Millaista seksiä naiset haluavat?

Viittaan ao. artikkeliin, jossa asiaa käsitellään seksin ostamisen osalta:
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009252257.html

Nyt ajatuskulku tämän aloituksen osalta on se, että kun tuon artikkelin suppealla otannalla naiset ostavat artikkelissa kuvatun kaltaista seksiä, jossa perinteinen penetraatio jää vähäisemmälle suosiolle, niin voidaanko tästä tehdä karkea tulkinta:

A) Jos nainen maksaa seksistä, niin hän useammin haluaa muuta kuin penetraation
B) Maksettu penetraatioseksi on naisille vähäarvoisempaa kuin muunlainen seksi

= Naiset haluavat mieluummin muuta kuin penetraatioseksiä?

124

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja artikkelissa korostui myös läheisyys, mikä ei sinällään ole seksiä ja siksi tiputin sen pois aloituksen teksteistä. Hyvä seksi sen lajista riippumatta sisältää mielestäni aina riittävästi läheisyyttä.

    • Anonyymi

      Niinhän se on todettu, että 90% naisista ei saa pelkästä penetraatioseksistä irti yhtään mitään. Miksi sellaisesta siis maksaisi?

    • Ja vaikka ei maksaiskaan, niin harvemmin silti pelkkä penetraatio on naiselle niin riemastuttavaa seksiä, kun se ehkä miehelle on jolla on se hermonpäitä täynnä oleva keppi ja hankaus.

      Naisen anatomia kaipaa usein muutakin, kun keppiä. On toki niitäkin joille pelkkä penetraatio piisaa, ainakin jos uskoo väitteisiin. Aika tylsää seksiä sanoisinko.

      • Anonyymi

        Tänään emännällä voi käydä flaksi. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään emännällä voi käydä flaksi. :)

        Iaskin..väärin

        Epäilen ettei ole kummallakaan mielessä. Lapsi sairastaa, kumppanikin yhä on kuumeessa.

        Riittää kun muuten on pesueessa hyvä ja yhtenevä henki. :)


    • Anonyymi

      Naiset haluavat penetraation ainoastaan viinamiehiltä ! Raittiille miehelle nainen ei anna.

    • Anonyymi

      Mettis Technologies on ollut meidän haaveissamme

      -Palstan Naiset-

    • Anonyymi

      Itselleni edellytys hyvälle seksille on ihan ensimmäisenä turvallisuuden tunne, niin henkinen kuin fyysinen. Ilman sitä en pysty kiihottumaan vapaasti ja seksi menee räpeltämiseksi, jollen en ole täysillä mukana. Syy miksi jätän yhden yön jutut muille.

      Minä kyllä pidän penetraatiosta, mutta penetraatio ei saa olla se ainoa juttu eikä aina edes päämääräkään. Seksi ei siis saisi olla liian yhdyntäkeskeistä. Pidän siitä, että molemmat nauttivat, kun toinen nauttii. Minua kiihottaakin penetraatiossa eniten miehen kiihko, se että saan tuntea koko ruumiillani miehen kiihottumisen ja sen tunteen, kun mies ottaa minut. Tuo tunne kiihottaa jollain alkukantaisella tasolla.

      Muutoin pidän enemmän rajusta seksistä kuin sellaisesta hipsuttelevasta. Pidän toki myös hellistä otteista, pehmeästä kosketuksesta, mutta minua jopa ärsyttää sellainen liian hipsutteleva seksi ainakin jollei välillä ole hieman rajumpaa menoa. Ja sopivasti pitää olla vaihtelua, eri tilanteiden ja tunnetilojen mukaan.

    • Anonyymi

      Veikkaisin että palvelun tarjoaja on ehdottanut penetraatioseksiä ja kun naisilla on aina tarve olla eri mieltä niin näin tähänkin tilanteeseen on päädytty.

    • Anonyymi
    • Karkea tulkintasi naisten seksimieltymyksistä pitänee paikkaansa, tosin poikkeuksia on.
      Siksi niin moni mies kipuilee seksittömyydessään jopa parisuhteissa, koska eivät osaa antaa naiselleen tarvitsemaansa seksiä. Esilämmittely on tyyliä sormi pimpsaan ja siitä penetraatioon.

      Ei kukaan nainen penetraatiosta pelkästään tykkää. Kyllä se vaatii jonkinverran muutakin.

      Oma lukunsa on nämä naiset jotka ovat kullihulluja. Heille seksi ilman penetraatiota ei ole seksiä laisinkaan.

      • Anonyymi

        Ei se tee ketään hulluksi jos tykkää peniksen kosketuksesta sisällään yli kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tee ketään hulluksi jos tykkää peniksen kosketuksesta sisällään yli kaiken.

        Lortoksi tekee.


      • Anonyymi

        RUTIINI SEKSIÄ

        JOKA PÄIVÄ, JOKA AAMU JA ILTA

        VAIKKA EI TAHTOISI, MUTTA TEKEE

        SE ON PARANTAVAA SEKSIÄ

        koska seksin kulttuuripainossa on ongelma
        että mies tai nainen rupeaa olla tykkäämättä jostakin seksissä
        ja he alkavat valittaa koko ajan
        ja lopussa seksi jää tekemättä vaikka tarkoitus oli tehdä seksiä

        se että seksi jää tekemättä on toimintavirhe
        koska muut syyt estävät sen, mitä haluttiin tehdä

        ego lopetti seksin
        siksi pitää niellä egonsa ja tehdä RUTINOITUA SEKSIÄ halusi tai ei

        Rutinoidussa seksissä rikotaan kipukohtia.

        Naiset saattavat hakea uutta seuraa koko ajan, jotta älykkäästi löytäisivät vastauksia omille traumoilleen, joiden ylitse he itse eivät pääsee tai yhden partnerin kanssa, koska jokainen on rajallinen ihminen.

        Mutta naisten käytäntöä kutsutaan pettämiseksi.

        Nainen ei uskalla rakentaa itse siitä mitä on olemassa - se sama riittämätön partneri.
        Nainen mieluusti varastaa sellaiselta joka osaa, on kokenut ym.

        Naisen pitäisi enemmän rakentaa itse oman elämänsä eikä varastaa mistä sattuu löytämään.

        Eli on panostettavaa samaan partneriin lisää ja lisää kun pari löytää luvatun maan.

        Rutiini seksissä rikotaan rajoja, tabuja, kipukohtia, joita paetaan tavallisesti.
        Se raja on siellä, mutta harva osaa kulkea niin kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lortoksi tekee.

        Mitä pahaa on lorttoudessa?

        Pirpana esittää edellä varmana faktana, että ei kukaan nainen pelkästään penetraatiosta tykkää. Onkohan hän nyt aivan varma ja mihin väitteensä perustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa on lorttoudessa?

        Pirpana esittää edellä varmana faktana, että ei kukaan nainen pelkästään penetraatiosta tykkää. Onkohan hän nyt aivan varma ja mihin väitteensä perustaa.

        filosofiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        filosofiaan

        Utopiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa on lorttoudessa?

        Pirpana esittää edellä varmana faktana, että ei kukaan nainen pelkästään penetraatiosta tykkää. Onkohan hän nyt aivan varma ja mihin väitteensä perustaa.

        Tutkimusten mukaan sellaisia naisia on hyvin vähän. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö heitä olisi lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan sellaisia naisia on hyvin vähän. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö heitä olisi lainkaan.

        Onhan täälläkin naisoletettuja anonyymeja kertonut olevansa penetraatioon tyytyväisiä. Niin siis nauttivat siitä. Kaiketi yksilöllinen anatomia asentoineen tekniikoineen on se syypää sitten siihen miksi joku tuntuu toisella ja toisella ei.

        Asennekin saattaa vaikuttaa, että joku asennoituu saamaan tietyllä tavalla tai on saamatta orkkunsa. Jos ei orgasmeja saa sillä kaavallaan, niin kannattaa koittaa toistakin kaavaa rohkeesti. Eikä ainakaan häpeään hukuta mahdollista nautintoaan.

        Tiedän, että on ihmisiä joille ajatus suuseksistä on yököttävä, aivan kuin mulle taas on perseseksi hyi saatana. Eli omat ajatuksetkin voivat vaikuttaa seksin laatuunkin. Anatomian lisäksi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Onhan täälläkin naisoletettuja anonyymeja kertonut olevansa penetraatioon tyytyväisiä. Niin siis nauttivat siitä. Kaiketi yksilöllinen anatomia asentoineen tekniikoineen on se syypää sitten siihen miksi joku tuntuu toisella ja toisella ei.

        Asennekin saattaa vaikuttaa, että joku asennoituu saamaan tietyllä tavalla tai on saamatta orkkunsa. Jos ei orgasmeja saa sillä kaavallaan, niin kannattaa koittaa toistakin kaavaa rohkeesti. Eikä ainakaan häpeään hukuta mahdollista nautintoaan.

        Tiedän, että on ihmisiä joille ajatus suuseksistä on yököttävä, aivan kuin mulle taas on perseseksi hyi saatana. Eli omat ajatuksetkin voivat vaikuttaa seksin laatuunkin. Anatomian lisäksi.

        Luulen, että seksiä harrastetaan paljon tyylillä näin kuuluu harrastaa seksiä. Sen enempää miettimättä, että kuuluuko ja miksi ei vaikka näin?

        Aivan kuten moni muukin asia menee automaatiolla miettimättä, näinhän se kuuluu mennä, muutkin on sitä mieltä, näin aina ennenkin eikä tuu istuttua alas miettimään, että asioita voi kyseenalaistaakkin, ihan kaikkea voi hämmentää ja oivaltaa sitten uutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tee ketään hulluksi jos tykkää peniksen kosketuksesta sisällään yli kaiken.

        No ei tee. Se oli vain kielikuva. Pahoitteluni että aiheutin väärinkäsityksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lortoksi tekee.

        Ei tee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa on lorttoudessa?

        Pirpana esittää edellä varmana faktana, että ei kukaan nainen pelkästään penetraatiosta tykkää. Onkohan hän nyt aivan varma ja mihin väitteensä perustaa.

        Itse kuulun niihin jotka nauttivat nimen omaan juuri penetraatiosta, mutta kyllä seksi vaatii myös sitä lämmittelyä ja läheisyyttä.

        Tarkoitin siis, että esileikit ovat kaikille naisille tärkeitä ja osa naisista haluaa jättää siihen ja olla ilman penetraatiota. Ja osa ei olisi ilman penetraatiota mistään hinnasta.

        Asiaa voidaan yleistää, mutta kuitenkin homma on yksilötasoista.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Onhan täälläkin naisoletettuja anonyymeja kertonut olevansa penetraatioon tyytyväisiä. Niin siis nauttivat siitä. Kaiketi yksilöllinen anatomia asentoineen tekniikoineen on se syypää sitten siihen miksi joku tuntuu toisella ja toisella ei.

        Asennekin saattaa vaikuttaa, että joku asennoituu saamaan tietyllä tavalla tai on saamatta orkkunsa. Jos ei orgasmeja saa sillä kaavallaan, niin kannattaa koittaa toistakin kaavaa rohkeesti. Eikä ainakaan häpeään hukuta mahdollista nautintoaan.

        Tiedän, että on ihmisiä joille ajatus suuseksistä on yököttävä, aivan kuin mulle taas on perseseksi hyi saatana. Eli omat ajatuksetkin voivat vaikuttaa seksin laatuunkin. Anatomian lisäksi.

        Juuri noin.

        En taas ollut kovinkaan kirkassanainen. Asiaan todellakin löytyy monta näkökohtaa.

        Pointti oli että kaikki naiset eivät todellakaan tykkää suorasta penetraatosta, mutta kaikki naiset kylläkin tykkäävät esileikeistä. Yksilötasolla sitten määrittyy mitä ne esileikit ovat.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juuri noin.

        En taas ollut kovinkaan kirkassanainen. Asiaan todellakin löytyy monta näkökohtaa.

        Pointti oli että kaikki naiset eivät todellakaan tykkää suorasta penetraatosta, mutta kaikki naiset kylläkin tykkäävät esileikeistä. Yksilötasolla sitten määrittyy mitä ne esileikit ovat.

        No ei aina itsekkään osaa kaikkea pukea sanoiksi, kuten sitten joku muu lopulta sanoi ne sanat mitä itsekin yritti julki tuoda.

        Jep. :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juuri noin.

        En taas ollut kovinkaan kirkassanainen. Asiaan todellakin löytyy monta näkökohtaa.

        Pointti oli että kaikki naiset eivät todellakaan tykkää suorasta penetraatosta, mutta kaikki naiset kylläkin tykkäävät esileikeistä. Yksilötasolla sitten määrittyy mitä ne esileikit ovat.

        En pidä esileikistä. Vaivaannuttavaa. Suoraan vaan asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pidä esileikistä. Vaivaannuttavaa. Suoraan vaan asiaan.

        Hei.. hyvä kun kommentoit. Olet hyvin poikkeuksellinen ja siksi on kiva kun toit kantasi esille.

        En näköjään ole vielä tähän ikään mennessä oppinut sitä, että kaikelle on ottajansa.


    • Anonyymi

      naisista ei kannata tietää liikaa

      sillä nyt ne haluavat juuri penetraatiota ja seuraavaksi he eivät halua

      naisia voi spekuloida vain itse nainen

      todellisuudessa SEKSI ILMAN PENETRAATIOTA EI OLE SEKSIÄ.

