Tänään esiintynyt oman kylän tyttö ulkoisesti muuttunut ulkokuori herätti huoleni, ei huoliteltuja hiuksia, liikuntakin ehkä tarpeen kun vaatekoko hurjasti muuttunut, ei näköjään mennyt tapa koulutus perille, miksi näin. 🤔
Eduskunnan kyselytunnissa
9
177
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin oli.
- Anonyymi
jos ne kepulta täti ihmiset puuttuu niin pitäähän se jonkun olla......
- Anonyymi
Reipas tytöntyllerö, ei heiluttele pienet tuulet.
- Anonyymi
Hiivaako ne keputytöt syö?
- Anonyymi
Juu juu kohta äitiyslomalle. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu kohta äitiyslomalle. 😁
Kansa valitsee henkilön edustamaan heitä eduskuntaan, ei makaamaan ja äitiyslomalle nauttimaan veronmaksajien tuista.
Joten miksi näin?
- Anonyymi
ei keppulia enää kukaan äänestä. Ainakaan maanatain jälkeen. https://verkkolahetys.eduskunta.fi/fi/ pahvipäät suorana
- Anonyymi
Minä ainakin äänestän. Loistava kansanedustaja on Katri ja teräväpäinen ja rohkea.
- Anonyymi
Tämmöiset tyhjät aloitukset ei minun päätä käännä, äänestän isotissisintä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 481064
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875