Toisiko tyttöystävän saaminen

Anonyymi-ap

Tai poikaystävän saaminen iloa elämäänne?

27

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän nyt riippuu ihan siitä suhteesta. Voi olla, että toisi iloa. Voi olla, että toisi murhetta. Eipä sitä voi etukäteen varmaksi sanoa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😋 ­N­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17665788g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tahdon tietysti ajatella, että toisi. Vaan eihän sitä voi mitenkään etukäteen tietää.

• Anonyymi

Luultavasti ei, onhan sitä muutama kerta kokeiltu, eikä sitä yhtään onnellisempi kuitenkaan ole, ongelmat vaan muuttuvat toisenlaisiksi, yhtä kurjaa on elämä silti.

• Anonyymi

Näin vanhana voin todeta, että se toisi enemmän vaivaa ja sekoittaisi rauhaisan ja tasaisen elämän, kun on jo tottunut tähän yksin olemiseen ja on omat rutiinin, jotka nainen kyllä selkoittaisi totaalisesti.
      En jaksaisi kuunnella sitä joka aamuista motkotusta, että alahan mennä töihin siitä, kun meikäläinen ei ole työelämässä koskaan ollut, kun on työallergia, tosin mitään tulojakaan ei sitten ole, mutta perintöä ja säästöjä on, että saa laskut maksettua.
      Miks mä töihin menisin, kun ei ole rahan tarvetta ja paljon rahaa jää käyttämättä, kun meikäläinen kuolla pötkähtää.

• Anonyymi

Palstalaisuus tuo iloa.

• Anonyymi

Entä valoa, sitäkin tarvitaan?

• No tyttöystävä kuulostaa liian nuorelta ja poikaystävä samoin, että mulla myös on jo "poikaystävä", joka on minusta muutenkin mulle paras "pojista", miehistä. En mä enää jaksas kiinnostua muista miehistä, en millään tavalla niin syvällisesti kun pitäisi jotta missään parisuhteen kaltaisessa järkeä olisi yhtään.

Ja naisetkin, niin hmm... Niissäkin niin harva kiinnostaa saati kohtaa psyyken tasolla eli luonteeltaan ja ajatuksiltaan, että tuskinpa sitä jaksasi kauheesti nähdä vaivaa turhan takia.

Että jatketaan tämän hyväksi havaitun kanssa. :)

• Anonyymi

Tietenkin, kun minä saan, hänkin saa.

• Anonyymi

Kyllä mies tulee iloiseksi jos saa pimppiä.

• Anonyymi

Onnellisuus riippuu saako rakkautta.

• Anonyymi

Kumppanin "rakkauden" saaminen riippuu siitä missä määrin antaa omaa "rakkauttaan" kumppanille.

• Anonyymi

Loppusi palstailu heti jos saisin tyttöystävän.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Lyhyesti samoin kyllä.

• No Jasua lainaten, en tartte tyttö-tai poikakavereita, saavat touhuta ikäisinsä kanssa.

Mutta naisystävä ja lämmin, sekä ymmärtävä suhde, jonkilainen voisi olla joskus kiva. Iloa se tuottaisi, jos siitä ei tule taakka kummallekaan ja se olisi nimenomaan aikuisten ihmisten keskinäinen suhde.

Iloa nimenomaan siinä tuottaisi helppous, ymmärrys ja arvostus, sekä kunnioitus puolin ja toisin. Hyvän tahtominen toiselle ja itsensä siitä huolimatta huomioonottaminen.

• Anonyymi

Kyllä toisi koska saisin seksiä.

• Anonyymi

ei kun huolia

• Anonyymi

Ei toisi.

• Anonyymi

Ei ole jaksamista tällä hetkellä tutustua edes ystävänä keneenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jaksamista tällä hetkellä tutustua edes ystävänä keneenkään.

No niinpä. Yhden olen ajatellut yrittää

• Anonyymi

Eräs kaveri sanoi että jos on lapsia ja niin ovat "rasitteita" elämässä.

• Anonyymi

En tiedä kun ei ole ollut moista koskaan ennen .

• Anonyymi

Minä karkasin joskus työhomista menin toiseen kaupunkiin asumaan tyttökaverinluokse häånen asuntoonsa :D

• Anonyymi

Tuo hyv'ä joo seikkailu, keskellä yötä lähtee menoon jos työ kyllästyttää niin toise3en kaupunkiin bussilla yöllä asumaan kuukausiksi.
      ¨

• Anonyymi

Tuollainen on jo ,hauskakin juttu, jos työ on tympeää niin karkaa yön pimeydessä johonkin buswsiin ja matkustaa sitten eri kaupunkiin kukaan ei tiedä missä henki8llö on..

• Anonyymi

olin joo joaaIN niin joku tuon tytöt kaveri pussasi minua suupieleen jännästi jäin mieleen.

Kerran olin... otin vain kylmän kalja-ytuopin ja lehde4n ilytalehti luin parvekkeella juttuja lehdesta samalla siinä :LD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe