Minulla on Korona joten sivelin räälläni kortit edestä ja takaa ja laitoin kirjekuoreen ja postiin.
Heh-heh lähetin Joulukortit huijarfirmalle
22
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tein koronakotitestin joten kyllä se Korona on.
Otin nenäsätkin kunnolla "näytettä" ja sivelin kortin kuvaan niin, että lukijan käteen tarttuu tahmaa kunnolla.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17672917c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
koronahan tarttuu pinnoilta vielä jonkin aikaa hehehehehhe
- Anonyymi
Koska itsellänikin taustalla oli kuitenkin rokotus joten Korona oli muunnos joka todennäköisesti toi Joulumieltä.
Liikuttava Joululahja teille!- Anonyymi
Yrittäkää nyt vähän tsempata, halooo!
- Anonyymi
Olen pettynyt teihin kun ette yritä kunnolla tuhota ämmävirkailijoita!
- Anonyymi
Olen syvästi pettynyt teihin kun ette edes yritä!
- Anonyymi
Mietin myös työkkärimuijaa, mutta hän varmasti nauttisi sairaslomasta!
Yrittäjä sen sijaan hiillostaa kyllä ämmäkanaa hehehe - Anonyymi
Hyi minua kun olin hellämielinen. Täytyy sivellä räkää johonkin viralliseen kirjeeseen. Itse paranen Jouluksi, mutta ajoitus työkkäriämmälle Korona Jouluksi.
- Anonyymi
Kerään räkää ja limaa johonkin purkkiin ja kaadan ups hänen kynätelineeseensä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerään räkää ja limaa johonkin purkkiin ja kaadan ups hänen kynätelineeseensä sen.
Laitan purkin hihaan ja otan kynän ja valutan limaa hihastani.
- Anonyymi
Kortteihin sivelin limaa ja räkää monta kerrosta.
- Anonyymi
Ajattelin muistaa monta vuotta!
- Anonyymi
Kyllä ne ämmät virastoissa ovat oikeasti sellaisia nynnylöysimyksiä.
Minä lähdin heti Koronan selvittyä hakemaan lumituiskuun postikortteja jotta vosi sivellä räkää niihin hahahah. - Anonyymi
Olin tänäänkin liikenteessä, olin kaupassa. Kysyin myyjältä hintaa eräästä tuotteesta, mutta hänellä oli kulahtanut rönttöämmä asiakkaana. Juuri sellainen omituinen vanha hiippariämmä joka marmatti:" Odotapa vuoroasi, minä olen tässä...läpläp"Siis täysin asiaton. Kävelin hänen jälkeensä ja kuiskasin Koronaa tihkuen: " Haista paska".
HEH_HEH. - Anonyymi
Äijien loputon typeryys on antaa ämmävirkailijoiden elää rauhassa! se on heidän vikansa. Ämmä ei kun lihoaa siellä virastossa, samoin joku nuori jätkä.
kaikki ne ovat jonkinlaisia jälkeenjääneitä tapauksia. Yksi sadasta on normaali. - Anonyymi
Mies kuvittelee jotain, täyttä mielikuvitusta. Se typerä "lehmä" virastossa ei osaa sitä työtään edes tehdä! Plaapatiplaa, jonkinlainen elähtänyt ämmä.
- Anonyymi
Se on pelkää kuvittelua, se ämmä ei koskaan osaa yhtään mitään!
- Anonyymi
Annan vain sen äijän käydä sitä ämmää tervehtimässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan vain sen äijän käydä sitä ämmää tervehtimässä!
En anna sitä ämmän nimeä jottei kukaan muu pääse hyötymään, vaan saa ikuisesti kärsiä sen kukkahameämmän läsnäolosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna sitä ämmän nimeä jottei kukaan muu pääse hyötymään, vaan saa ikuisesti kärsiä sen kukkahameämmän läsnäolosta!
Nuolkaa hänen pöytäänsä niin ehkä saatte sieltä räkää mukaanne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271