saako työstä kieltäytyä, jos työ muuttuisi freelance-työksi eli en olisi enää yrityksen palkkalistoilla?
Vastaukset 7
- Anonyymi
jos et voisi kieltäytyä työn tekemisestä niin et olisi silloin freelancer vaan olisit edelleen työntekijä työsuhteessa. Freelancer hommassa teet työkeikan jonka yhdessä sovitte. Työn tulos ja työn määräaika ratkaisee eikä käyttämäsi työaika. Feelancerilla on vapaus tehdä keikkoja useammalle toimeksiantajalle.
- Anonyymi
Jos työstä ei saa oikeaa palkka niin saa.
- Anonyymi
Jokin muukin siinä on muututtava kuin se työ- nimittäin sinusta tulee yrittäjä. Yrittäjä taas voi valita asiakkaansa. Eri asia miten kannattavaa on, ellei ole muuta keikkaa tarjolla juuri siihen saumaan.
- Anonyymi
No tietenkin saa. Ethän sinä ole yrityksenä työkkarissa vaan hakemassa koko-aikaista työsuhdetta. Jos olisit yrittäjä, voisit pyytää mitä ikinä sielu sietää, kun pitäs sitä ja tätä sivukulua maksaa.
- Anonyymi
Nwoossa pääsee freelancetin listoille mutta pääsee jonnekin. Melko kivaa.
- Anonyymi
Nolla palkkaisella Työehtosopimuksella voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483