Mitä olette toivoneet joululahjaksi?

Anonyymi-ap

Vai ettekö ole toivoneet mitään. Sain jo isältä 3000 euroa rahaa. Mun isä hyvittää rahalla sitä että ei ollut isä 30 vuoteen minulle eikä pitänhyt siis yhteyttä 30 vuoteen kun erosi äidistämme.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä toivoin lahjaksi hyvää joulumieltä.

• Anonyymi

En ole toivonut mitään.

Mutta jos nyt toivoisin, niin haluan rauhallisen joulun. Lempiruokaa, hyvä kirja, hyvät unet. Lahja itselle 😊

xLiner

• Anonyymi

No en tarvi rahaa isältä enkä äidiltä, tosin isä on ollut vainaa jo kynmenen vuotta. Ootte ymmärtäny väärin ton jälkikasvun auttamisen. Ei noiden vanhojen tarvi meitä auttaa, vaan meidän täytyy auttaa omaamme tai jos sitä ei ole niin nyt kriisissä olevia lapsiperheitä. Ite voin ihan hyvin luopua gonjakista ja sikareista ja lahjoittaa rahaa lapsiperheille. Mä en ollenkaan ymmärrä miks meille sinkuille annetaan niin hirveesti tota rahaa. Mullakin on tuolla pihalla lumen alla melkein uus bemari, mutta ei se nyt juuri onnelliseksi tee. Paitsi viime kesänä kävin sillä ruotsissa. Mulla ois muuten pari lego junaa täällä ja paljon rataa, jos lapset tarvii niin saa hakee pois. Lapsiperheille ilmaset, mutta sinkut saa maksaa uushankinta hinnan. Menee lahjotuksena eteenpäin sitten.

• Anonyymi

Juupa , juu........ jatka vaan sitä keppanan litkintää ja unelmoimistasi.

• Anonyymi

Toivon että sinkut palsta lopetetaan.

• Anonyymi

En ole toivonut mitään. En mä mitään oikeasti tarvitse ja sen mitä haluaisin voisin kyllä itsekin ostaa. Tiedän silti, että kyllä mä useamman lahjan saa. Jotain sellaisia pois käytettäviä ja kuluvia juttuja on ollut tapana ostaa. Jotain herkkuja tai kiva kynttilä tai jotain kosmetiikkaa (sellaisille, jotka käyttää) tai viiniä tmv.

• Mielenrauhaa.
      Itse lahjoin itseäni shoppailemalla yhdet kevyet ulkoilukengät ja kolme pulloa laadukasta punaviiniä. Tosin voi osa viineistä jäädä hilloutumaan, tokko jaksan ruveta noita kaikkia hetulaan kirnuamaan jouluna.

• Ylimääräisiä työvuoroja.

• Mitään erityisiä lahjatoiveita ei ole. Tavaraa on riittävästi, yhtään en tarvitse lisää.

On kuitenkin syytä toivoa "rauhaa päälle maan".

• Anonyymi

Mitä tässä voi toivoa muuta kuin hallituksen vaihtoa ja että seuraava olisi järjissään ja ajattelisi myös suomen kansaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4160
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2333
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2228
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      93
      2034
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1840
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1547
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      184
      1306
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1122
    Aihe