Kuinka monta eri seksikumppania naisella ennekuin turn off?

Anonyymi-ap

Kysymys miehille. Tarkoitan siis yhteistä määrää.

22

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on Turn Off että alkaa udella toisen seksikumppanien määrää. Sukupuolesta riippumatta. Jos treffikumppani kysyisi minulta tuollaista niin marssisin saman tien ulos.

    • Anonyymi

      Sitä määrää ei saa heti selville. Mutta kun asiaa alkaa tulla esim "tapasin siloin ja silloin sitä ja sit sen jälkeen..." niin alkaa tulla stoppi.

      Eli en ite tapaile näitä useissa kuvioissa ryvettyneitä naisia.

      Tulee mieleen että ovat melkosia kiertopalkintoja joten ei nappaa.

      • Anonyymi

        Näinhän se on: miehet ovat niin saastaisia olentoja että nainen ryvettyy ja pilaantuu jos sellaisen lähelle menee. Jos nainen haluaa pysyä puhtaana niin pysyköön kaukana noista saastaisista olennoista joita miehiksi kutsutaan. Sinä itse et tietenkään halua saastuttaa ketään naista, joten kun tapaat mukavan naisen, pysyt hänestä viiden metrin päässä? Läheisyytesi ryvettää. Jos miehet ovat niin saastaisia että heidän lähellään oleminen ryvettää, niin miksi sinä olisit poikkeus? Samanlainen likainen ryvettäjä olet itsekin. Hyi yök. Pysykää ryvettäjä ja saastaiset iljetykset kaukana naisista. Jokainen teistä!


      • Anonyymi

        Tuossa on pientä ristiriitaa, huomaatko itse? Sanot ettet tapaile näitä "ryvettyneitä" naisia vaikka juuri olet todennut asian tulevan ilmi pikkuhiljaa tapaillessa.
        Sinähän olet ehtinyt ryvettyä itse ennenkuin olet saanut naisen menneet kuviot selville. Monenko kiertopalkinnon kanssa oletkaan itseäsi saastuttanut? Yäks.


    • Anonyymi

      Eiköhän se riipu mm. naisen iästä. Tarkoitatko kaksi- vai nelikymppistä naista?

      • Anonyymi

        Miehille vastan naisena: Mitä hittoa se kuuluu kuinka monta on miehille? Tai naisille kuinka monta on miehillä ollut? Ei se käytössä huononen!


    • Anonyymi

      Mitä enempi "kaatoja", sen kovempi luu. Tasa-arvo?

    • Anonyymi

      Määrällä ei ole väliä, mutta laadulla on. Kaikenlaisia tautipesäkkeitä nykyään suomessa

    • Anonyymi

      Jaaa, vaikea kysymys mutta kyllä kai se periaatteessa on niin että jos toinen on makoillut ympäriinsä ja toinen ei niin siinä sitten aika lailla eri elämänkatsomus,
      Luojan kiitos tämä ei enää itseä kiinnosta vähääkään, huoh!

    • Anonyymi

      Tämä kysymys oli miehille niinkui AP sanoi, mutta silti naisten pakko tulla tänne avautumaan. Ihan sama mitä mieltä olette asiasta, mutta miehille kumppanien määrällä on väliä. Ymmärrän ettei naiset sitä ymmärrä koska miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla.

    • Anonyymi

      Joskus yksikin riittää. Esim vanha pappa oma veli serkku isä oppilas opettaja tms.
      Jos nainen haluaa jakaa itseänsä ei kumppanien määrällä ole sinänsä väliä koska tällainen nainen on epäkiinnostava portto. En osaa sanoa määrää.

    • Anonyymi

      Tjaa ,olen mieluummin tietämättä tämäntyyppisiä kokonaislukuja

    • Ei ole sellaista. Enemmän kyse on siitä, millainen se nainen on, millaista elämää elää ja eli, mitä haluaa tulevaisuudelta jne.

    • Anonyymi

      Viisi ennen kun nainen on 30 vuotias. Minulla tosin on 150 ollut ennen kuin täytin 30 mutta sitten tajusin että on helpompaa rakastaa vain yhtä naista. Siinäkin on vaan se ettei naiset ennen halunneet seurustella joten se oli vain seksiä vaikka minä halusin sitoutua. Ehkei naiset tienneet mitä haluaa elämältä kun yökerhoissa juhlivat ja tavattiin ja päädyttiin samaan sänkyyn. Onnea oli että sitten tapasin yhden naisen joka halusi vaan olla sen yhden ihmisen eli miehen kanssa ja siinä kävi kyllä melkoinen tuuri sitten minulla. Eihän sitä elämän aikana montaa kertaa tapaa ihmistä ja naista joka haluaa oikeesti seurustella.

    • Anonyymi

      Nolla on huono olla.
      Ätmi ei tahdo nollaa mutta sataa pannutta mollaa. Mikään ei ole hyvä. Tai siis sataa pannut on hyvä, ja kelpaava,muttakun se mustasukkaisuus ja oma kokemattomuus kautta huonommuidentunne 🤏🤯 yhyyyyyy😭 ätmille neitsyt on, ei kelvannut. Monia pannut on ,liian kelvannut. Ätmi on oman päänsä vanki. Muiden mielipiteistä riippuvainen repsukka. Miten nuo muut minut näkee jos seurustelen,siis,kelpuutan(ätmikieltä) lihavan,vanhan, ruman liian kelpaamattoman tai liian kepaavan.tms. Ätmikriteerin alle menevän kanssa. Yhyy. Nehän tuomitsee minut! Nauraa! Haukkuu! Yhyy. Sitä pelkää ätmi.itsetunnoton lusmu ätmi.hukkajämä.

      • Anonyymi

        Egonsa vanki pässi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Egonsa vanki pässi

        Ikuinen sinkku. Palstaprinssi. Runkku. Yhyy.


    • Anonyymi

      Lähtökohta on ainakin, että naisen ilmoittama kumppanien määrä tulee kertoa ainakin kymmenellä, että ollaan lähempänä totuutta.

    • Anonyymi

      Ätmi tahtoo priimaa. Sellaista jota kaikki muutkin tahtoo. Julkut ja mulkut. Mutta ätmi tahtoo ettei priima ole muita huolinut vaan tahtonut vain ja ainoastaan ätmin! Juuri tämän pikkuruisen palstailevan ruikuttavan,naisia haukkuvan ätmin. Eli palstan omastamielestään kilttimiehen,huomaamattoman aarteen!Mikä lottovoitto,ja ohi suun mennyt tuhansilta kaunottarilta ja hengettäriltä. Mitä maailma ja naiset onkaan minussa menettänyt!?!? Miettikää naiset😳🤏🤯💩

      • Anonyymi

        Kyllä se näin on että jollet ole lähemmäs sataa elämässäsi pannut olet hylkiö. Olit mies tai nainen.panot ihmisen arvottaa Terveisin ätmi( kateellinen hylkiö)


    • Anonyymi

      Siis kuka edes tiedustelee tuollaista asiaa toiselta ihmiseltä ja kuka edes vastaa? Hittoako se kenellekkään kuuluu.

      • Anonyymi

        Mulla on kyllä sellainen kokemus, että nimenomaan nainen sitä jossain vaiheessa alkaa kyselemään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe