Laittakaapa nyt tulemaan teidän suosikkeja joulukappaleista.
Itse tykkään enemmän iloisista joulukappaleista kuin tosi hartaista. Nykyään en niin hirveästi kuuntele joulumusiikkia, mutta jos kuuntelen, niin aika paljon englanninkielistä. Viimeksi joitain päiviä sitten kuuntelin joulukappaleita Michael Bublen tulkintana. Esim. "Joulupukki matkaan jo käy", "Rockin around a christmas tree", "When a child is born", "Tule joulu kultainen", "Tulkoon joulu", "Single bell rock", "Silver bells" (suomeksi "Kellot soi"), "It´s a most wonderful time of the year" ovat sellaisia kappaleita, joista tykkään.
Ja tässä myös yksi kappale, jota olen kuunnellut
https://www.youtube.com/watch?v=BpfHSqLXePI
Eli ei muuta kuin kulkuset soimaan ja hyvää joulun odotusta kaikille.
Merry christmas everybody
16
92
Vastaukset
- Anonyymi
mukzavza mennä unenm<aille sittenjosjokutyttö j< pehmeä sell<inen
jännitän itsenyt tuo p<llo-ottelu- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176675387
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvää joulun aikaa!
Kaikkien aikojen paras.
https://www.youtube.com/watch?v=j9jbdgZidu8Hyvä kappale. Viime joulun aikaan kuuntelin vai oliko toissa vuonna, kun Michael Monroe ja Saara Aalto olivat tehneet tästä oman versionsa. Silloin kuuntelin myös tätä alkuperäistä.
En kuuntele joulumusaa, mutta se lehmän joulu kappale on ihan kiva.
- Anonyymi
Jotain erilaista?
https://www.youtube.com/watch?v=M9op9m01-0c
AV Tähän en kyllästy koskaan. Klassikko!
~ Jose Feliciano - Feliz Navidad ~
https://youtu.be/xMtuVP8Mj4oNorppa83 kirjoitti:
Jep. On hyvä.
Thänks! :D
2.
~ Chris Rea - Driving home for christmas ~
https://youtu.be/EvDxSW8mzvUtosi.typy kirjoitti:
Thänks! :D
2.
~ Chris Rea - Driving home for christmas ~
https://youtu.be/EvDxSW8mzvUChris Rea on yksi mun suosikeista, mutta nyt en ole pitkään aikaan kuunnellut hänen musiikkiaan.
Norppa83 kirjoitti:
Chris Rea on yksi mun suosikeista, mutta nyt en ole pitkään aikaan kuunnellut hänen musiikkiaan.
Samoin, tykkään CR:n matalasta ja miehekkäästä äänestä.
- Anonyymi
Black sheep, jouluelokuva https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/cf338a6e-35c0-417e-be2b-c7bff45a21cd
Elokuvan tietää kaikki https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f424fb67-afd1-4aaf-b9bd-abb6066a3e1f Tämä lienee vanha amerikkalainen joiku, ei siis mitenkään suosikkini, laitan vaan kun laulajana on Jon Bon Jovi https://www.youtube.com/watch?v=c5JAtObzSMY
No mä tykkään klassikoista..
https://youtu.be/mMl4Pls41qI- Anonyymi
Tykkäsin viimejouluna ja tykkään tänäkin jouluna. Ehkä jopa vielä enemmän :)
Ed Sheeran & Elton John - Merry Christmas
https://youtu.be/Q_yuO8UNGmY
t.sxth- Anonyymi
Ja lisätään vielä, että omistettu koko palstalle ♥️ :) ja piparina erityisesti Patmanille ja Picassolle, kun en tiedä koskaan kuka kukin on 🤎 :)
t.sxth
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
