aika vaihtaa?
        Sitähän sanotaan että rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu :)

        Olen joskus ideoinut sellaista muorinvaihtopiiriä, kun olen aika kyllästyväistä sorttia.

        -keinovaginamies-


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä ne jaksaa tuota sen aikaa, kun jaksat kiinnostaa. Ei kuitenkaan vuosia.

        Enkä halua masentaa. Miehet vaan tuntuu olevan alkuun kovinkin innostuneita kaikesta ja silloin tällöin jopa jonkun vuodenkin päästä viellä. Mutta pian jo keksivät jotain mielenkiintoisempaa puuhaa ja naisesta tulee sellainen velvollisuusseksiin verrattava juttu, jota ei enää jakseta helliä ja mussuttaa kuten joskus. On nääs kiire niihin muihin hommiin ja nainen oppii olee tyytyväinen vähempäänkin kyllä, miehet ei vaan viitti jos ei ole vaarassa menettää pipariaan. Toiset ei sittenkään enää viitti tollasta arsenaalia hellyyttä... Äääh on kiire nukkumaan, telkasta tulee vielä jotain, joku homma odottaa...

        Realisti ei pety. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten aika vaihtaa?
        Sitähän sanotaan että rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu :)

        Olen joskus ideoinut sellaista muorinvaihtopiiriä, kun olen aika kyllästyväistä sorttia.

        -keinovaginamies-

        Kun ei sekään ole ihan yksinkertaista välttämättä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kun ei sekään ole ihan yksinkertaista välttämättä.

        Vaan kyllä lukemani mukaan naisparit käyttää aikaa mm. rakasteluun enemmän kuin heterot, kun se seksi ei ole peniskeskeistä kuten heteroilla tuppaa olemaan. Ja naisparit ilmoittavat saavansa orgasmeja enemmän kuin miehen kanssa suhteissaan.

        Pistää kyllä miettimään tarkkaan... :)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kun ei sekään ole ihan yksinkertaista välttämättä.

        Sanopa muuta. Kun näihin voi liittyä kaikenlaista muutakin yhtiöoikeudellista sotkua :)
        Voi myös todeta, ettei se vaihtamallakaan parane kuin vähäksi aikaa.
        Vähän niin kuin uusi auto, hetken se jaksaa kiehtoa, kunnes muutaman viikon päästä miettii, että olipas kallis mielenvirkistys, vanhahan oli ihan hyvä :)

        -keinovaginamies-


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vaan kyllä lukemani mukaan naisparit käyttää aikaa mm. rakasteluun enemmän kuin heterot, kun se seksi ei ole peniskeskeistä kuten heteroilla tuppaa olemaan. Ja naisparit ilmoittavat saavansa orgasmeja enemmän kuin miehen kanssa suhteissaan.

        Pistää kyllä miettimään tarkkaan... :)

        Ja naisparit käyttää enemmän aikaa hellimiseen ihan arjessa, kuin heterot ihan siis vuosien suhteissa. Ettei se lopahda silloin kun rakkausparista on kyse, kuten heteroilla lopahtaa sittenkin. Ainoo hellyys voi olla joku muodollisuus ennen kun pitää kastaa matoa kolossa. Tylsää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Kun näihin voi liittyä kaikenlaista muutakin yhtiöoikeudellista sotkua :)
        Voi myös todeta, ettei se vaihtamallakaan parane kuin vähäksi aikaa.
        Vähän niin kuin uusi auto, hetken se jaksaa kiehtoa, kunnes muutaman viikon päästä miettii, että olipas kallis mielenvirkistys, vanhahan oli ihan hyvä :)

        -keinovaginamies-

        Niin miehet jo tiedetään. Mutta hyvä kun vielä muistutit. :)

        Ei enää miehiä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin miehet jo tiedetään. Mutta hyvä kun vielä muistutit. :)

        Ei enää miehiä.

        Mulla on muuten jo toinen kelkka näille lumille, vaikka lunta ei ole ehtinyt kertyä tuon enempää :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä ne jaksaa tuota sen aikaa, kun jaksat kiinnostaa. Ei kuitenkaan vuosia.

        Meinaat, ettei minusta jaksa olla kiinnostunut enää muutaman vuoden jälkeen? 😁 Tottakai suhde muuttaa muotoaan vuosien saatossa enkä oleta kuharruskuukauden jatkuvan loputtomiin, mutta itse olen kyllä niin läheisyysenkaipuinen sielultani ja sydämeltäni, että jaksaisin hipsutella miestä vaikka 30 vuoden jälkeenkin. Ei kai se mahdoton ajatus ole, että jossakin on mies, jolla on samanlainen läheisyydentarve?
        Toki se vaatii, että tunneyhteys säilyy vahvana läpi vuosien, mutta eihän sekään ennenkuulumatonta ole 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat, ettei minusta jaksa olla kiinnostunut enää muutaman vuoden jälkeen? 😁 Tottakai suhde muuttaa muotoaan vuosien saatossa enkä oleta kuharruskuukauden jatkuvan loputtomiin, mutta itse olen kyllä niin läheisyysenkaipuinen sielultani ja sydämeltäni, että jaksaisin hipsutella miestä vaikka 30 vuoden jälkeenkin. Ei kai se mahdoton ajatus ole, että jossakin on mies, jolla on samanlainen läheisyydentarve?
        Toki se vaatii, että tunneyhteys säilyy vahvana läpi vuosien, mutta eihän sekään ennenkuulumatonta ole 😊

        Ei mitään henkilökohtaista. 🙏

        Ihan vaan havaintoja, jotka joku poikkeus luultavasti vahvistaa.

        No onnea vaan etsintään sano. 😅

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei mitään henkilökohtaista. 🙏

        Ihan vaan havaintoja, jotka joku poikkeus luultavasti vahvistaa.

        No onnea vaan etsintään sano. 😅

        Hyvää yötä.

        Toivotaan, että olen poikkeus mutta en laita rahojani likoon sen puolesta 😄 Romanttinen puoleni silti jaksaa toivoa 🥰

        Hyvää yötä 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on muuten jo toinen kelkka näille lumille, vaikka lunta ei ole ehtinyt kertyä tuon enempää :)

        -keinovaginamies-

        Selvä. Minäpä meen jatkamaan kirjaa entiset heterot. Ja toivotan kelkkailevia yöunia herra kumivitun vinguttajalle siellä. :)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Selvä. Minäpä meen jatkamaan kirjaa entiset heterot. Ja toivotan kelkkailevia yöunia herra kumivitun vinguttajalle siellä. :)

        Kauhea mielikuva tuli tuosta ”vinkumisesta”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että olen poikkeus mutta en laita rahojani likoon sen puolesta 😄 Romanttinen puoleni silti jaksaa toivoa 🥰

        Hyvää yötä 😴

        Väitän, että etsit neulaa heinäsuovasta, mutta moni nainen tyytyy lopulta muuhun, kuin mitä etsi. Karu fakta. :)

        Alussa hihkutaan ja hehkutaan mikä aarre löytyi, muutetaan äkkiä yhteen ja ikuistetaan valokuvin ja ylistyspuhein yhteisen arjen alku. Jokusen vuoden päästä mietitään miksi tämä ei enää tunnu samalta ja kohtaavat katseet on enää vilkaisuja entisen tuijottelun sijaan.

        En halua olla ilkeä, kun sanon miksi edes vaivautua, ei se kuitenkaan ikuisesti kestä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Väitän, että etsit neulaa heinäsuovasta, mutta moni nainen tyytyy lopulta muuhun, kuin mitä etsi. Karu fakta. :)

        Alussa hihkutaan ja hehkutaan mikä aarre löytyi, muutetaan äkkiä yhteen ja ikuistetaan valokuvin ja ylistyspuhein yhteisen arjen alku. Jokusen vuoden päästä mietitään miksi tämä ei enää tunnu samalta ja kohtaavat katseet on enää vilkaisuja entisen tuijottelun sijaan.

        En halua olla ilkeä, kun sanon miksi edes vaivautua, ei se kuitenkaan ikuisesti kestä.

        Anteeksi, mun realisti puskee joskus romantikon syrjään ja päästää äänensä kuuluviin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea mielikuva tuli tuosta ”vinkumisesta”.

        Hyvin voideltu tavara ei vingu tai vongu, vaikka sille kuinka antaisi kierroksia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Väitän, että etsit neulaa heinäsuovasta, mutta moni nainen tyytyy lopulta muuhun, kuin mitä etsi. Karu fakta. :)

        Alussa hihkutaan ja hehkutaan mikä aarre löytyi, muutetaan äkkiä yhteen ja ikuistetaan valokuvin ja ylistyspuhein yhteisen arjen alku. Jokusen vuoden päästä mietitään miksi tämä ei enää tunnu samalta ja kohtaavat katseet on enää vilkaisuja entisen tuijottelun sijaan.

        En halua olla ilkeä, kun sanon miksi edes vaivautua, ei se kuitenkaan ikuisesti kestä.

        Juuri näin, silloin kun ihastut, niin kaikki tuntuu ihanalle, mutta vähitellen toteat, että vain sinä ihastuit, ei se toinen, vaikka toinen varmaan säälistä myötäli.
        Aikaa kuluu ja tunne laimenee, kunnes katoaa.
        Sen jälkeen kierrät ja väistät johon olit ihastunut, et enää halua kohdata ihastustasi, koska ei tämä tuntenut ihastusta sinuun.
        Taas meni aikaa hukkaan kuukausia, jopa vuosia...


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Väitän, että etsit neulaa heinäsuovasta, mutta moni nainen tyytyy lopulta muuhun, kuin mitä etsi. Karu fakta. :)

        Alussa hihkutaan ja hehkutaan mikä aarre löytyi, muutetaan äkkiä yhteen ja ikuistetaan valokuvin ja ylistyspuhein yhteisen arjen alku. Jokusen vuoden päästä mietitään miksi tämä ei enää tunnu samalta ja kohtaavat katseet on enää vilkaisuja entisen tuijottelun sijaan.

        En halua olla ilkeä, kun sanon miksi edes vaivautua, ei se kuitenkaan ikuisesti kestä.

        Äläs nyt lyttää näitä sinkkutyttöjen höttöromantiikkalinnoja.

        Tiedä vaikka löytäisivät vielä tällaisen keinovaginamiehen, joka vaihtaa vaan muita romppeita, mutta lykkää yhä edelleen samaa muoria :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, silloin kun ihastut, niin kaikki tuntuu ihanalle, mutta vähitellen toteat, että vain sinä ihastuit, ei se toinen, vaikka toinen varmaan säälistä myötäli.
        Aikaa kuluu ja tunne laimenee, kunnes katoaa.
        Sen jälkeen kierrät ja väistät johon olit ihastunut, et enää halua kohdata ihastustasi, koska ei tämä tuntenut ihastusta sinuun.
        Taas meni aikaa hukkaan kuukausia, jopa vuosia...

        Vaikka ihastuminen ja rakastuminen olisi molemminpuolistakin, se mikä saa meidät palvomaan toista ja venymään toisen hyväksi, karisee useimmissa suhteissa hevon helvettiin ja jää vain kysymys, mitä tapahtui?

        Ihminen tapahtui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt lyttää näitä sinkkutyttöjen höttöromantiikkalinnoja.

        Tiedä vaikka löytäisivät vielä tällaisen keinovaginamiehen, joka vaihtaa vaan muita romppeita, mutta lykkää yhä edelleen samaa muoria :)

        -keinovaginamies-

        Tarkoitus ei ole lytätä, ei. Olen iloinen, jos joku onnistuu löytämään ja pitämään suhteen kauneudet yllä muuttumatta ynseäksi pieruksi toista kohtaan. ❤️

        Mahtavaa. Vilpittömästi.

        Mitä nyt 46 vuoden aikana olen ihmisiä kuullut ja seurannut, omiakin suhteitani niin minunkin tuo romantikko jollainen anonyymina kirjoittava naisoletettukin oletettavasti on, kuulostaa ainakin ihanteelliselle naiselle mitä tulee romantiikkaan.

        Niin minunkin romantikko on alkanut kuolla pois. Näen enimmäkseen ihmisissä sellaista keinotekousta hyvää ja esittämistä, etten ole kovin toiveikas enää minkään aidosti hyvän ja romanttisen olevan saatavilla. Iso osa on mantraa hokevia klooni apinoita. Eikä edes itse näe pöljyyttään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Väitän, että etsit neulaa heinäsuovasta, mutta moni nainen tyytyy lopulta muuhun, kuin mitä etsi. Karu fakta. :)

        Alussa hihkutaan ja hehkutaan mikä aarre löytyi, muutetaan äkkiä yhteen ja ikuistetaan valokuvin ja ylistyspuhein yhteisen arjen alku. Jokusen vuoden päästä mietitään miksi tämä ei enää tunnu samalta ja kohtaavat katseet on enää vilkaisuja entisen tuijottelun sijaan.

        En halua olla ilkeä, kun sanon miksi edes vaivautua, ei se kuitenkaan ikuisesti kestä.

        Elämä on toki joskus karua 😊 Mutta logiikkasi mukaan miksi vaivautua ylipäätään minkään takia, kun ei täällä moni muukaan asia ikuisuuksiin kestä? Aika surullinen näkökulma, jos rakkautta ei kannata toivoa ja haluta, kun se kuitenkin kohta loppuu (tietämättä kuitenkaan varmuudella, että niin kävisi) Eikö suhteella mielestäsi ole ollut merkitystä, jollei se kestä ikuisuuksia? Muuttuvatko elämässä koetut kauniit hetket merkityksettömiksi heti, jos suhde ei jatkukaan tästä iäisyyteen?

        Itse olen onnellinen siitä, että olen saanut kokea läheisyyttä minulle aikoinaan tärkeiden miesten kanssa, vaikka yhteinen matkamme päättyikin. Toivon saavani kokea yhtä kauniita hetkiä vielä uudelleenkin. Toivottavasti pitkäaikaisen kumppanin kanssa, mutta jollei suhde kestä, niin sitten se on niin. Jatkan vain elämääni monta kaunista kokemusta rikkaampana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on toki joskus karua 😊 Mutta logiikkasi mukaan miksi vaivautua ylipäätään minkään takia, kun ei täällä moni muukaan asia ikuisuuksiin kestä? Aika surullinen näkökulma, jos rakkautta ei kannata toivoa ja haluta, kun se kuitenkin kohta loppuu (tietämättä kuitenkaan varmuudella, että niin kävisi) Eikö suhteella mielestäsi ole ollut merkitystä, jollei se kestä ikuisuuksia? Muuttuvatko elämässä koetut kauniit hetket merkityksettömiksi heti, jos suhde ei jatkukaan tästä iäisyyteen?

        Itse olen onnellinen siitä, että olen saanut kokea läheisyyttä minulle aikoinaan tärkeiden miesten kanssa, vaikka yhteinen matkamme päättyikin. Toivon saavani kokea yhtä kauniita hetkiä vielä uudelleenkin. Toivottavasti pitkäaikaisen kumppanin kanssa, mutta jollei suhde kestä, niin sitten se on niin. Jatkan vain elämääni monta kaunista kokemusta rikkaampana.

        No, olet oikeassa ja esitit varsin hyviä kysymyksiä. Minulla on joskus taipumusta nähdä ne rumatkin puolet asioista vähän inhorealistisessakin valossa ja kyynisestikin. Se on osa minua, kuten on se rakkautta arvostava romantikkokin.

        Nämä on kaksi vahvasti vallitsevaa voimaa minussa, kun en viitsi olla neutraalilla päällä. :)

        Kyllä se rakkaus on arvokas kokemus kaikkineen lyhyestikin koettuna. Sen nyt tietää kaikki ketkä on minun kirjoituksia yhtään lukeneet ja ajatelleet.

        Välillä on hyvä herätellä muitakin pumpulistaan.

        Ihailen sinua, tuntematta sinua. Pidän tuosta tavastasi ajatella ja suhtautua asioihin. Pidä tuo, äläkä välitä minun murinoista. Minä olen välillä niin pettynyt ihmisiin, että häpeilemättä sylkäisen ajatukseni silmilleen.

        Sinulle toivon oikeasti löytyvän rakkauden. Osaat arvostaa sitä kuten kuuluukin. ❤️


      • G-LoveR kirjoitti:

        No, olet oikeassa ja esitit varsin hyviä kysymyksiä. Minulla on joskus taipumusta nähdä ne rumatkin puolet asioista vähän inhorealistisessakin valossa ja kyynisestikin. Se on osa minua, kuten on se rakkautta arvostava romantikkokin.

        Nämä on kaksi vahvasti vallitsevaa voimaa minussa, kun en viitsi olla neutraalilla päällä. :)

        Kyllä se rakkaus on arvokas kokemus kaikkineen lyhyestikin koettuna. Sen nyt tietää kaikki ketkä on minun kirjoituksia yhtään lukeneet ja ajatelleet.

        Välillä on hyvä herätellä muitakin pumpulistaan.

        Ihailen sinua, tuntematta sinua. Pidän tuosta tavastasi ajatella ja suhtautua asioihin. Pidä tuo, äläkä välitä minun murinoista. Minä olen välillä niin pettynyt ihmisiin, että häpeilemättä sylkäisen ajatukseni silmilleen.

        Sinulle toivon oikeasti löytyvän rakkauden. Osaat arvostaa sitä kuten kuuluukin. ❤️

        Jatkoksi kaksi miellyttävää kappaletta. :)

        https://youtu.be/7j1y1Z7Q97c

        https://youtu.be/VOmEJHW8wsw

        Frans Harjua molemmat. Toivottavasti pidät.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No, olet oikeassa ja esitit varsin hyviä kysymyksiä. Minulla on joskus taipumusta nähdä ne rumatkin puolet asioista vähän inhorealistisessakin valossa ja kyynisestikin. Se on osa minua, kuten on se rakkautta arvostava romantikkokin.

        Nämä on kaksi vahvasti vallitsevaa voimaa minussa, kun en viitsi olla neutraalilla päällä. :)

        Kyllä se rakkaus on arvokas kokemus kaikkineen lyhyestikin koettuna. Sen nyt tietää kaikki ketkä on minun kirjoituksia yhtään lukeneet ja ajatelleet.

        Välillä on hyvä herätellä muitakin pumpulistaan.

        Ihailen sinua, tuntematta sinua. Pidän tuosta tavastasi ajatella ja suhtautua asioihin. Pidä tuo, äläkä välitä minun murinoista. Minä olen välillä niin pettynyt ihmisiin, että häpeilemättä sylkäisen ajatukseni silmilleen.

        Sinulle toivon oikeasti löytyvän rakkauden. Osaat arvostaa sitä kuten kuuluukin. ❤️

        Kiitos kauniista sanoista ❤️ On hyvä kuulla toisenlaisiakin näkökulmia. Siksihän täällä ollaan, keskustelemassa ja avartamassa omia ajattelujumeja 😊

        Tiedostan olevani ehkä liian romantikko tässä kylmässä maailmassa, mutta se vain on luontainen osa minua. Jopa siitä huolimatta, että olen tullut rankasti satutetuksi rakkaudessa. Kaikesta jää tottakai arvet ja se saa ihmisen helpolla varautuneeksi, mutta olen ajatellut sen niin, että en halua antaa jonkun toisen ihmisen tekojen määrittää sitä kuka ja millainen minä olen. Jos joku toinen on tehnyt väärin minua kohtaan, niin miksi minun pitäisi sen takia muuttua ja luopua etenkään sellaisesta osasta itseäni, josta pidän?

        Ikävä kuulla, että olet pettynyt ihmisiin. Toivottavasti niiden pettymysten seasta on löytynyt kuitenkin ne aidot ihmiset, joiden tiedät olevan lähellä sinua oikeista syistä. En kovin paljon tiedä sinusta, käyn palstalla aika harvakseltaan, mutta kanssasi on mielenkiintoista keskustella 😊

        Ja kiitos biiseistä, niistä tuli kiva fiilis! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista ❤️ On hyvä kuulla toisenlaisiakin näkökulmia. Siksihän täällä ollaan, keskustelemassa ja avartamassa omia ajattelujumeja 😊

        Tiedostan olevani ehkä liian romantikko tässä kylmässä maailmassa, mutta se vain on luontainen osa minua. Jopa siitä huolimatta, että olen tullut rankasti satutetuksi rakkaudessa. Kaikesta jää tottakai arvet ja se saa ihmisen helpolla varautuneeksi, mutta olen ajatellut sen niin, että en halua antaa jonkun toisen ihmisen tekojen määrittää sitä kuka ja millainen minä olen. Jos joku toinen on tehnyt väärin minua kohtaan, niin miksi minun pitäisi sen takia muuttua ja luopua etenkään sellaisesta osasta itseäni, josta pidän?

        Ikävä kuulla, että olet pettynyt ihmisiin. Toivottavasti niiden pettymysten seasta on löytynyt kuitenkin ne aidot ihmiset, joiden tiedät olevan lähellä sinua oikeista syistä. En kovin paljon tiedä sinusta, käyn palstalla aika harvakseltaan, mutta kanssasi on mielenkiintoista keskustella 😊

        Ja kiitos biiseistä, niistä tuli kiva fiilis! 😊

        Ole hyvä. :)

        Se varmasti romanttisilla, herkillä ja tunteikkailla herkästi noin. Mutta ihana juttu että et anna kenenkään viedä tuota kauneutta sisimmästäsi. Iloinen lukiessani tuon! :')

        On niitäkin ihmisiä onneksi, jotka on aidosti ja läsnä. Ehkä kaipaan vaan syvällisempiä ihmisiä ympärilleni ylipäänsä. Tuntuu että moni kokee olevansa syvällinen, mutta kaikki touhut paljastaa ihmisen pinnallisuuden, se petyttää.

        Heh, kiva jos tykkäät jutella, vaikka moni on varmasti eri mieltäkin, niin erilaiset näkökulmat on hedelmällisiä keskustelunaiheita, kunnes joku ottaa nokkiinsa.

        Mainiota. :)


    • Anonyymi

      Hyvää yötä saa sanoa

    • Anonyymi

      Olemalla hiljaa!

    • Anonyymi

      Paras on se joka siinä keikkuu vierellä. Lähtee kanssani kävelemään, marjaan, kalaan, pyöräilemään, elokuviin. Istuu pöydässä minuun päin. Silmiinkin katsoo pälyilemättä, kieroilematta. Mennen tullen kätensä ympärille laittaen, koskettaen ja vaikka arkisilla sanoillakin hellien.
      Vähän kiihkeyttä peiton alla, uneen siinä lähellä. Se on riittävästi ja paljon se.

    • Anonyymi

      Ei, ei, ei, en halua hellittelyä, minua ei ole koskaan hellitelty.
      Tulisi epäluonnollinen olo, sillä on jotain taka-ajatuksia, se haluaa jotain, varmasti rahaaa.

    • Anonyymi

      Silleen niinkuin kissaa silitellään ja välillä pusketaan.

    • En tiedä onko minulla mennyt joku suojamekanismi päälle hellyyden suhteen mutta ei nyt tule mieleen mitään erityistä tapaa tulla hellityksi.
      Itse kyllä muistan hyvin ne entisten toiveet tulla hellityksi. Joku halusi niskan ja kaulan alueen hivelyä ja suutelua; joku taas hartiahierontaa ja jollekin oli sitten tärkeää päästä kainaloon.

      En tiedä onko tämä yleismailmallinen ilmiö mutta nuorena tyttöystävän tapa osoittaa hellyyttä oli odottaa että nukahdan jonka jälkeen nosti paitani ylöspäin ja alkoi puristaa selästäni finnejä ja noukkia mustapäitä.

      • Anonyymi

        "puristaa selästäni finnejä ja noukkia mustapäitä."

        Voi sentään! Heräsitkö? Ei ole yleismaailmallinen ilmiö tuo, sen voin sanoa 😁

        - Sheena


      • Olen tehnyt samaa. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen tehnyt samaa. :)

        En odota, että nukahtaa mutta jos nään selässä näppylän tai mustapään pyydän kyllä, että vartus napataan tuo pois. Ja napataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "puristaa selästäni finnejä ja noukkia mustapäitä."

        Voi sentään! Heräsitkö? Ei ole yleismaailmallinen ilmiö tuo, sen voin sanoa 😁

        - Sheena

        Vielä, jos kuvaat sen läheltä videolle ja laitat tubeen, niin katsojia saat miljonia, kunhan kanava vaan löydetään.
        Mä ihmettelen noita finninpuristus videoita, kun sellasilla on miljoonia katsojia.
        En ole niitä videoita katsellut öööööhhhhhhhhhhh!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "puristaa selästäni finnejä ja noukkia mustapäitä."

        Voi sentään! Heräsitkö? Ei ole yleismaailmallinen ilmiö tuo, sen voin sanoa 😁

        - Sheena

        Kyllähän siinä väkisin silmät aukesi. Eipä siitä kuitenkaan viitsinyt lähteä kun toinen istui selän tai pakaroiden päällä ja toteaa että kohta valmis.

        Välillä kyllä mietin että onkohan hän katsonut liikaa apinoiden nyppimisvideoita vai pitikö muuten vaan tuosta "valtasuhteesta"; meinaan siihen nähden miten vähän finnejä oli vaikka kasvoissa niin aika pitkiä aikoja viihtyi selän kimpussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä, jos kuvaat sen läheltä videolle ja laitat tubeen, niin katsojia saat miljonia, kunhan kanava vaan löydetään.
        Mä ihmettelen noita finninpuristus videoita, kun sellasilla on miljoonia katsojia.
        En ole niitä videoita katsellut öööööhhhhhhhhhhh!!!

        Ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä. Netin hyviksi puoliksi voi kyllä mainita se että moni huomaa ettei ole outojenkkaan mieltymyksiensä kanssa yksin.


    • Anonyymi

      Koska miehet osoittaneet julmuutensa ja ei niillä muu ole mielessä kuin pillu. Niin en minkäälaisesta .

      • Anonyymi

        Ei oo mielessä. Vaan mielessä on ainoostaan oma käsi. Ja se on maailman paras, eikä parempaa oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mielessä. Vaan mielessä on ainoostaan oma käsi. Ja se on maailman paras, eikä parempaa oo.

        Niin, entä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mielessä. Vaan mielessä on ainoostaan oma käsi. Ja se on maailman paras, eikä parempaa oo.

        Jos totta puhutaan. Ei ole parempaa tunnetta kun olet juuri nukahtamassa ja yhtäkkiä toinen vetääkin kiinni itseensä ja silittää ja pusuttelee. Se lämpö ja rakkaus turvallisuus.


    • Siitä on niin kauan, etten enää edes muista millaista se voisi olla.

    • Ihan parasta kun kaksi alastonta vartaloa kietoutuu toisiinsa yhteen sovittaen.. iho vasten ihoa. Lämmin syleily, hellä sipaisu huulet koskettaen toisiaan.. olla läsnä toisen kanssa.
      Taivaallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe