Kumpi osapuoli teillä maksaa kortsut? Vuorotellen vai hoitaako mies sen puolen?
Minusta sperma on lähtökohtaisesti ällöttävää ja harvoissa tapauksissa voin suostua seksiin ilman kumia jos suihkuun pääsee samantien.
Onhan se paljon hygieenisempääkin rakastella kondomin kanssa niin ei lakanat likaannu jne.
-Sanna-
Kumpi teillä maksaa kortsut?
17
238
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen saa spermasta kaikkia sinkkiä ja jotain sisällensä
Vähän ku vitamiinipilleri. - Anonyymi
Meillä ei harrasteta yhdyntää,,säästyy rahat.
- Anonyymi
Ostettiin yksi molemmat maksoi puolet. On pesty sitä jo yli 10 vuotta.
- Anonyymi
Mies on maksanut kortsut, nainen pillerit. Se maksaa, joka niitä ostaa, eli joka parhaiten tietää, mitä ostaa. Ei sillä niin väliä, kun ei meillä parisuhteessa senttejä lasketa. Suunnilleen tasan menee maksut yhteisiin asioihin, kun molemmat osallistuvat
- Anonyymi
Minä maksan, koska käytän niitä vain seksisuhteissa. Vaimolla on kierukka, jonka lisäksi häntä ei kiinnosta seksi yhtään.
- Anonyymi
Anna nyt kuitenkin vaimolle kumit mukaan kun lähtee pikkujouluihin.Pirullista jos tippuri pilaa joulunpyhät.
- Anonyymi
Kyllä vaimosi pitää seksiin suostua kun sun kanssa avioiitossa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna nyt kuitenkin vaimolle kumit mukaan kun lähtee pikkujouluihin.Pirullista jos tippuri pilaa joulunpyhät.
Hän osaa ostaa ne itse, jos tarvitsee.
- Anonyymi
Kun niiden käyttöä tarvittiin minä ostin, vaimo sanoutui irti siitä puuhasta. Kun en enää viitsinyt ostaa paljaalla hoidettiin hommat ja tyhjennys vaimon vatsalle.
- Anonyymi
Huolet ne on kissallakin.
- Anonyymi
Mies aikoinaan maksoi, koska minä puolestani maksoin pillerit.
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Kumppani hankki vasektomian! <3
- Anonyymi
Kortsut vie ilon koko hommasta.
- Anonyymi
Ei sitä ilokseen tehdä ,vaan lisääntymistarkoituksessa.
- Anonyymi
50/50
- Anonyymi
Voi voi.
Minua taas sperma kiihottaa älyttömästi. Niin sanotusti selvinpäin se on ällöttävää, mutta himohöyryissä ei mikään ole kiihottavampaa.
Unelmien täyttymys olisi päästä liukkaille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418