Mistä löytyy Suomen aktiivisimmat... runkkarit?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/6abc8ffa-7ff6-4c8f-8400-065e163465a8
Ja tuon perusteella voikin sitten päätellä aika paljon palstalaisten sijainnista 😂
Nyt se on tutkittu!
61
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos omaa karjalaista verta ja asuu länsisuomessa, pääsee listoilla korkealle :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Näin asian voisi kiteyttää, kyllä vain :D
No hyvähän se on olla edes jossain asiassa aktiivinen :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No hyvähän se on olla edes jossain asiassa aktiivinen :)
-keinovaginamies-Jep ja käsityöt kunniaan, ne on kovin aliarvostettuja vieläkin :D
- Anonyymi
Kunnon demokratiaa!
Selittänee Lahtelaisten kuivakkuuden.
Ai? Ne leidit Lahdesta ja lähialueilta jotka tunnen, on kyllä aivan kaikkea muuta kuin kuivakkaita, sanoisin että hyvinkin kosteita.
Ai? Ne leidit Lahdesta ja lähialueilta jotka tunnen, on kyllä aivan kaikkea muuta kuin kuivakkaita, sanoisin että hyvinkin kosteita.
Heh. Ovat varmaan poikkeus säännössä. 🤭
G-LoveR kirjoitti:
Heh. Ovat varmaan poikkeus säännössä. 🤭
Voihan se olla, että mulla on ollut satumainen tuuri löytää Lahden ainoat kosteat daamit 😂
Voihan se olla, että mulla on ollut satumainen tuuri löytää Lahden ainoat kosteat daamit 😂
Ehkä sulla on kosteusmittari? 😆
G-LoveR kirjoitti:
Ehkä sulla on kosteusmittari? 😆
No tää oli sitten eka kerta kun heijariani sillä nimellä on kutsuttu 😲
Vaan rakkaalla lapsella jne. 😂randombypasser kirjoitti:
No tää oli sitten eka kerta kun heijariani sillä nimellä on kutsuttu 😲
Vaan rakkaalla lapsella jne. 😂Hmph, noniin. 🥴😅
🙆🏼♂️G-LoveR kirjoitti:
Hmph, noniin. 🥴😅
🙆🏼♂️Aaaah, ihanaa, sain pikkutuhmiksen tuhisemaan kuin siveyden sipuli paistinpannulla 😁
Aaaah, ihanaa, sain pikkutuhmiksen tuhisemaan kuin siveyden sipuli paistinpannulla 😁
Mulla on tänään tuhmuuslukko lukittu. 😁
G-LoveR kirjoitti:
Mulla on tänään tuhmuuslukko lukittu. 😁
Ai niin, se on sunnuntai, kirkkopäivä ja kaikkee, sillon on aina tuhmuuslukko ja reidet lukittuina 🙏😇🤣
Ai niin, se on sunnuntai, kirkkopäivä ja kaikkee, sillon on aina tuhmuuslukko ja reidet lukittuina 🙏😇🤣
Joo. Ei ne jutut ole ollu hetkeen mielessä kummallakaan. Virukset ja kuume on taanneet sen.
G-LoveR kirjoitti:
Joo. Ei ne jutut ole ollu hetkeen mielessä kummallakaan. Virukset ja kuume on taanneet sen.
Jep, ymmärrän, kyllä sairastellessa unohtuu kaikki hapatukset. Alkaako jo elämä voittamaan, miten likat jakselee?
Jep, ymmärrän, kyllä sairastellessa unohtuu kaikki hapatukset. Alkaako jo elämä voittamaan, miten likat jakselee?
Kuume on pois, mutta pitkään kestää räkäisyys ja väsymys. Nyt mies sai meiltä tämän taudin, kun ei ehtinyt 8 vkon kuume lähteä alta vielä edes pois.
G-LoveR kirjoitti:
Kuume on pois, mutta pitkään kestää räkäisyys ja väsymys. Nyt mies sai meiltä tämän taudin, kun ei ehtinyt 8 vkon kuume lähteä alta vielä edes pois.
Sillä on joku häikkä jossain, kuume on jatkuvasti 38 muttei löydy syytä. Astmalääkkeet sai, kun yskäkään ei loppunu millään. Vähän on auttanut.
G-LoveR kirjoitti:
No hyvä että hieman jo helpottaa, varsinkin tuo joulukin on tuossa nurkan takana 👍
G-LoveR kirjoitti:
Sillä on joku häikkä jossain, kuume on jatkuvasti 38 muttei löydy syytä. Astmalääkkeet sai, kun yskäkään ei loppunu millään. Vähän on auttanut.
No onpas kumma homma tuommoinen. Luulis että jotain löytyis tutkimuksissa. Kuhan nyt ees hiukan paranis jouluks.
No hyvä että hieman jo helpottaa, varsinkin tuo joulukin on tuossa nurkan takana 👍
Juu ja pitäis sukulaisiakin käydä siellä runkkaajien läänissä katsomassa. 😆
No onpas kumma homma tuommoinen. Luulis että jotain löytyis tutkimuksissa. Kuhan nyt ees hiukan paranis jouluks.
Ei löydy perustutkimuksissa ei kuvissa. Jotkut arvot kohoaa, muttei kellään raksuta mitä voisi olla. 🤷🏼♂️ Töissä käy kuumeessa päivittäin.
G-LoveR kirjoitti:
Ei löydy perustutkimuksissa ei kuvissa. Jotkut arvot kohoaa, muttei kellään raksuta mitä voisi olla. 🤷🏼♂️ Töissä käy kuumeessa päivittäin.
Mä olen huolissani, mutta lääkärit ei. Yksityiselläkään. Ilmeisesti 🤷🏼♂️ on vaan tyydyttävä.
G-LoveR kirjoitti:
Mä olen huolissani, mutta lääkärit ei. Yksityiselläkään. Ilmeisesti 🤷🏼♂️ on vaan tyydyttävä.
Muistan kuulleeni, että toisinaan jonkin muun sairauden, olikohan just tyypilliset yskäflunssat, keuhkoputkentulehdukset jne jälkeen voi jäädä kuumeilu päälle jopa viikoiksi, mutta oikein muita oireita ei sitten ole. Kai se täytyy sitten luottaa lekureihin ellei tilanne jotenkin muutu.
G-LoveR kirjoitti:
Juu ja pitäis sukulaisiakin käydä siellä runkkaajien läänissä katsomassa. 😆
🤣🤣🤣 Kas siinäpä oiva keskustelunavaus sukulaisten parissa joulukahvipöydässä. Tiesittekö, että asutte yhdessä Suomen runkkarimaakunnista? Niin niin, täällä tutkitusti runkataan sormet rakoilla verrattuna muihin maakuntiin.
Siinä vois joillain mennä kahvit hengityselimiin kun tuollaista pokkana heittäis 😁randombypasser kirjoitti:
Muistan kuulleeni, että toisinaan jonkin muun sairauden, olikohan just tyypilliset yskäflunssat, keuhkoputkentulehdukset jne jälkeen voi jäädä kuumeilu päälle jopa viikoiksi, mutta oikein muita oireita ei sitten ole. Kai se täytyy sitten luottaa lekureihin ellei tilanne jotenkin muutu.
Juu. Astmaa epäilee syyksi. Testaa nyt lääkettä ja ilman lääkettä, tapahtuuko muutosta. Hällä menee keuhkoihin aina kaikki flunssat.
Voi olla joki immunologinen muukin juttu mikä pitelee kuumetta. Mutta kun mitään suoraa vastausta kokeet ei tuo, on vaikeaa todeta mitään. Pitäisi tehdä erikoistuneempia kokeita, jos epäilisi jotain..randombypasser kirjoitti:
🤣🤣🤣 Kas siinäpä oiva keskustelunavaus sukulaisten parissa joulukahvipöydässä. Tiesittekö, että asutte yhdessä Suomen runkkarimaakunnista? Niin niin, täällä tutkitusti runkataan sormet rakoilla verrattuna muihin maakuntiin.
Siinä vois joillain mennä kahvit hengityselimiin kun tuollaista pokkana heittäis 😁Heh, joo ainakin miehen sisaruksilta menis porot nokkaan. Äitinsä saattas nauraa jutulle. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Heh, joo ainakin miehen sisaruksilta menis porot nokkaan. Äitinsä saattas nauraa jutulle. 😅
Oon huomannu, että lännessä huumori on vähän toisenlaista kun täällä hämeessä. Kuivakkaa ja no erilaista. Lakonista...
G-LoveR kirjoitti:
Heh, joo ainakin miehen sisaruksilta menis porot nokkaan. Äitinsä saattas nauraa jutulle. 😅
No siitä siten rohkeasti kokeilemaan. Parhaimmillaanhan se tarkoittaisi sitä, ettei enää tarvitse siellä käydä sukuloimassa 😂
G-LoveR kirjoitti:
Oon huomannu, että lännessä huumori on vähän toisenlaista kun täällä hämeessä. Kuivakkaa ja no erilaista. Lakonista...
Jaa, enpä osaa sanoa. Ja minä nyt olen muutenkin tämmöinen rajatapaussekasikiöepäolento 😁
No siitä siten rohkeasti kokeilemaan. Parhaimmillaanhan se tarkoittaisi sitä, ettei enää tarvitse siellä käydä sukuloimassa 😂
No ei, kiva siellä on käydä. Ainoat sellaiset miespuolisen sukulaiset mitkä tunnen, että tykkään heidän seurastaan.
G-LoveR kirjoitti:
No ei, kiva siellä on käydä. Ainoat sellaiset miespuolisen sukulaiset mitkä tunnen, että tykkään heidän seurastaan.
Ai no ei se sit ehkä kannata 😂
- Anonyymi
En sano muuta kuin, että olen Länsi-Suomesta 😄
- Anonyymi
Eli kivaa on ollut ihan yksikseenkin 😂
No ei ainakaan tylsääkään 😂 Mutta voisi olla toki kivempaakin, kaksin aina kaunihimpi jne.. 😇
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan tylsääkään 😂 Mutta voisi olla toki kivempaakin, kaksin aina kaunihimpi jne.. 😇
Se on totta, kyllähän se kaveri siinä vieressä runkkaamassa tekee tilanteesta kivemman 🤣
- Anonyymi
Se on totta, kyllähän se kaveri siinä vieressä runkkaamassa tekee tilanteesta kivemman 🤣
Ehdottomasti 🤣 Tai no uudelleen ajateltuna ei ehkä sittenkään, kun ihan kavereita mietin 🙈😄
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti 🤣 Tai no uudelleen ajateltuna ei ehkä sittenkään, kun ihan kavereita mietin 🙈😄
Aivan. Pahoittelut, oli pakko verbaalikikkailla, kun jätit omalla vastauksellasi niin mahtavan tilaisuuden 😂
Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitit ja siitä olen ehdottoman samaa mieltä, yhteistoimintana seksikin on maistuvampaa, ainakin useimmiten 🤗- Anonyymi
Aivan. Pahoittelut, oli pakko verbaalikikkailla, kun jätit omalla vastauksellasi niin mahtavan tilaisuuden 😂
Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitit ja siitä olen ehdottoman samaa mieltä, yhteistoimintana seksikin on maistuvampaa, ainakin useimmiten 🤗Juuri noin 🤗 Ja kiitos ajatusteni johdattelemisesta poluille, joissa ne ennen eivät olleet seikkailleet ja täytyy vain todeta, että aika lyhyt seikkailu tuli 😁
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin 🤗 Ja kiitos ajatusteni johdattelemisesta poluille, joissa ne ennen eivät olleet seikkailleet ja täytyy vain todeta, että aika lyhyt seikkailu tuli 😁
Mulla on niin omituinen ja leikkisä mieli, myös kaksimielinen, että siellä syntyy välillä kummallisia asioita 😁
Voithan toki myös jatkaa tuon uuden polun mukana ja kilauttaa jollekin kaverillesi josko tulisi kylään... Niin ei jäisi polku kovin lyhyeksi 😳😂- Anonyymi
Mulla on niin omituinen ja leikkisä mieli, myös kaksimielinen, että siellä syntyy välillä kummallisia asioita 😁
Voithan toki myös jatkaa tuon uuden polun mukana ja kilauttaa jollekin kaverillesi josko tulisi kylään... Niin ei jäisi polku kovin lyhyeksi 😳😂Omituinen ja leikkisä mieli on juuri hyvä 😁
Harkitsin kaksi sekuntia kaverille kilauttamista ja tulin nopeasti siihen johtopäätökseen, että joitain asioita on sittenkin oikein kiva tehdä ihan vaan yksin 😂 Anonyymi kirjoitti:
Omituinen ja leikkisä mieli on juuri hyvä 😁
Harkitsin kaksi sekuntia kaverille kilauttamista ja tulin nopeasti siihen johtopäätökseen, että joitain asioita on sittenkin oikein kiva tehdä ihan vaan yksin 😂Aaaa, no pidä kuitenkin tuo mahdollisuus laajentaa kokemuskenttää vastaisuudessa muistissa, eihän sitä koskaan tiedä miten mieli muuttuu 😂
- Anonyymi
Aika hyytävä on semmoinen tutkimus Ruotsista että missä on eniten ollut säteilypäästöjä niin siellä katsovat eniten animea ja hentaita. Ne kuvat osuu aivan yksyhteen! 🤢🥶🤮
- Anonyymi
Vastasin tohon kyselyy. Erikoisin paikka missä oon tyydyttänyt itseäni on toimistossa töitä tehden työpöydän alla. Kerran.
NainenEi tuo paikka ehkä muuten ole erikoinen, mutta jos teit sen kesken työpäivän niin, että muitakin oli paikalla, niin sitten ymmärrän hyvin. Ja kyllä, se olisi erikoista.
Muutoinhan toimistot on yllättävän suosittuja runkku- ja panopaikkoja. Kun tekee toimistoissa duunia toisinaan myös ns. toimistoajan ulkopuolella, niin kaikenlaista on ehtinyt vastaan tulla.
- Anonyymi
Kaikkein aktiivisin on kuitenkin ap, joka jaksaa runkkailla iltapaskaa palstalle jatkuvalla syötöllä 💩🤡
En kyllä ihmettele miksei pohjanmaa sekä pohjois-pohjanmaa ole mainittu. Uskonnon antama käsky lisääntyä ja täyttää maa yhdistettynä kepulaiseen pettämiskulttuuriin suuntaa harrastamisen muunlaisen liikunnan tai kulttuurin suuntaan..
Ja Pohjanmaillahan sitä kulttuuria piisaa yhden Suomen tarpeiksi, onpa omia harrasteitakin reippaanlaisesti. Ei siinä tosiaan jäisi edes aika runkutella...
- Anonyymi
Hemmetti, oma eron jälkeinen vemppaamiseni ei siis auttanut lappia näissä tilastoissa...
Käsityö kunniaan eli jatka vain entistä reippaammin ja osallista kaikki tutut seudulta mukaan, niin seuraavassa runkkugallupissa Lappi on voinut nousta jo kärkisijoille. Pitäähän sitä Lapin muillakin asioilla kuin luonnolla nousta esiin, mieti mikä matkailuvaltti se olisi maailman sinkkumarkkinoille, Suomen Lappi - maailman runkuin matkakohde, orgasmitakuulla!
Jotenkin en hämmästy, että Lappeenrantalaiset on runkkareita jumalanarmosta. :oD
Ite olin aatellut, että ne Suomen runkkuseudut olis pk-seutu ja lounais-Suomi, sikäli tulokset oli hieman yllätys 😉
Ite olin aatellut, että ne Suomen runkkuseudut olis pk-seutu ja lounais-Suomi, sikäli tulokset oli hieman yllätys 😉
No mä en oikeastaan ajatellutkaan niin, kun niissä on sellaisia isompi kaupunkeja ja naisia enempi. Mutta ihan koko idässä sentään ei jakseta veivata niin hanakasti kouraan, vaikka arvelinkin, että nämä itä-Suomen alueet on tyhjentyneet naisista. :oD
- Anonyymi
Poistu Kajaaniin.
- Anonyymi
Toimintaan ei juuri rauhaa tarvitsekaan.
- Anonyymi
Jahas, aika alkaa tunkata päijät-hämettä tässä kisassa. Tässä kohtaa naisista on vain haittaa.
- Anonyymi
Jep, tehdään tästä oikein tapahtuma. Ensimmäinen on Wankers Unlimited - Summit 2023.
Suoritustasoa on paras valvoa ns. ämpärimitalla.
Anonyymi kirjoitti:
Suoritustasoa on paras valvoa ns. ämpärimitalla.
Jos kuitenkin vain mukitolkulla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158