Menkäähän työttömät töihin, niin kannatte vastuunne Yle-verosta, jolla tuotetaan televisioruutuihin kansansivistysohjelmia.
Pillupäiväkirjat
13
357
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä kauaa ole kun huutivat et urheiluohjelmat menee maksulliselle..... Nyt ei kohta tulekkaan muuta kuin ureheilua ja jotain ex paratiisi jutsksa.... Elokuvat ovat uusinnan uusinnan uusinta ja varmaan nyt jouluna lisää uusintoja... Sunnutai aamulle on laitettu vain lastenohjelmia kun yle porukka itse ryyppää ja kuvittelee että kaikki suomessa vanhemmat nukkuu aamusta....
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17674870H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Maksetaan jo yleveroa. Ota asioista selvää paremmin.
- Anonyymi
Miten meet töihin jos yrittäjät eivät ota töihin?
- Anonyymi
Miten meet töihin jos yrittäjät eivät ota töihin?
Täsmennetään vielä. Omalla kohdalla töihin meneminen ei ole onnistunut.
Olin työkokeilussa. Viimisenä päivänä kysin palkkatyötä ei känyt pomolle. Olisin mennyt töihin jos olisi ottanut töihin ei ottanut niin en voinut mennä töihin.
Muutenkin olen kysellyt töitä ja hakenut töitä. Ei ole kuulemma tarvetta palkata tai sitten hakemukseen ei milläänlailla vastata.
Oon kuntouttavassa työtoiminassa. Vain sellaista on tarjottu tai työkokeilua 9€/päivä ei mitään muuta.
Kerro miten sinä vain menit töihin? Haluan tietää. - Anonyymi
Töissähän on mulkkupäiväkirja auki joka päivä, mutta kukaan ei sellaisessa duunissa viihdy ja ovi käy ulos kokoajan, samalla firman iso mulkku itkee työvoimapulaa.
- Anonyymi
Yle - Ylimystalo Luo Elinsisältöjä
http://suolasuinen.blogspot.com/2022/07/o-i-k-e-u-s-k-o-l-l-a-s-i.html- Anonyymi
YLE toisinpäin ELY.
- Anonyymi
Persut haluaisi pyllypäiväkirja ohjelman.
- Anonyymi
Ylellä kullipäiväkirjat, lespopäiväkirjat, homopäiväkirjat, transupäiväkirjat,muunsukupuolisten päiväkirjat…mitä muuta ”tasokasta” ohjelmaa YLE voisi suoltaa ulos verorahoilla??!!!
- Anonyymi
Kyllä,,pitäisi saada myös perse päiväkirjat ohjelmaan.
- Anonyymi
Osa työttömistä maksanee Yle-veroa. Aloittaja on pihalla oleva oikeistolainen.
- Anonyymi
Tuo ohjelma taisi maksaa noin 8000€.
Vertailun vuoksi Orpo kestitsi Meloneita lapissa 120.000€ ja siitä yksityiskoneella lento Lapiin maksoi 31.000€.
Siellä käytettiin pelkkiin viinaksiin yli 2000€ per lärvi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839