Vanhoja sanomalehtiä ym.

Löysin sukulaisiani noista lehdistä ja mm. missä isotätini asui muinaisina opiskeluaikoinaan. Ensimmäinen rakennus purettiin 70-luvun alussa ja toinen rakennus tuhoutui pommituksissa. Sukulaiseni ovat näköjään ottaneet ahkerasti osaa kaikenlaisiin yhteiskunnallisiin juttuihin ja myös kalastuskuntien kokouksien päätöksistä löysin valtavasti tietoja.

https://digi.kansalliskirjasto.fi/etusivu

8

255

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kun olet olemassa siitä on jo varmasti vuosia jotain olet vastannut minulle. Kaippa muistat kumi leksujen näpäitykset kun ajatten itselleni tekeväni jotain. Onneksi pidit minut hengissä.

• Lisko aikanaan pyysi, etten vastaisi sinulle ja koska lupasin, niin minun on vaikea rikkoa tuota lupausta, vaikka Liskoa ei enää olekaan. Hankalaa on.

Hyvää ja rauhallista Joulua toivotan.

• buddy-love kirjoitti:

Lisko aikanaan pyysi, etten vastaisi sinulle ja koska lupasin, niin minun on vaikea rikkoa tuota lupausta, vaikka Liskoa ei enää olekaan. Hankalaa on.

Hyvää ja rauhallista Joulua toivotan.

Niih jos välttämättä haluat niin. Kunnioitin myös häntä. miksi hävisin koska en halunnut saattaa mustasukkaiseksi.

Voin sanoa kun itsetuhoisen ihmisen kanssa olen elänyt 19vutta se kertoo aika paljon siitä kuinka vaikuttaa myös minuun itseeni, voida huonosti suhteen alun. Eikä se ole vieläkään kunnossa lapsuuden traumoista.
        Mutta ymmärrän tilanteen paremmin kuin silloin koska asioita käsitelty ja paljon.

Hyvää Joulua sinullekin🎁. Pidä turvassa itsesi.

• valtakunta kirjoitti:

Niih jos välttämättä haluat niin. Kunnioitin myös häntä. miksi hävisin koska en halunnut saattaa mustasukkaiseksi.

Voin sanoa kun itsetuhoisen ihmisen kanssa olen elänyt 19vutta se kertoo aika paljon siitä kuinka vaikuttaa myös minuun itseeni, voida huonosti suhteen alun. Eikä se ole vieläkään kunnossa lapsuuden traumoista.
        Mutta ymmärrän tilanteen paremmin kuin silloin koska asioita käsitelty ja paljon.

Hyvää Joulua sinullekin🎁. Pidä turvassa itsesi.

Niin ja minua kiusattiin kovasti🙄 kaikki kaatui päälle silloin joten koin ihan hyvä lähteä tältä palstalta. Kaikki oli vain kovin vaikeaa silloin myös suututin marttyyrimallarin kun poistin kaikki viestini kun halusin unohtaa kaiken. En ole kovin rohkea ole vieläkään.

Halusin nettiystävät/ ja ihmiset jotka vihasi minua ja pitää erossa elämästäni. Ei ollut helppoa. Ei korona nyt minut on tuonut esiin eniten kun joutuu huolissa olemaan koko yhteiskunnasta ja muiden ihmisten terveydestä ei ainoastaan omasta.

Eipä moni suojaudu FFP2, ilmahygienialla ja käsihygienialla. Kuin katsot katu kuvaa. THL, STM ja sekä WHO tulee ristiriitaista viestin.

THL vetää rokotetutkimusta myös mutta eivät seuraa näitä jälkitauteja LC. Salminen tuossa syytää vastuun sairaaloihin .

Se harmittaa että ikäihmisiä ei suojella vain läheiset, jotka suojaa eikä kaikille ole. Harmittaa kovasti kun vähättelee THL sairautta.
        https://areena.yle.fi/1-50979215

• Anonyymi

Meidän isänäidin vintiltä löytyi iso kasa Jalluja. Olin silloin alta kouluiän.

• Anonyymi

Sen verran tarkennusta, isällä oli kaksi veljeä ja yksi sisko

• Anonyymi

Hei, tämän parissa vierähti tunti. Sukumme miehet näyttäytyivät hieman oudossa valossa. Uutisissa oli poliisin kertomana murha, epäonnistunut itsemurha ja ulosajo :\. Tapahtumia siinä 1890 ja 1930 luvun vaihteessa. Kaksi todennäköisesti niistä ulkomailla. Että sellaista sukua tässä nyt sitten ollaan. Toivottavasti toinen ketju toisi mukanaan jotain muuta, vaikka jäljet päättyvät isättömään lapseen. Mielenkiintoista oli kyllä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1278
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1008
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      427
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      419
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe