Se tunne kun sua tulee

Anonyymi-ap

iskemään baarissa iskämahainen ja harvahampainen mötkö just kun juttelet komealle miehelle. Onko kokemusta?

44

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iskämahainen on paras 😍

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176730173

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei kait tule?

    • Anonyymi

      Vatsa herättää kyllä luottamusta.

      • Anonyymi

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        En minä tiedä, mutta herättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä, mutta herättää :)

        Herättää luottamuksen siihen että itsekuri puuttuu ukolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättää luottamuksen siihen että itsekuri puuttuu ukolta

        Miehille käy pieni vatsa. Ei se nyt säkki tarvii olla, mutta pieni vatsa kertoo kunnollisesta arkimiehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille käy pieni vatsa. Ei se nyt säkki tarvii olla, mutta pieni vatsa kertoo kunnollisesta arkimiehestä.

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille käy pieni vatsa. Ei se nyt säkki tarvii olla, mutta pieni vatsa kertoo kunnollisesta arkimiehestä.

        Ne just pettääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣

        Mitä sie naurat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne just pettääkin

        Mahako kertoo petoksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahako kertoo petoksesta?

        Kertoo huonosta itsetunnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo huonosta itsetunnosta

        Ei se nyt niin simppeliä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille käy pieni vatsa. Ei se nyt säkki tarvii olla, mutta pieni vatsa kertoo kunnollisesta arkimiehestä.

        Ei saa olla vatsaa ei mulla eikä miehellä. Asiat on pahasti pielessä jos vatsa kasvaa. Oikeasti pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa olla vatsaa ei mulla eikä miehellä. Asiat on pahasti pielessä jos vatsa kasvaa. Oikeasti pielessä.

        Typerä nainen 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa olla vatsaa ei mulla eikä miehellä. Asiat on pahasti pielessä jos vatsa kasvaa. Oikeasti pielessä.

        Höpö höpö. Ihminen on alati muuttuva iän myötä. Nainen ja mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo huonosta itsetunnosta

        Paremminkin omasta tunne elämästäsi. Kuvittelet läskimahaisen eksäksesi tai joksikin jolta olet saanut huonoa kohtelua ja nyt yleistät asian jokaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremminkin omasta tunne elämästäsi. Kuvittelet läskimahaisen eksäksesi tai joksikin jolta olet saanut huonoa kohtelua ja nyt yleistät asian jokaiseen.

        Olen mies ja tykkään naisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ihminen on alati muuttuva iän myötä. Nainen ja mies.

        Älä naurata. Oon paljon timmimpi ja laihempi kuin 20v sitten. Koska olen alkanut rakastamaan itseäni.
        -Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata. Oon paljon timmimpi ja laihempi kuin 20v sitten. Koska olen alkanut rakastamaan itseäni.
        -Nainen

        Juu juu ja minä slimmimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu ja minä slimmimpi.

        Toi että ikä lihottaa on ihan puhdasta valetta. Ei lihota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata. Oon paljon timmimpi ja laihempi kuin 20v sitten. Koska olen alkanut rakastamaan itseäni.
        -Nainen

        No narsistihan sinä olet koko ikäsi ollut muutenkin. Ei siihen kehon muotoja ole tarvinut selitteeksi. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No narsistihan sinä olet koko ikäsi ollut muutenkin. Ei siihen kehon muotoja ole tarvinut selitteeksi. 😆

        Nyt kulta hiljaa siellä.


    • Anonyymi

      He ovat niitä kaikkein lämpimämpiä ja suloisimpia tapauksia.

    • Anonyymi

      Kerran tuli semmonen kaveri, että muuten olisi kai voinut sanasen vaihtaa, mutta tämä isohko kaveri alkoi syyttelemään minua vieraan vallan agentiksi. Mä luulin vielä, että leikillään, mutta äijä vauhkoontui ihan täysin, tsiis, että nainen sai pelätä! Ei tainnut olla kaikki tontut tapulissa miehellä huh huh?

    • Tuosta tulee mielikuva pohjalaisukosta, jolla on päällään "Jussipaita", pehtoorinhousut, pohjalainen puukkovyö ja seitsemän peninkulman saappaat. :D

      Ei ole kokemusta.

      • Anonyymi

        istu mun naamalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        istu mun naamalle

        👅👅


      • Anonyymi

        Justihin niinku mä, miähistä komeutta puhtahimmillaan luonnollises koos ja luannollisilla aromiilla varustettuna, meiltä ei löyry axe:ja kuin puuliiteristä :)


    • Anonyymi

      Haluun naisen pomppimaan mun vatsan päälle ;D

      • Anonyymi

        😘😘😘😘😘😘😘


    • Anonyymi

      ällönainen semmoinen,mikä ylilihava,huono elintavat,ja muka haluttava.
      ja p..ska feminismi ajatus puheessa. Baari ilta pilalla.lähen juomaan viina..

    • Anonyymi

      Lähtisin heti iskämahaisen kanssa tanssimaan mutta ne ei koskaan uskalla tulla iskemään. En tykkää mistään komeasta miehestä.

      • Anonyymi

        Iskämahainen on luottomies.


    • Anonyymi

      Ei ole kukaan tullut iskemään. Ihan rauhassa saa aina olla. Miehet ahdistuu jos niille menee juttelee.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa "mörkömiehen" ovatko viinamiehet ja jännämiehet käty jo läpi.

    • Anonyymi

      Kyllä ne salimaket on nähty. Niillä on pää täynnä stereoideja ja niillä on kamala luonne. Haluan iskämahaisen miehen.

    • Tästä ketjusta voi päätellä, että dad body onkin kuuminta hottia, sopivasti näin joulun alla eli iskämasun rakentamisen kulta-aikaan ✌️

    • Anonyymi

      Mikä on iskämaha sellainenko kuin naisen isällä tai isoisällä on

      • Anonyymi

        Olen itse timmimahainen mies. Olin yllättynyt kun eräs nainen alkoi kehumaan isomahaisia miehiä seksikumppanina. Näiden iso maha kuulemma hankaa mukavasti klitorista yhdynnässä, siis kun ollaan edestä päin. Onko jutussa perää? Itselle oli pettymys kun olen nähnyt valtavasti vaivaa litteän vatsani kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse timmimahainen mies. Olin yllättynyt kun eräs nainen alkoi kehumaan isomahaisia miehiä seksikumppanina. Näiden iso maha kuulemma hankaa mukavasti klitorista yhdynnässä, siis kun ollaan edestä päin. Onko jutussa perää? Itselle oli pettymys kun olen nähnyt valtavasti vaivaa litteän vatsani kanssa.

        Se huijas sua. Mikään ei oo niin epäseksikästä kuin läski. Lisäksi asennot vaikeutuu jos toisella vauvamaha. Pahimmillaan molemmilla.


    • Anonyymi

      Tulis vaan. Känniset ukot tulee ja joudun häätämään ne pois. Mies voi olla 90-100 kg kunhan ei siitä yli.

    • Anonyymi

      Ei. Kaikki jotka yrittäneet iskeä on olleet miesmallin näköisiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe