Hyviä lahjavinkkejä..

joululahjaksi.
Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle..
Se ei saa olla kallis, sillä olemme sopineet summasta, mikä on maksimi. Mitä miehet haluaisivat joululahjaksi noin yleensä..?
Exän kanssa ei koskaan ostettu lahjoja toisillemme. Osaako kukaan auttaa?

142

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekovagina

      • Miksi? Hän saa aitoa tavaraa aina kun haluaa..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miksi? Hän saa aitoa tavaraa aina kun haluaa..

        Juhlan kunniaksi turhaa krääsä dot com. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juhlan kunniaksi turhaa krääsä dot com. :)

        Juu. Mutta ajatushan on se tärkein.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Mutta ajatushan on se tärkein.

        Nojoo. Ajatus juuri.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo. Ajatus juuri.

        Se, ettei ole oikein koskaan saanut lahjoja keneltäkään .. niin on kiva kun me muistetaan toisiamme jollakin lahjalla, tarkoituksenamme ilahduttaa toista. Siksi sitä haluaisi oikeasti ilahduttaa toista jollakin kivalla.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se, ettei ole oikein koskaan saanut lahjoja keneltäkään .. niin on kiva kun me muistetaan toisiamme jollakin lahjalla, tarkoituksenamme ilahduttaa toista. Siksi sitä haluaisi oikeasti ilahduttaa toista jollakin kivalla.

        Tee hänelle villasukat, miehet tavallisesti tykkää käyttää saappaissa villasukkia... tai vaikka TV:tä katsellessaan. Eikä tule edes kalliiksi kun kudot ne itse ja ovat ainakin henkilökohtainen lahja, lämmöllä annettu. Eikä noissa päivää enempää nokka tuhise, tai vaikka tekisit vähän kerrallaan, jouluun on vielä aikaa.
        Aika monelle minunkin sukulaismiehelle mä lahjoitan taas perinteiset villasukat joululahjaksi... tiedän että niitä oikeesti odotetaan/toivotaan. Meneehän niitä myös ystäville lahjaksi, muutamia.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee hänelle villasukat, miehet tavallisesti tykkää käyttää saappaissa villasukkia... tai vaikka TV:tä katsellessaan. Eikä tule edes kalliiksi kun kudot ne itse ja ovat ainakin henkilökohtainen lahja, lämmöllä annettu. Eikä noissa päivää enempää nokka tuhise, tai vaikka tekisit vähän kerrallaan, jouluun on vielä aikaa.
        Aika monelle minunkin sukulaismiehelle mä lahjoitan taas perinteiset villasukat joululahjaksi... tiedän että niitä oikeesti odotetaan/toivotaan. Meneehän niitä myös ystäville lahjaksi, muutamia.
        trollikka

        Mä tein jo vuosi sitten pujottelijalle villasukat. Hän käytti ne puhki. Ja en kerkeä tekemään lauantaihin mennessä. Mutta ne on hyvä lahja, siinä olen samaa mieltä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se, ettei ole oikein koskaan saanut lahjoja keneltäkään .. niin on kiva kun me muistetaan toisiamme jollakin lahjalla, tarkoituksenamme ilahduttaa toista. Siksi sitä haluaisi oikeasti ilahduttaa toista jollakin kivalla.

        Tottakai. Tuli mieleen, että mitäs jos ostat moottorisahan teräketjun, ehkäpä laipankin yhteispakettina? En tiedä miten kova poika Pujis on puita pätkimään, mutta se on ainakin tarpeellinen sahurille. :)

        Tarvit toki tietää mittoja, kuten terälaippa ja sahan merkki/malli.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tottakai. Tuli mieleen, että mitäs jos ostat moottorisahan teräketjun, ehkäpä laipankin yhteispakettina? En tiedä miten kova poika Pujis on puita pätkimään, mutta se on ainakin tarpeellinen sahurille. :)

        Tarvit toki tietää mittoja, kuten terälaippa ja sahan merkki/malli.

        Toi olisi ihan ykköslahja, mä en vaan osaa ostaa hälle sitä.
        Pujis on mehtämies. Sillä on sitä metsää, mitä se pätkii. Mutta mä en ymmärrä moottorisahojen päälle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Toi olisi ihan ykköslahja, mä en vaan osaa ostaa hälle sitä.
        Pujis on mehtämies. Sillä on sitä metsää, mitä se pätkii. Mutta mä en ymmärrä moottorisahojen päälle.

        Voit kysyä tarvittavat tiijot Pujikselta. Teriä on eri vahvuisia jne. Hän varmasti osaa kertoa mitä tarvii tietää. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voit kysyä tarvittavat tiijot Pujikselta. Teriä on eri vahvuisia jne. Hän varmasti osaa kertoa mitä tarvii tietää. :)

        Teräketjuöljyn voisi tuunata jollain lempituoksulla ja laittaa nättiin pakettiin.


      • scrg kirjoitti:

        Teräketjuöljyn voisi tuunata jollain lempituoksulla ja laittaa nättiin pakettiin.

        Heheh, oisko vaikkapa laventelin tuoksu hurmaava? 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heheh, oisko vaikkapa laventelin tuoksu hurmaava? 😜

        Ukko käy hetken ulkona ja tulee takaisin mukanaan motto halkoja, pari jätkänkynttilää ja ei-postmoderni näkemys metsän kuninkaasta kuusen tyveen veistettynä vienosti laventelille tuoksuen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miksi? Hän saa aitoa tavaraa aina kun haluaa..

        Kotonaankin....?


    • Anonyymi

      Miksi antaa lahjoja laisinkaan?

      • No siksi kun niitä ei muuten saa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No siksi kun niitä ei muuten saa ollenkaan.

        Tuleeko sulle syyllinen olo, ellet joululahjo tapailumiestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulle syyllinen olo, ellet joululahjo tapailumiestä?

        Haluan antaa jotakin. Mutta vastauksena kysymykseesi.. ehkä. Minulla ei ole tapana lahjoa, mutta ilahduttaisin häntä mielelläni.


    • Anonyymi

      Pitkät kalsarit, kerrasto. Bampu on iholla tosi miellyttävää. Tai merinovillaa, vähemmän miellyttävää iholla, mutta lämmin.

      Tai villasukat. Niille on aina käyttöä.

      xLiner

      • Villasukat neuloin jo hänelle vuosi sitten. Syntymäpäivälahjaksi ostin saappaankuivaimen tänä vuonna.
        Viime vuonna hommasin hänelle joululahjaksi kylpytakin ja tänä syksynä tänne mun luokse kans kylpytakin häntä varten.

        Toi kerrasto on hyvä ja laitan harkintaan. Kiitos.


      • Anonyymi

        Joulussa on ehkä kaikista ahdistavinta tuo lahjojen hankkiminen. Joka v*Tun joulu se jää mulla viime tippaan. Nykyään kukaan ei tarvitse mitään, pelkkää krääsää ihmiset ostelevat toisilleen.

        Viinapullon ja konvehtien tai kynttilän antaminen on mielikuvituksetonta ja noloa. Toki parempi kuin ei mitään. Sellaisille, joilla on kaikkea, neulovat itse sukkansa ja leipovat limppunsa.

        Mä niin mielelläni jättäisin koko juhlan väliin. Joulun jälkeen on aina helpottunut olo, että nyt se on taas ohi, vuodeksi...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulussa on ehkä kaikista ahdistavinta tuo lahjojen hankkiminen. Joka v*Tun joulu se jää mulla viime tippaan. Nykyään kukaan ei tarvitse mitään, pelkkää krääsää ihmiset ostelevat toisilleen.

        Viinapullon ja konvehtien tai kynttilän antaminen on mielikuvituksetonta ja noloa. Toki parempi kuin ei mitään. Sellaisille, joilla on kaikkea, neulovat itse sukkansa ja leipovat limppunsa.

        Mä niin mielelläni jättäisin koko juhlan väliin. Joulun jälkeen on aina helpottunut olo, että nyt se on taas ohi, vuodeksi...

        xLiner

        En mäkään jaksa joulua oikeastaan. Poitsulle annan lahjaksi rahaa ja ainoa, jolle ostan lahjan on pujis. Ja haluaisin hommata jotakin kivaa. Jotta hän saisi minulta lahjan. Haluan sitä.
        Muut jouluhööbäilyt saavat jäädä, mutta häntä haluan ilahduttaa.


      • Anonyymi

        Bambusta vilkkuu läpi!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mäkään jaksa joulua oikeastaan. Poitsulle annan lahjaksi rahaa ja ainoa, jolle ostan lahjan on pujis. Ja haluaisin hommata jotakin kivaa. Jotta hän saisi minulta lahjan. Haluan sitä.
        Muut jouluhööbäilyt saavat jäädä, mutta häntä haluan ilahduttaa.

        Jos oikein muistan,Pujis on perso makealle. Tee kuule iso mehevä kääretorttu ja päällystä se vaikka sulatetulla suklaalla. Osta suorakaiteen mallinen pitkä piirakkavuoka
        (vaikka pyrex 38cm, maksaa alle 20€) ja pakkaat kääretortun siihen, saa syödä vaikka kotonaan iltaisin. Jää vielä piirakkavuoka muistoksi, kelpaa pullavadiksi, kalalle, ja voihan siihen tehdä vaikka pienen pizzan ihan itse!

        Noita piirakkavuokia on monen hintaisia, halvimmat varmaan jotain 10€ luokkaa ja kalliimmat mitä mä olen nähnyt myynnissä 100 € paremmalla puolen.
        Keramiikkataiteilijan tekemä tuote, en kyllä raaski edes ostaa käyttöesineeksi!
        trollikka

        Asiasta toiseen, lämmitin ruokaa ja Mimmi sai hetken olla makkarissa yksinään, 6kpl palapelinsä kanssa... sommittelemassa mikä pala mihinkin oikein kuuluu.
        Homma näköjään ei ollut kiinnostanut sen pidempään ja neiti oli keksinyt muuta tekemistä. Nyt oli mun hipsterit sekä rintsikat ja pari yöpaitulia ympärilattiaa.
        Oman vaippapakettinsa oli myös levittänyt, sinne tänne! Mimmi kyllä keksii tekemistä itselleen aivan silmänräpäyksessä!
        Ihan kuin mulla ei olis ollut muuta tekemistä kuin korjailla neidin aiheuttamaa sekasortoa!

        Illanjatkoja, toivottavasti sä ratkaiset pulmasi... mä lähden tästä, korjaamaan makkarin sekasortoa. Onneks systeri palas kotiin murkinalle, saa puolestaan pitää Mimmiä silmällä samalla kun ruokailee.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein muistan,Pujis on perso makealle. Tee kuule iso mehevä kääretorttu ja päällystä se vaikka sulatetulla suklaalla. Osta suorakaiteen mallinen pitkä piirakkavuoka
        (vaikka pyrex 38cm, maksaa alle 20€) ja pakkaat kääretortun siihen, saa syödä vaikka kotonaan iltaisin. Jää vielä piirakkavuoka muistoksi, kelpaa pullavadiksi, kalalle, ja voihan siihen tehdä vaikka pienen pizzan ihan itse!

        Noita piirakkavuokia on monen hintaisia, halvimmat varmaan jotain 10€ luokkaa ja kalliimmat mitä mä olen nähnyt myynnissä 100 € paremmalla puolen.
        Keramiikkataiteilijan tekemä tuote, en kyllä raaski edes ostaa käyttöesineeksi!
        trollikka

        Asiasta toiseen, lämmitin ruokaa ja Mimmi sai hetken olla makkarissa yksinään, 6kpl palapelinsä kanssa... sommittelemassa mikä pala mihinkin oikein kuuluu.
        Homma näköjään ei ollut kiinnostanut sen pidempään ja neiti oli keksinyt muuta tekemistä. Nyt oli mun hipsterit sekä rintsikat ja pari yöpaitulia ympärilattiaa.
        Oman vaippapakettinsa oli myös levittänyt, sinne tänne! Mimmi kyllä keksii tekemistä itselleen aivan silmänräpäyksessä!
        Ihan kuin mulla ei olis ollut muuta tekemistä kuin korjailla neidin aiheuttamaa sekasortoa!

        Illanjatkoja, toivottavasti sä ratkaiset pulmasi... mä lähden tästä, korjaamaan makkarin sekasortoa. Onneks systeri palas kotiin murkinalle, saa puolestaan pitää Mimmiä silmällä samalla kun ruokailee.
        trollikka

        Oikein muistat.. pujottelija on perso makealle. Varsinainen sokerihiiri, mitä ei uskoisi kun on niin hoikka.

        Noi pikkuiset ovat vikkeliä kun silmä vähänkin välttää. Mun poika kerran keksi kakkavaippansa sisällön levittämisen kaikkialle. Ja se sotku oli kamalaa.. sitä oli seinissä ja huonekaluissa, puhumattakaan poitsun käsistä ja suusta..

        Mutta hyvää illanjatkoa teillekin. Kiitos vinkeistä.


    • Anonyymi

      Onko tapailusuhde pelkkä seksisuhde vaan.Itse ajattelen niin ku ei puhuta seukkailusta..

      • Kyllä. Tapailemme seksuaalisen kanssakäymisen merkeissä. Eli oikein olet ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä. Tapailemme seksuaalisen kanssakäymisen merkeissä. Eli oikein olet ymmärtänyt.

        Taitaa olla aika yleistä nykyään..Ei onnistu kaikilta ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika yleistä nykyään..Ei onnistu kaikilta ..

        No en tiedä siitä yleisyydestä.. suurin osa haluaa normisettiä. Parisuhdetta.
        Mä en niin siitä perusta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en tiedä siitä yleisyydestä.. suurin osa haluaa normisettiä. Parisuhdetta.
        Mä en niin siitä perusta.

        Onko tämä tapailukamusi sitten kans vapaa ettei esim. naimisissa tai varattuna muualle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä tapailukamusi sitten kans vapaa ettei esim. naimisissa tai varattuna muualle...

        Luulisin hänen olevan yhtä sinkku kuin mitä minäkin olen. Näin olen asian ymmärtänyt.


    • Myös miehen iho kuivuu talvella, joten suosittelen miehisiä ihonhoitotuotteita.
      Toivottavasti se ei nyt ajattele, että pidät häntä kuivana korppuna, vaan haluat aidosti ilahduttaa häntä.
      Tämä on aika vaikea tehtävä, kun ei yhtään tunneta miehen luonnetta ja tapoja.
      Jos haluat pelata varman päälle, ehdotan miehen suosikkiherkkuja ja -juomia. :D

      • Niin .. meillä on pikkujoulut pujiksen kanssa lauantaina.. silloin tarjoan hänen herkkujaan - se on jo sovittu.

        Mulla oli mielessä kans joku toilettipaketti mutta se on aika hitsin tylsä lahja.
        Tekisi mieleni ehkä kumminkin jotakin maanläheisempää. Hänhän on aikasta käytännöllinen ja maanläheinen maatyömies. Ei juuri krumeluureja harrasta.


      • Anonyymi

        Hauska tuo "ettet pidä kuivana korppuna", ihmisillä on niin erilaisia tapoja ajatella.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. meillä on pikkujoulut pujiksen kanssa lauantaina.. silloin tarjoan hänen herkkujaan - se on jo sovittu.

        Mulla oli mielessä kans joku toilettipaketti mutta se on aika hitsin tylsä lahja.
        Tekisi mieleni ehkä kumminkin jotakin maanläheisempää. Hänhän on aikasta käytännöllinen ja maanläheinen maatyömies. Ei juuri krumeluureja harrasta.

        Entäs villapusero, työhanskat, laadukkaat ja lämpimät sukat? Jotain käytännöllistä, jota voi käyttää pitkälle joulun jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska tuo "ettet pidä kuivana korppuna", ihmisillä on niin erilaisia tapoja ajatella.

        Siis, jos talvella iho kuivuu ja hilseilee, tarvitaan hyviä ihonhoitotuotteita. Mitäs muuta voisi muka ajatella? :D


      • tosi.typy kirjoitti:

        Entäs villapusero, työhanskat, laadukkaat ja lämpimät sukat? Jotain käytännöllistä, jota voi käyttää pitkälle joulun jälkeen.

        Tosi hyvä .. pujis tekee talvisin metsähommia.
        Jotakin lämmintä varmaankin.
        Hansikkaat olisi hyvä, mutta kun en tiedä kokoa.


    • Anonyymi

      Jos miehelläs on partaa, sen hoitoon on kaikkea kivaa tuotetta saatavilla. Siitä on iloa itelleskin, kun tuotteessa on hyvä tuoksu. Hoidettu on aina hoidettu vähän niinkuin pantuna.

      • Kiitos .. hyvä vinkki lahjaksi parrakkaalle miehelle.


    • Anonyymi

      Yllätys.

    • Anonyymi

      Tee joku temppu.

      • No enköhän mä tee temput ainakin kolmesti lauantaina.. joten se siitä. Eikä sitä voi laittaa pakettiin ja antaa mukaan kotiin vietäväksi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No enköhän mä tee temput ainakin kolmesti lauantaina.. joten se siitä. Eikä sitä voi laittaa pakettiin ja antaa mukaan kotiin vietäväksi.

        Hyvänä muistona sellainen kulkee mukana..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No enköhän mä tee temput ainakin kolmesti lauantaina.. joten se siitä. Eikä sitä voi laittaa pakettiin ja antaa mukaan kotiin vietäväksi.

        Temppu on kokemuslahja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänä muistona sellainen kulkee mukana..

        Niin. Mutta haluan antaa jotakin mitä avata paketista aattona...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Mutta haluan antaa jotakin mitä avata paketista aattona...

        Suuhoito on sellainen paketti joka toimii aina. Onnistuu tilanteessa kuin tilanteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuhoito on sellainen paketti joka toimii aina. Onnistuu tilanteessa kuin tilanteessa.

        Jaa.. mutta kun sitä ei saa pakettiin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. mutta kun sitä ei saa pakettiin.

        Saahan. Laitat rusetin päähän. Tai kaulaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan. Laitat rusetin päähän. Tai kaulaan.

        Mutta kun sitä ei voi laittaa matkaan perhejouluna avattavaksi...


    • Anonyymi

      Lupaat luututa ja mopata hänen kämppänsä. Vaikutat notkealta siihen.

      • Tuo ei onnistu. Ei sitten millään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuo ei onnistu. Ei sitten millään.

        Etkö pidä siivoamisesta..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuo ei onnistu. Ei sitten millään.

        Onnistuu. Avaat vain hanan ja laitat sankon alle. Siitä lähtee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pidä siivoamisesta..

        Ei se siitä johdu, vaan maantieteellisestä sijainnista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei se siitä johdu, vaan maantieteellisestä sijainnista.

        Laitat siihen toteutuspäivämäärän.


    • Anonyymi

      Uusi heinähanko on kepulaiselle aina tervetullut.

      • Tai moottorisaha .. tai miksei sitten uusi traktori. Vaikka laittaisi uuden puimurin kaupanpäälisiksi.


    • Anonyymi

      Kirjoitat sille kirjeen ja kerrot, miten quuma se on, hyväntuoksuinen ja hyvän tuntuinen erityisesti ollessaan sun sisällä... ja pyydät lopettamaan palstailun, koska haluat palstailla rauhassa :)

    • Sehän näkee kaiken mitä kirjoitetaan tänne 😅

      Mutta ehkäpä siisti takki kun käytte jossain
      https://m.lightinthebox.com/fi/p/miesten-paallystakki-talvitakki-business-casual-syksy-amp-talvi-villavaatteet-vaatteet-perus-yksivariset-lovi-kaanne-kaulus-paallysvaatteet_p8108472.html?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_223|2_287&country_code=fi&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=17678539638&adword_mt=&adword_ct=&adword_kw=&adword_pos=&adword_pl=&adword_net=x&adword_tar=&adw_src_id=7587435144_17678539638__&gbraid=0AAAAAD7vwYfxFEy_RAaSU2ipy4zFoeyDw&gclid=Cj0KCQiA7bucBhCeARIsAIOwr-91Bok4WWOcDqdWSktBE_N6vJrE8-YxHmObb0HGKm8tO9I1EeTJkQoaApPPEALw_wcB#header_anchor



      • No niin näkee kaiken mitä on kirjoitettu, mutta en mä aio täällä paljastaa mitä se saapi joululahjaksi. Kunhan vähän kyselen ideoita.


      • valtakunta kirjoitti:

        Elokuvaliput siihen päälle.
        Tähän näytökseen https://youtu.be/ysxvVoP7-dU

        No toi Avatar mun on pakko käydä katsomassa leffateatterissa, mutta en tiedä olisiko pujottelija kiinnostunut siitä..


      • valtakunta kirjoitti:

        Sellaiset vaatteet tekee hänestä muillekin lähestyttävä.
        🥰

        Jospa innostus on pysyvämpää suhteeseen, ettei asiat jää vain tapailuksi.

        Noh.. me päivitettiin suhdestatusta ja tapailulla jatketaan. Yhteistuumin niin päätettiin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No toi Avatar mun on pakko käydä katsomassa leffateatterissa, mutta en tiedä olisiko pujottelija kiinnostunut siitä..

        Kyllähän nyt pujottelija tykkää niin romanttinen se on😅 kun innostuu. Varmasti on romantiikko.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllähän nyt pujottelija tykkää niin romanttinen se on😅 kun innostuu. Varmasti on romantiikko.

        No en menisi vannomaan...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en menisi vannomaan...

        Oikeastiko!


      • valtakunta kirjoitti:

        Oikeastiko!

        No ei se ole vielä oppinut tavoille, vaikka kuinka olen hienovaraisesti sitä yrittänyt kouluttaa.. heh..

        No ei vaineskaan. En se minäkään niin romantiikasta vällää..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei se ole vielä oppinut tavoille, vaikka kuinka olen hienovaraisesti sitä yrittänyt kouluttaa.. heh..

        No ei vaineskaan. En se minäkään niin romantiikasta vällää..

        Jos et niin, ei se sit näytä.🤦‍♀️ Kyllähän tämä on vähä outo teillä suhde jos ei haluta irti mutta halutaan sitoutua. Minusta se pitäisi olla hyvin vahva side. Epävarmuus on pahin aika.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos et niin, ei se sit näytä.🤦‍♀️ Kyllähän tämä on vähä outo teillä suhde jos ei haluta irti mutta halutaan sitoutua. Minusta se pitäisi olla hyvin vahva side. Epävarmuus on pahin aika.

        Meillä on hyvin vahva, mutta vapaa suhde. Myönnän että pujottelija on minulle tärkeä, mutta en voi sitoutua häneen tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan. Ei ole takeita, että pysyn tulevaisuudessa terveenä, joten vapaa tapailusuhde on minun kannaltani paras vaihtoehto. Ja se sopii pujottelijallekin.

        Suhteemme on räätälöity tarpeisiimme. Sen ei tarvitse mahtua yleisen normiston mukaiseen muottiin, sillä sehän on meidän suhteemme. Se, että se on hyvä meille, se riittää. Oikeastaan se on kaikki kaikessa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Meillä on hyvin vahva, mutta vapaa suhde. Myönnän että pujottelija on minulle tärkeä, mutta en voi sitoutua häneen tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan. Ei ole takeita, että pysyn tulevaisuudessa terveenä, joten vapaa tapailusuhde on minun kannaltani paras vaihtoehto. Ja se sopii pujottelijallekin.

        Suhteemme on räätälöity tarpeisiimme. Sen ei tarvitse mahtua yleisen normiston mukaiseen muottiin, sillä sehän on meidän suhteemme. Se, että se on hyvä meille, se riittää. Oikeastaan se on kaikki kaikessa.

        Tulevaisuudessa terveenä? Eiköhän meillä kaikillä ole epävarmuus terveydestä. Varsikin kun korona jyllää. Ainakin minulla on huono tilanne terveyden kanssa.
        Edes nyt en pysy kunnolla pystyssä huimaus kun tuli rokotteesta, koronasta uupumus ja vaikeus hengittää aivosumu vasta vähän päälle kuukausi lähti ja rytmihäiriöt keväällä jotka tuli koronasta ja huomasi etten pysty silmillä näkee hyvin pistin sen alkuun aivosumun syyhyn.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tulevaisuudessa terveenä? Eiköhän meillä kaikillä ole epävarmuus terveydestä. Varsikin kun korona jyllää. Ainakin minulla on huono tilanne terveyden kanssa.
        Edes nyt en pysy kunnolla pystyssä huimaus kun tuli rokotteesta, koronasta uupumus ja vaikeus hengittää aivosumu vasta vähän päälle kuukausi lähti ja rytmihäiriöt keväällä jotka tuli koronasta ja huomasi etten pysty silmillä näkee hyvin pistin sen alkuun aivosumun syyhyn.

        Minulla on ms-tauti. Se invalidisoi minut vielä jonakin päivänä. Nyt toimintakykyni on normaalia mutta se asianlaita voi muuttua milloin vain. En siis sitoudu tai tee pitkän tähtäimen suunitelmia. Elän tätä päivää ja otan ilon irti siitä mitä milloinkin on.

        En todellakaan jää kenenkään niskoille kun sairastun. Kevyttä ja kivaa -suhde sopii minulle. Eli kuorin kermat kakun päältä ja sit kun ei enää pysty, olen ainakin elänyt silloin kun vielä pystyin. En tarvitse ketään jakamaan taakkaani.. tarvitsen ihmisiä jotka osaavat nauttia elämästään ja pikkuisen hölmöilläkin.

        Minulla on hyvin käytännönläheinen suhtautuminen. Haluan elää kuin viimeistä päivää, sillä se voipi olla sellainen. En siis ole kuolemassa, saatan vain invalidisoitua milloin vain. Tai siihen olen valmistautunut.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minulla on ms-tauti. Se invalidisoi minut vielä jonakin päivänä. Nyt toimintakykyni on normaalia mutta se asianlaita voi muuttua milloin vain. En siis sitoudu tai tee pitkän tähtäimen suunitelmia. Elän tätä päivää ja otan ilon irti siitä mitä milloinkin on.

        En todellakaan jää kenenkään niskoille kun sairastun. Kevyttä ja kivaa -suhde sopii minulle. Eli kuorin kermat kakun päältä ja sit kun ei enää pysty, olen ainakin elänyt silloin kun vielä pystyin. En tarvitse ketään jakamaan taakkaani.. tarvitsen ihmisiä jotka osaavat nauttia elämästään ja pikkuisen hölmöilläkin.

        Minulla on hyvin käytännönläheinen suhtautuminen. Haluan elää kuin viimeistä päivää, sillä se voipi olla sellainen. En siis ole kuolemassa, saatan vain invalidisoitua milloin vain. Tai siihen olen valmistautunut.

        itse olen toimintakyvytön nyt kun tää tyttö-vauva syntyy toivon kovin verenpaine menee normaaliksi. 19.12 on laskettu aika mutta 41 6 synty edellinen niin. Voi tulla uutena vuotena vielä.


      • valtakunta kirjoitti:

        itse olen toimintakyvytön nyt kun tää tyttö-vauva syntyy toivon kovin verenpaine menee normaaliksi. 19.12 on laskettu aika mutta 41 6 synty edellinen niin. Voi tulla uutena vuotena vielä.

        Kyllä itseäni itkettää kun mitään et pysty tekemään ja kun yrität nousta ei tuu mitään ja vielä pistää häntäluu huudat kivusta, ettei pysty kevyesti nousta ja vaikea kävellä. Kun vauva tuntuu menneen huonosti. Mieskin kun avaa vauvakslenteria nyt 13yötä vauvan tuloon. 🙄


      • valtakunta kirjoitti:

        itse olen toimintakyvytön nyt kun tää tyttö-vauva syntyy toivon kovin verenpaine menee normaaliksi. 19.12 on laskettu aika mutta 41 6 synty edellinen niin. Voi tulla uutena vuotena vielä.

        No mä toivon sinulle kaikkea hyvää. Nyt mä alan painumaan yöpuulle. Hyvää yötä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä itseäni itkettää kun mitään et pysty tekemään ja kun yrität nousta ei tuu mitään ja vielä pistää häntäluu huudat kivusta, ettei pysty kevyesti nousta ja vaikea kävellä. Kun vauva tuntuu menneen huonosti. Mieskin kun avaa vauvakslenteria nyt 13yötä vauvan tuloon. 🙄

        Eiköhän tämän oltava viimeinen eiköhän 4 tyttöäja 5 poikaa riitä. Meille en halua ennen kuin olen kokonaan kehollisesti terve. Liikaa vaivoja 38v kun vie liikunta kyvynkin isommatkin käyttää pikkuisia laskemassa pihalla.
        Mies tekee suurimman työn lasten kanssa ja itken kun en pysty kuin vähän tekemään. Myös esikoinenkin pystyisi olemaan vauvan kummin jos olisi mennyt riparin mutta korona.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä toivon sinulle kaikkea hyvää. Nyt mä alan painumaan yöpuulle. Hyvää yötä.

        Noh Hyvää yötä sinulle. Aika huono mies pujis on jos ei huoli sinua sairauksien myötä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh Hyvää yötä sinulle. Aika huono mies pujis on jos ei huoli sinua sairauksien myötä.

        No kun minä en suostu ristiksi. Taakaksi kenellekään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minulla on ms-tauti. Se invalidisoi minut vielä jonakin päivänä. Nyt toimintakykyni on normaalia mutta se asianlaita voi muuttua milloin vain. En siis sitoudu tai tee pitkän tähtäimen suunitelmia. Elän tätä päivää ja otan ilon irti siitä mitä milloinkin on.

        En todellakaan jää kenenkään niskoille kun sairastun. Kevyttä ja kivaa -suhde sopii minulle. Eli kuorin kermat kakun päältä ja sit kun ei enää pysty, olen ainakin elänyt silloin kun vielä pystyin. En tarvitse ketään jakamaan taakkaani.. tarvitsen ihmisiä jotka osaavat nauttia elämästään ja pikkuisen hölmöilläkin.

        Minulla on hyvin käytännönläheinen suhtautuminen. Haluan elää kuin viimeistä päivää, sillä se voipi olla sellainen. En siis ole kuolemassa, saatan vain invalidisoitua milloin vain. Tai siihen olen valmistautunut.

        Juuri tuolloin tulisi sitoutua. Kadut vielä joku päivä. Kuulostaa siltä, että Pujis tarvitsisi oikean vaimon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuolloin tulisi sitoutua. Kadut vielä joku päivä. Kuulostaa siltä, että Pujis tarvitsisi oikean vaimon.

        Saattaapi olla että tarvitsisi.

        Päin vastoin, mä erosin ja en suostu sitoutumaan.
        Jos oikein heikosti menee, nii voip laittaa betonikengät jalkaan. Järvi on sopivasti kivenheiton päässä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kun minä en suostu ristiksi. Taakaksi kenellekään.

        Se ei ole risti eikä taakka. Näin se menee parisuhteessa molempia tuetaan. Eilen vedin aamulla poikaa ja olen vain sänkypotilas selkä venähti ja vei kokonaan kyvyn kävellä olen kontannut pienin askelin vessaan koska selkää sattuu 7 kerta olen käynyt vessass ja kun tuun kontaten vessassa itken koko matkan koska se on kivuliasta hikoilen koko matkan kivusta.sekä kun vieläkään ei pysty seisomaan. Pitäisköhän minun kontata järveen tai heittääytyä ruuatta olemaan ettei minua palvella ole toiselle taakka.

        Onhan tämä ihmisarvolle nöyryyttävää kun konttaat ja edes housuja saa nostettua vasta sänkyssä paremmin siinä miettimistä. Edessä kuitenkin jo 38vko vauveli.

        15vuotias nuori pitäisi ottaa vastuun kouluun menosta eikä minun pyrkiä nostelemaan kun toinen ei nouse. Raskaus jo pelkiltää lisää sdlkävaivoja nyt pelkäänetten edes synnytyksen ole ehjänä hajoa synnytyksessä jo selkäkivuista. Toivotaan selkä paranee ennen synnytystä mutta ei näytä vielä paranemisen merkkejä ja huolestuttaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se ei ole risti eikä taakka. Näin se menee parisuhteessa molempia tuetaan. Eilen vedin aamulla poikaa ja olen vain sänkypotilas selkä venähti ja vei kokonaan kyvyn kävellä olen kontannut pienin askelin vessaan koska selkää sattuu 7 kerta olen käynyt vessass ja kun tuun kontaten vessassa itken koko matkan koska se on kivuliasta hikoilen koko matkan kivusta.sekä kun vieläkään ei pysty seisomaan. Pitäisköhän minun kontata järveen tai heittääytyä ruuatta olemaan ettei minua palvella ole toiselle taakka.

        Onhan tämä ihmisarvolle nöyryyttävää kun konttaat ja edes housuja saa nostettua vasta sänkyssä paremmin siinä miettimistä. Edessä kuitenkin jo 38vko vauveli.

        15vuotias nuori pitäisi ottaa vastuun kouluun menosta eikä minun pyrkiä nostelemaan kun toinen ei nouse. Raskaus jo pelkiltää lisää sdlkävaivoja nyt pelkäänetten edes synnytyksen ole ehjänä hajoa synnytyksessä jo selkäkivuista. Toivotaan selkä paranee ennen synnytystä mutta ei näytä vielä paranemisen merkkejä ja huolestuttaa.

        No on sinullakin kestämistä. Toivon, että parantuu selkäsi.

        Minulla ja pujottelijalla ei ole parisuhdetta.. me vain tapailemme, joten ei ole parisuhteen velvoitteita. Joskin ei etuuksiakaan.

        Minulla on niin paljon velvoitteita ihan omasta takaa, etten kaipaa siihen parisuhdetta, mieluummin kevyttä ja kivaa suhde.

        Katsos parahin valtakunta, kaikki suhteet eivät ole samanlaisia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No on sinullakin kestämistä. Toivon, että parantuu selkäsi.

        Minulla ja pujottelijalla ei ole parisuhdetta.. me vain tapailemme, joten ei ole parisuhteen velvoitteita. Joskin ei etuuksiakaan.

        Minulla on niin paljon velvoitteita ihan omasta takaa, etten kaipaa siihen parisuhdetta, mieluummin kevyttä ja kivaa suhde.

        Katsos parahin valtakunta, kaikki suhteet eivät ole samanlaisia.

        On tässä tässä kestämistä. Edes tiedä miten hoidan selkää kauan olla liikkumaatta ja pelkään ett siellä on jotain hajonnut kun kestää parantuminen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Saattaapi olla että tarvitsisi.

        Päin vastoin, mä erosin ja en suostu sitoutumaan.
        Jos oikein heikosti menee, nii voip laittaa betonikengät jalkaan. Järvi on sopivasti kivenheiton päässä.

        Varmasti on miehiä jotka haluavat hoivata. Joku päivä tarvitset hoivaajan. Kannattaisi etsiä sellainen jo nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on miehiä jotka haluavat hoivata. Joku päivä tarvitset hoivaajan. Kannattaisi etsiä sellainen jo nyt.

        Ei kiitos. En jää kenenkään hoivattavaksi. Ja sillä hyvä.


      • valtakunta kirjoitti:

        On tässä tässä kestämistä. Edes tiedä miten hoidan selkää kauan olla liikkumaatta ja pelkään ett siellä on jotain hajonnut kun kestää parantuminen.

        No yritä ottaa iisisti. En nyt keksi parempaakaan. Levon kannalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on miehiä jotka haluavat hoivata. Joku päivä tarvitset hoivaajan. Kannattaisi etsiä sellainen jo nyt.

        Olen samaa mieltä. En näe tuollaista kivana kuin mieheni joka vuosien ajan itsensä tappaisi vain koska ei itse kestä palautetta ja halua hänen tottuvan ettei se ole epäonnistuminen. Se että sanoin eilen tulista ruokaa sain taas sen verran kovan palautteen, että haukun sen ruokaa. Se on raskasta.


    • Anonyymi

      Viljo-verkkarit ja Hankkija-lippis sopisivat tyylillisesti vanhemmalle maalaismiehelle.

    • Anonyymi
      • Ei missään nimessä romantiikan tappaja tuo lippis on.


      • Anonyymi


      • No mä ostin sille jo mustan baseball lippiksen tuossa jonkin aikaa sitten.

        Mutta joo .. lippis on hyvä lahjaidea. Kiitos.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä ostin sille jo mustan baseball lippiksen tuossa jonkin aikaa sitten.

        Mutta joo .. lippis on hyvä lahjaidea. Kiitos.

        Tuommoinen olisi kyllä kova talviaikaan, ei vaan heken ehdi välttämättä kun noissa verkkoakupoissa joskus pitkät toimitusajat:

        https://fi.grandado.com/products/talvi-miesten-tuulenpitava-hattu-lammin-koko-kasvot-irrotettava-naamio-ulkoilu-pesapallolippis-ratsastus-hiihtohattu?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjg1NDEyNTky&gclid=EAIaIQobChMI7cOGmsPl-wIV0LvVCh0c7AEYEAsYAyABEgJm4PD_BwE

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoinen olisi kyllä kova talviaikaan, ei vaan heken ehdi välttämättä kun noissa verkkoakupoissa joskus pitkät toimitusajat:

        https://fi.grandado.com/products/talvi-miesten-tuulenpitava-hattu-lammin-koko-kasvot-irrotettava-naamio-ulkoilu-pesapallolippis-ratsastus-hiihtohattu?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjg1NDEyNTky&gclid=EAIaIQobChMI7cOGmsPl-wIV0LvVCh0c7AEYEAsYAyABEgJm4PD_BwE

        -harmiseikirj-

        No satun tietämään, että pujottelijalla on sellainen tekninen kypärämyssy, joka pitää tuulta ja lämpöä. Sain häneltä samanlaisen lahjaksi. Se on aika hiton hyvä.. taisi olla kashmiria. Mutta joo hitsin hyvä lahjaidea sinulta.. miljoonasti parempi kuin väyryskäinen.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No satun tietämään, että pujottelijalla on sellainen tekninen kypärämyssy, joka pitää tuulta ja lämpöä. Sain häneltä samanlaisen lahjaksi. Se on aika hiton hyvä.. taisi olla kashmiria. Mutta joo hitsin hyvä lahjaidea sinulta.. miljoonasti parempi kuin väyryskäinen.. :D

        Kyllä pujis perinteisen linjan kepulaisena arvostaisi Paavo-mukia :)

        -harmiseikirj-



      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pujis perinteisen linjan kepulaisena arvostaisi Paavo-mukia :)

        -harmiseikirj-

        Enpä usko, paavo muki ei ole kovin imarteleva. Eiköhän se tiedä ihan itse. tarkoittaako tämä sitä että sinulla politiikot mukeina, jos näin on voisi naisten karkotus olla valmiina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pujis perinteisen linjan kepulaisena arvostaisi Paavo-mukia :)

        -harmiseikirj-

        Noh eikös hän palstalla ilmoittanut että jäsenkirja löytyy, vakaumusta ei.


      • valtakunta kirjoitti:

        Enpä usko, paavo muki ei ole kovin imarteleva. Eiköhän se tiedä ihan itse. tarkoittaako tämä sitä että sinulla politiikot mukeina, jos näin on voisi naisten karkotus olla valmiina.

        Ehdoton ihottava ajatus juoda paavosta.
        Ei missään nimessä. Oletko varmasta Harmaaritari. Jos näin olisi varmasti jo käyttäisit omaa nikkiäsi.


    • Anonyymi

      Lahjakortti maamiesseuran maa-artisokankasvatuskurssille 👨🏻‍🌾

    • Ihan hyviä vinkkejä on

      • Mitä sä täällä olet vaklailemassa? :D
        No nyt kun itse ekspertti on paikalla, niin jos olisit itsesi rakastajatar, niin mitä ostaisit lahjaksi rakastajallesi?

        Öö .. siis .. tarkoitan ..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitä sä täällä olet vaklailemassa? :D
        No nyt kun itse ekspertti on paikalla, niin jos olisit itsesi rakastajatar, niin mitä ostaisit lahjaksi rakastajallesi?

        Öö .. siis .. tarkoitan ..

        Eiköhän pitäydytä yllätyslahjoissa, on niiku jänskempää


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eiköhän pitäydytä yllätyslahjoissa, on niiku jänskempää

        Juu. Sulle on tulossa yllätyslahja. Sen lupaan. En vaan ole ihan vielä varma, mikä se on...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Sulle on tulossa yllätyslahja. Sen lupaan. En vaan ole ihan vielä varma, mikä se on...

        Samat sanat sinulle


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Samat sanat sinulle

        WC-Ankka puhdistusainetta pakettiin pirppi-tädille, olisi sopivan kepulainen lahja.


    • Borat-mankini uima-asu.

      Jos tykkäätte pelailla niin mölkky tai Pentanque-setti.

      • No meidän pelailut on enimmäkseen vaakamamboa.. ja mulla pikkuisen kutinaa että pujottelijalta löytyy kuin löytyykin jo molemmat pelit kotoaan.

        Ja ajatus pujottelijasta borat-asussa.. sain makoisan mielikuvan. Kiitos siitä.


    • No mä tiedän mikä ei maksa muuta kuin kortin ja kirjekuoren. 😄

      Mutta en tiedä menettääkö se merkityksensä, jos tässä paljastan? 😁

      Tai no hei... sä voit viilata yksityiskohtia, mutta lupaudut päiväksi hälle yksin...vaikka pulkkamäkeen, lämimään rottia tai syömään donitseja. 😁

      • Niin pujottelijahan tappoi rottia lätkämailalla.. muistan ton jutun.

        Niin lahjakortti .. tuossa on ideaa.

        Pikkuisen kun viilaa .. siitä saisi käypän lahjan. Ehdotuksesi pääsee harkintaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin pujottelijahan tappoi rottia lätkämailalla.. muistan ton jutun.

        Niin lahjakortti .. tuossa on ideaa.

        Pikkuisen kun viilaa .. siitä saisi käypän lahjan. Ehdotuksesi pääsee harkintaan.

        Joo. Materia on jo nähty. 😁


    • Anonyymi

      Eikös pujiskin ole meitä kk-miehiä eli kovakalumies.
      Suosittelen Lidlin räikkälenkkisarjaa nivelpäällä.
      Kestänyt jo kauan ja taisi olla alle kakskymppiä.
      Tosin sarja loppuu 17 mm lenkkiin, mutta tosi kalumies täydentää sitä sitten itse.

      -keinovaginamies-

      • Kyllähän se on ehta k&k mies. Taitaisi ehkä joku räikkäsarja olla ihan hyvä, mutta eiköhän sillä niitä jo ole. Ei maatyökoneita pysty huoltamaan ja korjaamaan jos ei ole pelit ja vehkeet. Kovasti on monitaitoinen mies tuo. Haluaisin hemmoitella häntä pikkuisen ja räikkäsarja ei ole välttis ihan ensimmäinen ajatukseni. Ja kun sillä on kompuralla toimiva pulttikone..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllähän se on ehta k&k mies. Taitaisi ehkä joku räikkäsarja olla ihan hyvä, mutta eiköhän sillä niitä jo ole. Ei maatyökoneita pysty huoltamaan ja korjaamaan jos ei ole pelit ja vehkeet. Kovasti on monitaitoinen mies tuo. Haluaisin hemmoitella häntä pikkuisen ja räikkäsarja ei ole välttis ihan ensimmäinen ajatukseni. Ja kun sillä on kompuralla toimiva pulttikone..

        Tosimiehet arvostaa käytännöllisiä ja aikaa kestäviä lahjoja. Työkaluja ei ole koskaan liikaa. Ne tahtovat aina olla joko hukassa, väärässä paikassa tai epäsopivia.
        Kyselihän tuo täälläkin jotain hukassa olevaa kiintoavainta. Ei ollu niitäkään siis tarpeeksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosimiehet arvostaa käytännöllisiä ja aikaa kestäviä lahjoja. Työkaluja ei ole koskaan liikaa. Ne tahtovat aina olla joko hukassa, väärässä paikassa tai epäsopivia.
        Kyselihän tuo täälläkin jotain hukassa olevaa kiintoavainta. Ei ollu niitäkään siis tarpeeksi.

        -keinovaginamies-

        Ai säkin muistit tuon .. jonkun kiintoavaimen se tosiaan häveksytytti jonnekin.. kirosi sitä täällä. Joo.. mulla on mielessä yksi juttu, minkä voisin kyllä hälle hommata, mutta sopimamme budjetti tulee vastaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai säkin muistit tuon .. jonkun kiintoavaimen se tosiaan häveksytytti jonnekin.. kirosi sitä täällä. Joo.. mulla on mielessä yksi juttu, minkä voisin kyllä hälle hommata, mutta sopimamme budjetti tulee vastaan.

        Sitten se on nuo:

        https://tekniikanmaailma.fi/tm-niksi-jata-jakoavain-pakkiin-nama-pihdit-ovat-pyoramekaanikkojen-ja-putkimiesten-salainen-ase/

        Vaikka tuolta jos sopii budjettiin:

        https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/knipex-pihtijakoavain

        -harmiseikirj-



      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä löysit ihan parhaan lahjaidean. Oikeasti. Tuollainen olisi minunkin saatava työkalupakkiini...

        Toi on ihan mieletön.

        Aika mainiot tongit tuntuu olevan arvostelujenkin mukaan, muistin tuon tekniikan maailman jutun kun mainitsit hävinneen kiintoavaimen. Onhan nuo aika tyyriit mutta varmaan osaa arvostaa rassailuhommia tekevä tuollaisia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä löysit ihan parhaan lahjaidean. Oikeasti. Tuollainen olisi minunkin saatava työkalupakkiini...

        Toi on ihan mieletön.

        "Tuollainen olisi minunkin saatava työkalupakkiini..." Tuleekohan nyt samanlaiset paketit :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollainen olisi minunkin saatava työkalupakkiini..." Tuleekohan nyt samanlaiset paketit :D

        -harmiseikirj-

        Ei tule jos pujottelijalla on pienintäkään tilannetajua. Mä olen luvannut yllätyksen pujikselle, joten en voi nyt ostaa noita siirtoleukapihtejä.. vaikka ihan paras idea koskaan. Mutta meillä tulee vuosipäivä ja on sillä synttäritkin ja kun sillä on niin huono muisti, ni se unohtaa nää keskustelut parissa kuukaudessa.. mutta mullapa on erinomainen muisti ja tän idean laitan oikeasti korvan taakke. Thänks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollainen olisi minunkin saatava työkalupakkiini..." Tuleekohan nyt samanlaiset paketit :D

        -harmiseikirj-

        Ensimmäistä nyt tämä kuulosti enemmän Harmaaritarilta kuin noi ylemmät kommentit. Olisi kyllä kiva jos oikeasti olisi kirjaantuneena.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ensimmäistä nyt tämä kuulosti enemmän Harmaaritarilta kuin noi ylemmät kommentit. Olisi kyllä kiva jos oikeasti olisi kirjaantuneena.

        Harmaaritari on enemmän käytännön mies kuin krääsän kerääjä kun jo asiallinen työkalukin enemmän auttava. Kuin muut kaksi ylempänä.


    • Anonyymi

      Mies haluaa vierasta naista. Jos miehen oma nainen voisi sellaisen jotenkin järjestää...
      Vastaan, mies haluaa lahjaksi ryhmäseksiä.

      • Siinä olisikin pujiksella kotona selittämistä, perhejouluna.."Noo, mitä se sun naisystävä sinulle antoi joululahjaksi..?" Johon pujis vastaa "Ryhmaseksiä"

        Niin.. jos pujottelija haluaa vierasta naista, sen kun menee. Emme ole parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siinä olisikin pujiksella kotona selittämistä, perhejouluna.."Noo, mitä se sun naisystävä sinulle antoi joululahjaksi..?" Johon pujis vastaa "Ryhmaseksiä"

        Niin.. jos pujottelija haluaa vierasta naista, sen kun menee. Emme ole parisuhteessa.

        Hänen perheensä siis tietää sinusta ja on sinut nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen perheensä siis tietää sinusta ja on sinut nähnyt?

        Et kai sinä trololoomieheltä vakavissasi täällä kysele? Osa kysymyksistä on varmaan saman äijän provoilua, mutta ikävä kyllä ei kaikki. Mitä siihen voisi sitten sanoa- reipasta?


    • Anonyymi

      Miehen kannattaa ostaa naiselle seksikkäitä alusasuja. Naisen kannattaa ostaa miehelle boxereita.

      • Jaa.. milläs mä ostan kun en tiedä kokoa. Aina kun pujis on käymässä, sen vaatteet on enemmän tai vähemmän mytyssä tuossa olohuoneen puolella...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. milläs mä ostan kun en tiedä kokoa. Aina kun pujis on käymässä, sen vaatteet on enemmän tai vähemmän mytyssä tuossa olohuoneen puolella...

        Nosta mytystä kalsarit ja katso koko.

        Miten olisi lahjaksi hassukuvioiset bokserit tai kalsarit, sukat, avaimenperävalo, kädenlämmitinpakkaus joka pitää lämpimänä jopa 4 tuntia. Muki sinun kuvalla.
        Ja suklaata, tietty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nosta mytystä kalsarit ja katso koko.

        Miten olisi lahjaksi hassukuvioiset bokserit tai kalsarit, sukat, avaimenperävalo, kädenlämmitinpakkaus joka pitää lämpimänä jopa 4 tuntia. Muki sinun kuvalla.
        Ja suklaata, tietty.

        Kiitos.. oikein hyviä lahjadeoita.
        Se ei nyt tähän hätään auta se koon kattominen. Huomenna on lahjan luovutus joten en kerkeä vaklaamaan hänen kalsareitaan ennen sitä.

        Mutta laitan vinkkisi korvantaakse.


    • Anonyymi

      Hanhen untuvapeitto, kokoa parisänky:)
      Siinä olisi vinkki sisällytetty lämpimään lahjaan.
      Yrittäisit sitten päästä useammin "saman peiton alle".

      AV

      • Hyvä, mutta mulla on jo untuvapeitot.. tosin singlenä. Ja kun pujis tulee käymään, enimmäkseen yksi peitto riittää... mutta kun nukkumaan haluaa, minä vaadin omaa peittoa.. siksi ei ole kokoa parisänky. :D

        Ei sinkku osaa nukkua toisen vieressä. Kiehnääminen ja nukkuminen kaksi eri asiaa.


    • Anonyymi

      Karkkijuttu on ollut monesti mielessä jouluisin: nämä periamerikkalaiset piparminttu-kepit, valko-punaraitaiset... on vaikea löytää aina suuria ja isoja mitä voi laittaa myös hyvin helposti koristeiksikin joulukuuseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tapailu miehelle ,osta pultsi viinaa. Ja gartsa tupakkaa.
      Viina miehen tiellä pitää t viinamies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe