Menkää lenkille

Anonyymi-ap

Jouluruoka lihottaa joten 3 tunnin kävelylenkki piristää.

20

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnin hiihtolenkin tein, hankikanto oli

• No enpä ole syönyt vatsaani täyteen. Lähinnä maistelin jouluruokaa, kun ei ole herkkuani. En muutenkaan syö kuin elääkseni. En elä syödäkseni. 😄

• Anonyymi

Lähetä pyllynreikäsi kuva aijaan kautta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä pyllynreikäsi kuva aijaan kautta :)

Pujis tollasta harrastaa.

• Anonyymi

TURVAT KIINNI siitä kinkunrasvojen sulatus ja muista mässäilyn jälkeisistä laihdutus lenkkeilyistä.
      Ei niitä tarvitse kailottaa ja vouhottaa ulkopuolisille.
      Ei aleta tuputtamaan lenkille menoa täällä palstalla.
      En ole syönyt jouluruokia, enkä herkutellut, vaan arkiruokaa olen jouluna syönyt.

Jos olisin näille kailottajille kaupassa ohjeistanut, kun kinkkuvuoren, joululaatikkovuoren ja muiden jouluruokien äärellä haltioissaan kauhovat kaksin käsin jouluruokia ostoskärryyn, niin jos olisin todennut, että vähemmälläkin pärjää, niin olisivat suuttuneet ja vouhottaneet, että minun syömiset eivät sinulle kuulu ja jouluna PITÄÄÄ syödä ja herkutella koko yö.

Joten pitäkää yksityis asiana myös jouluherkkujen sulatuksen.
      Jos joku tulee minulle nyt joulun jälkeen viisastelemaan, kun istuskelen rauhassa tyyliin "katsos minua, kun minä olen ahkera ja aktiivinen, kyllä sinunkin pitäisi nousta ylös siitä ja lähteä liikkeelle, kun olet jouluherkkuja syönyt ota minusta mallia, äläkä siinä istuskele, nyt kinkkurasvoja sulattelemaan siitä"
      Niin varmasti saa nyrkistä, vihaksi pistää tuollaiset, pitäkää ne kinkunsulatukset yksityis asiana ja ihan turha uhriutua, kun ahneuksissa olette ahmineet mahanne täyteen vedoten, että kyllä jouluna täytyy jotain iloa olla tämän maailman tilanteen rinnalla.
      Nämä kinkunsulattelijat on juuri sellaisia liikkujia, että sulattavat kinkkuja pari viikkoa, sitten puhisevat, että kyllä on raskasta ja lopettavat kuntoilun, eivät viitsi liikkua muuten, kuin autolla.
      Jos heille toteaa, että jättäkää se auto ja käykää kaupassa polkupyörällä, niin suuttuvat ja toteavat, en minä millään polkupyörällä jaksa kaupassa käydä, auto se olla pitää.

Jokainen, joka pyöräilee ja käy kaupassa pyörällä kuntoilee 1000 kertaa enemmän, kuin nämä autoilevat kinkunsulattaja kuntoilijat.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Läskit liikkeelle nyt.

• Anonyymi

Nääh. Meen huomenna juoksemaan. Paljon tehokkaampaa ja parempi olo tulee. Riittääkö itelläs kunto?

• Anonyymi

Puuroa yx kerta Jouluaattona ja yx kerta Joulupv.
      Eivät lihota.

• Anonyymi

En ole edes joulupöydässä ollut, enkä jouluruokia syönyt.

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi

Enkä mene. Vatsa roikkuu maassa! :D

• Anonyymi

(Miksi tämä muuten poistettiin aiemmin, eikö vatsani saa viistää maata? 😂)

• Kävin kaverin kanssa kävelyllä ja poikettiin marketiin katsomaan joulun-alemyyntiä. Mitään en ostanut, kun en tarvitse.
      Jäätiin tietysti toviksi juttelemaan ja mietittiin, järjestetäänkö nykyään enää Tapanin-tansseja missään?
      Tietääkö kukaan palstalla, onko pk-seudulla mitään erikoista Tapaninpäivän hulinaa?

Ihan vaan kaverin puuolesta kyselen. :D

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei ole. Mene komeroon.

• Kiitos kaikille vastanneille. :D

• Disseisback

Ei tässä mihinkään lenkkilöille kerkeä. Töitä 12 tuntia ja vähän kun nukkuu ja siivoaa kämppää ja taas menee 12 tuntia töihin, on lenkit jätettävä väliin tai jää normitouhut tekemättä.

• Anonyymi

Niinistökin meni jäälle tarpeikseen.

• Anonyymi

Huono neuvo. Järkevämpää on makoilla sohvalla ja mussuttaa vihreitä kuulia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      399
      3546
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      87
      3349
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      319
      1675
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      461
      1445
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      10
      1122
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1087
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1041
    8. Tauski etsii tasoistaan kumppania, joka on samanlainen kuin hän itse

Hirvittää ajatella, millainen daami Tauskin määritelmään kuuluu. Siis nainen, jolla lapsia usealle eri miehelle, monta kaatunutta avioliittoa takana,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      827
    Aihe