      Ehkä naiset haluavat "kusta totuudelle jälleen silmiin"

      koska kaiken vastustaminen on muodikasta

      vaikka erittäin erittäin väsyttävää olla koko ajan tappelemassa naisten kanssa

      • Anonyymi

        Hyvin harva nainen saa edes orgasmin penetraatiossa joten miten voit olla niin nuija että kuvittelet sen olevan seksiä naiselle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harva nainen saa edes orgasmin penetraatiossa joten miten voit olla niin nuija että kuvittelet sen olevan seksiä naiselle??

        penetraation aikana pitää hieroa tisseja


    • Anonyymi

      Siinähän sitä on ap iltapaskabotille pohtimista 🤡🤡

      • Anonyymi

        Mistäs sinä siihen ilmestyit? En ole ap. grähhähää 👺👺


    • Anonyymi

      jokaisen seksin jälkeen alkaa pitkä PAKO

      pitä pidempi on seksi, sitä kauemmaksi pako suuntautuu

      pako voi olla pitkä valitus, jolle ei näy loppua

      se ärsyttää, että taivaallista seksiä ei ole,
      mutta fyysisen suorituksen jälkeen alkaa jälkipyynti

      etteikö olisi tyydyttäytynyt, mutta että jälkipyynti pilaa kaiken koetun

      tai

      kaikki loppuu aikoinaan

      mutta miksi kaiken pitää loppua?
      sekin epäselvää

      nussittiin viikko ja sen jälkeen ei enää koskaan

      kannatti nussia viikko, jotta ei enää koskaan saisi seksiä!!

    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista ja ostettu seksi täysin mahdoton ajatus!

    • Anonyymi

      Artikkelia lukematta kommentoin omasta kokemuksesta.

      Naiset haluavat tunnetta, varsinkin sitä tunnetta että heitä halutaan.

      -keinovaginamies-

      • Kyllä. Toi on totta.

        Oivaltava kommentti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä. Toi on totta.

        Oivaltava kommentti.

        Tekotussujournalissa oli asiasta artikkelikin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        eivät kaikki naiset tahdo tunteita, jotkut haluavat tekoja


      • Hmm, voi olla noinkin ja kai useimmilla onkin. Itse en tunnista tuota "minua halutaan" juttua tärkeäksi. Mä lähinnä ajattelen halun sijaan, että mua rakastetaan ja siksi kait olen kuvitellutkin jonkun miehen halun väärin rakkaudeksi.

        Kun en itse tunne halua silleen, niin en osaa ajatella omaa haluttavuuttanikaan.🤷🏼‍♂️


    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiinnosta minkäänlainen seksi. Kaikkein vähien ostettu sellainen. Ihanaa olla täysin vapaa kaikenlaisista pano haluista. Ei kiinnosta käyrät eikä suorat, suonikkaat eikä sileät vehkeet tai isot tai riippuvat pallit……😆

      • Heh, melkein samoin voisin sanoa. Mutta kyllä seksi vielä kiinnostaa, ei vaan kiinnosta munat. Mietin joskus, että miltä mahtaa tuntua, kun toinen ei himoitse munia. 🤷🏼‍♂️

        Jos mies haluaa muniaan himoittavan, niin olen ollut aina pettymys. Ihmistä voin kyllä haluta, vaan se on eri asia.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa ainoastaan seksi parisuhteessa. Irtoseksi ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      En ostaisi seksiä. Seksi ilman yhteyttä ja rakkautta on panemista. Seksi yhteydellä ja rakkaudella on rakastelua. Sitä ei ole myytävänä, se ei ole ostettavissa.

    • Anonyymi

      Siis oon koko elämäni ihmetelly miks miehet on niin surkeita eikä käsitä sitä että naisille seksi on kaikkea muuta paitsi penetraatio. Miesten seksi voi olla se mutta ei naisten.
      Tarkkaan ku miettii niin se sperma on paras juttu penetraatiossa sen voi myös suihinotossa niellä, kunhan imeytyy spermat kehoon niin se on terveellistä. Mitään muuta "iloa" penetraatiosta ei ole naiselle.

      • No mitään iloa, itse taas koen kumppanini mielihyvän iloksi. Joskus se riittää hyvin syyksi ja on riittänyt usein syyksi jäädä itse ilman tyydytystä.

        Vaan huomioiva kumppani todella huomioi myös naisensa tarpeet, silloin se hyvä ruokkii molemminpäin hyvää halua.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No mitään iloa, itse taas koen kumppanini mielihyvän iloksi. Joskus se riittää hyvin syyksi ja on riittänyt usein syyksi jäädä itse ilman tyydytystä.

        Vaan huomioiva kumppani todella huomioi myös naisensa tarpeet, silloin se hyvä ruokkii molemminpäin hyvää halua.

        Joo toi on totta. Ois pitäny kirjottaa "itselle iloa". Tottakai toisen ilo on minun ilo.


      • Anonyymi

        Se vain haisee niin järkyttävän pahalle, kuin vanhalle pilaantuneelle silliliemelle oli terveellistä tai ei, haju on vastenmielinen. Koko huone haisee sen jälkeen...eikä todellakan tee mieli sitä ottaa suuhun tai mihinkään muuallekkaan..oli terveellistä tai ei. Terveelliset vitaminit, valkuaisaineet otan mielummin muussa muodossa kuin spermana..🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain haisee niin järkyttävän pahalle, kuin vanhalle pilaantuneelle silliliemelle oli terveellistä tai ei, haju on vastenmielinen. Koko huone haisee sen jälkeen...eikä todellakan tee mieli sitä ottaa suuhun tai mihinkään muuallekkaan..oli terveellistä tai ei. Terveelliset vitaminit, valkuaisaineet otan mielummin muussa muodossa kuin spermana..🤢

        Täh? Oon 2 vuotta tässä nielly sporttisen mieheni (29v) spermoja ja oikein ihanalle maistuu. Se maku on esim siitä kiinni mitä mies syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Oon 2 vuotta tässä nielly sporttisen mieheni (29v) spermoja ja oikein ihanalle maistuu. Se maku on esim siitä kiinni mitä mies syö.

        sporttijuoman makuinen klimppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Oon 2 vuotta tässä nielly sporttisen mieheni (29v) spermoja ja oikein ihanalle maistuu. Se maku on esim siitä kiinni mitä mies syö.

        Tai juo,


    • Luulen että paras tieto ihmisten seksuaalisuudesta on tällä hetkellä teollisuudella. Tuossa kun on mainoksia kuullut niin aina siellä toistuu sana uutuus. Ei kai noita härpättimiä kehitettäisi ja pistettäisi myyntiin jos niille ei olisi markkinoita.

      Luulen että sama kaava on muissakin elämän alueissa. Jos syöt kotona jauhelihaa ja makaronia kolme päivää ja lähdet ravintolaan niin tuskin siellä tilaat jauhelihaa ja makaronia vaan todennäköisesti tilauksen jälkeen pöytään tarjoillaan jotakin muuta.

      Maksetussa seksissä on myös se että sinun ei tarvitse miettiä miltä se toisesta tuntuu mutta toisaalta tiedät että toinen toteuttaa toiveesi rahaa vastaan.

      • Anonyymi

        Yks syy miks naisena vois harkita maksullista on se et ne ei soittele perään niinku ei-maksulliaet tekee. Edes 15 vuodessa ei pääse eroon jos joskus edes kuvansa jollekin lähettänyt. Miehet on ihan sairaita ton suhteen. Puhumattakaan jos pildeä antanu...


      • Anonyymi

        Sehän on hienoa että olet keksinyt kohtuuhintaisen ja helpon tavan tavan tyhjentää kiristyneen pussukkasi.
        Tosin, miten on, ei taida rahat riittää sitten enää mukavaan asuntoon keskikaupungilla vaan jostain halvasta mömmölähiöstä pikku yksiö- kaksio on parasta mitä rahoillasi saat. Ei niihin kämppiin viedä kuin toinen köyhä. Etkä koskaan pääse edes keskiluokkaan asti vaan dunaritaustaisena, yksin asuvana rahat menevät vuokraan, sähköön , kaljaan, tupakkaan ja panoihin. Siihen keskuluokkaan pääsyy edellyttää keskituloista naiskumppania jonka tosin voit saada siitä seksinmyyjästäkin itsellesi sitten myöhemín, jossain vaiheessa kun kiinnyt siihen panonaiseesi enemmän. Toistuvat panemiset kun lisäävät oksitosiinin määrää aina kun kalalienmi poistuu kehosta.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa suuseksiä. Pillun nuoleminen on parasta mitä naisen kanssa voi tehdä. Nautn kun näen että nainen nauttii.

      • Anonyymi

        Juu, eivät halua naiset kollektiivisesti tuotakaan. Heittäisin pellolle miehen, jolla olis pakkomielle nuoleskeluun. Minä en sellasta kaipaa.


      • Anonyymi

        Kamalinta mitä tiedän, on mies haarojen välissä nuolemassa. Todella vastenmielistä touhua. En ole koskaan tykännyt, enkä tule koskaan tykkäämään. Epämiellyttävää todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalinta mitä tiedän, on mies haarojen välissä nuolemassa. Todella vastenmielistä touhua. En ole koskaan tykännyt, enkä tule koskaan tykkäämään. Epämiellyttävää todella.

        Mies menettää kaiken miehisyytensä kun menee nuolemaan naista. Jos joskus haluaisin vaikka alistusleikkejä niin sillon mies voisi nuolla alapäätäni ja voisin istua miehen kasvoille.


      • No minä ainakin pidän siitä eniten kun mistään muusta seksistä. Siis itseeni kohdistuen.

        1)suu
        2)sormet
        3)muu täyte(penis) inessä, tää ei ole välttämätöntä...


      • G-LoveR kirjoitti:

        No minä ainakin pidän siitä eniten kun mistään muusta seksistä. Siis itseeni kohdistuen.

        1)suu
        2)sormet
        3)muu täyte(penis) inessä, tää ei ole välttämätöntä...

        Endometrioosin takia tuo 3 kohta voi olla tosi kivuliastakin ja jättää kovat alavatsakivut jälkeensä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No minä ainakin pidän siitä eniten kun mistään muusta seksistä. Siis itseeni kohdistuen.

        1)suu
        2)sormet
        3)muu täyte(penis) inessä, tää ei ole välttämätöntä...

        Hyvin koulutettu kumppani voi olla todella antoisa suun ja sormien kanssa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No minä ainakin pidän siitä eniten kun mistään muusta seksistä. Siis itseeni kohdistuen.

        1)suu
        2)sormet
        3)muu täyte(penis) inessä, tää ei ole välttämätöntä...

        Ja jos nyt mietin, että mulla olisi naiskumppani, niin tuo järjestys olisi sama häneenkin kohdistettuna, riippuen tietysti hänen toiveistaan eniten.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja jos nyt mietin, että mulla olisi naiskumppani, niin tuo järjestys olisi sama häneenkin kohdistettuna, riippuen tietysti hänen toiveistaan eniten.

        Voisi lisätä suu sormet ekaksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvin koulutettu kumppani voi olla todella antoisa suun ja sormien kanssa.

        Juu totta. Ja etenkin, jos hänellä itsellään on mieltymys näihin. Vastentahtoista on turha edes opastaa...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu totta. Ja etenkin, jos hänellä itsellään on mieltymys näihin. Vastentahtoista on turha edes opastaa...

        Jep, pitää olla omasta takaa halu tuottaa kumppanille nautintoa ja halu kuunnella kumppania hänen toiveittensa osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalinta mitä tiedän, on mies haarojen välissä nuolemassa. Todella vastenmielistä touhua. En ole koskaan tykännyt, enkä tule koskaan tykkäämään. Epämiellyttävää todella.

        Samaa mieltä. Totaalinen himojen tappaja.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, pitää olla omasta takaa halu tuottaa kumppanille nautintoa ja halu kuunnella kumppania hänen toiveittensa osalta.

        Kyllä. Ja monesti sekin vielä, että on kärsivällisyyttä jatkaa niin pitkään, kun tilanne vaatii tai toinen on halukas siirtymään eteenpäin. Ettei väkisin, mutta riittävästi. Monet omista kumppaneistani on olleet penetraatioon mieltyneitä ja kaikki muu on tyystin pois vaihtoehdoista tai tyyliin pari lipasua ja tököten tai sormikosketus ja tökäten.

        Kiire vaan sitä munaansa hoivaamaan. ☹️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä. Ja monesti sekin vielä, että on kärsivällisyyttä jatkaa niin pitkään, kun tilanne vaatii tai toinen on halukas siirtymään eteenpäin. Ettei väkisin, mutta riittävästi. Monet omista kumppaneistani on olleet penetraatioon mieltyneitä ja kaikki muu on tyystin pois vaihtoehdoista tai tyyliin pari lipasua ja tököten tai sormikosketus ja tökäten.

        Kiire vaan sitä munaansa hoivaamaan. ☹️

        No skein, kieltämättä. Toinen vaihtoehto on tietty jälkihoito, jos isännällä nalli napsahtaa niin, että emännällä jää nautinto kesken tai ei sitä penetraatiossa yleensä saakaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        No skein, kieltämättä. Toinen vaihtoehto on tietty jälkihoito, jos isännällä nalli napsahtaa niin, että emännällä jää nautinto kesken tai ei sitä penetraatiossa yleensä saakaan.

        Niin tai kuten herrasmieheni, hän huolehtii ensin minusta ja sitten siirrymme häneen ja parhaimmillaan molemmille tulee vielä tuplakiva O. 😛

        Penetraatiokin on ihan toimivaa, kun on valmiiksi verekäs eli jo saanut. Sitten voi saada yhdynnässäkin vielä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin tai kuten herrasmieheni, hän huolehtii ensin minusta ja sitten siirrymme häneen ja parhaimmillaan molemmille tulee vielä tuplakiva O. 😛

        Penetraatiokin on ihan toimivaa, kun on valmiiksi verekäs eli jo saanut. Sitten voi saada yhdynnässäkin vielä.

        Ei siis ihme, että miehiä seksuaalisesti epäkiinnostavana pitävänä, kuitenkin oma herrasmies jaksaa kiinnostaa silläkin saralla mikä vähiten miehissä kiinnostaa, eli seksi.

        Ilman tuota huomaavaisuuttaan en varmasti olisi niin myötämielinen seksiä kohtaan miehen kanssa. Vaan loppuisi se tyystin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin tai kuten herrasmieheni, hän huolehtii ensin minusta ja sitten siirrymme häneen ja parhaimmillaan molemmille tulee vielä tuplakiva O. 😛

        Penetraatiokin on ihan toimivaa, kun on valmiiksi verekäs eli jo saanut. Sitten voi saada yhdynnässäkin vielä.

        Juu, se olisi parempi saada emännän nautinto aluksi tuotettua, sitten voi tulla penetraatiossa lisääkin ja jos emäntä on vauhti päällä, niin jälkihoitoa voi aina antaa kaiken päällekin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, se olisi parempi saada emännän nautinto aluksi tuotettua, sitten voi tulla penetraatiossa lisääkin ja jos emäntä on vauhti päällä, niin jälkihoitoa voi aina antaa kaiken päällekin.

        Niinpä. Kellä mitenkin toimii nämä kuviot. Itselläni toimii näin ja on oikeestaan ainoa tapakin saada mut mukaan koko puuhaan. Kun miehestä on kyse. Muuten nukun mielelläni senkin ajan, jos ei osaa vetää oikeista naruista ja aattelen olkoot koko touhu. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei siis ihme, että miehiä seksuaalisesti epäkiinnostavana pitävänä, kuitenkin oma herrasmies jaksaa kiinnostaa silläkin saralla mikä vähiten miehissä kiinnostaa, eli seksi.

        Ilman tuota huomaavaisuuttaan en varmasti olisi niin myötämielinen seksiä kohtaan miehen kanssa. Vaan loppuisi se tyystin.

        Niin, siinä asiassa sulla on aika hyvä kumppani :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, siinä asiassa sulla on aika hyvä kumppani :)

        No paras mitä kuvitella saatan sen suhteen miten hyvin meidän arki toimii ja yhteistyö, pienistä persoonallisuus eroista huolimatta.

        Ja miehenä hän on ainoa tuntemistani, joka ymmärtää mitä minä haluan ja antaa mun olla mitä olen. Muotittamatta ja työntämättä johonkin muottiin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No paras mitä kuvitella saatan sen suhteen miten hyvin meidän arki toimii ja yhteistyö, pienistä persoonallisuus eroista huolimatta.

        Ja miehenä hän on ainoa tuntemistani, joka ymmärtää mitä minä haluan ja antaa mun olla mitä olen. Muotittamatta ja työntämättä johonkin muottiin.

        En usko, että moni nainenkaan pystyy siihen kumppanina. Antamaan olla mitä on ja huomioimaan tarpeet niin hyvin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En usko, että moni nainenkaan pystyy siihen kumppanina. Antamaan olla mitä on ja huomioimaan tarpeet niin hyvin.

        Se on luultavaa. Se ei ole niin helppoa, antaa toisen olla omansa ja kyetä silti elämään sovussa. Pitää olla juuri oikeanlainen kumppani.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on luultavaa. Se ei ole niin helppoa, antaa toisen olla omansa ja kyetä silti elämään sovussa. Pitää olla juuri oikeanlainen kumppani.

        Näinpä. Ja vuodet on ainakin meillä hionut meitä samaan uraan. Se ei ehkä ole räiskyvää ja kipinöivää, mutta se on ihanan tuttua ja helppoa, hyvää elämää. Vakaata kyytiä. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. Ja vuodet on ainakin meillä hionut meitä samaan uraan. Se ei ehkä ole räiskyvää ja kipinöivää, mutta se on ihanan tuttua ja helppoa, hyvää elämää. Vakaata kyytiä. 😊

        Ps. Oon kaivannut sitä kipunaa ja roihua välillä, mutta alan ymmärtää että olen tainnut saada paljon enemmän ilman niitäkin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. Ja vuodet on ainakin meillä hionut meitä samaan uraan. Se ei ehkä ole räiskyvää ja kipinöivää, mutta se on ihanan tuttua ja helppoa, hyvää elämää. Vakaata kyytiä. 😊

        Niinhän siinä tuppaa käymään. Joillekin se ei sitten sovi, tylsistyvät siihen tuttuun, turvalliseen ja helppoon.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ps. Oon kaivannut sitä kipunaa ja roihua välillä, mutta alan ymmärtää että olen tainnut saada paljon enemmän ilman niitäkin.

        Eihän se kipinä ole kadonnut, mutta se pitäisi puhallella tuleen. Se vaan vaatii yleensä hiukan työtä, mutta ei määrättömästi, jos molemmat tarttuvat toimeen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Eihän se kipinä ole kadonnut, mutta se pitäisi puhallella tuleen. Se vaan vaatii yleensä hiukan työtä, mutta ei määrättömästi, jos molemmat tarttuvat toimeen.

        Tarkoitan sitä kipunaa, mitä tunnen naista kohtaan, seksuaalista kipunaa. Sitä ei miehen kanssa vaan tule, mutta kun suhde on näin hyvä ja harmoninen, niin mietin että ei se kiounan kokeminen ole niin tärkeetä, kuin se että suhteessa vallitsee harmonia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän siinä tuppaa käymään. Joillekin se ei sitten sovi, tylsistyvät siihen tuttuun, turvalliseen ja helppoon.

        Toiset kyllä. Itse taas kyllästyisin jatkuvaan hakemiseen, kuin kanavien selaaminen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tarkoitan sitä kipunaa, mitä tunnen naista kohtaan, seksuaalista kipunaa. Sitä ei miehen kanssa vaan tule, mutta kun suhde on näin hyvä ja harmoninen, niin mietin että ei se kiounan kokeminen ole niin tärkeetä, kuin se että suhteessa vallitsee harmonia.

        Jaajuujoo, nyt ymmärrän. Niin, elämä on valintoja, olet valinnut sen tasaisemman, helpomman, tutun ja turvallisen, kuten itse sanoit hyvän elämän :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaajuujoo, nyt ymmärrän. Niin, elämä on valintoja, olet valinnut sen tasaisemman, helpomman, tutun ja turvallisen, kuten itse sanoit hyvän elämän :)

        Niin ja vaikka olis kiva kokea se toinenkin sukupuoli ja kipunat, niin pysyn mielummin tässä missä vallitsee rakkaus ja harmonia ja olen onnellinen, että löysin ihmisen, jonka kanssa tämän olotilan on voinut saavuttaa.

        Tää kaikki on miljoonasti enemmän kun kipunat ja ohimenevät roihut riitoineen. 😜

        Kattellaan sitten, jos joskus ei ole valinnanvaraa. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin ja vaikka olis kiva kokea se toinenkin sukupuoli ja kipunat, niin pysyn mielummin tässä missä vallitsee rakkaus ja harmonia ja olen onnellinen, että löysin ihmisen, jonka kanssa tämän olotilan on voinut saavuttaa.

        Tää kaikki on miljoonasti enemmän kun kipunat ja ohimenevät roihut riitoineen. 😜

        Kattellaan sitten, jos joskus ei ole valinnanvaraa. 😂

        Kyllä tuosta kannattaa pitää kiinni niin pitkään kuin se on järkevästi mahdollista. Vauhtia, kipinää, seikkailuja ja sekoilua saa aina, hyvää elämää ei niinkään 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä tuosta kannattaa pitää kiinni niin pitkään kuin se on järkevästi mahdollista. Vauhtia, kipinää, seikkailuja ja sekoilua saa aina, hyvää elämää ei niinkään 😉

        Joo, tähän lopputulemaan olen itsekin nyt viimein vankasti päätynyt kriisini päättäen. Mulla on asiat hyvin ja rakastava ihminen rinnallani, olkootkin välillä ärsyttävä tyyppi, mutta tää elämä eikä hyvä olo, eivät ole mikään itsestäänselvyys.

        Haihatella ei kannata. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joo, tähän lopputulemaan olen itsekin nyt viimein vankasti päätynyt kriisini päättäen. Mulla on asiat hyvin ja rakastava ihminen rinnallani, olkootkin välillä ärsyttävä tyyppi, mutta tää elämä eikä hyvä olo, eivät ole mikään itsestäänselvyys.

        Haihatella ei kannata. 😊

        Aamen.


    • Anonyymi

      Hyvää. Aina hyvää :)

      • Anonyymi

        Oletko käynyt testeissä, sukupuolitauti tarttuu myös oraaliseksin kautta? Samoin myös leviää, syljessä on vaikka mitä..


    • Anonyymi

      Eniten naisia kiinnostaa raha, valta ja julkisuus. Ne tyydyttävät kaikki tarpeet. Yleensä mies on keino saavuttaa ne.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä reppana luulet. Aika moni nainen on käynyt koulut ja opiskellut suht hyvän ammatin itselleen ja ansaitsee itse rahansa. Toki mitään huipputuloja ei kaikille ole tarjolla. Vastaava toimii myös miehillä. Harva mies yksistään pääsee unelimiensa asuntoon omin tuloin käsiksi vaan siihen tarvitaan se puoliso. Kun unelmamies/ nainen löytyy, fiksu, mukava ja toisen huomioiva, voidaan yhdessä sitten pohtia perheen perustamista. Ja yhteen muuttamista. Isohko vuokrakin ja lainat ovat helpoo nakki kahdelle kohtuuloiselle henkilölle. Jos yksin pitäisi päästä unelmiensa tavoitteeseen, tulisi taloudelliset realiteetit heti vastaan. Eli sama kodkee miehiäkin, naista tarvitaan myös taloudellisen hyvän elämän luomiseen. Tai kumppania ylipäätään, oli mies tai nainen.
        Sitten toki, jos on naisella itsellään hyvät vuositulot, voi sen asunnonkin hankkia ihan itse ja maksaa ja lyhentää asuntovelkaansa. Mutta edellyttää hyviä tuloja, ja hyvät tulot saa vain jos on kouluttautunut ammattiin tai alalle jossa rikastuninen on mahdollista - myös ilman miestä.

        Vain sovinisti ajattelee tuolla tavoin, että naiset käyttävät miestä rikastuakseen. Toki, seksityöntekijät tai eroottisen alan ammattilaiset saattavat hyödyntää rikkaiden miesten elämäntapaa; nopeita , lyhyitä seksikontaktejan joista miehet ovat valmiita maksamaan isohkojakin summia, mutta edellyttä naiselta poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä, käytöstapoja, vahvaa itsetuntoaja kykyä sopeutua erulaisten ihmisten tarpeisiin ja kykyä asettaa itselleen rajoja, ettei tule hyväksikäytetyksi ja nyljetyksi, riistetyksi ja sitä ettei päädy erilaisten mömmöjen, päihteiden kestokäyttäjäksi ja päädy lopulta halvaksi, muutaman kymmenen euron panohuoralsi johonkin slummiin. Se riskihän on aina olemassa, kun seksiä työskeen harrastaa.
        Helposti liu’utaan päihteiden päivittäiseksi käyttäjäksi. Eikä riitä päivän panot edes aineitten saantiin, saa aika monen äijän kanssa jyystöä harrastaa kuin liukuhihnalta, seuraavan vain kutsuu huoneeseen, pokia voi päivän osalle kertyä useita kymmeniä. Tavara kuluu ja maine menee, taudit jyllää, moni vetää ilman kortsua, syfilis,klamydia, HIV ja muut herkut seurana lopun elämää. Antibioottikuuria toisensa jälkeen ja vaginaan puikkoa kuukausittain..ei ole varmaankaan herkkua elämää.


    • Anonyymi

      Naiset tykkää sellaisesta seksistä mikä on vähän niiku silleen mutta ei tällein ja site ei saa olla eriparia olevat sukat jalassa eikä velttoa erektiota. Eikä saa olla tatuointeja elleivät ne sitten ole taiteellisesti jänniä missä kuvastuu miehen sielullinen syvyys kunnioituksesta naista kohtaa. Sormien kynnet pitää olla leikatut ja viilatut vaan kynsilakalla ei ole niin väliä. Pitkät kalsarit ovat nykymuotia toisin kuin menneen ajan Lothar-stringit.

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt asian ytimen. Kaiken pitää olla täydellistä
        -nainen


    • Anonyymi

      Ei oo ihme että maan kansa kuihtuu kun akkojen mielitekoja lueskelee , onneksi sentään muualla ymmärretään hyvän päälle , maailma pelastuu sukupuutolta.....

    • Anonyymi

      Keski-ikäiset hyvin toimeentulevat naiset ottavat nuoren tatuoidun jyystärikarjun, joka jaksaa painaa aina kun on tarve. Eikä tarvii olla älyllä varustettu, päin vastoin.

    • Anonyymi

      Kamalasti, suorastaan häiritsevästi oli pilkottu seksiä eri osa-alueisiin 🤔

      Eniten jäi mietityttämään talousasiat, laskutus. Mistä nainen tietää missä ajassa nautinto pitäisi suorittaa? Jos on varannut tunnin mitä siihen sisältyy ja sovitaanko "menu" etukäteen? Onko penetraatioseksi kalliimpaa kuin esim. sormin hyväily?

      Nopeasti pähkäillessä tulin lopputulemaan, ettei penetraatioseksi ole epäsuosittua, mutta pelkästään se on epävarmin tie orgasmiin maksetussa seksissä, jossa aika on rahaa. Ajoitus on tärkein kaikessa, mutta erityisen tärkeää ostoseksissä. Millä todennäköisyydellä saa tietyillä ennalta sovituilla toimenpiteillä/"hoidoilla" orgasmin tietyssä ajassa.

      - Sheena

      • Eli käytännöllisyys edellä. Asian voi ajatella niinkin, että jos on tunti aikaa, niin esileikin jälkeenkin siinä aika pirusti aikaa jyystämiselle eikä useimmat naiset halua mitään tunnin pumppijumppaa. Olettaen, että se miesoletettu siihen edes kykenisi...


      • Ja saako rahansa takaisin 100% tyytyväisyystakuulla vai meneekö kaikki kankkulan kaivoon? Lähde nyt saamatta siinä, naama kyykäärmeenä...


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja saako rahansa takaisin 100% tyytyväisyystakuulla vai meneekö kaikki kankkulan kaivoon? Lähde nyt saamatta siinä, naama kyykäärmeenä...

        No harvemmin sitä muutenkaan saa, jos tuote ei olekaan ihan täydellinen. :)


      • randombypasser kirjoitti:

        No harvemmin sitä muutenkaan saa, jos tuote ei olekaan ihan täydellinen. :)

        Ilmankos on niin vittuuntuneen näköisiä naisia liikkeellä...... :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Ilmankos on niin vittuuntuneen näköisiä naisia liikkeellä...... :-D

        Kyllähän se kaihertaisi, jos maksaa vaikka 200€, tunnin verran räpelletään ja lopuksi on lähinnä lonkat jumissa... :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllähän se kaihertaisi, jos maksaa vaikka 200€, tunnin verran räpelletään ja lopuksi on lähinnä lonkat jumissa... :D

        Johtopäätöksenä hierojalla käynti on edes halvempaa...

        Joo, ei musta olisi seksin ostoon. Nimittäin tyytyväisyystakuuta ei voida taata. Ja entäs jos myyjä onkin jotenkin vastenmielinen otus? "Sori, lähti halut kun edes alkoi..."

        Mulla on yksi kaveri (mies) joka käy ainoastaan maksullisella. Syynä taitaa olla helppous, ei halua mitään parisuhdekuvioita. Jos ajattelisin elämäni sinkkuna, ymmärtäisin kyllä, mutta kun vieraan ihmisen kanssa seksi ei vain kiinosta. Ja se läheisyys on siinä niin upea juttu. Rakastelua ihan koko keholla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Johtopäätöksenä hierojalla käynti on edes halvempaa...

        Joo, ei musta olisi seksin ostoon. Nimittäin tyytyväisyystakuuta ei voida taata. Ja entäs jos myyjä onkin jotenkin vastenmielinen otus? "Sori, lähti halut kun edes alkoi..."

        Mulla on yksi kaveri (mies) joka käy ainoastaan maksullisella. Syynä taitaa olla helppous, ei halua mitään parisuhdekuvioita. Jos ajattelisin elämäni sinkkuna, ymmärtäisin kyllä, mutta kun vieraan ihmisen kanssa seksi ei vain kiinosta. Ja se läheisyys on siinä niin upea juttu. Rakastelua ihan koko keholla.

        Juu, se on se läheisyys ja yhteys toisen kanssa jotka kuitenkin painavat enemmän vaakakupissa useimmille.
        Toisaalta pidän sitäkin terveenä, että osaa suhtautua seksiin kuin vaikkapa juuri hierontaan. Olettaakseni sellaiset henkilöt kyllä parisuhteessaan nauttivat sitten seksistä kuten kuka tahansa nauttisi parisuhdeseksistä, niin että läheisyys ja yhteys nousevat pääosaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, se on se läheisyys ja yhteys toisen kanssa jotka kuitenkin painavat enemmän vaakakupissa useimmille.
        Toisaalta pidän sitäkin terveenä, että osaa suhtautua seksiin kuin vaikkapa juuri hierontaan. Olettaakseni sellaiset henkilöt kyllä parisuhteessaan nauttivat sitten seksistä kuten kuka tahansa nauttisi parisuhdeseksistä, niin että läheisyys ja yhteys nousevat pääosaan.

        Olen tainnut ennenkin mainita jalkarakastelun. Tai voi se olla muukin kehonosa. Tavattoman eroottista, miellyttävää. Mutta sitä voinee harrastaa kai vain sellaisen kanssa, johon on syvä kiintymys. Jos on tilanne sellainen, ettei muu seksi just nappase syystä tai toisesta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen tainnut ennenkin mainita jalkarakastelun. Tai voi se olla muukin kehonosa. Tavattoman eroottista, miellyttävää. Mutta sitä voinee harrastaa kai vain sellaisen kanssa, johon on syvä kiintymys. Jos on tilanne sellainen, ettei muu seksi just nappase syystä tai toisesta.

        Jalkarakastelun? Ensimmäinen ajatus mikä tuosta heräsi, oli se kun joku pikkuinen rakki hyppää säärtä vasten nylkyttämään, mutta arvelisin ettet nyt ihan sitä tarkoittanut... Joten?


    • Anonyymi

      Oli miten oli mutta eikö se pillu ole kullia varten keksitty,ihan lapsien tekoa ajatellenkin.

      • Anonyymi

        Mutta jos seksistä maksaa, niin harvoin on kyse siitä, että halutaan lapsi sen ammattilaisen kanssa. Halutaan nautintoa. Siihen ei tarvita penistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos seksistä maksaa, niin harvoin on kyse siitä, että halutaan lapsi sen ammattilaisen kanssa. Halutaan nautintoa. Siihen ei tarvita penistä.

        Nautintoa voi sada niin monista muistakin asioita. Ei seksi ole ainoa autuaaksi tekevä.
        Joillekkin se on elämän törkein juttu, toisille elämän viimeisin mitä kaipaa tai haluaa ja on monia, monia muita asioita jotka menevät reippaasti ohi seksinautintojen. Ihmiset ovat erilaisia. Onneksi.
        Aika epätoivoista monen jyystämiset ovat, toisille sopisi ja tekisi onnellisemmaksi vaikka maastohiihto- lenkkin jossain kauniissa maisemissa kuin hikinen, epätoivoinen jyystö joka ei loppupeleissä anna yhtään mitään. Vain fyysisen uupumisen, nautinto on vaisu, vaimea ja ei oikeastaan tyydyttänyt yhtään mitään, ihan sama kuin olisi jumpannut ja lihakset vähän vetreytyneet sen jälkeen, ei muuta.
        Kokemuksena maastohiihto lumisissa, huikeissa maisemissa olisi kokemuksena mennyt kirkkaasti ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos seksistä maksaa, niin harvoin on kyse siitä, että halutaan lapsi sen ammattilaisen kanssa. Halutaan nautintoa. Siihen ei tarvita penistä.

        Aika usein naiset saavat nautintoa peniksestäkin, jotkut vain yksinomaan siitä. Miten peenis sitten toimii maksetuissa sessiossa onkin eri juttu.


    • Anonyymi

      No ihan ensiksi suudellaan ja hyväillään toisiamme. Riisuskellaan samalla jos siltä tuntuu. Sit tykkään ottaa mieheltä suihin. Sen jälkeen aika kiihottuneena jo, mies tulee takaapäin ja ottaa mut. Käyn makaamaan ja mies tulee siihen päälle. Rakastellaan. Lopuksi mies on alla ja mä ratsastan. Molemmat saa kunnolla. Ihan parasta jos voi nukahtaa sen jälkeen rentona toisen kainaloon.

      • Anonyymi

        Tässä puhuttiin maksullisesta seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhuttiin maksullisesta seksistä.

        Missä tässä? Kuvasin rakastelua oman rakkaani kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä tässä? Kuvasin rakastelua oman rakkaani kanssa.

        Unohda tuo edellinen kommentti, kyseinen kirjoittaja ei ole ymmärtänyt aloitusta.


      • Anonyymi

        Onko naisella lännenhattu ja satula, kun ratsastetaan???


    • Anonyymi

      Naiset haluaa normi seksiä. Kosketellään, hierotaa koko vartaloo ja vähän kiusotellaan sieltä alapäästä. Seksileluilla naista vähän kiihotetaan myös että nainen pääsee tunnelmaan ja nainen laukee kun vibraattorilla klitorista hyväillään.

      • Anonyymi

        Naiset haluaa…taas yleistyksiä, ikään kuin naiset olisivat kaikki samanlaisia. Ovatko kaikki miehet samanlaisia? Ovat ilmeisesti, saman logiikan mukaan. Mies kirjoittaa mitä nainen haluaa, eli mitä se oma kumppani on halunnut. Ja yleistää kaiken kevyesti; naiset haluaa..
        Jotenkin tympäisee nämä jutut kun aina törmää näihin kloonijuttuihin, ihan samaa jorinaa alusta loppuun asti, klitoriksen , hierontaa, helliä sanoja, viiniä, kukkia, illallisia ja isooo kalua jne.
        Miten voi kuullostaa niin tympäsevältä, saman jauhaminen vuosikymmenestä toiseen..ihan uskomatonta jorinaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluaa…taas yleistyksiä, ikään kuin naiset olisivat kaikki samanlaisia. Ovatko kaikki miehet samanlaisia? Ovat ilmeisesti, saman logiikan mukaan. Mies kirjoittaa mitä nainen haluaa, eli mitä se oma kumppani on halunnut. Ja yleistää kaiken kevyesti; naiset haluaa..
        Jotenkin tympäisee nämä jutut kun aina törmää näihin kloonijuttuihin, ihan samaa jorinaa alusta loppuun asti, klitoriksen , hierontaa, helliä sanoja, viiniä, kukkia, illallisia ja isooo kalua jne.
        Miten voi kuullostaa niin tympäsevältä, saman jauhaminen vuosikymmenestä toiseen..ihan uskomatonta jorinaa…

        No niinpä. Mikää ei ole petipuuhissa kamalampaa, kuin mies, joka kuvittelee tietävänsä mistä pidät, koska "eksä/muutkin on tykänneet". Puuhasta menee todella nopeasti mielenkiinto, jos joutuu useamman kerran miehelle samasta asiasta, että ei noin. Tai jos mies jatkuvasti tekee asioita, joista et pidä, lainkaa huomioimatta sitä miltä susta tuntuu. Olen kerran jopa todennut kesken kaiken, että annetaan olla ja tästä ei tule mitään. Se loppui siihen, kun en todellakaan halunnut enää jatkaa sitä "kaikki naiset tykkää tästä" puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Mikää ei ole petipuuhissa kamalampaa, kuin mies, joka kuvittelee tietävänsä mistä pidät, koska "eksä/muutkin on tykänneet". Puuhasta menee todella nopeasti mielenkiinto, jos joutuu useamman kerran miehelle samasta asiasta, että ei noin. Tai jos mies jatkuvasti tekee asioita, joista et pidä, lainkaa huomioimatta sitä miltä susta tuntuu. Olen kerran jopa todennut kesken kaiken, että annetaan olla ja tästä ei tule mitään. Se loppui siihen, kun en todellakaan halunnut enää jatkaa sitä "kaikki naiset tykkää tästä" puuhaa.

        Siis lähetys saarnaaja asento mies päällä on sinullekin se mieluisin perinteinen seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lähetys saarnaaja asento mies päällä on sinullekin se mieluisin perinteinen seksi.

        Siinä siis ilmoittautui ensimmäinen, joka "tietää" mitä nainen haluaa. Teitä riittää. xD


    • Mikä haluisin että joku istuisi mun naamalleni

      • Anonyymi

        Naiset ei noin suuria fantasioita halua toteuttaa, usko jo.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa perinteisen lähetys saarnaaja asennon peiton alla ja mies pitää olla makuuhuoneen oven takana, kun nainen riisuutuu ja pujahtaa peiton alle ja antaa miehelle luvan tulla makuuhuoneeseen.
      Nainen on selin asennossa, kun mies riisuutuu sammuttaa valot ja pujahtaa peiton alle.
      Sen jälkeen lähetys saarnaaja asennossa seksi, jonka jälkeen selät vastakkain ja alkaa kuulumaan kuorsaus, kun alkaa nukkuminen.
      Tässä kaikki pähkinänkuoressa, mitä nainen haluaa seksiltä, kaikki muu on pelkkää keksittyä, jota ei missään tapauksessa mies saa toteuttaa, kuten glitoris hierontaa tai muuta.

      • Anonyymi

        Hm .Tekstistä paistaa että aika kokematon puhuu. Sori nyt.

        Sä et myöskään ymmärtänyt lukemaasi. Nimenomaan sen penetraation nainen jättää valitsematta jos kyse on ajasta ja rahasta. Keinojahan on muitakin. Tutkimusten mukaankin aika harva nainen saa penetraatiossa.


      • Anonyymi

        Höpölöpöti. Kannattaisi jättää vastaaminen naisille. Vastasit miehenä mitä luulet naisten haluavan seksiltä ja se meni pahasti pieleen.


    • Anonyymi

      Naiset haluavat isomunainen miehen Jolla on rahaa ja isot Munat. Isomuna miehet saavat enempi palkkaa ja rahaa. Mulla on kokemus ja isot Munat saan paljon naisia. Munan koko on tarkein asia miehellä on. Miehet haluaa Isot tissit ja iso perse. Kaikki miehet haluaa panna naisia persseeseen ja kusta naisen päälle panohommissa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe