Mitäs nainen tuumaat....

Anonyymi-ap

Sinulla on kallis sähkölämmittelinen kiuas saunassa, etkä ole pystynyt saunomaan moneen viikkoon.
Naapurissa asuu ätminkäinen, jolla on puulämmittelinen sauna ja huomaat, kun savupiipusta nousee savua eli ätminkäinen lämmittää saunaa joka toinen päivä.
Naapurin ätmillä on kotisan mukava olo lämpimässäp uulämmitteisessä saunassa ja saunan jälkeen kylmä olut.
Tekeekö naisen yhtään mieli päästä lämmittelemään ätmin luo saunaan, kun sähkölämmitteisessä asunnossa on lämpötilaa pakko alentaa +16 asteeseen.
Ätmillä on kaukolämpö ja +21 asteen lokoisa lämpötila.
Ei varmaankaan, eihän nainen sellaista virhettä mene tekemään, että ätmin puusaunan menisi, eihän....

73

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sauno lainkaan, joten ätmin ei tarvi kirkua kauhuissaan saunassaan, ison ja tissikkään naisen änkemistä lauteilleen. 😂

• Anonyymi

Käytkö edes suihkussa niin taidat olla haisuli joka haisee eli kannattais käydä saunomassa ja löylyissä niin tali irtoaa ja kunnon suihku jossa saippuaa ei säästellä puhtaus on kaiken oo

• Anonyymi kirjoitti:

Käytkö edes suihkussa niin taidat olla haisuli joka haisee eli kannattais käydä saunomassa ja löylyissä niin tali irtoaa ja kunnon suihku jossa saippuaa ei säästellä puhtaus on kaiken oo

Ehen tietenkään käy. Et kai sinä nyt luule, että mä itseeni pesisin. Pois se minusta. Pthyi!

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ehen tietenkään käy. Et kai sinä nyt luule, että mä itseeni pesisin. Pois se minusta. Pthyi!

No kyllä minä nyt sen kuvan olen saanut mut koit peseytyä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi vettä alkaa tuhlaamaan.. Eiei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hyvä tapa saada hölvätä itseään niillä kaiken maailman kosteusvoiteilla mitä useammin pesulla käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sun hyvä opetella huolehtimaan omasta elämästäsi

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ei voi vettä alkaa tuhlaamaan.. Eiei.

Toisinaan on toki pakko käydä.pesulla toki sitä vois käydä.vaikka päivittäin kun vesi sisältyy vuokraan mu sekin vaikuttaa niihin vuokrankorotuksiin

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hyvä tapa saada hölvätä itseään niillä kaiken maailman kosteusvoiteilla mitä useammin pesulla käy

Ei mulla ole kuin henkilökohtainen palasaippua ja palashampoo. En hölvää itseäni rasvoilla. En ole oikeen ikinä nähnyt tarpeelliseksi, kuin jos on oikein kuiva ihon kohta.

Iho huolehtii mulla itsestään.

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko sun hyvä opetella huolehtimaan omasta elämästäsi

Minunko?

• Anonyymi kirjoitti:

Toisinaan on toki pakko käydä.pesulla toki sitä vois käydä.vaikka päivittäin kun vesi sisältyy vuokraan mu sekin vaikuttaa niihin vuokrankorotuksiin

Pakko on vain kuolla kerran. Yym.

• Anonyymi

En osaa samaistua kysymykseesi. Minulla on kyllä varaa käydä saunassa ja jos kylmä tulee niin pistän takkaan tulet.

• Anonyymi

Samaa tuossa mietin. Outo ajatuskuvio, että naisella muka ei ole varaa käydä saunassa ja kylmä asunnossaan, mutta ätmillä sitten on. Joku neito pulassa fantasia taas ja ajatus, että eihän nainen mitenkään voi tulla toimeen omillaan.

Miksikäs se ätmi olikaan ätmi?

• Anonyymi

Ei takka ole sauna näkee et tarvit miehen oman joka määrää sinut saunaan eli löylyihin ja suihkuun eli tyttö haisee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei takka ole sauna näkee et tarvit miehen oman joka määrää sinut saunaan eli löylyihin ja suihkuun eli tyttö haisee

Lueshan aloitus uudelleen. Siinä ei puhuttu pelkästä saunasta tai aika hiton kylmä sitten on ätmin sauna, jos sen lämpötila on 21°C ja se vieläpä lämmitetään kaukolämmöllä. Minun takallanikin saisi aikaiseksi paremman saunan kuin tuollaisen ätmin "kaukolämmitetty 21".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomaamme, niin moisesta "miehestä" olisi pelkkää harmia. Eihän se erota saunaa olohuoneesta ja käytää kaukolämmitettyjä pattereita kiukaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tulin saunasta, jossa oli kunnon saunan lämpötila, eikä tuollainen ätmin hyytävänkalsea 21. Kyllä on ätmillä harvinaisen huono sauna, kun siellä joutuu noin kylmässä "saunomaan". Kyllä tarvisi ätmi jostain aivosiirteen, niin osaisi ajatellakin.

Takan (tai siis takka-leivinuunin) lämmitin viikko sitten kunnolla ja vielä on muuri lämpöinen ja olohuoneen lämpötilakin korkeampi kuin ätmin saunan, oikein mukava 23.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi melkein säälistä kutsua ätmi kunnolliseen lämpimään saunaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tulin saunasta, jossa oli kunnon saunan lämpötila, eikä tuollainen ätmin hyytävänkalsea 21. Kyllä on ätmillä harvinaisen huono sauna, kun siellä joutuu noin kylmässä "saunomaan". Kyllä tarvisi ätmi jostain aivosiirteen, niin osaisi ajatellakin.

Takan (tai siis takka-leivinuunin) lämmitin viikko sitten kunnolla ja vielä on muuri lämpöinen ja olohuoneen lämpötilakin korkeampi kuin ätmin saunan, oikein mukava 23.

Älä älä kyllä sanoit saunaan niin takka lämpenemään etkö tiedä mikä on sauna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomaamme, niin moisesta "miehestä" olisi pelkkää harmia. Eihän se erota saunaa olohuoneesta ja käytää kaukolämmitettyjä pattereita kiukaana.

Kyllä sinä oman miehen tarvitsisit joka näyttää mikä on sauna ja joutuisit löylyihin ja suihkuun ja saippua ja shampoo pesu eli puhtaaksi tyttö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä taidat tarttis hoitoa jo kipeästi yläkerran naapurikin mahdollisesti olisi lääkärin hoitoa vajaa Kaipa tuo eilen keittiön pöytäänsä päin kaatui kun kännissä kun käki kotiutunut siihen malliin men askeleet kun ajankuluksi kuuntelin hetken jo elin toivossa kun askeleet kiihtyy kohti keittiötä olis saatana lentänyt keittiön ikkunasta läpi mu Kaipa sillä keittiönpöytä sie kuitee mikä esti ettei ikkunasta läpi lentänyt tänään on taasen ollu aika hiljasta ei ol ihmeemmin mitään sieltä kuulunu yläkerrasta siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä älä kyllä sanoit saunaan niin takka lämpenemään etkö tiedä mikä on sauna

En sanonut, luepa nyt sekin teksti uudelleen ihan aivoja käyttäen (jos sellaiset omistat). Minä sanoin: "En osaa samaistua kysymykseesi. Minulla on kyllä varaa käydä saunassa (huomaatkos sanan SAUNASSA? Se tarkoittaa SAUNAA, jos siis osaat lukea). Sitten kirjoitin "ja jos kylmä tulee niin pistän takkaan tulet ... eli jos siis tulee KYLMÄ, niin laitan TAKKAAN tulet ... huomaatkos KYLMÄ ja silloin TAKKA, ei liity saunaan mitenkään.

Sillä ätmilläkin oli sauna ja sitten se kaukolämmitetty 21 astetta. Jos kykenit ne ätmi kuvauksessa erottamaan toisistaan, niin silloin erotit ne erinomaisen hyvin minunkin tekstistäni. Tai sitten sillä ätmillä on todella ihan saa.anan huono sauna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä oman miehen tarvitsisit joka näyttää mikä on sauna ja joutuisit löylyihin ja suihkuun ja saippua ja shampoo pesu eli puhtaaksi tyttö

Miehen, joka kylpee 21 asteisessa olohuoneessa ... joo ei kiitos. Ihan niin sekopää en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja taitaa olla kuutamolla kun muistaakseni oli kai puukiuas kun savua piipusta tuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja taitaa olla kuutamolla kun muistaakseni oli kai puukiuas kun savua piipusta tuli

Taitaa lähinnä olla tuo Välis hieman sekaisin, kun ei erota saunaa olohuoneesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut, luepa nyt sekin teksti uudelleen ihan aivoja käyttäen (jos sellaiset omistat). Minä sanoin: "En osaa samaistua kysymykseesi. Minulla on kyllä varaa käydä saunassa (huomaatkos sanan SAUNASSA? Se tarkoittaa SAUNAA, jos siis osaat lukea). Sitten kirjoitin "ja jos kylmä tulee niin pistän takkaan tulet ... eli jos siis tulee KYLMÄ, niin laitan TAKKAAN tulet ... huomaatkos KYLMÄ ja silloin TAKKA, ei liity saunaan mitenkään.

Sillä ätmilläkin oli sauna ja sitten se kaukolämmitetty 21 astetta. Jos kykenit ne ätmi kuvauksessa erottamaan toisistaan, niin silloin erotit ne erinomaisen hyvin minunkin tekstistäni. Tai sitten sillä ätmillä on todella ihan saa.anan huono sauna.

Sanoit jos saunaan haluat niin laitan takkaan tulet ja saunon eli miehen oman tarvitsisit joka näyttää sinulle mikä on sauna ja miten löylyjä otetaan ja suihkussa peseydytään saippuaa ja shampoota käyttäen ja mitä pesusieneä käytetään eli puhdas tyttö paras tyttö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit jos saunaan haluat niin laitan takkaan tulet ja saunon eli miehen oman tarvitsisit joka näyttää sinulle mikä on sauna ja miten löylyjä otetaan ja suihkussa peseydytään saippuaa ja shampoota käyttäen ja mitä pesusieneä käytetään eli puhdas tyttö paras tyttö

En sanonut mitään tuollaista, jonka jokainen lukutaitoinen kyllä näkee. Puhut siis ihan puutaheinää ja täysin väärälle ihmiselle. Syytön minä siihen olen, että ätmi saunoo 21 asteisessa olohuoneessa ja kuvittelee patterin olevan puukiuas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisella olohuoneessa saunovalla "miehellä" ei tee yhtään mitään. Varmasti messevä kosteusvaurio sinunkin asunnossasi, kun joka toinen päivä holvaat vettä olohuoneen lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisella olohuoneessa saunovalla "miehellä" ei tee yhtään mitään. Varmasti messevä kosteusvaurio sinunkin asunnossasi, kun joka toinen päivä holvaat vettä olohuoneen lattialle.

Voi voi sentään kaikki näkee et miehen oman tarvitsisit ja talo isännän mut joo sellainen emäntä millainen isäntä eli oman miehen tarvitsisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sentään kaikki näkee et miehen oman tarvitsisit ja talo isännän mut joo sellainen emäntä millainen isäntä eli oman miehen tarvitsisit

Voi voi sentään, kaikki näkevät, että sun olis kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun. Sä et osaa edes yksinkertaisia tekstejä lukea ja kylvetkin olohuoneessa. Tuossa ei kyllä enää äitikään sua auta. Ehkä joku tuettu asuminen, jossa joku opettaisi olohuoneen ja kylpyhuoneen eron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sentään, kaikki näkevät, että sun olis kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun. Sä et osaa edes yksinkertaisia tekstejä lukea ja kylvetkin olohuoneessa. Tuossa ei kyllä enää äitikään sua auta. Ehkä joku tuettu asuminen, jossa joku opettaisi olohuoneen ja kylpyhuoneen eron.

P.S. Älä oikeasti sytytä niitä tulia sinne olohuoneen patterin alle. Se ei ole kiuas ja se on vaarallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Älä oikeasti sytytä niitä tulia sinne olohuoneen patterin alle. Se ei ole kiuas ja se on vaarallista.

Huomasit itsekkin että höpsöjä puhuit ja miehen iki oman tarvitsisit joka määrää suihkuun mars niin kuin olis ja löylyyn eli kerroit selvästi et sinä ja koti tarvitsee isännän päättäväisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja neuvo älä sano kenellekkään et takka on kiuas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonutkaan. En mitään sen kaltaistakaan. Sinä sen sijaan kuvittelet olohuonetta saunaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä katsos puhuin erikseen saunasta ja takasta. En minä niin hullu ole kuin sinä, että kuvittelisin olohuoneen patteria puukiukaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasit itsekkin että höpsöjä puhuit ja miehen iki oman tarvitsisit joka määrää suihkuun mars niin kuin olis ja löylyyn eli kerroit selvästi et sinä ja koti tarvitsee isännän päättäväisen

Ei kyllä se olet sinä, joka puhut ihan sekopäisiä. Et erota olohuonetta saunasta. Sulle ei taida auttaa kuin pakkohoito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran hulluja höpiset, että sinä tarvitsisit ikioman lääkärin ja pakkopaidan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se "mies" istuksii jakkaralla olohuoneessa ja heittelee löylyvettä patterille. Sellasen todellakin tarvitsee jokainen, mutta ei omaa kotiaan pilaamaan. Sen voisi pistää vaikka johonkin lasiseen koppiin kaikkien huviksi "saunomaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueshan aloitus uudelleen. Siinä ei puhuttu pelkästä saunasta tai aika hiton kylmä sitten on ätmin sauna, jos sen lämpötila on 21°C ja se vieläpä lämmitetään kaukolämmöllä. Minun takallanikin saisi aikaiseksi paremman saunan kuin tuollaisen ätmin "kaukolämmitetty 21".

Kävin tänään saunassa, puulämmitteinen kiuas, tunnelmallista oli saunoa, kuusipuut pesässä ritisi ja paukkui.
        Kuumaa puilla lämmitettyä pesuvettä padasta.
        Ei ole ätmin sauna kylmä, riippuu kuinka kuumaksi lämmittää, tosin tykkään sellaisista kosteista löylyistä max 60 astetta.
        En tykkää kuumista 100 asteen löylyistä, ne on yleensä kuivat ja pistävät.
        Yksin lauteilla istuskelin ja kuuntelin tulen huminaa ja liekkien pauketta, eikä tarvi edes valoa, kun on lasiluukku, niin saunan pesän liekit loimottavat ja luovat saunaan pehmeän tunnelmallisen valon.

t. Ätmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran hulluja höpiset, että sinä tarvitsisit ikioman lääkärin ja pakkopaidan.

Ymmärrän sinua eli tyttö höppänä puhuu höppäniä no jokainen nainen puhuu höppänää ja tekee tyhmää kunnes tapaa sen herra oikean eli talon isännän eli sinkku naiset on sinkkunaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tänään saunassa, puulämmitteinen kiuas, tunnelmallista oli saunoa, kuusipuut pesässä ritisi ja paukkui.
        Ei ole ätmin sauna kylmä, riippuu kuinka kuumaksi lämmittää, tosin tykkään sellaisista kosteista löylyistä max 60 astetta.
        Yksin lauteilla istuskelin ja kuuntelin tulen huminaa ja liekkien pauketta, eikä tarvi edes valoa, kun on lasiluukku, niin saunan pesän liekit loimottavat ja luovat saunaan pehmeän tunnelmallisen valon.

t. Ätmi

Minä puhunkin tuosta Välis ätmistä, joka näköjään "saunoo" olohuoneessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sinua eli tyttö höppänä puhuu höppäniä no jokainen nainen puhuu höppänää ja tekee tyhmää kunnes tapaa sen herra oikean eli talon isännän eli sinkku naiset on sinkkunaisia

Minulla on kaikki hyvin. Minä saunon saunassa ja kylven kylpyhuoneessa, en olohuoneessa kuten sinä. Sinusta 21 on hyvä "saunomislämpötila".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Ätmi

Minulle riittää lämpö ja hyvät löylyt, sen kummempaa "tunnelmointia" en saunomisesta kaipaa. Tuollainen pienehkö sähkösauna on juuri sopivan näpäkkä, lämpenee nopeasti ja vaivattomasti, lauteille mahtuu juuri ja juuri yksi makoilemaan ja tuossa on vieläpä hyvät löylytkin. Tunnelmoin mielummin sitten takkatulen lämmössä, jos tunnelmoida haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle riittää lämpö ja hyvät löylyt, sen kummempaa "tunnelmointia" en saunomisesta kaipaa. Tuollainen pienehkö sähkösauna on juuri sopivan näpäkkä, lämpenee nopeasti ja vaivattomasti, lauteille mahtuu juuri ja juuri yksi makoilemaan ja tuossa on vieläpä hyvät löylytkin. Tunnelmoin mielummin sitten takkatulen lämmössä, jos tunnelmoida haluan.

Eli mies sanoo nyt istutaan ja mees sinnr päin ja istuutuu viereesi ja ottaa löyly kauhan ja heittää löylyt ja menette yhdesdä suihkuun ja katsoo ja valvoo et peseydyt kunnolla ja kuivaat otsesi ja sit kotiin ja valvoo et puet puhtaat vaatteet eli mies huolehtii sinusta niin takka ei ole kiuas eikä olkkari ole sauna muista se tyttö hupsu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mies sanoo nyt istutaan ja mees sinnr päin ja istuutuu viereesi ja ottaa löyly kauhan ja heittää löylyt ja menette yhdesdä suihkuun ja katsoo ja valvoo et peseydyt kunnolla ja kuivaat otsesi ja sit kotiin ja valvoo et puet puhtaat vaatteet eli mies huolehtii sinusta niin takka ei ole kiuas eikä olkkari ole sauna muista se tyttö hupsu

Juu ei. Se "mies" halusi kylpeä olohuoneessa, eli pilatkoon ihan vaan omaa asunotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä, joka "saunoo" olohuoneessa, ei kannata ottaa vastaan yhtään ainoaa ohjetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä saunot olohuoneessa ja luulet patteria puukiukaaksi. Sinua ei kannata kenenkään näissä asioissa kuunnella,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä osaan katsos saunoa saunassa. Ätmillä ei ole sinne asiaa, vaan hän saa jatkaa saunomistaan siellä kaukolämmitetyssä 21 asteisessa olohuoneessaan.

• Anonyymi

Tottakai menisi ätminkäiseen tutustumaan. Heti kun huomasin pihalla, niin menisin juttusille. Ätmi kutsuisi saunaan ja tarjoaisi takkatulen ääressä bratwurstia, salaattia ja saunaoluen. Olis sitä mielenkiintoista seurata, mikä se on oikein miehiään. Onneksi asun riittävän kaukana, että kaikki täysin mahdotonta :)

• Anonyymi

Ei herraparatkoon😳

• Anonyymi

Siinähän joutuisi kuuntelemaan jatkuvaa p...n kerjäämistä. Ätmillä olisi pahat mielessä.

• Anonyymi

Ei se uskaltaisi kyitenkaan mitään sellaista sanoa, vaikka sen mieli tekisi 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sellainen punakka, tanakka ja hanakka. Nytkin on into pinkeenä kuin ilmapallo, kun nainen tupsasti tupaan, muttei uskalla enää sanoa sanaakaan 😄

• Anonyymi

Kuvailitko juuri itseäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä uskaltasi kyl jos se olis mitä mieli tekis pääasiassa turhaan sitä kiertelis ja kaartelis kysys suoraan vaan jos kun ei toisessa mikään muu kinnostas kun bilde ja siihenkin keksin tavan vaikka naisen mahdollisesti tekis mieli antaa ni vittuilee urakalla ni ei tartti vaivautua ja välttyy mahdollisilta elatusmaksuilta ne kun on monasti väistämätön juttu jos ei naisen kanssa ole muun kun sen pillun takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sellainen punakka, tanakka ja hanakka. Nytkin on into pinkeenä kuin ilmapallo, kun nainen tupsasti tupaan, muttei uskalla enää sanoa sanaakaan 😄

Sikaniska vai punaniska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen olisi ihan turvallista olla ätmin kanssa saunassa.
        En ätminä uskaltaisi naiselle mitään ehdotella, vaan istuisin kiltisti lauteiden nurkassa jalat ristissä ja pesuvati sylissä ja shortsit jalassa, ei herranen aika sentään housujani uskalla riisua, jos tiedän, että nainen tulee samaan saunaan.

t. Ätmi

• Anonyymi

Minulla on kyllä varaa maksaa sähköt ja kotona on kokoajan vähintään 22 astetta. Taloyhtiön sauna on myös varsin toimiva ja uusi sähkösauna. Sinun pitää siis löytää köyhä, pulassa oleva nainen.

• Mua rupes huvittamaan toi ajatus, kun sisko joskus sanoi, että häntä oli katsonut jossain baarissa joku "himmakaisenesko"! 🤣

Voisin kuvitella, ettei sellaisen naapurissa ois kiva asuksia, jos se hiimailee siinä nurkilla kokoajan. 🤔
      Ja vielä vähemmän kiinnostais sen sauna....

• Anonyymi

Käyn hallissa uimassa. En mene vieraaseen saunaan, jos pienikin mahdollisuus on peseytyä jossakin muualla. Jos ei ole, sitten menen ätmin saunaan mieluummin kuin elän likaisena.

• Anonyymi

Olen minä ollut naapurin miehen luona saunassa. Mies vaikutti mukavalta ja hiljaiselta ja sillä oli saunavuoro ja minulla ei. Baarissa kerran menin juttelee naapuri miehelle ja tuli sitten puhe saunomisesta. Mies kutsui minut saunaan ja minä menin.

• Anonyymi

Ei taida älynlahjoja liiemmin olla aloittajalla.

• Anonyymi

Älä.älä. ätmi voi olla hyvinkin älykäs, eihän nainen tiedä mitä kaikkea ätmi asunnossaan puuhailee, voi olla kuules vaikka minkälaisia virityksiä menossa monenlaisia.

t. Ätmi

• Anonyymi

Ätmillä on si ehkä hyvät tulot sosiaalihuolto ei ainakaan yksin asuvalle tuollaista maksa siellä on melko tarkat rajat mitä ne maksaa asumiskustannuksista oli mistä tahansa

• No tämä nainen ei sähkökiuasta ole huolinut ja puukiuas lämpenee talvipakkasilla joka päivä itse tehdyillä haloilla.

Eikä tämä nainen muutenkaan mene vieraisiin saunoihin, ei ole saunominen sen arvoista.

• Oisko infrapunasauna hyvä, kellään kokemusta? Onko totta, että löyly on lempeämpää?

• En ihan varma ole, mutta luulen ettei sekään sovi sulle. Sehän aktivoi kuitenkin lämpösoluja ja siitä kivut.

• elisakettu kirjoitti:

En ihan varma ole, mutta luulen ettei sekään sovi sulle. Sehän aktivoi kuitenkin lämpösoluja ja siitä kivut.

No hitsi. ☹️

Talvella kaipaisi joskus lämmintä.

• G-LoveR kirjoitti:

No hitsi. ☹️

Talvella kaipaisi joskus lämmintä.

Siis fibron takia. Mutta voin kysyä joskus yhdeltä kaverilta.

• elisakettu kirjoitti:

Siis fibron takia. Mutta voin kysyä joskus yhdeltä kaverilta.

Jos viittit kysyä, niin olisi kiva tietää. Normi sauna on pahasta, mutta mietin oisko infra tosiaan parempi.

• Anonyymi

Kyllä se ihon alaiset läskit sulattaa se infrapuna saunan infrapuna säteily...
        Perinteinen löylysauna on parempi.
        t. Ätmi

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se ihon alaiset läskit sulattaa se infrapuna saunan infrapuna säteily...
        Perinteinen löylysauna on parempi.
        t. Ätmi

Onko varma? Pitäis tuo vatsarulla sulattaa pois. Muuten on kiva kroppa.

• Anonyymi

Kuntosalilla pääseee saunaan 3 kertaa viikossa eikä siellä ole miehiä katselemassa koska se on naisten sauna.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      166
      6414
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      75
      5310
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      172
      2672
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1556
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1306
    Aihe