Kävin Cuttersin sivuilla. Siellä ei selviä, miten maksu tapahtuu?
Onko välttämättä asennettava Cutters sovellus puhelimeen?
Cutters, miten maksetaan?
6
775
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte sovellusta välttämättä. Siellä kampaamossa voi ilmoittautua jonoon ja samalla maksaa maksukortilla itsepalvelukassalla.
- Anonyymi
Käykö siellä mikä vaan maksukortti? Itsellä on S-pankin maksukortti. Mennäänkö siellä kampaamossa sinne päätteelle itse ilmoittautumaan? Toimiiko tuo automaatti samaan tyyliin kuin esim. Mc Donaldsilla hampurilaisia tilatessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö siellä mikä vaan maksukortti? Itsellä on S-pankin maksukortti. Mennäänkö siellä kampaamossa sinne päätteelle itse ilmoittautumaan? Toimiiko tuo automaatti samaan tyyliin kuin esim. Mc Donaldsilla hampurilaisia tilatessa?
Ainakin ihan helppoa on mennä liikkeeseen ja siellä ilmoittautua ja maksaa maksukortilla. Kokeilin ihan itse.
- Anonyymi
Parempi on käyttää liikkeitä, joissa saa maksaa paikan päällä kortilla tai käteisellä, kun työ on tehty.
- Anonyymi
Digitys on mennyt liian pitkälle, kun ihminen ei enää tiedä, miten voi maksaa.
Itse kävin eilen erään ison vaateketjuliikkeen myymälässä, jossa minua opetettiin maksamaan itsepalvelukassalla. En mene sinne enää tämän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737