Että olen rakennusalan insinööri ammatiltani. Nainen halusi heti lähteä treffeille.
Sanoin naiselle
98
106
Vastaukset
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä nainen, jos haluaa insinöörin kanssa treffeille.
Eikö insinöörit ole ollut pitkään jo vitsin aiheina?
- Anonyymi
Eivät ole. Insinööri on rauhallinen, ja nainen ei, joten toimii hyvin eikä insinöörimies ole mikään vitsi. Etenkään rakennustekniikan insinööri.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole. Insinööri on rauhallinen, ja nainen ei, joten toimii hyvin eikä insinöörimies ole mikään vitsi. Etenkään rakennustekniikan insinööri.
Mitä olen kuullut raksapuolen insseistä, niin ovat järjestään kädettömiä ja pihalla asioista.
G-LoveR: "Eikö insinöörit ole ollut pitkään jo vitsin aiheina?"
Poikani tytär on työssään hyvin menestyvä rakennusalan diplomi-insinööri. Ei ole koskaan joutunut pilailun kohteeksi alan valinnastaan. 🌹👀- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mitä olen kuullut raksapuolen insseistä, niin ovat järjestään kädettömiä ja pihalla asioista.
Eivät ole, vaan jämäköitä miehiä (toki nykyisin enenevissä määrin myös naisia).
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole, vaan jämäköitä miehiä (toki nykyisin enenevissä määrin myös naisia).
No ehkäpä ne työkaverit tietää....
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No ehkäpä ne työkaverit tietää....
Ja puolisot ☝️parhain päin, että kunnon miehiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja puolisot ☝️parhain päin, että kunnon miehiä.
Voi ne kunnon miehiä olla, mutta töissä kuulemma liian usein pihalla tehtävistään.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Voi ne kunnon miehiä olla, mutta töissä kuulemma liian usein pihalla tehtävistään.
Rakennusmiehen pitää olla pihalla tai talot eivät siitään nouse jos tuvassa istuu.
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusmiehen pitää olla pihalla tai talot eivät siitään nouse jos tuvassa istuu.
Kunhan ei työt kuse kuten joka päivä tällä viikolla insinöörien takia. 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kunhan ei työt kuse kuten joka päivä tällä viikolla insinöörien takia. 😂
Sano vaan ukkelille siellä työkopissaan, että kyllä työnjohto tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yhtään rauhallinen ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Before you can read me..
You got to learn how to see me.... ” Ny oli pakko lainata glover-miehen bion tekstiä Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu tietävän, jos työt kusee ja miehet kentällä turhautuu.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei tunnu tietävän, jos työt kusee ja miehet kentällä turhautuu.
Höpö höpö.
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Kukapa itse tunari myöntäisi olevansa. Saatikka tunarin puoliso. 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kukapa itse tunari myöntäisi olevansa. Saatikka tunarin puoliso. 😂
Mikä siellä työmaalla nyt k*see!?!???
T. Emäntä Anonyymi kirjoitti:
Mikä siellä työmaalla nyt k*see!?!???
T. EmäntäEi hommat skulaa, kun suunnitelmat on häärätty väärin. Sitten pyöritään paperit kourassa ööm ymm... Tota joo tunteja, päiviä. Työt siirtyy... Kello käy... Aika on rahaa...
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei hommat skulaa, kun suunnitelmat on häärätty väärin. Sitten pyöritään paperit kourassa ööm ymm... Tota joo tunteja, päiviä. Työt siirtyy... Kello käy... Aika on rahaa...
Työmiesten kuuluu tulkita annettuja ohjeita oikein j työmiehen kuuluu pitää piirrustuksia oikein päin käsissään, niitä piirrustuksia, jotka työnjohto on suunnitellut tehtäväksi. Ei pidä nukkua silloin kun ylijohtajatylnjohtajainsinööri näyttää miten teette.
Anonyymi kirjoitti:
Työmiesten kuuluu tulkita annettuja ohjeita oikein j työmiehen kuuluu pitää piirrustuksia oikein päin käsissään, niitä piirrustuksia, jotka työnjohto on suunnitellut tehtäväksi. Ei pidä nukkua silloin kun ylijohtajatylnjohtajainsinööri näyttää miten teette.
Vaan kun insinjöörit eivät itse ole perillä mitä ovat piirrelleet ja miksi ei pulikat käykkään yksiin. Ei ne raksapojat saa niitä käymään, jos ne alkujaankin väärin vaikka kuinka osaisi lukea piirrustuksia.
G-LoveR kirjoitti:
Vaan kun insinjöörit eivät itse ole perillä mitä ovat piirrelleet ja miksi ei pulikat käykkään yksiin. Ei ne raksapojat saa niitä käymään, jos ne alkujaankin väärin vaikka kuinka osaisi lukea piirrustuksia.
Jos se ollu jonkun klopin "opinnäytetyö" ja 40-50 v inssit sitten hiipii työmaalla lyömässä päitään yhteen, kuinkas tää saadaan sopimaan. 😂
Mitäpä jos jätetään kokonaan pohjoispuolelta seinä vaikka pois...- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Höpsis. Se on sitä korkeampaa matematiikkaa. Harjoitelkaapas pojat nyt laskukaavoja. Esim jos elementit hieman paukkuvat, se tarkoittaa vain, että talo hakee vuoden paikkaansa, että se asettuu! Raksamies ei saa olla hätäinen.
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Se on sitä korkeampaa matematiikkaa. Harjoitelkaapas pojat nyt laskukaavoja. Esim jos elementit hieman paukkuvat, se tarkoittaa vain, että talo hakee vuoden paikkaansa, että se asettuu! Raksamies ei saa olla hätäinen.
Mutta ei haittaa, jos talo sortuu, parvekkeet tippuu, katto ei kestä ja kaikki on viturallaan? Okei. 👍
Ei käy kateeksi raksaukkoja. Nosse sen sijaa saa rahansa, vaikka nukkuis päivänsä hytissä nostamatta mitään.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Jos se ollu jonkun klopin "opinnäytetyö" ja 40-50 v inssit sitten hiipii työmaalla lyömässä päitään yhteen, kuinkas tää saadaan sopimaan. 😂
Mitäpä jos jätetään kokonaan pohjoispuolelta seinä vaikka pois...Nykyisin talot ovat viipaletaloja.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mutta ei haittaa, jos talo sortuu, parvekkeet tippuu, katto ei kestä ja kaikki on viturallaan? Okei. 👍
Ei käy kateeksi raksaukkoja. Nosse sen sijaa saa rahansa, vaikka nukkuis päivänsä hytissä nostamatta mitään.Silloin siellä suorittava porras ei ole käynyt koulujaan ja elementtien nostaja on nostanut väärät rakenteet vääriin paikkoihin. Eli on todellakin nukkunut hytissä eikä ole katsonut mitään muuta kuin Sinkkuja.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin talot ovat viipaletaloja.
Aivan sama, jos pulikat ei käy yksiin tai työjärjestys on väärä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Aivan sama, jos pulikat ei käy yksiin tai työjärjestys on väärä.
Harjoitelkaa kotona palapelillä!
T. Työnhohto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. TyönhohtoPerkl - työnJohto
Anonyymi kirjoitti:
Silloin siellä suorittava porras ei ole käynyt koulujaan ja elementtien nostaja on nostanut väärät rakenteet vääriin paikkoihin. Eli on todellakin nukkunut hytissä eikä ole katsonut mitään muuta kuin Sinkkuja.
Nostotyön tekijä ei päätä mitä nostetaan, vaan ottaa käskyjä vastaan. Hänen tehtävä on arvioida mitä kautta milloin mikäkin työ saadaan tehdyksi eli nostot turvallisesti perille. Ei suunnitella rakennusta. Toki joutuu kuulemma joskus puuttumaan näihin, jos mestari on pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. TyönhohtoTai viipaleet juustolla.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Nostotyön tekijä ei päätä mitä nostetaan, vaan ottaa käskyjä vastaan. Hänen tehtävä on arvioida mitä kautta milloin mikäkin työ saadaan tehdyksi eli nostot turvallisesti perille. Ei suunnitella rakennusta. Toki joutuu kuulemma joskus puuttumaan näihin, jos mestari on pihalla.
Mestarin kuuluu seistä keskellä pihaa tiedätkö ja valkeassa kypärässä. Muilla runteilla on eriväriset kypärät. Jos hän ei uskalla nostaa sillä vipuvarrella mitään, menköön kotiinsa. Miksi hän on siellä korkealla kopissa jos pelkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkl - työnJohto
😂😂
Anonyymi kirjoitti:
T. TyönhohtoNiinpä. Meidän isi on yksinään rakentanut hienompiakin rakennuksia omasta päästään, osaa kyllä.
Eikä kotikaan ole sortunut eikä seinät halkeilleet tms. Luottaisin että osaa ihan palasta rakentaa.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niinpä. Meidän isi on yksinään rakentanut hienompiakin rakennuksia omasta päästään, osaa kyllä.
Eikä kotikaan ole sortunut eikä seinät halkeilleet tms. Luottaisin että osaa ihan palasta rakentaa.No niin sitten vaan töihin, koppero heilumaan ja suut kiinni!
Anonyymi kirjoitti:
Mestarin kuuluu seistä keskellä pihaa tiedätkö ja valkeassa kypärässä. Muilla runteilla on eriväriset kypärät. Jos hän ei uskalla nostaa sillä vipuvarrella mitään, menköön kotiinsa. Miksi hän on siellä korkealla kopissa jos pelkää?
Mestarit onkin enimmäkseen kuulemma apinoita, eikä hytti ole hirveän paljonkaa päätäsi korkeammalla.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Hän on varmasti tottunut koska sinä karjut ja komennat käskyjä kuin hyeena
Anonyymi kirjoitti:
No niin sitten vaan töihin, koppero heilumaan ja suut kiinni!
Ei ole hänen ammatti rakennusmies. ☝️😛
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varmasti tottunut koska sinä karjut ja komennat käskyjä kuin hyeena
No kysyppäs alan tekijöiltä miten työt on jaettu. Siellä on radiopuhelimet ja joku äijä sölkkää suomea tai viroa niin vitusti kaiken aikaa, sovitaan ja huudellaan nosta... 😂
Olen kuullu sen miljoona kertaa.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mestarit onkin enimmäkseen kuulemma apinoita, eikä hytti ole hirveän paljonkaa päätäsi korkeammalla.
Ei se tarkoita, että nostokoppero mies on firman ylinjohto ohi mestarin vaikka ylhäällä istuu.
Mestari on koko raksan joka paikan höylä ja koossa pitävä voima. Se, joka viimeisenä käy tarkastamassa myös asiakkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tarkoita, että nostokoppero mies on firman ylinjohto ohi mestarin vaikka ylhäällä istuu.
Mestari on koko raksan joka paikan höylä ja koossa pitävä voima. Se, joka viimeisenä käy tarkastamassa myös asiakkaan!Minutkin on tarkastettu ja se oli ihan itse mestari - ei mikään nostokoppero mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minutkin on tarkastettu ja se oli ihan itse mestari - ei mikään nostokoppero mies
Tai siis asunnon tietysti
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on koko raksan joka paikan höylä ja koossa pitävä voima. Se, joka viimeisenä käy tarkastamassa myös asiakkaan!Edelleenkään hytti ei ole korkealla, et taida ymmärtää että nostureita ja nostimia on erilaisia ja siksi, että niillä hoituu eri hommat vähän helpommin. Joissain on pyörätkin, että sitä voi siirtää. Uuuuu... Jännää?
Heh, ainakin painajaiusuuen mukaan ne valkokypäräisiä apinoita.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei ole hänen ammatti rakennusmies. ☝️😛
No kerro jo viimein miksi hän siellä raksalla sitten aikaansa kuluttaa ja maleksii jos ei liity rakennusalaan mitenkään!?
G-LoveR kirjoitti:
Edelleenkään hytti ei ole korkealla, et taida ymmärtää että nostureita ja nostimia on erilaisia ja siksi, että niillä hoituu eri hommat vähän helpommin. Joissain on pyörätkin, että sitä voi siirtää. Uuuuu... Jännää?
Heh, ainakin painajaiusuuen mukaan ne valkokypäräisiä apinoita.*painajaisunen... Mittaan kuumetta kainalosta, paljonkohan tuloo?
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No kysyppäs alan tekijöiltä miten työt on jaettu. Siellä on radiopuhelimet ja joku äijä sölkkää suomea tai viroa niin vitusti kaiken aikaa, sovitaan ja huudellaan nosta... 😂
Olen kuullu sen miljoona kertaa.Luulen ettei Suomessa saa tuossa tilanteessa käyttää muuta kieltä kuin suomea. Ottaako sen nostokopperon radiopuhelin taajuudet Virosta vahingossa?
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Edelleenkään hytti ei ole korkealla, et taida ymmärtää että nostureita ja nostimia on erilaisia ja siksi, että niillä hoituu eri hommat vähän helpommin. Joissain on pyörätkin, että sitä voi siirtää. Uuuuu... Jännää?
Heh, ainakin painajaiusuuen mukaan ne valkokypäräisiä apinoita.Kyllä minä lukin tiedän.
Anonyymi kirjoitti:
No kerro jo viimein miksi hän siellä raksalla sitten aikaansa kuluttaa ja maleksii jos ei liity rakennusalaan mitenkään!?
Liittyy alaan muttei ole raksaukko, vaan työkoneen kuljettaja, työkone on nosturi. Niillä voi nostella myös vaikka veneitä, tehdä benji hyppyjä jne. Mitkä ei liity rakenteluun mitenkään daa. Ajattelu ei ole kiellettyä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Heh, ainakin painajaiusuuen mukaan ne valkokypäräisiä apinoita.Ei maantasalta mitään näe. Siksi ne hommat k*see. Elementit täytyy nostaa korkealta: etenkin betoniseinät.
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei Suomessa saa tuossa tilanteessa käyttää muuta kieltä kuin suomea. Ottaako sen nostokopperon radiopuhelin taajuudet Virosta vahingossa?
Kyllä virolaiset huutelee huono suomi ja viroa sekaisin. Välillä virolaisille työkavereilleenkin. Suomessa on paljon viron ihmeitä töissä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Liittyy alaan muttei ole raksaukko, vaan työkoneen kuljettaja, työkone on nosturi. Niillä voi nostella myös vaikka veneitä, tehdä benji hyppyjä jne. Mitkä ei liity rakenteluun mitenkään daa. Ajattelu ei ole kiellettyä.
Kyllä minä sain sellaisen kuvan, että hän ajelee siellä huvikseen rinkiä. Ei työmaa mikään tivoli ole.
Menepäs nyt sen taksikuskin viereen ja ole hänelle kiltti.
Terveisin yli-insinööri työnjohto työmaamestari rakennustekniikka dip.ins - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sain sellaisen kuvan, että hän ajelee siellä huvikseen rinkiä. Ei työmaa mikään tivoli ole.
Terveisin yli-insinööri työnjohto työmaamestari rakennustekniikka dip.insAamulla nostetaan sitten taas niin prkeleesti seinää!
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin yli-insinööri työnjohto työmaamestari rakennustekniikka dip.insNo hyvin tienaa huviajelusta, että päästänpä hänet taas aamulla töihin ajelemaan ja työpaikoilla tykkäävät hänestä niin paljon, että jopa toivovat häntä urakoille.
G-LoveR kirjoitti:
No hyvin tienaa huviajelusta, että päästänpä hänet taas aamulla töihin ajelemaan ja työpaikoilla tykkäävät hänestä niin paljon, että jopa toivovat häntä urakoille.
Terveisin, ei tohelon kumppani. 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Heh. No paljonpa tiedätkin. 😅
Kuule. Se on aikamoinen kone.
Anonyymi kirjoitti:
Ei maantasalta mitään näe. Siksi ne hommat k*see. Elementit täytyy nostaa korkealta: etenkin betoniseinät.
Heh, meillä on siellä selvästi insinööri äänessä. 😜💥
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No hyvin tienaa huviajelusta, että päästänpä hänet taas aamulla töihin ajelemaan ja työpaikoilla tykkäävät hänestä niin paljon, että jopa toivovat häntä urakoille.
Nyt nukkumaan. Työt raksalla alkavat klo 06!
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Onkohan tankannut edes talvilaatua…
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Se on aikamoinen kone.
Juu, on varmaan muttei sillä raksalla mitään tee. Nyt öitä.
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tankannut edes talvilaatua…
Kusi säiliöön. Toimii hyvin. Ukko haisee löbölle, juokohan se ne koneen aineet?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nukkumaan. Työt raksalla alkavat klo 06!
Pelaa pleikkaa ja mähän en töissä edes käy. Oloneuvos.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Pelaa pleikkaa ja mähän en töissä edes käy. Oloneuvos.
Työmiehet korsuun nukkumaan! Käy hae pleikat ja blenderit käsistä pois.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Terveisin, ei tohelon kumppani. 😂
Hyvä päättääkin tähän tulokseen, että rakennusinsinööri on paras, ylväs kuin Statue of Liberty!
Pää tyynyyn siellä eikä huutelua öitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä päättääkin tähän tulokseen, että rakennusinsinööri on paras, ylväs kuin Statue of Liberty!
Pää tyynyyn siellä eikä huutelua öitä!Minä sen sijaan alan tehdä raksainssille mehevää eväsleipää huomisen taistoihin. <3
Anonyymi kirjoitti:
Työmiehet korsuun nukkumaan! Käy hae pleikat ja blenderit käsistä pois.
No mä ainaskin käyn, näytti kuumemittari 37.6 kainalosta. Nousemaan päin kun paleleekin. 👋💤
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No mä ainaskin käyn, näytti kuumemittari 37.6 kainalosta. Nousemaan päin kun paleleekin. 👋💤
Älä aina ole kipeänä. Yritä parantua.
Anonyymi kirjoitti:
Älä aina ole kipeänä. Yritä parantua.
Ei sitä itse voi valita. Ota sinä tää lentsu äläkä jäkätä.
Anonyymi kirjoitti:
Minä sen sijaan alan tehdä raksainssille mehevää eväsleipää huomisen taistoihin. <3
Meillä tekee itse aamulla leipänsä, minä nukun.
Anonyymi kirjoitti:
Pää tyynyyn siellä eikä huutelua öitä!Hoopo. 😆
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ajattelin jos se sillä lähtee kun komentaa topakasti :)
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Meillä tekee itse aamulla leipänsä, minä nukun.
P.s. Sano sille sedälle joka nukkuu sängyssäsi ettei vaan puhu sanaakaan viroa huomenna.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin jos se sillä lähtee kun komentaa topakasti :)
Lähtiskin. Vaan ei lähde kun potemalla. Koulusta tulee aina mukana, vaikka itse lohnin kotona. Kuka hoitaa lapset, saa aina lasten tauditkin. Nuku hyvin.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Voi pientä *vetää vilttiä* pysy siinä, juo hunajavettä
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Hoopo. 😆
😛😜
- Anonyymi
Ehkä se nainen on kasvanut tynnyrissä eikä ole kuullut yhtään insinöörivitsiä.
- Anonyymi
Eli et taida oikeasti olla
- Anonyymi
Ihanaa! Tietysti! Miten mahtavaa päästä laskemaan yhdessä kattorakenteiden kantavuutta.
- Anonyymi
Jaa mitä vittua. Kuka nainen? Sen piti olla minä ja en oo saanut yhtään treffikutsua sitten vuoden 2016. Koska oon aika surkee tapaus.
- Anonyymi
Muistan todella hyvin myös sen koska oon viimeksi rakastellut vaikka siitäkin on jo aikaa.
- Anonyymi
Älä mee kokeilee sen mekkoja ja sukkiksia sit ilman lupaa, tai koske meikkeihin
- Anonyymi
Insinöörit on kuivakkaa väkeä. Kokeile seuraavalla kerralla että sanot olevasi hot joogan ohjaaja.
- Anonyymi
Eivät kyllä ole! Mitä minä olen tavannut, ovat olleet hyvin vetreää porukkaa, nih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kyllä ole! Mitä minä olen tavannut, ovat olleet hyvin vetreää porukkaa, nih!
Atk insinöörit ovat ainakin älykkäitä ja huumorintajuisia.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atk insinöörit ovat ainakin älykkäitä ja huumorintajuisia.
- SheenaRiippuu vähän minkä alan, atk:sta en lähde vannomaan, mutta raksapuolella on letkeää :D
- Anonyymi
Heikottaaks ku pitää tollai ennakoida?
Etkö ole kuullut, mitä yhteistä on naisen jaloilla ja insinöörillä?
No molemmat tuupitaan sivuun, kun tosimies alkaa toimeen. 🤣- Anonyymi
"Rakennan koiran koppeja"
- Anonyymi
Handy manz
- Anonyymi
Ei varmasti ammatin takia halunnut treffeille.
- Anonyymi
Paras naisen viakra on raha
- Anonyymi
Tapasitteko montakin kertaa?
- Anonyymi
Tapasimme niin monta kertaa, että kyllästyimme kumpikin toisiimme.
- Anonyymi
Sanoin naiselle kerran että olen töissä mutta pian sopimus loppuu. Nainen antoi pakit.
- Anonyymi
Muistikko kertoa palkkasi tai sen että oletko työtön vai töissä oleva inssi
- Anonyymi
Olisit sanonut olevasi työtön.
- Anonyymi
Sanoin naiselle että olen työtön ja isomunainen. Nainen halusi heti treffeille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064305- 1862279
- 611420
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961161- 1221059
- 711016
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?95986Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a128946- 103911
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54855