Eka kerta Sodankylässä

Anonyymi-ap

Saan tänään ilmeisesti ekaa kertaa pinppiä, jännittää kamalasti. Oisiko mitään vihjeitä tai neuvoja? Pitääkö ekalla kerralla laittaa myös kakkoseen? Entäs se nuoleminen, olen kuullut vähän sellaista, että se pinppi maistuu ja haisee aivan kamalalle :O Mitä jos alkaa kakomaan ja tulee oksut :(

Ja miten voin, vai voinko mitenkään tarkistaa, onko pinpissä jotain tautia 🤔

41

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit kokeilla sormella... jos alkaa kirvelemään ja nahka lähtee, voit epäillä veneeristä tautia.

    • Anonyymi

      Joo vaadi lekurintodistus että onko vai ei tautipesä. Saattaa olla vielä, että on raskaanakin ja pääset elatusmaksuja makseleen toisen vahingostakin. Lycka till

      • Anonyymi

        Mie sinuna aloittaisin kyllä eka reissut kakkoseen. Siitä pikkuhiljaa sitten itse asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie sinuna aloittaisin kyllä eka reissut kakkoseen. Siitä pikkuhiljaa sitten itse asiaan

        Olen tässä samaa mieltä! Ja kun laittaa vaan kakkoseen ei ole raskauden riskiä ja voi paukuttaa paljaalla! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä samaa mieltä! Ja kun laittaa vaan kakkoseen ei ole raskauden riskiä ja voi paukuttaa paljaalla! 👍

        Mainarin tahi poropaimenen rupareikä, siinnä sitä jotain on 😎


    • Anonyymi

      Unta näit, että saat yhtään mitään. Sinulla täytyy olla oikea parru, että pesälle pääset. Nakilla se ei onnistu

    • Anonyymi

      Ei näin pidä neuvoa aloittelijaa, johan tällaisesta masentuu nuori kokeilija!

    • Anonyymi

      Unoha koko homma

    • Anonyymi

      Johan nyt, eihän täällä konkaritkaan pinppiä enää saa kun ei ole naisia! ja aloittaja aloittelija pääsee heti pökkimään, mitä viddua!

    • Anonyymi

      Jeesiössä liberaaleja naisia jotka ei ole nökönuukia tavarastaan, suosittelen Jeesiötä jos kaipaatte rietasta sukupuolista kanssakäymistä 👍

      • Anonyymi

        Tämä olikin nyt uutta tietoa, kaikki naiset karanneet Jeesiöön????


    • Anonyymi

      Neuvon ottamaan tilanteen aivan rauhallisesti,
      ei kannata jännittää.

    • Anonyymi

      Ihmettelen naisia, jotka äänestävät Persuja tai Kokoomusta.
      Eivät juuri arvosta itseään.

      • Anonyymi

        Ihmettelisit omaa tyhmyyttäs.i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelisit omaa tyhmyyttäs.i

        Arvasin etttä jiesiön kaappihomolla on älykäs kommentti naisvihassaan. Koita kestää me tulemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin etttä jiesiön kaappihomolla on älykäs kommentti naisvihassaan. Koita kestää me tulemme.

        Onpa kumma, että kyseisestä herrasta on kuultu, mutta ei JEESIÖN KEISARISTA, todella mielenkiintoista ja kuka herra, ei ole tietoa ainakaan itselläni sellaisesta, vai onko sitten saatu kauan odotettu ylennys?


    • Anonyymi

      Nuolemisjutut ei kuulu ekaan kertaan. Älä siihen puuhaan ryhdy.

    • Anonyymi

      Eka kerta, siitä sitten tulee loputa monille toka kerta. Joileen siitä tulee vika kerta (saamalaisissa)

    • Anonyymi

      No saikko nä? Et tietenkään, mitätön minipipuli

    • Anonyymi

      Mene hoidattaa pääs

      • Anonyymi

        Alapää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alapää?

        perinnevärssy: " kun yskii, pieree ja aivastaa, niin pääsee kolmesta vaivastaan.."


    • Anonyymi

      Khuule. Minä vuokhrasin koko hotellin viikoksi jotta voimme vähän raitistella. Unoha ne pimpurat ja tule taksilla viinakaupan kautta tänne viihyttään itheäs.

    • Anonyymi

      Tavoite asetettu vappuun.

    • Anonyymi

      Sinulla täytyy olla tarpeeksi iso ase saadaksesi pinppiä

      • Anonyymi

        Miten isosta nyt puhutaan? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten isosta nyt puhutaan? 🤔

        30-06 tuumaa vähintään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30-06 tuumaa vähintään...

        Voi poikaressukka. Eikö pippeli ole vielä tarpeeksi iso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poikaressukka. Eikö pippeli ole vielä tarpeeksi iso?

        39cm eikö se riitä? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poikaressukka. Eikö pippeli ole vielä tarpeeksi iso?

        On mulla 7 tuumanen hyvin sillä on tullu toimeen


    • Anonyymi

      TILLAA kuule multa vähän käytetty kuminen lady, ei haise jos muistaa pestä, eikä tarvitse täältä kysellä.

    • Anonyymi

      Mulla ei tähän oo antaa ohjetta

    • Anonyymi

      Mulla on ohje. Jos sinulla on pieni vehe, et saa tussua. Teen kohta...

      • Anonyymi

        Totta, saamelaisilla ja lapin naisilla on niin mahdottoman iso ja loso värkki, että eihän sitä täytä kuin joku metrinen halko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, saamelaisilla ja lapin naisilla on niin mahdottoman iso ja loso värkki, että eihän sitä täytä kuin joku metrinen halko!

        No ei halko, mutta vauvathan tulee tuota reittiä, yleensä 50 cm pitkiä ja ympyrämittaakin kohtalaisesti. Ymmärrän toki, että jollekin peräkylän vanhallepojalle se on käsittämätöntä.
        Koita jaksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei halko, mutta vauvathan tulee tuota reittiä, yleensä 50 cm pitkiä ja ympyrämittaakin kohtalaisesti. Ymmärrän toki, että jollekin peräkylän vanhallepojalle se on käsittämätöntä.
        Koita jaksaa

        Vauva tulee ulos, vauvaa ei työnnettä sisään eikä varsinkaan työstetä sisään-ulos-sisään-ulos-sisään.

        Se homma vaatii kitkaa, vauvan ulos pulauttaminen vaatii luistoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauva tulee ulos, vauvaa ei työnnettä sisään eikä varsinkaan työstetä sisään-ulos-sisään-ulos-sisään.

        Se homma vaatii kitkaa, vauvan ulos pulauttaminen vaatii luistoa!

        Nyt saatiin asiantuntija paikalle! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saatiin asiantuntija paikalle! 👍

        Jeesiössä kaikki on kaikkien alojen asiantuntijoita!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe