munaton mies

Anonyymi-ap

Tapahtui muutama päivä sitten; yhteinen hieman vinksahtanut, tuttumme pöllähti kutsumatta ovelle pyytäen mieheltäni lainksi joko rahaa tai viinaa. Mieheni huusi minut myös asunnon yläkerrasta eteiseen, kysyen onko mulla lainata ko. henkilölle. sillä aikaa tyyppi oli ängennyt itsensä sisälle olohuoneeseen istuksimaan. Kysyin muodollisesti kuulumiset, ja kaveri alkoi selostaa huonoja kuulumisiaan kiihtyen koko selosuksen ajan lisää, lopulta vetäisi povarista aseen sanoen " kun mä tällä pamautan lähtee pää irti, tää pysäyttää norsunkin" ja naksutteli aseella osoitellen sillä ikkunaan ja kattoon. naks naks. Istuin kaveria vastapäätä ja mielessä kävi, että jos tähtää minuun. mieheni makasi takana sohvalla eikä regoinut mitenkään!! Vaikka lamaannuin, osasin toimia järkevästi ja rauhallisesti myötäilemällä ja puhumalla sain tyypin aseineen ulos ovesta. tilanne ohi. Raivosin miehelleni, ettei puuttunut tilanteeseen, väitti lamaantuneensa. sanoin että teen kaverista rikosilmoituksen poliisille, johon mieheni, että MILLÄ PERUSTEELLA!!?? Asumme pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntevat toisensa, ja tämä häirikkö oli sanonut mihelleni ,että olkaa hiljaa asiasta. Mieheni siis Puolusti tätä sekopäätä. Mitä ajattelette tälläisestä sankarista??

1

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon turhan paksuun provoon ei kukaan viitsinyt ajatella yhtään mitään.

      Olen ollut hieman tuota muistuttavassa tilanteessa mutta laimmenus on 1 / 100.
      Olimme vaimoni kanssa käymässä tuttavapariskuntamme loma-asunnolla Espanjassa.
      Kyse oli pienestä baarikeittiö-minioh-käytävänpätkä asunto.
      Ovikello soi. Isäntä meni avaamaan. Sisään lonti noin 40 ukon körmy susikoiran kanssa.
      Urahti jotain läsnäolijoille. Lonti tiskin taakse jääkaapille. Otti sieltä oluttölkin ja pakkauksen grillimakkaroita. Repi makkarapakkauksen auki ja heitti yhden makkaran lattialle koiralleen. Hörppi oluttaan. Urahti muutaman lauseen markkinoilla käymisestä ja oluen ja makkaran tultua nautituksi lonti koirineen ulos.
      Olimme vaimoni kanssa täysin ällikällä. Tietenkin isäntäväki näki ällikämme.
      Tuli selvitys asialle. SEHÄN OLI UKI! Emme kysyneet mitään.

      Kävellessämme kotiin päin kihisi vaimoni raivosta vaikka asia ei meitä koskenutkaan.
      Jos vastaavaa tapahtuisi meillä niin vaimoni katsoisi ensimmäiset sekunnit minua ja jos jostain ihmeen syystä reagoisi välittömästi niin syöksyisi itse 25% osuuden tataariveren siivittämänä "ukin" silmille.
      Toista kertaa ei "uki" meille tulisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe