Menkäähän työttömät töihin, niin kannatte vastuunne Yle-verosta, jolla tuotetaan televisioruutuihin kansansivistysohjelmia.
Pillupäiväkirjat
11
267
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä kauaa ole kun huutivat et urheiluohjelmat menee maksulliselle..... Nyt ei kohta tulekkaan muuta kuin ureheilua ja jotain ex paratiisi jutsksa.... Elokuvat ovat uusinnan uusinnan uusinta ja varmaan nyt jouluna lisää uusintoja... Sunnutai aamulle on laitettu vain lastenohjelmia kun yle porukka itse ryyppää ja kuvittelee että kaikki suomessa vanhemmat nukkuu aamusta....
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17674870H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Maksetaan jo yleveroa. Ota asioista selvää paremmin.
- Anonyymi
Miten meet töihin jos yrittäjät eivät ota töihin?
- Anonyymi
Miten meet töihin jos yrittäjät eivät ota töihin?
Täsmennetään vielä. Omalla kohdalla töihin meneminen ei ole onnistunut.
Olin työkokeilussa. Viimisenä päivänä kysin palkkatyötä ei känyt pomolle. Olisin mennyt töihin jos olisi ottanut töihin ei ottanut niin en voinut mennä töihin.
Muutenkin olen kysellyt töitä ja hakenut töitä. Ei ole kuulemma tarvetta palkata tai sitten hakemukseen ei milläänlailla vastata.
Oon kuntouttavassa työtoiminassa. Vain sellaista on tarjottu tai työkokeilua 9€/päivä ei mitään muuta.
Kerro miten sinä vain menit töihin? Haluan tietää. - Anonyymi
Töissähän on mulkkupäiväkirja auki joka päivä, mutta kukaan ei sellaisessa duunissa viihdy ja ovi käy ulos kokoajan, samalla firman iso mulkku itkee työvoimapulaa.
- Anonyymi
Yle - Ylimystalo Luo Elinsisältöjä
http://suolasuinen.blogspot.com/2022/07/o-i-k-e-u-s-k-o-l-l-a-s-i.html- Anonyymi
YLE toisinpäin ELY.
- Anonyymi
Persut haluaisi pyllypäiväkirja ohjelman.
- Anonyymi
Kyllä,,pitäisi saada myös perse päiväkirjat ohjelmaan.
- Anonyymi
Osa työttömistä maksanee Yle-veroa. Aloittaja on pihalla oleva oikeistolainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271