Eka kerta Sodankylässä

Anonyymi-ap

Saan tänään ilmeisesti ekaa kertaa pinppiä, jännittää kamalasti. Oisiko mitään vihjeitä tai neuvoja? Pitääkö ekalla kerralla laittaa myös kakkoseen? Entäs se nuoleminen, olen kuullut vähän sellaista, että se pinppi maistuu ja haisee aivan kamalalle :O Mitä jos alkaa kakomaan ja tulee oksut :(

Ja miten voin, vai voinko mitenkään tarkistaa, onko pinpissä jotain tautia 🤔

25

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit kokeilla sormella... jos alkaa kirvelemään ja nahka lähtee, voit epäillä veneeristä tautia.

• Anonyymi

Joo vaadi lekurintodistus että onko vai ei tautipesä. Saattaa olla vielä, että on raskaanakin ja pääset elatusmaksuja makseleen toisen vahingostakin. Lycka till

• Anonyymi

Mie sinuna aloittaisin kyllä eka reissut kakkoseen. Siitä pikkuhiljaa sitten itse asiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie sinuna aloittaisin kyllä eka reissut kakkoseen. Siitä pikkuhiljaa sitten itse asiaan

Olen tässä samaa mieltä! Ja kun laittaa vaan kakkoseen ei ole raskauden riskiä ja voi paukuttaa paljaalla! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä samaa mieltä! Ja kun laittaa vaan kakkoseen ei ole raskauden riskiä ja voi paukuttaa paljaalla! 👍

Mainarin tahi poropaimenen rupareikä, siinnä sitä jotain on 😎

• Anonyymi

Unta näit, että saat yhtään mitään. Sinulla täytyy olla oikea parru, että pesälle pääset. Nakilla se ei onnistu

• Anonyymi

Ei näin pidä neuvoa aloittelijaa, johan tällaisesta masentuu nuori kokeilija!

• Anonyymi

Unoha koko homma

• Anonyymi

Johan nyt, eihän täällä konkaritkaan pinppiä enää saa kun ei ole naisia! ja aloittaja aloittelija pääsee heti pökkimään, mitä viddua!

• Anonyymi

Jeesiössä liberaaleja naisia jotka ei ole nökönuukia tavarastaan, suosittelen Jeesiötä jos kaipaatte rietasta sukupuolista kanssakäymistä 👍

• Anonyymi

Tämä olikin nyt uutta tietoa, kaikki naiset karanneet Jeesiöön????

• Anonyymi

Neuvon ottamaan tilanteen aivan rauhallisesti,
      ei kannata jännittää.

• Anonyymi

Ihmettelen naisia, jotka äänestävät Persuja tai Kokoomusta.
      Eivät juuri arvosta itseään.

• Anonyymi

Ihmettelisit omaa tyhmyyttäs.i

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelisit omaa tyhmyyttäs.i

Arvasin etttä jiesiön kaappihomolla on älykäs kommentti naisvihassaan. Koita kestää me tulemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin etttä jiesiön kaappihomolla on älykäs kommentti naisvihassaan. Koita kestää me tulemme.

Onpa kumma, että kyseisestä herrasta on kuultu, mutta ei JEESIÖN KEISARISTA, todella mielenkiintoista ja kuka herra, ei ole tietoa ainakaan itselläni sellaisesta, vai onko sitten saatu kauan odotettu ylennys?

• Anonyymi

Nuolemisjutut ei kuulu ekaan kertaan. Älä siihen puuhaan ryhdy.

• Anonyymi

Eka kerta, siitä sitten tulee loputa monille toka kerta. Joileen siitä tulee vika kerta (saamalaisissa)

• Anonyymi

No saikko nä? Et tietenkään, mitätön minipipuli

• Anonyymi

Mene hoidattaa pääs

• Anonyymi

Alapää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alapää?

perinnevärssy: " kun yskii, pieree ja aivastaa, niin pääsee kolmesta vaivastaan.."

• Anonyymi

Khuule. Minä vuokhrasin koko hotellin viikoksi jotta voimme vähän raitistella. Unoha ne pimpurat ja tule taksilla viinakaupan kautta tänne viihyttään itheäs.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      95
      1995
    2. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      170
      1329
    3. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      166
      1261
    4. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      80
      1064
    5. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      70
      783
    6. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      754
    7. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      156
      733
    8. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      98
      654
    9. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      85
      621
    Aihe