Yksi nainen rakastuisi suhun tulisesti, syvästi ja ikuisesti. Mihinkään muuhun et voisi vaikuttaa, et siihen mitä rakastumisesta seuraisi. Tietäisitkö kenet valitsisit?
Jos joulumuori toteuttaisi yhden toiveesi
32
847
Vastaukset
- Anonyymi
En valitettavasti tietäisi, joten hukkaan menisi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176654647
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kyllä valinta olis selvä.
- Anonyymi
Kyllä vain. Vain hänet haluan.
- Anonyymi
Eipä ole ehdokasta.
Tietäsin, mutten toivo hälle sellasta riesaa mitä minä oon. Mitä mun matkassa tulisi. Jollakin toisella on enempi antaa ja parempaa. Niinpä jättäsin toivomatta.
- Anonyymi
Mitä riesaa tarkoitat sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä riesaa tarkoitat sitten?
No vaikkapa nyt terveysongelmia. Niissä on välillä ymmärtämistä sitkeimmälläkin sissillä. Enkä usko, että olen ihmistyyppiä jonka kanssa hän edes viihtyisi. Ehkä hetken juttuaa, mutta noin syvästi mitä aloituksessa toivotaan, niin intuitioni sanoo etten ole tarpeeksi oikeen millään saralla.
Niinpä en langettaisi tuollasta vitsausta hänen ylleen vain siksi, että minä pidän hänestä. Jep.G-LoveR kirjoitti:
No vaikkapa nyt terveysongelmia. Niissä on välillä ymmärtämistä sitkeimmälläkin sissillä. Enkä usko, että olen ihmistyyppiä jonka kanssa hän edes viihtyisi. Ehkä hetken juttuaa, mutta noin syvästi mitä aloituksessa toivotaan, niin intuitioni sanoo etten ole tarpeeksi oikeen millään saralla.
Niinpä en langettaisi tuollasta vitsausta hänen ylleen vain siksi, että minä pidän hänestä. Jep.Mä jäin nyt myös mietiskelemään tätä toivomusta. Tuota "ikuisesti" ja sitä, jotta asian kanssa olis sitten elettävä tapahtu sen jälkeen mitä tapahtu.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mä jäin nyt myös mietiskelemään tätä toivomusta. Tuota "ikuisesti" ja sitä, jotta asian kanssa olis sitten elettävä tapahtu sen jälkeen mitä tapahtu.
Niinpä, entäs jos se arki oliskin aivan hirveää jommalla kummalla tai molemmilla luultavasti, jos toisellakin.
Niin ihanaa, kun rakkaudelliset tunteet onkin, niin yhteensopivuus on muutakin.G-LoveR kirjoitti:
Niinpä, entäs jos se arki oliskin aivan hirveää jommalla kummalla tai molemmilla luultavasti, jos toisellakin.
Niin ihanaa, kun rakkaudelliset tunteet onkin, niin yhteensopivuus on muutakin.Joo. Mie skippaan kans tämän.
- Anonyymi
Tiedän. Mutta en varmaan uskoisi häntä ja pilaisin homman ennenkuin mitään ehtii tapahtua.
- Anonyymi
Mulla taas ei ole varaa pilata yhtikäs mitään, ikää jo yli 40.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas ei ole varaa pilata yhtikäs mitään, ikää jo yli 40.....
se on niin suhteellista toi ikä. Sitä aina päivittelee että näinkin paljon ikää jo kertynyt, mitään ei ole tehtävissä. Mun mielestä koskaan ei ole liian myöhästä tehdä asioille jotain tai aloittaa jotain asiaa mistä pitää tai kokea uusia asioita.
Ei ole varaa pilata yhtikäs mitään... Eihän sitä ikinä voi etukäteen tietää pilaako mitään vai ei. Oman elämän ainakin jos elää niinkuin muut odottavat eikä niinkuin itse haluaisi. Tottakai vanhemmalla iällä toivoisi että löytäisi loppuelämän kestävän suhteen ja kumppanuuden, mutta mistä sen voi tietää ellei ota riskejä?
P.S. se 40 vuotias ei edes ole vanha.
- Anonyymi
Se olisi kyllä niin hyvä tilaisuus, että pitäisi varmaan ottaa lomaa sopivan henkilön etsimistä varten:) Nyt ei ole ketään mulle sopivaa näköpiirissä.
- Anonyymi
Ei ole ja mennyt on mennyttä. Katse on eteenpäin ja sitoudun ainoastaan jos suhde on tasavertainen ja energiaa tuova, kaunis asia. Tilaa olisi kyllä rakkaudelle, mutta ei ketään näköpiirissä jonka haluaisin.
- Anonyymi
Tasavertainen suhde tännekin kiitos!
- Anonyymi
Kunpa olisikin joku tiedossa, mutta kun ei ole. Treffeiltäkin saa vain kavereita. Siskokin taas kyseli koska saa kutsun mun kihlajaisiin..... Pitääkö tässä muuttaa Helsinkiin!
- Anonyymi
Ei kannata, vaikuttaa siltä että pikemminkin pitäisi muuttaa Helsingistä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, vaikuttaa siltä että pikemminkin pitäisi muuttaa Helsingistä pois.
Tampere voisi olla hyvä sijainti.
- Anonyymi
Miksette laita seuranhakuviestiä jonnekin, eiköhän niistä jostain tärppää, kun malttaa odottaa.
- Anonyymi
Lesbodeittailu on uuvuttavaa ja turhauttavaa puuhaa. Siitä tarvitsee välillä lomaa.
- Anonyymi
On jo kokeiltu pariinkin otteeseen.
- Anonyymi
Ei se ihan "läpihuuto" juttu ois 🤨.
On eräs johon olen tuntenut mieletöntä, fyysistä vetovoimaa heti ekasta näkemisestä lähtien ja toinen johon kehittyi pikkuhiljaa vähintään yhtä vahva emotionaalinen side 🙄.
Luultavasti valitsisin kuitenkin hänet johon ihastuin tunneperäisesti ❣️- Anonyymi
Ota se johon tunteita. Fyysinen vetovoima on mitätön sivuseikka verrattuna tunnesiteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se johon tunteita. Fyysinen vetovoima on mitätön sivuseikka verrattuna tunnesiteeseen.
Samaa mieltä tästä. Vahvasti.
- Anonyymi
Ei toteuta, oon lakannu kirjottamasta toiveita korvatunturille jo melkosen monta vuotta sit. Enkä halua pikkusten tonttujen käpälöivän häntä, kerta pakettiin pistäsivät. Hui.
- Anonyymi
Aivan Taatusti tietäisin 💕
- Anonyymi
En todellakaan ottaisi ketään, mikäli ei itselläni olisi tietyt tunteet tätä minuun tulisesti rakastunutta kohtaan, enhän mä vois välttämättä ees tietää, kuka kahjo se ihminen olisi. Eikä sitä kai yleensäkään voi tietää, mitä siitä rakastumisesta seuraisi eli toisaalta olisi aina kuitenkin otettava se riski. Ja tuo arveluttaa, etten itse voisi vaikuttaa siihen, mitä siitä seuraisi, niin hmm .. mutta mikäli tietäisin tämän naisen ja hän olisi mielestäni todella kiinnostava pakkaus, ni kyllähän sitä siihen kyytiin hyppäisi ja jos tässä pitää valita, kuka se olisi, niin joo kyllä, tietäisin montakin ja hyppäisin tuohon tuntemattomaan seikkailuun.
- Anonyymi
Ei ole ketään, katsellaan.
- Anonyymi
Tietäisin. Työkaverin rakkaus tekisi entistäkin iloisemmaksi. 🥰
- Anonyymi
Niin tekisi ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511