Dad body, onko kuuminta hottia?

Anonyymi-ap

Kertokaa naiset totuus.

74

1019

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joulupukeista ja sitä muistuttavista pysyy ilomielin kaukana.

    • Anonyymi

      🤤🤤🤤

    • Anonyymi

      Pikkunen kaljamaha Ok

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole minkäänlainen maha ok.


    • Anonyymi

      Voi kyllä, ihan alkoi mahlat valua.

      🦄

      • Anonyymi

        Samaa vikaa täälläkin.

        - Sheena


      • Anonyymi

        En ikinä käyttäisi tuollaista kieltä.

        Kommentoidakseni itse asiaa: ikä saa näkyä kehossa. Keski-ikäisen ei tarvitse näyttää kaksikymppiseltä. Ammatit, joissa liiketoimintaidea perustuu ulkonäköön, ovat asia erikseen ja jokainen toimii niissä vapaaehtoisesti. Ainakin toivottavasti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä käyttäisi tuollaista kieltä.

        Kommentoidakseni itse asiaa: ikä saa näkyä kehossa. Keski-ikäisen ei tarvitse näyttää kaksikymppiseltä. Ammatit, joissa liiketoimintaidea perustuu ulkonäköön, ovat asia erikseen ja jokainen toimii niissä vapaaehtoisesti. Ainakin toivottavasti.

        🦄

        Enkä minä tuollaista mitä feikki-sinä 🦄 sait vastaukseksi.

        Kehoista samaa mieltä kanssasi.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä käyttäisi tuollaista kieltä.

        Kommentoidakseni itse asiaa: ikä saa näkyä kehossa. Keski-ikäisen ei tarvitse näyttää kaksikymppiseltä. Ammatit, joissa liiketoimintaidea perustuu ulkonäköön, ovat asia erikseen ja jokainen toimii niissä vapaaehtoisesti. Ainakin toivottavasti.

        🦄

        Joopa joo.. mies ei voi kaunistaa itseään muuta kun pitämällä huolta kehostaan ja vaatteistaan, hiuksetkin harmaantuu tai lähtee päästä.

        Hoikkuus ja hyvä kunto on miehen ainoa toivo ikääntymistä vastaan, niin se on.


    • Anonyymi

      Kuumimmasta hotista en tiedä, mutta kelpaa kyllä. Mä nyt en ikinä pohdi mikä olis jotain kuuminta hottia.

    • Tykkään kyllä. Liian treenattu kroppa ei jotenkin säväytä. Ei miehen eikä naisen sen enempää. Luonnollisuus tässäkin on paras vaihtoehto. Mikä on luonnollisesti liikkuen ilman himo heilumista ja rehkimistä tullut.

      • Puolisoni ei ehkä ihan ymmärrä, kun pidän hänen kehoaan nyt upeampana kuin koskaan hänen treenatessaa puntteja. Se oli sellainen treenatun näköinen, vaikkei onneksi ällön pahasti, mutta nyt parempi luonnollisena ilman jonkun lihasosuuden turvotusta.


      • Anonyymi

        Tuo on totta salilla ym naiset pitäis olla täydellisen vartaloisia mutta tavis naiset kiihottaa eli tavis naiset parhaita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta salilla ym naiset pitäis olla täydellisen vartaloisia mutta tavis naiset kiihottaa eli tavis naiset parhaita

        Pitäisikö? Minusta se on osan populaa ihanne, mutta ei minun.


    • Anonyymi

      Kyllä jos naamakin miellyttää muuten ei kiitos

    • Anonyymi

      sellanen reppana siis

    • Anonyymi

      Sinällään en tiedä mitä "dad bodylla" ihan tarkalleen ottaen tarkoitetaan, mutta on se aina parempi kuin salibody. En tykkää yhtään lihaksikkaasta ja pumpatusta miehen kropasta. Se on turn off.

      Kaikkein paras kroppa on sellainen luonnollinen, suht timmi kroppa, jolla on joko ihan vaan tehty ruumiillista työtä tai harrastettu kohtuullisesti liikuntaa. Sellainen kroppa, josta näkee, että elämäntavat ovat suht kunnossa, mutta ei pingota liikaa.

    • Anonyymi

      Se on kamalan mielenkiintosta miten jotkut miehet kasvattaa sellasen sympatia-mahan kun emäntä on raskaana. Naiselta se maha sit katoaa kun käärö pullahtaa maailmaan mut isännällä se on ja pysyy..

      • Anonyymi

        Heh joo, näin on käynyt 76kg > 96kg, saa arvata monestiko olen ollut raskaana :D


    • Anonyymi

      Minulle se on OK. Koska se tarkoittaa sitä, että minunkaan ei sitten tarvitse olla timmissä kunnossa, kun ei toinenkaan ole. :) Paljon rennompi olo. En haluaisi vierelle kuntosalitoukoa.

      • Anonyymi

        "Koska se tarkoittaa sitä, että minunkaan ei sitten tarvitse olla timmissä kunnossa"

        Mitenniin ei tarvi? Eiköhän se ole sen miehen odotuksista kiinni mitä sinun tarvii tai ei tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koska se tarkoittaa sitä, että minunkaan ei sitten tarvitse olla timmissä kunnossa"

        Mitenniin ei tarvi? Eiköhän se ole sen miehen odotuksista kiinni mitä sinun tarvii tai ei tarvi.

        Haha! Jos ei mies itse ole timmissä kunnossa, niin ihan rauhassa saa vaatia mitä lystää yksikseen. Saa mun puolesta lähteä lätkimään jos itse tyytyy olemaan dad bod eikä näe vaivaa kehonsa huoltamiseksi timmikuntoon, mutta vaatii naisen olevan trimmissä kunnossa. Kuka vätyskä tuollaisen miehen kanssa nyt olisi?? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Jos ei mies itse ole timmissä kunnossa, niin ihan rauhassa saa vaatia mitä lystää yksikseen. Saa mun puolesta lähteä lätkimään jos itse tyytyy olemaan dad bod eikä näe vaivaa kehonsa huoltamiseksi timmikuntoon, mutta vaatii naisen olevan trimmissä kunnossa. Kuka vätyskä tuollaisen miehen kanssa nyt olisi?? 😂

        Esimerkiksi sellainen nainen jolla on timmi kroppa koska tuo mies arvostaa sitä. En minä kaupassa maksa pussillista perunoita toisella pussillisella perunoita, samalla tavalla se mitä tarjotaan ja arvostetaan voi vaihdella ja suhteessahan näitä sovitellaan yhteen.

        Minun kauhuskenaarioni on se pariskunta joka ihan oikeasti alkaa näyttää toinen toiseltaan ja vetää vielä sen koirankin mukaan sairaaseen näytelmäänsä.


    • Anonyymi

      Juu normaalissa olossa ja elämässä asuu onni :)

    • Anonyymi

      Miksi vartalon pitäisi olla kuuminta hottia?

      Muut asiat ratkaisee, ei vartalo. Kehonrakentajat ei kiinnosta, luonnollisuus on parasta.

      • Anonyymi

        Vartalo ratkaisee halut. Ei sillä muuta väliä ole. Jos joku käsi sydämellä kertoo kiihottuvansa ihrasta ja läskistä niin ok, varmaan joku fetissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartalo ratkaisee halut. Ei sillä muuta väliä ole. Jos joku käsi sydämellä kertoo kiihottuvansa ihrasta ja läskistä niin ok, varmaan joku fetissi.

        Oletko sinä teini? Tavallisesti ihminen ei kiihotu kaikista tapaamistaan henkilöistä, olipa vartalo mikä tahansa. Pitää olla kemiaa kahden henkilön välillä, se ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä teini? Tavallisesti ihminen ei kiihotu kaikista tapaamistaan henkilöistä, olipa vartalo mikä tahansa. Pitää olla kemiaa kahden henkilön välillä, se ratkaisee.

        Täytyy olla teinipoika, jos oikeasti on sitä mieltä, että "vartalo ratkaisee halut".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla teinipoika, jos oikeasti on sitä mieltä, että "vartalo ratkaisee halut".

        Kyllä urheilullisen ja sohvaperunan ero sängyssä on kuin Ferrarin ja rikkinäisen polkuauton.

        Huomaa kommenteista, ettei nämä ihmiset tiedä, miltä urheilullinen keho itsestä tuntuu ja sitä kautta myös toisesta.

        Voi olla vähän lihavakin, jos on vaan muuten hyvässä tikissä, mutta jos on voimaton laihaläski, niin hyh.

        Harva bodattu mieskään on hyvä panomies, heillä useinkaan yhtään mitään aerobista kuntoa tai stretchiä ja se on se mikä määrää miten hyvin jaksaa seksihommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä teini? Tavallisesti ihminen ei kiihotu kaikista tapaamistaan henkilöistä, olipa vartalo mikä tahansa. Pitää olla kemiaa kahden henkilön välillä, se ratkaisee.

        Olkoon vaikka kuinka paljon kemiaa jos vatsanympärys yli 100cm sitä seksiä ei ole eikä tule. Olen keski-ikäinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä urheilullisen ja sohvaperunan ero sängyssä on kuin Ferrarin ja rikkinäisen polkuauton.

        Huomaa kommenteista, ettei nämä ihmiset tiedä, miltä urheilullinen keho itsestä tuntuu ja sitä kautta myös toisesta.

        Voi olla vähän lihavakin, jos on vaan muuten hyvässä tikissä, mutta jos on voimaton laihaläski, niin hyh.

        Harva bodattu mieskään on hyvä panomies, heillä useinkaan yhtään mitään aerobista kuntoa tai stretchiä ja se on se mikä määrää miten hyvin jaksaa seksihommia.

        Tuosta huomaa lähinnä vain sen, että olet tosiaan vielä teini (tai sitten sellaisen tasolle jäänyt). Edustamasi mustavalkojen ajattelu on tyypillistä teineille. Teineille ei ole olemassa kuin kaksi vaihtoehtoa, vaikka maailmassa todellisuudessa mikään harvoin on täysin binääristä. Niitäkin juttuja on, mutta varsin vähän.


    • Anonyymi

      Riippuen varmaan kenen isän ja minkä ikäinen.

    • Anonyymi

      Kaikki jotka vastaa ettei tykkää treenatusta on itse plösähtäneitä eivätkä aio vaatia kumppanilta treenausta koska se ei ole reilua.

      Dad body ei ikinä voita treenattua kroppaa kun täysin neutraalisti arvioidaan. Dad body antaa luvan naiselle lihota ja se on sen viehätys.

      • Ei muuten pidä paikkaansa. Tykkäämiseni ei ole muuttunut miksikään siitä kun itse olin upea ja timmi. Tykkään edelleen samanlaisista bodyista, kun silloinkin ihan sama miltä itse näytän.

        Älä pistä omaa mielipidettäsi muitten suuhun.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Liian treenattu ja lihaksikas kroppa on YÖK. Tosin ei tietenkään saa olla mikään plösähtänytkään. Tuohon väliin mahtuu todella paljon, kuten nyt esimerkisi se mielestäni paras mahdollinen kroppa. Siellä kirjoittelee taas yksi mustavalkoisesti ajatteleva, joka ei näe mitään muuta kuin ääripäät.


    • Aloittajalta taisi unohtua yksi vokaali tuolta välistä, nimittäin e (dEad body) 🙄😁

      • Anonyymi

        Aa, uutisista päätellen kyllä, mutta eikö kysymys silloin tulisi esittää miehille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa, uutisista päätellen kyllä, mutta eikö kysymys silloin tulisi esittää miehille?

        No ehkä kysymys voisi siinä tapauksessa on unisex, kun on tämä tasavertaisuuden aikakin?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ehkä kysymys voisi siinä tapauksessa on unisex, kun on tämä tasavertaisuuden aikakin?

        Mikä jottei, miehet noita vain huomattavasti enemmän järkkäilevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jottei, miehet noita vain huomattavasti enemmän järkkäilevät.

        Kyllä vain, mutta jos mennään unisex-mallilla, niin se tuo muille kuin miehille mahdollisuuden uudenlaisiin kokemuksiin :D


      • Ei mulla ole sellaisia perversioita, keskustelun tasollahan tässä on availtu asiaa. Mutta tunnetusti joillain on, niin sinällään asia on keskusteltavissa konkreettisesti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei mulla ole sellaisia perversioita, keskustelun tasollahan tässä on availtu asiaa. Mutta tunnetusti joillain on, niin sinällään asia on keskusteltavissa konkreettisesti.

        Ehkä sun ois hyvä rajottaa sitä hautuumaal ravaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun ois hyvä rajottaa sitä hautuumaal ravaamista.

        Njääh, siellä on kiva hiippailla ja kattella niitä vanhimpia hautoja, hitto että osa onkin vanhoja. Ja onhan siellä kavereita omissa poteroissaan, on mukava moikata ja muistella menneitä yhdessä.


    • Eipä ole enää sellaista, onneksi. 💪

      • Sulla onsit vientiä sinkuilla se nyt on eriasia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sulla onsit vientiä sinkuilla se nyt on eriasia.

        Hmm, en tiedä onko😅. Tarviin vain yhden hyvän. 😊


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Hmm, en tiedä onko😅. Tarviin vain yhden hyvän. 😊

        Olen samaa mieltä🎁🎄


    • Anonyymi

      Sehän riippuu täysin miehestä. Jos mies on älykäs, empaattinen, huumorintajuinen ja huomaavainen, kroppa voi olla monenlainen ja olla maailman ihanin juuri sellaisena. En tajua yliteeenatun kropan ihannointia, itseäni ei ole koskaan säväyttänyt sellainen äärimmäisyyksiin treenattu keho. Toki terveys on tärkeää ja se näkyy kehostakin eli terve järki mukana tässäkin.

      • Näistä sanoista olen samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Näistä sanoista olen samaa mieltä!

        Me ollaan ehkä oltu kaksosia edellisessä elämässä, sillä en muista lukeneeni mitään mistä olisin ollut kanssasi eri mieltä 😄


      • Juuri niin terve järki mukana näkeehän sitä jotka on aitoja harvinaisia suojelevat, muita ja itseään FFP2 on yli veto.


      • valtakunta kirjoitti:

        Juuri niin terve järki mukana näkeehän sitä jotka on aitoja harvinaisia suojelevat, muita ja itseään FFP2 on yli veto.

        Empatia on ymmärtää myös iäkkäitä suojella ja laajemmin kuin suojella ihmisten terveyttä ja resusseja kohdentaa eikä täyttää sairaaloita kulkutaudeilla.. Viisaus on tärkeämpi. Harvemmin sitä näkee täällä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Empatia on ymmärtää myös iäkkäitä suojella ja laajemmin kuin suojella ihmisten terveyttä ja resusseja kohdentaa eikä täyttää sairaaloita kulkutaudeilla.. Viisaus on tärkeämpi. Harvemmin sitä näkee täällä.

        Miten tähänkin asiaan saa liitettyä koronan..? 🙈
        On hyvä keskustella ja eriäviä mielipiteitä saa esittää, mutta on myös tervettä tunnistaa, koska menee vähän liian pitkälle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tähänkin asiaan saa liitettyä koronan..? 🙈
        On hyvä keskustella ja eriäviä mielipiteitä saa esittää, mutta on myös tervettä tunnistaa, koska menee vähän liian pitkälle..

        Nyt on menossa kolmoispandemia viisaat empatiataitoiset ihmiset ymmärtää suojella ikäihmiset lapset riskiryhmäläiset ja itsensä . Ihmisiä kuolee ympäriltä ja terveys menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tähänkin asiaan saa liitettyä koronan..? 🙈
        On hyvä keskustella ja eriäviä mielipiteitä saa esittää, mutta on myös tervettä tunnistaa, koska menee vähän liian pitkälle..

        Ehkä sinun pitäisi vielä opetella empatia taitoja ja viisautta ihmiset ei ole numeroita ymmärtäisit syy -seuraukset paremmin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ehkä sinun pitäisi vielä opetella empatia taitoja ja viisautta ihmiset ei ole numeroita ymmärtäisit syy -seuraukset paremmin.

        Työnkyvyn menetys on iso ongelma koko yhteiskunnalle. https://yle.fi/a/74-20009990


      • valtakunta kirjoitti:

        Työnkyvyn menetys on iso ongelma koko yhteiskunnalle. https://yle.fi/a/74-20009990

        Empatian kyvytön ihminen ei sitä ymmärrä kuin monet nähneet ilman FFP2 ajatella siltikin, jo kerääntyy suuri joukko ihmisiä hajoitettu Koronalla, joka ei ole mikään tavallinen kulkutauti. Eikä edes rokotukset estä saada LC
        https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/laaketieteen-maailmasta/koronarokotuksesta-huono-suoja-taudin-myohaisoireita-vastaan/?public=048d5e8a78534961a557a04877c8f21b


      • valtakunta kirjoitti:

        Empatian kyvytön ihminen ei sitä ymmärrä kuin monet nähneet ilman FFP2 ajatella siltikin, jo kerääntyy suuri joukko ihmisiä hajoitettu Koronalla, joka ei ole mikään tavallinen kulkutauti. Eikä edes rokotukset estä saada LC
        https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/laaketieteen-maailmasta/koronarokotuksesta-huono-suoja-taudin-myohaisoireita-vastaan/?public=048d5e8a78534961a557a04877c8f21b

        Mutta todenäköisesti toivot LC kärsivän lääkärin leikkaavan tai hoitavan sinua. 🥹

        Olen huomannut ihmisten unohtelevan enemmän olen joutunut enemmän avustamaan labrassakin tai väärät neulat esiin otettu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta todenäköisesti toivot LC kärsivän lääkärin leikkaavan tai hoitavan sinua. 🥹

        Olen huomannut ihmisten unohtelevan enemmän olen joutunut enemmän avustamaan labrassakin tai väärät neulat esiin otettu.

        Ei kannata lukea kantaa, ei nyt ihan kaikkea muisteta kirjata.


      • valtakunta kirjoitti:

        Empatian kyvytön ihminen ei sitä ymmärrä kuin monet nähneet ilman FFP2 ajatella siltikin, jo kerääntyy suuri joukko ihmisiä hajoitettu Koronalla, joka ei ole mikään tavallinen kulkutauti. Eikä edes rokotukset estä saada LC
        https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/laaketieteen-maailmasta/koronarokotuksesta-huono-suoja-taudin-myohaisoireita-vastaan/?public=048d5e8a78534961a557a04877c8f21b

        https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/taysin-paivystys-acutan-tilanne-on-kriittinen/

        Kannattaa kyseinen tosissaan. Tutkimuksesta toiseen tutkimukseen.🥹https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirusinfektion-pitkaaikaisoireista-karsivien-tutkimusnaytteiden-keraaminen



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Korruptio ihmisten terveyden menetykseksellä ja kuolemilla.

        Tässä aloituksessa keskustellaan dad bodysta. Pysy aiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä aloituksessa keskustellaan dad bodysta. Pysy aiheessa.

        Vastasin kysymykseen luonteenpiirteistä mistä tykkään.🥰 itsepähän jauhasi koronasta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Vastasin kysymykseen luonteenpiirteistä mistä tykkään.🥰 itsepähän jauhasi koronasta.

        Siihen sisältyy empatia muiden suojeleminen ja välittäminen myös toimia viisaasti.


    • Anonyymi

      Ala laihduttaa.

    • Anonyymi

      Vartalon muodot on sitä miten ihminen ne itse kantaa.
      Timmitehotyyppejä ei juuri kotona näy tai yleensä muutenkaan kiinnosta muu kuin omat tavoitteet. Ttt persoonilla on myös kovimmat vaatimukset muita ihmisiä kohtaan.
      Hyväkäytöksinen tavallinen pömppismies on usein hyvällä itsetunnolla, rauhallisuudella varustettu ja luottamusta herättävä.

    • Anonyymi

      Olen varmaan se stereotyyppinen dadbod monellakin tasolla. Ei tämä mitään kuuminta hottia ole, mutta olen huomannut että tässä ruumiissa on pari hemmetin hienoa (ja myös hiukan hankalaa) ominaisuutta.

      a) Lapsia ei tarvi yrittää. Niitä vain tulee.
      b) Ne naiset jotka tästä kroppatyypistä tykkää ovat aivan parhaita.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan nappaa.

      • Anonyymi

        Olet huono ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet huono ihminen.

        Ei se ole.


    • Anonyymi

      Ihan sama millainen vartalo kunhan mies on savuton eikä ole alkoholisti.

      T: kaunis nainen

    • Anonyymi

      Ja mikä se dadbod on?

      Se on siis miehen ruumis joka on miehekäs mutta ei treenattu, kuvitelkaa hyväkuntoinen mies astelemaan viideksi vuodeksi perhearkeen, syömään hyvää ruokaa ja unohtamaan muut liikuntamuodot paitsi arkitouhuilun ja mahdollisen työnsä. Dadbod on aktiivisen mutta pyrkyröimättömän perhekeskeisen elämäntyylin lopputulos, vatsalla terve kerros rasvaa muttei mikään kaljakessi. Hartiat kunnossa lasten, tavaroiden ja kauppakassien kantamisista. Kasvot eivät ole kivestä veistellyt vaan pikkuisen pehmenneet karjalanpaistista ja grilliruuasta. Dadbodista voisi vuoden treenaamisella ja kohtuullisella dieetillä muotoilla hyvinkin atleettisen mutta siihen ei ole mitään tarvetta (tai edes aikaa).

      Yksi syy miksi dadbod on niin tykätty naisten parissa on se että se on se ruumis mitä kirjaimellisesti isänsä kantoi. Se on hyvä, toimiva, turvallinen ja mukava ruumiinmuoto.

      Dadbod on vankempi kuin. ns laihaläski koska laihaläskillä ei ole perusaktiivisuutta (sanotaan myös incel-kropaksi) eikä se ole sellainen massivisen pulskea karhukroppa joka on voimakkailla mutta lihavilla miehillä.

    • Anonyymi

      Joo on. Ihanaa nahan liukuessa luita vasten.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe