Tai poikaystävän saaminen iloa elämäänne?
Toisiko tyttöystävän saaminen
27
109
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän nyt riippuu ihan siitä suhteesta. Voi olla, että toisi iloa. Voi olla, että toisi murhetta. Eipä sitä voi etukäteen varmaksi sanoa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17665788g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tahdon tietysti ajatella, että toisi. Vaan eihän sitä voi mitenkään etukäteen tietää.
- Anonyymi
Luultavasti ei, onhan sitä muutama kerta kokeiltu, eikä sitä yhtään onnellisempi kuitenkaan ole, ongelmat vaan muuttuvat toisenlaisiksi, yhtä kurjaa on elämä silti.
- Anonyymi
Näin vanhana voin todeta, että se toisi enemmän vaivaa ja sekoittaisi rauhaisan ja tasaisen elämän, kun on jo tottunut tähän yksin olemiseen ja on omat rutiinin, jotka nainen kyllä selkoittaisi totaalisesti.
En jaksaisi kuunnella sitä joka aamuista motkotusta, että alahan mennä töihin siitä, kun meikäläinen ei ole työelämässä koskaan ollut, kun on työallergia, tosin mitään tulojakaan ei sitten ole, mutta perintöä ja säästöjä on, että saa laskut maksettua.
Miks mä töihin menisin, kun ei ole rahan tarvetta ja paljon rahaa jää käyttämättä, kun meikäläinen kuolla pötkähtää. - Anonyymi
Palstalaisuus tuo iloa.
- Anonyymi
Entä valoa, sitäkin tarvitaan?
No tyttöystävä kuulostaa liian nuorelta ja poikaystävä samoin, että mulla myös on jo "poikaystävä", joka on minusta muutenkin mulle paras "pojista", miehistä. En mä enää jaksas kiinnostua muista miehistä, en millään tavalla niin syvällisesti kun pitäisi jotta missään parisuhteen kaltaisessa järkeä olisi yhtään.
Ja naisetkin, niin hmm... Niissäkin niin harva kiinnostaa saati kohtaa psyyken tasolla eli luonteeltaan ja ajatuksiltaan, että tuskinpa sitä jaksasi kauheesti nähdä vaivaa turhan takia.
Että jatketaan tämän hyväksi havaitun kanssa. :)- Anonyymi
Tietenkin, kun minä saan, hänkin saa.
- Anonyymi
Kyllä mies tulee iloiseksi jos saa pimppiä.
- Anonyymi
Onnellisuus riippuu saako rakkautta.
- Anonyymi
Kumppanin "rakkauden" saaminen riippuu siitä missä määrin antaa omaa "rakkauttaan" kumppanille.
- Anonyymi
Loppusi palstailu heti jos saisin tyttöystävän.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Lyhyesti samoin kyllä.
No Jasua lainaten, en tartte tyttö-tai poikakavereita, saavat touhuta ikäisinsä kanssa.
Mutta naisystävä ja lämmin, sekä ymmärtävä suhde, jonkilainen voisi olla joskus kiva. Iloa se tuottaisi, jos siitä ei tule taakka kummallekaan ja se olisi nimenomaan aikuisten ihmisten keskinäinen suhde.
Iloa nimenomaan siinä tuottaisi helppous, ymmärrys ja arvostus, sekä kunnioitus puolin ja toisin. Hyvän tahtominen toiselle ja itsensä siitä huolimatta huomioonottaminen.- Anonyymi
Kyllä toisi koska saisin seksiä.
- Anonyymi
ei kun huolia
- Anonyymi
Ei toisi.
- Anonyymi
Ei ole jaksamista tällä hetkellä tutustua edes ystävänä keneenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jaksamista tällä hetkellä tutustua edes ystävänä keneenkään.
No niinpä. Yhden olen ajatellut yrittää
- Anonyymi
Eräs kaveri sanoi että jos on lapsia ja niin ovat "rasitteita" elämässä.
- Anonyymi
En tiedä kun ei ole ollut moista koskaan ennen .
- Anonyymi
Minä karkasin joskus työhomista menin toiseen kaupunkiin asumaan tyttökaverinluokse häånen asuntoonsa :D
- Anonyymi
Tuo hyv'ä joo seikkailu, keskellä yötä lähtee menoon jos työ kyllästyttää niin toise3en kaupunkiin bussilla yöllä asumaan kuukausiksi.
¨ - Anonyymi
Tuollainen on jo ,hauskakin juttu, jos työ on tympeää niin karkaa yön pimeydessä johonkin buswsiin ja matkustaa sitten eri kaupunkiin kukaan ei tiedä missä henki8llö on..
- Anonyymi
olin joo joaaIN niin joku tuon tytöt kaveri pussasi minua suupieleen jännästi jäin mieleen.
Kerran olin... otin vain kylmän kalja-ytuopin ja lehde4n ilytalehti luin parvekkeella juttuja lehdesta samalla siinä :LD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632