Mulla on koulussa muutama kaveri omalta luokalta ja paljon tuttuja, joista kaikista mulla on erilainen kuva ihmisenä että minkälaisia he on. Ja kavereistani ne on pääosin tietenkin positiivisia. Mua ahdistaa se kun en tiedä yhtään minkälainen olen kavereitteni ja tuttujeni silmissä. Sekoilen sanoissa ja änkytänkin joskus. Kun katon itteeni peiliin niin näen itseni kauniina, mutta luokassa pojat saattavat huudella hyi tai yäk (huutelee ne muillekin tytöille) mutta joillekkin ei ehkä edes niin paljon kuin mulle. Mietin aina mikä mussa on vikana ja mitä mä voisin tehdä jotta mä olisin kauniimpi, rohkeempi, parempi? Oon tosi huono sanomaan niille vastaan.
Pelkään sitä että olen tietämättäni ärsyttävä tai ruma.
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö millainen olet aloituksesi lukeneiden silmissä ?
- Anonyymi
Älä välitä mitään niiden huuteluista, typeriä poikia ovat, jos noin tekevät.
Jos he kiusaa sinua, kerro vanhemmillesi ja opettajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911