Uskotaanko teistä....

Anonyymi-ap

.. että olette sinkkuja oikeasti?

Minun kohdalla kukaan ei usko että olisin sinkku. Monta kertaa kuullut että "oot niin hyvännäköinen ettet voi olla sinkku". Sen lisäksi että olen kaunis olen myös huumorintajuinen, rohkea ja menestyvä. En ole koskaan hakenut seuraa mistään. Edellinen miesystäväni oli nähnyt minut kadulla kävelemässä (itse en häntä huomannut) ja tuli kotiini. Eli minuun ei päde se etteikö kukaan tulisi kotoa hakemaan. Kyllä tulee!

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei uskottu sinkkuna ollessa, että olen sinkku. En tiedä miksi ei. En koskaan kiinnostunut tietämään syytä moiseen.

    • Anonyymi

      En kerro kenellekään statustani. Sinkuksi ilmoittautuminen on valinta. Puhun paljon "miehistäni", isästäni, pojastani ja ystävästäni tarkoituksellisesti. Mitä enemmän erehtyvät, sen parempi.

      • Minun lähettyvilläni naiset aina jostain syystä ottavat puheenaiheeksi miehensä/poikaystävänsä. ; )


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Minun lähettyvilläni naiset aina jostain syystä ottavat puheenaiheeksi miehensä/poikaystävänsä. ; )

        Hih, no juu :) Siihen on muutama hyvä syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hih, no juu :) Siihen on muutama hyvä syy.

        Sitä pelkäsinkin...


      • Anonyymi

        Mä puhun et "meille" "meidän kotona" jne. Yhdellä miehellä joka koitti iskeä mua ilme muuttu ku sanoin jotain et "meidän olohuoneessa....". Luuli että asun yksin. Asun karvasten kanssa.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Sitä pelkäsinkin...

        Ei aina siks silleen, kuten pelkäsit. Joskus vaan ihan oman itsensä takia ;)


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Minun lähettyvilläni naiset aina jostain syystä ottavat puheenaiheeksi miehensä/poikaystävänsä. ; )

        Sivustaheittona, ei liity edes aiheeseen mutta tuli mieleen tuossa: Noinkin on joskus käynyt ja miesseurassa porukka alkaa nostaa rautaa :D


    • Anonyymi

      Oon niin ruma että kaikki tietää että olen sinkku.

      • Anonyymi

        Voisin lähtee sun kaa treffeille. Uskon sanontaan "ei ole koiraa karvoihin katsomista". Asun Helsingissä, missä itse asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lähtee sun kaa treffeille. Uskon sanontaan "ei ole koiraa karvoihin katsomista". Asun Helsingissä, missä itse asut?

        Asun satakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun satakunnassa.

        Eikä. Muutatko mun luo? Tilaa on ja ei tarvi tehdä töitä jollei halua.


    • Anonyymi

      Kaikki läheiset ja tutut tietävät, että olen sinkku enkä ota asiaa juurikaan puheeksi ventovieraiden kansa, joten en osaa sanoa. Minä en kyllä ole erityisen kaunis tai menestyvä, mutta huumorintajuinen ja rohkea olen. Ehkä siis osa uskoo, osa ei. Who knows and who cares 😁

    • Anonyymi

      Nukkumiskierteessä oli samanlaista. Ettei saa unta väsyneenäkään.

    • Miksi kaunis tai komea ei voisi olla sinkku? Tunnen monta kaunista tai komea, jotka ovat niin hankalia, epävakaista tai inhottavia kanssaihmisille, että minun on vaikea ajatella miten kukaan jaksaa katsoa heitä parisuhteessa. Kauniilla tai komealla voi olla myös masennusta, sosiaalistentaitojen puutetta, tai ujoutta mi(t)kä vähentää parisuhteiden löytyminen mahdollisuutta tai omat kriteerit voi olla niin kovia, ettei sopivaa löydy seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tai vaikka ihminen on niin keskittynyt uraan ja menestymiseen, ettei tilaa parisuhteelle ole tai aiemmat huonot suhteet tekee varovaiseksi.

      Tietysti ihmiset valitsee parinsa eri perustein. Ehkä ihminen, joka valitse ensisijaisesti ulkoisin perustein ihmettelee miksi samoilla omilla perusteilla ei ole kelvannut. Itselle ulkonäön ja menestyksen perustella valinta on hyvin kaukainen ajatus. Jos mies on komea tai menestynyt, se ei ole este, muttei se riitä pelkiltään mihinkään. Ihmiset voi myös ihmetellä asiaa imarrellakseen.

      Jos tapaan ihmisen, joka on kultainen, herttainen, fiksu, hyvin käyttäytyvä, sosiaalisesti taitava ja saa kontaktin ihmisten kanssa helposti, ja on kokonaan parisuhdekokematon alan ihmettelemään miksi. Pelkkä sinkkuna olo ei samaa ihmettelyä aiheuta, on ihan normaalia ja varsin terveellistä olla sinkkuna suhteiden välissä. Vaikka asiaa ihmettelisin, en kovin heti alkaisi asiaa kysellä.

    • Anonyymi

      Olen sanonut kaikille että olen sinkku koska naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä. Niin ne haluaakin eikä kilttejä miehiä, olen oikeassa.

      • Anonyymi

        Tarkotat kilttejä ja kunnollisia.


    • Anonyymi

      Meidän siivooja kans luuli että mä oisin naimisissa, just siks kun mä olin sen mielestä kiltti. Mutta mä en oo kiltti. Juhannuksenakin mä menin ilman lupaa rakennustyömaalle ja kävelin nosturin puomin kärkeen. Ja sitä mitä oon kuullu, niin srv johto oli ihan raivona ja oli sensuroinu työmaakamerastakin puolituntia. Ja sanonu alaisille, että tästä ei saa puhua mitään. Se oli muutoin niin turvattu työmaa ettei sinne toimittajiakaan päästetty. Että valtavan imagotappion niille aiheutin. Tää mun nosturi juttu on vastalause noiden vanhojen talojen purkamiselle. Mutta siitä kiltteydestä tulee juuri mieleen, joku huonekasvi. Kun esim. Kissa tekee aina välillä pahoja, mutta kasvi on aina vaan sellanen kiltti.

    • Anonyymi

      Joo, uskotaan.
      Eipä kukaan mua ole koskaan halunnut ja ikääkin jo lähemmäs 40.

      -J (nainen)

      • Anonyymi

        Naisella se 40 ei oo vielä paha, paitsi lapsia on vähän myöhästä hankkia. Miehellä se vielä onnistuis mutta kun tulee kaljuksi ja silmälasipäiseksi, niin eihän sitä enää pariudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella se 40 ei oo vielä paha, paitsi lapsia on vähän myöhästä hankkia. Miehellä se vielä onnistuis mutta kun tulee kaljuksi ja silmälasipäiseksi, niin eihän sitä enää pariudu.

        Hyvä tietää, ettei ole paha olin jo juosta järveen


    • Anonyymi

      Harhainen kehuja tää aloittaja.Kukaan jolla vahva itsetunto ei tee tuollaisia aloituksia😅

      • Anonyymi

        Niin tai sit jollain ei oo huumorintajua 🎃😄😃


      • Anonyymi

        Eikä kukaan kenellä on vahva itsetunto usko näin huonoon naisvihaprovoon peips


    • Anonyymi

      Kukaan ei tule kotoa hakemaan jos ei tiedä sinun siellä asuvan ja tiedä että kaipaat/haet seuraa. Mutta moni voi tulla kadulta imussa perässäsi kotiisi kun näkee mahdollisuutensa sinusta tai sinun suorastaan kaipaavan ehkä seuraa. Jotkut osaa ns. lukea ihmisiä, toiset ei.

      • Anonyymi

        Tää oli puolituttu joka oli siis vilaukselta nähny mut jossain kadulla (en tiä missä) niin laitto viestii facessa et näki mut voiko tulla kahville. Ja sit tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli puolituttu joka oli siis vilaukselta nähny mut jossain kadulla (en tiä missä) niin laitto viestii facessa et näki mut voiko tulla kahville. Ja sit tuli.

        Noni, eli oli jonkinlaiset ennakkotiedot sinusta. Voi olla jopa hyvätkin. Saattanu kuulla, kysellä ja stalkata sua. Ottanu susta selvää. Ehkä jopa seurannut taustalt jo pidemmän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni, eli oli jonkinlaiset ennakkotiedot sinusta. Voi olla jopa hyvätkin. Saattanu kuulla, kysellä ja stalkata sua. Ottanu susta selvää. Ehkä jopa seurannut taustalt jo pidemmän aikaa.

        Joo kaikki miehet stalkkaa, se on ihan perus. Tosin facebookissa mulla ei oo ikinä näkyny parisuhdestatusta ja saan tosi suoriakin ehdotuksia mikä ei kovin kiva. Ihan kun olisin jotenkin "saatavilla" vaikken ole!


    • Anonyymi

      Tutkimattomat on Herran tiet, aika näyttää mitä mörköjä kaapista vielä löytyy.

    • Anonyymi

      Rumahan mä oon. Ja siksi yksin. Tuttavatkin nauraa. Hyvät joulut

    • Anonyymi

      No eipä tule kyllä juuri koskaan keskusteltua sinkkuudestani. Aika hitokseen tylsä aihe. Vaan automaattioletus noin yleisesti on, että olen parisuhteess, tai ainakin lähes kaikki ihmiset puhuvat siihen tyyliin, että olettavat mulla olevan miehen ja perheen jne. En tosin ole olettanut sen liittyvän mitenkään juuri minuun, vaan oletan sen olevan ihmiset automaattioletus ylipäänsä.

      Pari kertaa olen jossain tilanteessa todennut jotain tyyliin, että no enpä ole treffeillä käynyt vuosikausiin ja ei ole paljon miehistä tunkua näkynyt ja saanut kommenttia, että älä puhu paskaa. Vaan tollasta tyhmää lirkuttelua, josta puhut, mä en muutenkaan kuuntelisi, eli ei tule tuollaisessa seurassa pyörittyä.

      • Anonyymi

        Siis sadat tuntemattomat miehet kun yrittää iskeä niin siinä se tulee aina vastaan et olenko sinkku vaiko en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sadat tuntemattomat miehet kun yrittää iskeä niin siinä se tulee aina vastaan et olenko sinkku vaiko en.

        Voi sua raukkaa. Olet ilmeisesti aika avuton yksilö. Mulla ei ole tollasta ongelmaa. Mua ei pyri iskemään yksikään, jolle en erikseen siihen mahdollisuutta anna. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa. Olet ilmeisesti aika avuton yksilö. Mulla ei ole tollasta ongelmaa. Mua ei pyri iskemään yksikään, jolle en erikseen siihen mahdollisuutta anna. xD

        En mä ole avuton. Olen jo tottunut siihen että olen (myös päiväsaikaan) kaikkialla miesmagneetti. Ehkä vanhuus joskus tuo helpotuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole avuton. Olen jo tottunut siihen että olen (myös päiväsaikaan) kaikkialla miesmagneetti. Ehkä vanhuus joskus tuo helpotuksen.

        Näköjään olet. Tai sitten riippuvainen huomiosta. Mä osaa nihan itse olla alkamasta juttelemaan, vaikka kuinka mun seuraani tunkisi, mikäli ei kiinnosta. Aivan yksi lysti vaikka miehiä olisi tunkemassa miljoonittain päivittäin jutulle. Toiset meistä osaa itse päättää kenen kanssa juttelee ja toiset on tollasia avuttomia kuten sinä, joka ei kykene edes puhumatta olemaan. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään olet. Tai sitten riippuvainen huomiosta. Mä osaa nihan itse olla alkamasta juttelemaan, vaikka kuinka mun seuraani tunkisi, mikäli ei kiinnosta. Aivan yksi lysti vaikka miehiä olisi tunkemassa miljoonittain päivittäin jutulle. Toiset meistä osaa itse päättää kenen kanssa juttelee ja toiset on tollasia avuttomia kuten sinä, joka ei kykene edes puhumatta olemaan. xD

        Itse nimenomaan olen joutunut opettelemaan sen että
        1)miehille ei saa hymyillä
        2) miehille ei puhuta

        En siis todellakaan juttele tuntemattomille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse nimenomaan olen joutunut opettelemaan sen että
        1)miehille ei saa hymyillä
        2) miehille ei puhuta

        En siis todellakaan juttele tuntemattomille.

        Kaikkea sitä jotkus joutuvat opettelemaan, kun ovat niin avuttomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sadat tuntemattomat miehet kun yrittää iskeä niin siinä se tulee aina vastaan et olenko sinkku vaiko en.

        Kaikenlaisiin kaheleihin sä törmäät. Ensiksi tulevat sua iskemään ja seuraavaksi "ihmettelevät" kuinka olet sinkku. Oletko sä koskaan törmännyt yhteenkään normaaliin mieheen?

        P.S. No hei, kyllä jokainen täysijärkinen nainen tuossa tajuaa, että mies vaan kehuu turhaan ja imartelee. Ei yksikään mies oikeasti tosissaan tule noin typerällä taktiikalla iskemään. Ne vaan ajattelee, että noin ilmiselvän typerä kehu toimii suhun ja oikeessa ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisiin kaheleihin sä törmäät. Ensiksi tulevat sua iskemään ja seuraavaksi "ihmettelevät" kuinka olet sinkku. Oletko sä koskaan törmännyt yhteenkään normaaliin mieheen?

        P.S. No hei, kyllä jokainen täysijärkinen nainen tuossa tajuaa, että mies vaan kehuu turhaan ja imartelee. Ei yksikään mies oikeasti tosissaan tule noin typerällä taktiikalla iskemään. Ne vaan ajattelee, että noin ilmiselvän typerä kehu toimii suhun ja oikeessa ovat.

        Jep, vanhin temppu. Valitse kaikkei ilmiselvin ja epätoivoisin sinkku ja mene ihmettelemään sille miten hän voi mitenkään olla sinkku, eihän se voi mitenkään olla mahdollista. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisiin kaheleihin sä törmäät. Ensiksi tulevat sua iskemään ja seuraavaksi "ihmettelevät" kuinka olet sinkku. Oletko sä koskaan törmännyt yhteenkään normaaliin mieheen?

        P.S. No hei, kyllä jokainen täysijärkinen nainen tuossa tajuaa, että mies vaan kehuu turhaan ja imartelee. Ei yksikään mies oikeasti tosissaan tule noin typerällä taktiikalla iskemään. Ne vaan ajattelee, että noin ilmiselvän typerä kehu toimii suhun ja oikeessa ovat.

        Ei se nyt kauheen hyvin toimi kun eivät mua saa. Oon aina ihan hiljaa ku miehet tulee puhumaan. En sano juuta jaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt kauheen hyvin toimi kun eivät mua saa. Oon aina ihan hiljaa ku miehet tulee puhumaan. En sano juuta jaata.

        Erinomaisen hyvin näkyy toimivan xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaisen hyvin näkyy toimivan xD

        Kerranki odotin metroa ku suomalainen mies tuli pyytää treffeille ja sano et sä oot niin kaunis et ei ton näkönen voi varmaan sinkku olla. Olin kokoajan täysin vaiti. Näitä tilanteita jatkuvasti (Helsingissä) enkä koskaan sano mitään, kuuntelen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerranki odotin metroa ku suomalainen mies tuli pyytää treffeille ja sano et sä oot niin kaunis et ei ton näkönen voi varmaan sinkku olla. Olin kokoajan täysin vaiti. Näitä tilanteita jatkuvasti (Helsingissä) enkä koskaan sano mitään, kuuntelen vaan.

        Juu. Sä siis olet kahjomagneetti. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerranki odotin metroa ku suomalainen mies tuli pyytää treffeille ja sano et sä oot niin kaunis et ei ton näkönen voi varmaan sinkku olla. Olin kokoajan täysin vaiti. Näitä tilanteita jatkuvasti (Helsingissä) enkä koskaan sano mitään, kuuntelen vaan.

        Ja siis kyllähän noita kaikenlaisia hulluja höposeviä kaupungeista löytyy. Sun ongelmas on se, että otat tosissa joidenkin itekseen pötisevien kahjojen jutut. Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto, kun sitä tarvii tollasilla buustata. Mies näkee, että tossapa helppo kohde ja ilmiselvästi sinkku nainen ja sä otat sellasen kehut tosissaan. Vieläpä noin typerät kehut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllähän noita kaikenlaisia hulluja höposeviä kaupungeista löytyy. Sun ongelmas on se, että otat tosissa joidenkin itekseen pötisevien kahjojen jutut. Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto, kun sitä tarvii tollasilla buustata. Mies näkee, että tossapa helppo kohde ja ilmiselvästi sinkku nainen ja sä otat sellasen kehut tosissaan. Vieläpä noin typerät kehut.

        Onpa älytön yksinpuhelu taas menossa sinulla erikoisen jännä mies


    • Anonyymi

      Uskotaan että olen sinkku naiset sanoo olet niin köyhä ja pienituloinen no ei ole siunattu rahalla tähän sopii laulu esa pakarisen niin köyhä mä oon

      • Anonyymi

        Rahaa tärkeämpiä on käytös ja ulkonäkö. Eihän kukaan ulkopuolinen tiedä onko sinulla rahaa. Myyt itsesi ulkonäöllä ja herrasmiesmäisellä käytöksellä. Itsevarmuuttakin voi näytellä ne parit ekat treffit. Sitten kun on saatu kiinnostus aikaiseksi voi paljastaa aidon itsensä.


    • Anonyymi

      Naiset kokee enemmän liehittelyä ja imartelua miehiltä. Voiko toisten sanomisiin luottaa? Itse en sitä harrasta ja siten on mahdollista, että miehet voivat jopa tulla kotoa hakemaan? Minullekin on miehenä sanottu muutaman kerran, ettei olisi uskonut, etten ole suhteessa. Ja olen edelleen sinkku. Imartelua osaavat naisetkin 🤭

    • Anonyymi

      Ei kukaan luule että seurustelen koska olen työtön. Säälittäviä katseita saan vaan ja ystävä on hylänneet. Ei tälläisen luuserin kanssa kukaan halua olla.

      • Anonyymi

        Olet ihan yhtä arvokas kuin kuka tahansa muu. Minulle on ainakin lapsesta asti opetettu että jokainen ihminen on 100% samanarvoinen. Kukaan ei ole toistaan parempi.


    • Anonyymi

      Minulle ei kukaan puhu eikä kysele siviilisäädystä. Mitä väliä sillä on. Ketä kiinnostaa. Yleensä joku muu puheenaihe vieraiden ihmisten kanssa. Aika outoa jos törmään uuteen henkilöön vaikka harrastuksessa ja hän tokaisisi: olet muuten sinkku tai olet varmaan parisuhteessa. Kyllä ihmettelisin.
      Tutut ja läheiset ilman muuta tietävät perusasiat minusta.
      Tosiaasiaassa olen seurustellut vuoden ja vaikuttaa että jatkuu, mene tiedä. Miten ihmeessä se voi näkyä päällepäin.
      Ulkonäköni ihan ok., miten sekään voi vaikuttaa, Kun katsoo katukuvaa, siinä menevät kaiken näköiset vierekkäin, käsi kädessä tai yksin. En pystyisi päättelemään siviilisäätyöä.

    • Minä en ole sinkku. Uskokaa tai olkaa uskomatta.

    • Anonyymi

      Oon ollut 10 vuotta sinkku. Ei kukaan kysele mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      384
      4695
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2604
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      153
      1873
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1608
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1262
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1253
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe