Mistä persunainen?

Anonyymi-ap

Olen siis sinkkumies, isänmaallinen ja jo pitkään etsinyt persunaista. Televisiossa olen niitä nähnyt, sekä vaalimainoksissa. Mutta mistä oikeassa elämässä löytäisi persunaisen?

77

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan persujen kokouksista ja kokoontumisissa. Poliittisen toiminnan piiristä.
      Tai laita Tinderiin tai johonkin muualle seuranhakua.ustalle ilmoitus; vain persunaiset kelpaavat, ei muita. Tärkein ja ehdottomin ominaisuus: kannattaa persuja ja on perussuomalainen arvoiltaa ja aatteiltaan
      . Mahdollinen tuleva lapsikin persujen hallinnoimaan päiväkotiin, kouluum, työpaikkaan - näinhän ne persut ajattelevat ja jaottelevat ihmiset, ja yhteiskunnan lokeroivat tarkasti ja mitään eri väristen rotujen kanssa ei sitten seurustella, olla missään tekemisissä ja poliittisesti eri mieltä olevien kanssa ei pariuduta, lisäännytä, seurustella..vietetä joulua tai juhlita..vappua tai juhannusta.
      Ai niin ja varmaan se asuinaluekkin sitten valitaan lehden julksisemien vaalitulosten jälkeen, keitä milläkin alueella äänestettiin, mikä puolue sai eniten ääniä ja sen mukaan sitten haisevaan rupulähiöön asumaan…😆
      Vaimon tai tyttöystävän ja kaikien vieraiden on polvistuttava eteisen matolle Suomen lipun ääreen ja vannottava uskollisuutta isänmaalle. Toki rymnäkkökivääri kaappiin lukkojen taakse ja itsenäisyyspäivänä sinimustalipun alla sitten marssitaan jalauletaan saksalaisia lauluja ja vedetään käsi ojoon...voi olla myös sinivalkoinen lippu mukana, mutta sinimusta on se tärkein.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo.


    • Anonyymi

      Baarista ryyppäämästä se on se taito minkä nuo persut osaa loistavasti

    • Anonyymi

      Ja vielä vittu ihmettelette Miksi maan asioita on hoidettu päin vittua pitäskö mennä peilin eteen itseä haukkumaan kenties kuka niitä idiootteja ja alkkiksia sinne eduskuntaan äänestää ja kuntien asioista päättämään samoten

      • Anonyymi

        Äänestäminen ei enää auta mitään. Ne on sapotoitu ajat sitten. Unohtakaa äänestäminen. Radi.. kaloituminen kannattaa. Nuoret tekee sitä jo


    • Anonyymi

      Ei kai sellaisia sitten ole. Taidatte persumiehet kuolla sukupuuttoon

      • Anonyymi

        Minustakin tuntuu, ettei persunaisia ole kuin unelmissa.


      • Anonyymi

        Erikoista, että vihervasurit väittää että suurinosa suomalaisista on demareita, mutta persuja vain nimeksi. Silti kannatus huitelee samoissa lukemissa. 🤣


    • Anonyymi

      Irvokasta, että persut esiintyvät isänmaallisena kun oikeasti haluavat Suomesta impivaaralaisen suljetun banaanivaltion.

      • Anonyymi

        Mikään ei voi olla pahempaa kuin EU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei voi olla pahempaa kuin EU.

        Brexit ja sen hinta miljardeissa ”osoittaa” persutotuudet hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brexit ja sen hinta miljardeissa ”osoittaa” persutotuudet hyvin.

        Monessako miljardissa huiteleekaan suomen Eu.n kuuluminen kaikkine menoineen? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessako miljardissa huiteleekaan suomen Eu.n kuuluminen kaikkine menoineen? 🙄

        Vanha Suomi meni konkurssiin vuonna 1991 ja EU suomi nosti Suomen takaisin jaloillensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei voi olla pahempaa kuin EU.

        Meneppä Venäjälle arvostelemaan putinia tai Pohjois Koreaan Kim Jong unia kahtotaanko si uudestaan voiko mikään olla pahempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha Suomi meni konkurssiin vuonna 1991 ja EU suomi nosti Suomen takaisin jaloillensa.

        Ymmärtääkseni koko maailma on konkurssissa ollu jo kauan si pääosin velkarahaa sitä on pyöritetty jo vuosikymmeniä se mitä ny seurannu suunnilleen mitenkä jokainen maa vuorollaan jostain suunnasta sitä rahaa lainailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha Suomi meni konkurssiin vuonna 1991 ja EU suomi nosti Suomen takaisin jaloillensa.

        Markan aikaan devalvointi koski koko kansaa. Euro aikaan vain köyhää ja keskiluokkaa. Muuta eroa tässä aikakaudessa ei ole kuin tuo ja se että velkaa saa rajattomasti.


      • Anonyymi

        Mallia amashit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei voi olla pahempaa kuin EU.

        On. Maksalaatikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brexit ja sen hinta miljardeissa ”osoittaa” persutotuudet hyvin.

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha Suomi meni konkurssiin vuonna 1991 ja EU suomi nosti Suomen takaisin jaloillensa.

        Niin meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä Venäjälle arvostelemaan putinia tai Pohjois Koreaan Kim Jong unia kahtotaanko si uudestaan voiko mikään olla pahempaa

        Juuri näin.tai vaikka arabimaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni koko maailma on konkurssissa ollu jo kauan si pääosin velkarahaa sitä on pyöritetty jo vuosikymmeniä se mitä ny seurannu suunnilleen mitenkä jokainen maa vuorollaan jostain suunnasta sitä rahaa lainailee

        Kyllä
        Näin on.


    • Anonyymi

      Sellaisia naisia, joilla silmät ovat auenneet ja alkaneet ajattelemaan omilla aivoillaan sekä alkaneet kyseenalaistamaan nykyisen hulluuden, kutsutaan perussuomalaisiksi naisiksi. Ihania ovat. Heissä on tulevaisuus, se aito suomalainen, tasa-arvoinen ja turvallinen tulevaisuus meidän ihan tavallisten, perussuomalaisten miesten kanssa.

      Voin vakuuttaa, että näitä ihanuuksia todellakin löytyy Suomesta etenevissä määrin. Keskustele normaalisti, niin kyllä naisen puheesta, mielipiteistä ja arvoista kuultaa se, milloin olet timanttisi löytänyt.

      • Anonyymi

        😂 normaali tasapainoinen ihminen on persun vastakohta.


      • Anonyymi

        Olen rehellisesti esiintynyt persumiehenä, ja vastaanotto naisrintamalla on melkoisen tylyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellisesti esiintynyt persumiehenä, ja vastaanotto naisrintamalla on melkoisen tylyä.

        Vihervasuri trollaa🤣 Kas kun minulla persumiehenä ei koskaan ollut sinkkuna ollessa vaikeuksia tehdä tuttavuutta naisten kanssa. Vihreät nyt yleisessä miesvihassaan karkottavat kaikki miehet heti ympäriltään, mutta muuten puolueisiin katsomatta ei ketään hetkauta äänestyskäyttäytyminen kun olet fiksu.


      • Anonyymi

        Samanlaisia alkkiksia ne taitaa olla kun te persumiehet ainakin mitä kahtoo kuinka hyvin olette lehtien sivuilla edustettuna baari seikkailuistanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia alkkiksia ne taitaa olla kun te persumiehet ainakin mitä kahtoo kuinka hyvin olette lehtien sivuilla edustettuna baari seikkailuistanne

        Miten voin olla trolli mielestäsi persu, kun en käytä alkoholia tippaakaan eikä vaimonikaan? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellisesti esiintynyt persumiehenä, ja vastaanotto naisrintamalla on melkoisen tylyä.

        No en ihmettele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia alkkiksia ne taitaa olla kun te persumiehet ainakin mitä kahtoo kuinka hyvin olette lehtien sivuilla edustettuna baari seikkailuistanne

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Oikein !mamujahan jo syytettiin Koskelan tapauksessa ,pikku Erikan tapauksessa ,kouluampumisissa ja jopa joku persu ehti syyttää kirkkopoltostakin maahanmuuttajia. Se on persuilua kun ei jaksa odottaa tutkimusten tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein !mamujahan jo syytettiin Koskelan tapauksessa ,pikku Erikan tapauksessa ,kouluampumisissa ja jopa joku persu ehti syyttää kirkkopoltostakin maahanmuuttajia. Se on persuilua kun ei jaksa odottaa tutkimusten tulosta.

        Sepä se. Aivan noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Aivan noin se on.

        Täällä on noin 53 kommenttia joista sinun kirjoittamia reilu 40🤣 Miltä tuntuu olla yksin kirjoitusten takana ja vastailla itselleen? Harmittaako, kun et saa komppaajia persuvihoissasi?😂


    • Anonyymi

      Voin itse sanoa naisena, etten osu ap kohderyhmään!

      En ole ole ääripunavihreä enkä äärioikeistolainen, mutta Persun kanssa ei arvomaailmaero on niin raju, ettei yhteiselämä olisi mahdollinen missään oloissa. Pahinta on persujen yksisilmäisyys useammassakin asiassa, viholllisen etsiminen ulkopuolelta sen sijaan että itse otetaan vastuuta omasta elämästä ja haasteiden ratkaisusta.

      • Anonyymi

        Todellisuudessa olette ihan yhtä ja samaa 💩a, vaikket sitä näköjään tajuakaan 🤡


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Huvittaa tämä äärivasureiden palstasensuuri, kun kerroin että minulla on ihana isänmaatamme arvostava fiksu perussuomalaisia kannattava rakas vaimoni, niin se harmittaa jotain niin paljon että viesti pitää sensuroida. 🤣 Sääntöjen vastainen? 😂

      • Anonyymi

        Ns. vaimosi kuulostaa mielikuvitusolennolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. vaimosi kuulostaa mielikuvitusolennolta.

        Näin minäkin uskon. Haluaisin omin silmin nähdä ihanan persunaisen. Urbaanilegendaa, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. vaimosi kuulostaa mielikuvitusolennolta.

        Säälittävintä onkin se, että tunnet kateutta toisten onnesta. Kertoo lähinnä omasta synkästä ja katkerasta mielenmaisemastasi. Etkö jouluyksinäisyyttäsi muuten pääse purkamaan kuin täällä haukkumalla poliittisia ja ideologisia vastustajiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävintä onkin se, että tunnet kateutta toisten onnesta. Kertoo lähinnä omasta synkästä ja katkerasta mielenmaisemastasi. Etkö jouluyksinäisyyttäsi muuten pääse purkamaan kuin täällä haukkumalla poliittisia ja ideologisia vastustajiasi?

        Olen näin jouluna koettanut olla mainitsematta vihervasureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävintä onkin se, että tunnet kateutta toisten onnesta. Kertoo lähinnä omasta synkästä ja katkerasta mielenmaisemastasi. Etkö jouluyksinäisyyttäsi muuten pääse purkamaan kuin täällä haukkumalla poliittisia ja ideologisia vastustajiasi?

        Persujen ideologian ydin on rasismi. Eipä ole paljon kehumista. Mutta voihan sitä imartella persuja sillä, että sillä olisi muutakin ideologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen ideologian ydin on rasismi. Eipä ole paljon kehumista. Mutta voihan sitä imartella persuja sillä, että sillä olisi muutakin ideologiaa.

        Vihervasemmiston ideologia onkin toistella samaa levyä kerrasta toiseen.
        Ja teillähän se ideologia rajoittuu lähinnä poliittisen vastapuolen trollaamiseen ja häpäisy yrityksiin.
        Lienette kirkon murhapoltonkin takana, kun tietää konservatiivi vihanne. Rasismia on vihata poliittisia vastustajiakin mihin syyllistytte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen ideologian ydin on rasismi. Eipä ole paljon kehumista. Mutta voihan sitä imartella persuja sillä, että sillä olisi muutakin ideologiaa.

        Näin on, ideologiana rasismi ja kommunikointitapana öyhöttäminen. Surkeaa porukkaa suurin osa persuista, häpeäksi Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ideologiana rasismi ja kommunikointitapana öyhöttäminen. Surkeaa porukkaa suurin osa persuista, häpeäksi Suomelle.

        Kerroit täydellisen kuvauksen vihervasemmistosta.


      • Anonyymi

        No minäkö olen sensuroinut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen ideologian ydin on rasismi. Eipä ole paljon kehumista. Mutta voihan sitä imartella persuja sillä, että sillä olisi muutakin ideologiaa.

        Näin. Ja ulkonäön kritisointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ideologiana rasismi ja kommunikointitapana öyhöttäminen. Surkeaa porukkaa suurin osa persuista, häpeäksi Suomelle.

        Niin on.


    • Anonyymi

      Turusta blondi Maijukka ainakin löytyisi
      100%persu on

    • Anonyymi

      Olen perussuomalainen nainen. En ymmärrä, että miksi et saa seuraa. Yleensä leijonariipus ja pari tatuointia vetävät naisia puoleensa kuin liimapaperi kärpäsiä.

      • Anonyymi

        En ole viinamies, en pyöri halvoissa baareissa.


      • Anonyymi

        Hyi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi !

        Olen ylpeä siitä, etten viehäty muslimeista tai nokikepeistä.


    • Anonyymi

      Sikalassa on paljon emakkoja.

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä vaikka Purraan. Jospa hän tulisi purrrremaan.

    • Anonyymi

      Persunaisia löytyy kyllä lähiöbaareista pilvin pimein. Naiset rupeavat persuiksi siinä vaiheessa, kun tajuavat, että se on ainoa keino enää saada miestä. Kun muut valttikortit on käytetty eli iän ja elämänkoulun ansiosta hävinneet.

      • Anonyymi

        En käy lähiöbaareissa, enkä ole elämänkoululainen. En ikimaailmassa asuisi muualla kuin omakotitalossa. Lähiössä en ole opiskeluaikojen jälkeen asunut. Vihreät naiset ovat usein mielenterveysongelmaisia ja työkyvyttömiä.


      • Anonyymi

        Elät vielä Soinin aikaa. Sivistyneen Halla-Ahon kannattajat eivät ole enää white trashia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät vielä Soinin aikaa. Sivistyneen Halla-Ahon kannattajat eivät ole enää white trashia.

        En ole ikinä vielä nähnyt yhtäkään kaunista, sivistynyttä, raitista ja töissä käyvää tasapainoista persunaista. Yleensä niistä on tullut persuja jonkun vastoinkäymisen takia. Äijä on lähtenyt vankilaan tai thaikkunaisen matkaan, on tapahtunut läskistyminen ja yksinhuoltajuuden takia juoppoutuminen, ehkä lapset otettu huostaan jne.
        Persuksi ryhtyminen on ainoa oljenkorsi. Lähiöbaarissa voi haukkua mamuja ja sossuja ja löytää jostain baarinnurkasta samanmielisen juopon, jonka nainen on lähtenyt myös mamun matkaan ja ex ei anna tavata lapsia. Kun nainen alkaa persuksi se on sellaista lipi-lipi-meininkiä: "haukutaan yhdessä meidän vihollisia, anna munaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä vielä nähnyt yhtäkään kaunista, sivistynyttä, raitista ja töissä käyvää tasapainoista persunaista. Yleensä niistä on tullut persuja jonkun vastoinkäymisen takia. Äijä on lähtenyt vankilaan tai thaikkunaisen matkaan, on tapahtunut läskistyminen ja yksinhuoltajuuden takia juoppoutuminen, ehkä lapset otettu huostaan jne.
        Persuksi ryhtyminen on ainoa oljenkorsi. Lähiöbaarissa voi haukkua mamuja ja sossuja ja löytää jostain baarinnurkasta samanmielisen juopon, jonka nainen on lähtenyt myös mamun matkaan ja ex ei anna tavata lapsia. Kun nainen alkaa persuksi se on sellaista lipi-lipi-meininkiä: "haukutaan yhdessä meidän vihollisia, anna munaa!"

        Ei se enää ole näin, perussuomalaisia on miljoona. Et ole koskaan nähnyt kaunista persunaista, koska meidän on vaiettava. Edes lähimmät ystäväni eivät tiedä, että olen isänmaan asialla, tai luulevat sitä vitsiksi. Suomessa sananvapaus ei koske kaikkia. Ei rasisti ole minulle haukkumasana. Olen sellainen. En halua muita kuin valkoihoisia Suomeen. Maahanmuuttajat ovat omalla käytöksellään osoittaneet olevansa röyhkeitä ja kiittämättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enää ole näin, perussuomalaisia on miljoona. Et ole koskaan nähnyt kaunista persunaista, koska meidän on vaiettava. Edes lähimmät ystäväni eivät tiedä, että olen isänmaan asialla, tai luulevat sitä vitsiksi. Suomessa sananvapaus ei koske kaikkia. Ei rasisti ole minulle haukkumasana. Olen sellainen. En halua muita kuin valkoihoisia Suomeen. Maahanmuuttajat ovat omalla käytöksellään osoittaneet olevansa röyhkeitä ja kiittämättömiä.

        Kuten tämä trolliavaajakin joka myös keskustelee itsensä kanssa nimenomaan ajaa sitä asiaa ettei nainen paljastaisi kannattavansa persuja. Tämä on äärivihervasureiden tyypillinen tapa, koska pelkäävät persujen kannatuksen jatkuvaa nousua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tämä trolliavaajakin joka myös keskustelee itsensä kanssa nimenomaan ajaa sitä asiaa ettei nainen paljastaisi kannattavansa persuja. Tämä on äärivihervasureiden tyypillinen tapa, koska pelkäävät persujen kannatuksen jatkuvaa nousua.

        Olet ihan pimeä ja paranoidinen. Joka ketjussa epäilemässä kaikkea. Skitsofreniaan on nykyään hyvät lääkkeet. Meidän ON nykyään vaiettava. Eivät vauraat sukulaisenikaan asiasta paljon huutele. Meitä luultavasti luullaan kokoomuslaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan pimeä ja paranoidinen. Joka ketjussa epäilemässä kaikkea. Skitsofreniaan on nykyään hyvät lääkkeet. Meidän ON nykyään vaiettava. Eivät vauraat sukulaisenikaan asiasta paljon huutele. Meitä luultavasti luullaan kokoomuslaisiksi.

        Kuten joka avauksessasi jossa persuttelet sekä vastailet itsellesi tarjoat näitä samoja teesejä, kun huomaat jääneesi kiinni itsesi kanssa keskustelusta. Vaihda levyä välillä tai paremminkin miksi et itse mene niiden mielenterveyspalveluittesi ääreen, koska näet ihmisryhmissä ongelman jos eivät tue sinun aatemaailmaasi? Tämä "keskusteluketjusi" on yhtä paranoijaa ja vihaasi täynnä.


    • Anonyymi

      Taas yksi tyhmä hatusta heitetty aloitus! Ties kun et natsimielistä uusoikeistolaista tai punaista kommunistia etsi! Kuka idiootti hakee kumppania puoluekannan mukaan?
      Ihan vaan tiedoksesi, ett puoluekantaa saa Suomessa vaihtaa; oman mielensä mukaan.

      Suosittelisin useammallekin ihmiselle, vaihtamaan puoluekantaa; jos se ei miellytä, mitä edelliskerralla tuli äänestettyä. Esim. tuo SDP:n Marin; joka puhuu toista kuin tekee ja suomalaiset ovat vielä kusessa sen hallituskauden sopimusten allekirjoituksista. Toinen pirun hyvä esimerkki on Orpo, jonka puheissa kans ei ole järjen häivää. Puheet muuttuu päivittäin, kuten tuulen suunta... siis sen mukaan mitä milloinkin kannattaa sanoa!

      Joskus aikoja sitten, mä olin hyvin vasemmisto myönteinen; kun en tajunnut heidän ajavan ainoastaan omaa etuaan; päästä Arkadianmäelle, eduskuntaan.
      jakamaan etuuksia sulle, mulle ja kaverille! Sietähän voi päästä erilaisten valtion firmojen hallintoneuvostoon ja kovapalkkasille palleille; ihan keskikoulu tasoinenkin.
      Ja näitä lukihäiriöisiä, sekä matematiikasta mitään ymmärtämättömiä meillä riittää,
      jotka rahastaa pelkällä allekirjoituksellaan... pakkioitaan, sopimuksista joita ei koskaan kukaan liiketaloudesta tietävä olisi solminut!

      Ja tällä hetkellä on menossa omaisuuden uusjako, kaikki kallistuu ja työpaikat ovat määräaikaisia, ilman jatkuvuutta. Köyhä kansa maksaa ja menettää sen vähäisenkin mitä joskus on saattanut saada itselleen kootuksi, tai saanut perinnöksi.
      Tällä hetkellä mä tunnen olevani perussuomalainen, mutt sekään ei ole mikään uskollisuudenvala, mä saatan muuttaa mieltäni; olosuhteiden muuttuessa.

      Poliitikko jonka sanaan saatan jopa uskoa; on kyllä ihan väärästä puolueesta, mutt vielä en ole kuullut hänen erehdyttäneen kuulijoitaan... asiatiedoissa.
      Muutamia kertoja ollaan oltu puheissa sattumalta, tunnetaan samoja ihmisiä Paimiosta, jossa hän taannoin asui perheensä kanssa vuosia. Sari Essayah on naisen nimi ja, jos kuuluisi johonkin muuhun puolueeseen, saattaisin äänestääkin häntä.
      Räsäsen Päivin kanssa... samassa puolueessa; siinä menee kannatus!
      trollikka

      • Anonyymi

        No ei minulle ikimaailmassa kelpaisi muu kuin perussuomalainen mies. Se käy myös, jos politiikka ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Äärivihervasuri tämänkin trolliavauksen takana ja keskustelee itsensä kanssa. Kertoo kyllä henkilöstä sekä hänen puoluestatuksestaan kaiken.


    • Anonyymi

      Olen vanhanaikainen nainen. En silti persunainen. Jumittuminen on yhtäkuin tyhmyys.

    • Luen otsikkosi jatkuvasti, mistä persusnainen tai persaukinen nainen. Ärsyttävää.

    • Anonyymi

      On jotenkin sellainen intuitio että kun vanhoja arvoja arvostava nainen olen niin persut luulee mua puolelleen
      En ole persu enkä tule olemaan. Persut on narskuja ja psykoja.

      • Anonyymi

        Narskuja ja psykoja? Näkisitpä sen ensimmäisen persumiehen jonka tapasin. Niin lämmin, hymyilevä ja miellyttävän näköinen naama, että kaukana psykosta.

        Kirjautumaton palstalutka


    • Anonyymi

      Kolme persumiestä olen elämässäni tuntenut - näistä kaksi ihan mukana persujen puoluetoiminnassa ja yksi "ainoastaan" kannattaja. Ekan kanssa keskustelin eräässä tilaisuudessa ja kehui minua kauniiksi (en tietenkään ottanut tosissani, koska olen ruma, mutta ei kuitenkaan tehnyt tuota millään lipevällä iskutaktiikalla joten oletan että halusi vain olla kohtelias), tokan kanssa harrastin pari kertaa seksiä (tämä oli se "vain" kannattaja) ja kolmas on tämänhetkinen paras miespuolinen ystäväni jonka kanssa voi jutella kaikesta (hän on kuitenkin jo lopettanut puoluetoiminnan).

      Joten kaiken kaikkiaan persumiehistä on mukavia muistoja. Toivottavasti ap saa vastaavia muistoja mukavista persunaisista.

      Kirjautumaton palstalutka

      • Anonyymi

        Tarjoat nyt hiukan väärää reseptiä. Kaipaan persunaista kotiini hellan ääreen. En mitään puolueaktiivia, jolla ei ole aikaa hoitaa kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoat nyt hiukan väärää reseptiä. Kaipaan persunaista kotiini hellan ääreen. En mitään puolueaktiivia, jolla ei ole aikaa hoitaa kotia.

        Tämäpä vasta mukava yllätys! Mies kaipaa kotiorjaa, ja kuvittelee perussuomalaisia kannattavaa naista, vielä sellaiseksi tossukaksi, joka suostuisi muitt´mutkitta piiaksi!
        Kuule sitä vaatii mun ammattini;( palveluammatti)niin kotonani en enää piio kuin vanhempiani ja lastani.
        Älä unta näe -> kuule se on kyllä tasa-arvo perhepolitiikassakin; mikä jyllää täälläkin.

        Kotini mä hoidan parhaan kykyni mukaan, joskus kyllä käytän ammattilaisiakin apunani, jos mun työni muualla vie turhan paljon aikaa kodinhoidosta ja vanhempieni avustamisesta. Juntuska tekee mielellään töitä meilläkin, muutaman kerran viikossa; norm. tuntipalkalla. Joten homma on lähest`ulkoon hoidossa, ja muksulla on vakituinen hoitopaikka työpaikkani lähistöllä.

        Oikeesti mun sinkkuuteni on ja pysyy; yhtään ainutta lisäpasattavaa mä en enää listalle kelpuuta. Sinkkuna mulla on oma päätäntävalta, omassa kodissani... luultavasti seuraavat 10 vuotta, kunnes Mimmi kasvaa. Silloin alkaa varmaan tahtojentaistelu, perintövika oletettavasti.
        trollikka


    • Anonyymi

      Kukaan ei tahdo persumiestä. Arvot on minulla perinteiset,mutta persut on samaa mielenvikaista sakkia kun kokoomus.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe