Joululahjaksi? Ostin itse uuden tietokoneen.
Mitä ostit itselleni
76
111
Vastaukset
- Anonyymi
onko vaikea käyttä uutta konetta,
- Anonyymi
Oli se aluksi koska tää kyseli jotain koodia enkä tajunnut mistä sen koodin saa. Uuden koneet on vittumaisia kun niitä yrittää saada nettiin.
- Anonyymi
Pelasin kaikki rahat mut lenkkimakkara on hyvä jouluruoka.
En mitään vaan lapsille. Noin 75 lahjaa tuli paketoitua.
Kallista päälle 2 tonnia. maksoi- Anonyymi
eikö teillä mene sähköön rahat tai muihin nousseisiin elinkuluihin etä eikö nyt jos koskaan pitäisi laittaa sivuun pahan päivän varalle ja saitteko joka lapsesta sen ylimääräisen lapsilisän...
Anonyymi kirjoitti:
eikö teillä mene sähköön rahat tai muihin nousseisiin elinkuluihin etä eikö nyt jos koskaan pitäisi laittaa sivuun pahan päivän varalle ja saitteko joka lapsesta sen ylimääräisen lapsilisän...
Kyllähän Ruoka ja bensa näkyvät kuin FFP2 muihin suojautumiseen sen vuoksi lapsiin S-bonukset joulua varten säästetyt tuli syötyä. Sähkön sosiaali maksanut normaalisti mutta 2000€ laskusta, en tiedä mikä on laskennallisesti seuraavassa kuussa.
- Anonyymi
Ostin jo keväällä tietokoneen, sijoitusmielessä.
Sama rauta on nyt 500 € kalliimpi.- Anonyymi
Sul oli si hyvä sijoitus jo keväällä
- Anonyymi
Ostin 200 eurolla chattitokeneita joita olen jaellut auliisti aikuisviihde-malleille joiden jutuista olen tykännyt pitkin vuotta.
Joulun taikaa <3- Anonyymi
Eipä kai niitä kahdella sadalla häävisti saa riittäkö tuolla summalla ostettuna edes pariksi päiväksi en ol sen ihmeemmin asiaa tutkinut paljonko mahtaa maksaa mu si kun ottaa huomioon että niitä onnettomia miehiä jotka rahansa noihin palveluihin tuhlaa on miljoonia ni voi saattaa olla kyseisille naisille ihan tuottosa bisnes olis mielenkiintoista toki tietää kuinka se niiden naisten käsitystä miehistä muokannut ja mitä mieltä he oikeasti ovat mies sukupuolen edustajista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kai niitä kahdella sadalla häävisti saa riittäkö tuolla summalla ostettuna edes pariksi päiväksi en ol sen ihmeemmin asiaa tutkinut paljonko mahtaa maksaa mu si kun ottaa huomioon että niitä onnettomia miehiä jotka rahansa noihin palveluihin tuhlaa on miljoonia ni voi saattaa olla kyseisille naisille ihan tuottosa bisnes olis mielenkiintoista toki tietää kuinka se niiden naisten käsitystä miehistä muokannut ja mitä mieltä he oikeasti ovat mies sukupuolen edustajista
No useimpien naisten mielelstä miehet ovat idiootteja kunnes toisin todistetaan. Käytännössä nämä chattileidit sulkevat aivonsa heti kun mies maksaa seksiliitännäisistä palveluista ja siitä että nainen toteuttaa miehen tahtoa rahasta, se on heidän ammattinsa ja se on asiakaspalvelua. Siitä lähtien nainen pelaa miestä jota pelaa miehen omat odotukset eikä suinkaan se "kahdensuuntaisuus".
Mutta samalla he ovat pitkästyneitä ja sidoksissa työhönsä, oma intoni on olla se mukava kaveri jonka kanssa on helppo jutella muustakin kuin eroottisesta sisällöstä. Minä maksan nimenomaan hyvästä ja luontevasta seurasta, palkitsen sitä positiivista molemminsuuntaista kokemusta ja oikeastaan moni nainen ei edes pyydä maksua koska kokee läsnäoloni miellyttävänä - mutta maksan kuitenkin koska arvostan ja se on heidän duuninsa ja duunipaikkansa ja minun länkytykseni - olkoonkin kivaa - on helposti pois tilipussista.
Tällöin siis en tee omaa seurahaluani naisille tappiolliseksi, tai ainakaan niin tappiolliseksi kuin se muuten olisi. Siellä on naisia jotka eivät oikeasti haluaisi tehdä tuota työtä ainakaan sillä tasolla mitä tekevät, joten vaikka en voi sanoa että olisin mikään sankari tai sellaisena itseäni pidän - niin tiedostan että joillekin se että maksan pelkästään siitä että nainen on olemassa voi olla hyvinkin helpottavaa sielullisesti, ei tarvi tehdä ikäviä asioita siksi että saisi ruuan tai vuokran.
Muutaman kerran on tullut vastaan sellaisia tapauksia että olen miettinyt pitäisikö oman sielunrauhan nimissä yksinkertaisesti lopettaa koko touhu koska jos aikoo jonkinlaista eettistä koodia noudattaa sen takana pitäisi olla enenmmän lompakkoa kuin minulla on. Joskus sitä vain jää aikalailla tyhjään kylmään tilaan kun tajuaa kuinka paskassa tilanteessa se nainen on ja sille ei voi itse tehdä yhtään mitään juuri nyt vaikka kuinka haluaisi.
- Anonyymi
Ostin telkkarin.
- Anonyymi
Tuo on ihan hyvä palvellut tuo siskolta ja siskonmieheltä saatu telkkari sitäkin kun pääosin tulee pidettyä auki tausta meluna
- Anonyymi
Ostin seksinuken.
- Anonyymi
Ostitko ihan sen kunnollisen mikä maksaa noi viitisen tonnia ehkäpä sitä huoltaessasi opit että ehkä olisi kannattanu pitää tyttöystävästä aikoinaan ja hyvää huolta ni ei olisi ny tarttis tyytyä seksinukkeen
- Anonyymi
Lähditkö sitten siikoja ongimaan?
- Anonyymi
Olenkohan mä ongella tainnu käydä viimeksi poikani äidin veljen kanssa ja hänen perheensä silloin kun hän oli pikkupoika
- Anonyymi
Koottava stalinbarbie. Koko sarjan keräämällä pääsee demokratialeirille.
- Anonyymi
Hyvä jot sulla edes joku tavoite elämällesi toivon mukaan pääset kokemaan miltä sielä keskitysleirillä on joskus aikoinaan tuntunu olla
- Anonyymi
Rommipullon siisteiksi sivuiksi annosteltavaksi. Ei kaikki vedä ”tamtetamiinia” tai kasvuhormonia from russland.
- Anonyymi
Ei kai kaikki mu yllättyisitte jos tietäsitte kuinka moni ja kuinka moni sellainen vie josta ei edes voisi uskoa ettäkö sellaista tekisi mu helppo tapa huomata anna parikaljaa ni on pihalla kui lumiukko
- Anonyymi
Ostin autoradan. Olen aina halunnut sellaisen mutta en ole saanut lahjaksi joten ostin itse. 12 metriä pitkä rata maksoi 600 euroa.
Haarniskan.
- Anonyymi
Kaipa niitä muovisia löytyy lastenlelukaupoista jos vielä sellaisen onnistuu jostain löytämään ei taida olla ihan yksinkertainen juttu edes Helsingissä oikea haarniska si taas mitä luultavammin maksaa jo sen verran paljo että siihi taitaa harvalla olla varaa ja varmasti löytyisi joku fiksumpikin sijoituskohde
- Anonyymi
Joo, mäkin tarttisin uuden tietokoneen tai ainakin prosessorin ja uuden äitilevyn (mother board). Kun ei se uus prosessori tohon vanhaan äitilevyyn sovi, kun kanta on erilainen.
- Anonyymi
Se on muistaakseni vapaana suomennoksena emolevy
- Anonyymi
Ja jos on jo kymmeniä vuosia vanha kone ni saattaa ol fiksumpaa ostaa kokonaan uus mu jos vai muutaman vuoden vanha ni saattaa tulla halvemmaksi itse virittää se hieman tehokkaammaksi
- Anonyymi
Ostin uuden aiföneen
- Anonyymi
Kerrokko si vuoden päästä onko ne uudet jo parempia kui edeltäjänsä omistani on ainakin aina noi saatanan kaiuttimet sipannu toki niitä ois voinu takuun piikkiin vaihattaa mu jaksan alkaa väitteleen et on käyttäjän vika kun ovat taskussa ollessa pölyyntyneet
Puukattilan, 1800 litran energiavaraajan, betoniverkkoa, soraa, lattialämmitysputkea, venttiilejä, mutkia, kierteytettävää teräsputkea, t-kappalrita, muoviviemäreitä, muoviviemäriputkea, kiertovesipuppuja, latauspumppuyksikön....jne.
Oon ollut niin kiltti. 😇- Anonyymi
Kaikkea se Brysselin järkkäämä sähkökriisi tuottaa :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Tämä oli hyvä!
- Anonyymi
Hyvää Joulua sinulle! :)
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä!
No mä oon sijoittanut itseeni sina väjän, mutta nyt repes vähän överiks. Samalla ajattelin, että vois samalla irtaantua ihan muustakin ulkopuolisesta energiasta pikkuhiljaa...osaa nämä suomalaisetkin energiajakelijat olla kieroja. 😁
- Anonyymi
Kuka keksi alkaa kiristämään pakotteilla :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kiristämään? En mä haluais tehdä murhaajien kanssa kauppaa. Pitäkööt tunkkinsa. 😁
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Oikeastaan on vain hyvä, että kärsitäänkin siitä, että uskottiin naapurimaan hyvyyteen. Mutta onhan se ihan mätä kaikenkaikkiaan.
Ihan kuin aikoinaan Cannonball, joka jakoi kinkkuja köyhille.
Miksi hyväksyä terrorismia, varkautta ja tyranniaa, vaikka pienenä hetkenä ne olisi pienen ihmisen asialla muka?
Venäläiset yhä hyväksyvät itse, että heitä johtaa samanlaiset mulkut, kuin Cannonball-jengissä oli. Ja sinäkin liputat sellaista. .. ei sullakaan hyvin mene....- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kiristämään? En mä haluais tehdä murhaajien kanssa kauppaa. Pitäkööt tunkkinsa. 😁
Sä varmaan sitten tsekkaat tuon sun lahjalistan että kaikki tuli moraalisesti oikeista maista, niitä ei kovin montaa taida olla :)
Disseisback kirjoitti:
Oikeastaan on vain hyvä, että kärsitäänkin siitä, että uskottiin naapurimaan hyvyyteen. Mutta onhan se ihan mätä kaikenkaikkiaan.
Ihan kuin aikoinaan Cannonball, joka jakoi kinkkuja köyhille.
Miksi hyväksyä terrorismia, varkautta ja tyranniaa, vaikka pienenä hetkenä ne olisi pienen ihmisen asialla muka?
Venäläiset yhä hyväksyvät itse, että heitä johtaa samanlaiset mulkut, kuin Cannonball-jengissä oli. Ja sinäkin liputat sellaista. .. ei sullakaan hyvin mene....Sinä taas olet sokaistunut vihaamaan tavallisia ihmisiä jotka ei hallinnolleen mitään voi.
Sä varmaan sitten tsekkaat tuon sun lahjalistan että kaikki tuli moraalisesti oikeista maista, niitä ei kovin montaa taida olla :)
-harmiseikirj-Suomalsisille maksoin. Suurin osa euroopasta. Alihankkijoita en tiedä, eikä kiinnosta. Tavoitteet on siinä, etten osta mitään Venäjältä tai Valko-venäjältä jatkossa. 😊
- Anonyymi
Miten ne voi? Pystyisitkö sinä muuttamaan Suomen hallintoa? et varmaan ja siellä ne ihmiset vielä vähemmän.
Miten ne voi? Pystyisitkö sinä muuttamaan Suomen hallintoa? et varmaan ja siellä ne ihmiset vielä vähemmän.
-harmiseikirj-No minun ei nyt tarvitse muuttaakaan liikaa tätä hallintoa. Ei täällä asiat ole niin retuperällä kuin Venäjällä.
Mietin sitä kyllä, että mitenkä suomalaiset olisivat reagoineet, jos Saksa olisi litistänyt Neuvostoliiton... olisikovatko sitoutuneet pois siitä teloituksesta?
Mä oon lukenut, että Marski ois sopinut Neuvostoupseerirn kanssa mihin asti Suomi voi edetä...jännästi vaan sen asiakirjat hävisi, eikä löydy enää nytkään, vsikka kaikki pitäisi olls jo auki....- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No minun ei nyt tarvitse muuttaakaan liikaa tätä hallintoa. Ei täällä asiat ole niin retuperällä kuin Venäjällä.
Mietin sitä kyllä, että mitenkä suomalaiset olisivat reagoineet, jos Saksa olisi litistänyt Neuvostoliiton... olisikovatko sitoutuneet pois siitä teloituksesta?
Mä oon lukenut, että Marski ois sopinut Neuvostoupseerirn kanssa mihin asti Suomi voi edetä...jännästi vaan sen asiakirjat hävisi, eikä löydy enää nytkään, vsikka kaikki pitäisi olls jo auki....Hyvin mahdollista että oli "sopinut". Onhan sitäkin arveltu että Stalin tyytyi ottamaan "vain" 10% Suomen maa-alasta koska tunsi hieman kiitollisuutta siitä että Suomi ei halunnut osallistua Pietarin valtaukseen. Stalin ei kyllä vaikuta tyypiltä joka olisi antanut tunteiden ohjailla mutta eihän sitä tiedä vaikka olisi niinkin.
Saaneeraakko omakotitaloa vai vain lämppäriä
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mahdollista että oli "sopinut". Onhan sitäkin arveltu että Stalin tyytyi ottamaan "vain" 10% Suomen maa-alasta koska tunsi hieman kiitollisuutta siitä että Suomi ei halunnut osallistua Pietarin valtaukseen. Stalin ei kyllä vaikuta tyypiltä joka olisi antanut tunteiden ohjailla mutta eihän sitä tiedä vaikka olisi niinkin.
-harmiseikirj-Stalin oli samanlainen bygmi kuin Putin.
Aiks on vaan eri...Disseisback kirjoitti:
Stalin oli samanlainen bygmi kuin Putin.
Aiks on vaan eri...Ja kyse oli Neuvostoliiton sotapäälliköistä.. ei Stalinista...
Marski sopi opiskelutoverien kanssa jutuista...ne oli eri juttu kuin Stalin. Se mikromananageroi ja oli hullu...Disseisback kirjoitti:
Ja kyse oli Neuvostoliiton sotapäälliköistä.. ei Stalinista...
Marski sopi opiskelutoverien kanssa jutuista...ne oli eri juttu kuin Stalin. Se mikromananageroi ja oli hullu...Onneksi Hitlerikin oli hullu, eikä uskonut ammattilaisiin.... nyt voi huokaista....
Anonyymi kirjoitti:
Saaneeraakko omakotitaloa vai vain lämppäriä
Lämppäriä?
Omakotitaloa ja lämmityssysteemiä....Disseisback kirjoitti:
Lämppäriä?
Omakotitaloa ja lämmityssysteemiä....Hoo... nyt hokasin.... molempia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Menihän siellä asiat uuteen uskoon helmi- ja lokakuun vallankumouksessa. Miksei nykyaikana?
Varasin ajan suuhygienistille. Kallista lystiä. Olen intohimoinen teen juoja, mikä jättänyt jälkensä hampaisiin. Melkein pari satkua ottavat huollosta.
- Anonyymi
Pitäs varmaan josai välisä juu varailla aikaa tuon hampilääkäriinkin mu ny ei budjetti sitä salli kun on saikulla lapsenlapsen ristiäisiin meno menee sen edelle pitää vaan ens kuus hieman suunnitella enämpi kuinka saa varmistettua että rahat riittää
- Anonyymi
Käytin kans oman hyvinvointisetelin sinne. En ehtinyt miettiä mitään oikeasti kivaa itselleni, eikä jäänyt tänä vuonna käyttämättä :)
- Anonyymi
En ymmärtänyt kysymyksen asettelua, jotain outoa siinä oli, mutta itselleni Hellstenin kirjan.
- Anonyymi
Ostin itselleni hyvän mielen ostamalla toisille.
AV- Anonyymi
Eli käytit Saarikon ylimääräiset lapsilisät hyvin! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytit Saarikon ylimääräiset lapsilisät hyvin! :)
Juu, ei minulle enää lapsilisiä tule. Olen jo sen verran vanha.
AV
Hyasintin, 3 mukulaa ruukussa.
- Anonyymi
Hätsh shiiiiii !!🤧
- Anonyymi
meinasin ostaa sähkökitaran ja vahvistimen mutta sitten löivät pakkolomalapun kouraan.
-ostinkin sitten rasiallisen perunasalaattia- Anonyymi
Perunasalaattia syödään vappuna
- Anonyymi
Eipä tuosa ny ollu ihtellekään varaa mittää ostella joululahjaksi mu vaatteita olisin luultavammin ostanu jos jotai
- Anonyymi
Minä ostin yöpaidan ja ihan siksi, että kun ostin sellaisen eräälle ja tykästyin siihen niin että halusin myös itselleni sellaisen. :)
- Anonyymi
En ostanut itselleni mitään. Jos olisi ollut rahaa, niin olisin ostanu uuden talvitakin. Kaikki rahat menevät kuitenkin muiden lahjoihin, vanha takki siis saa luvan kelvata 😊
Pyykinkuivaustelineen, miesten ihonhoitosetin ja pullon Koskenkorvaa.
- Anonyymi
Minä otin mallia Hyacinth Bucketista ja lähetin itselleni satakunta joulukorttia, jotta postinkantaja osaa arvostaa minua.
- Anonyymi
Suklaata Wienernougat. Sitten lahjoihin itselleni aikaa, mutta kiireeksi meni siltikin. Mietin sitten vuodenvaihteen jälkeen ja unohdan asian kuten ennenkin :)
- Anonyymi
Kaksi lohisiivua.
- Anonyymi
Ostin suihinoton maksulliselta naiselta.
- Anonyymi
Entä sitten kun venäjä on hyökänny suomeen ja te jossain pommisuojassa näpelöitte uutta tietokonetta ja Putin tulee ovesta ja rikkoo teidän tietokoneen. että siks en osta mitään uutta, kun Putin sen kuitenkin rikkoo.
- Anonyymi
Giljotiinin ostin Pariisista
- Anonyymi
Vitun
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501