Menkää lenkille

Anonyymi-ap

Jouluruoka lihottaa joten 3 tunnin kävelylenkki piristää.

21

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnin hiihtolenkin tein, hankikanto oli

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17680409n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • No enpä ole syönyt vatsaani täyteen. Lähinnä maistelin jouluruokaa, kun ei ole herkkuani. En muutenkaan syö kuin elääkseni. En elä syödäkseni. 😄

      • Anonyymi

        Lähetä pyllynreikäsi kuva aijaan kautta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä pyllynreikäsi kuva aijaan kautta :)

        Pujis tollasta harrastaa.


    • Anonyymi

      TURVAT KIINNI siitä kinkunrasvojen sulatus ja muista mässäilyn jälkeisistä laihdutus lenkkeilyistä.
      Ei niitä tarvitse kailottaa ja vouhottaa ulkopuolisille.
      Ei aleta tuputtamaan lenkille menoa täällä palstalla.
      En ole syönyt jouluruokia, enkä herkutellut, vaan arkiruokaa olen jouluna syönyt.

      Jos olisin näille kailottajille kaupassa ohjeistanut, kun kinkkuvuoren, joululaatikkovuoren ja muiden jouluruokien äärellä haltioissaan kauhovat kaksin käsin jouluruokia ostoskärryyn, niin jos olisin todennut, että vähemmälläkin pärjää, niin olisivat suuttuneet ja vouhottaneet, että minun syömiset eivät sinulle kuulu ja jouluna PITÄÄÄ syödä ja herkutella koko yö.

      Joten pitäkää yksityis asiana myös jouluherkkujen sulatuksen.
      Jos joku tulee minulle nyt joulun jälkeen viisastelemaan, kun istuskelen rauhassa tyyliin "katsos minua, kun minä olen ahkera ja aktiivinen, kyllä sinunkin pitäisi nousta ylös siitä ja lähteä liikkeelle, kun olet jouluherkkuja syönyt ota minusta mallia, äläkä siinä istuskele, nyt kinkkurasvoja sulattelemaan siitä"
      Niin varmasti saa nyrkistä, vihaksi pistää tuollaiset, pitäkää ne kinkunsulatukset yksityis asiana ja ihan turha uhriutua, kun ahneuksissa olette ahmineet mahanne täyteen vedoten, että kyllä jouluna täytyy jotain iloa olla tämän maailman tilanteen rinnalla.
      Nämä kinkunsulattelijat on juuri sellaisia liikkujia, että sulattavat kinkkuja pari viikkoa, sitten puhisevat, että kyllä on raskasta ja lopettavat kuntoilun, eivät viitsi liikkua muuten, kuin autolla.
      Jos heille toteaa, että jättäkää se auto ja käykää kaupassa polkupyörällä, niin suuttuvat ja toteavat, en minä millään polkupyörällä jaksa kaupassa käydä, auto se olla pitää.

      Jokainen, joka pyöräilee ja käy kaupassa pyörällä kuntoilee 1000 kertaa enemmän, kuin nämä autoilevat kinkunsulattaja kuntoilijat.

      t. Ätmi toteaa

    • Anonyymi

      Läskit liikkeelle nyt.

    • Anonyymi

      Nääh. Meen huomenna juoksemaan. Paljon tehokkaampaa ja parempi olo tulee. Riittääkö itelläs kunto?

    • Anonyymi

      Puuroa yx kerta Jouluaattona ja yx kerta Joulupv.
      Eivät lihota.

    • Anonyymi

      En ole edes joulupöydässä ollut, enkä jouluruokia syönyt.

    • Anonyymi

      Höpö höpö.

    • Anonyymi

      Enkä mene. Vatsa roikkuu maassa! :D

      • Anonyymi

        (Miksi tämä muuten poistettiin aiemmin, eikö vatsani saa viistää maata? 😂)


    • Kävin kaverin kanssa kävelyllä ja poikettiin marketiin katsomaan joulun-alemyyntiä. Mitään en ostanut, kun en tarvitse.
      Jäätiin tietysti toviksi juttelemaan ja mietittiin, järjestetäänkö nykyään enää Tapanin-tansseja missään?
      Tietääkö kukaan palstalla, onko pk-seudulla mitään erikoista Tapaninpäivän hulinaa?

      Ihan vaan kaverin puuolesta kyselen. :D

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Pk seudulle omansa https://www.facebook.com/groups/283573832704769


      • Anonyymi

        Ei ole. Mene komeroon.


      • Kiitos kaikille vastanneille. :D


    • Ei tässä mihinkään lenkkilöille kerkeä. Töitä 12 tuntia ja vähän kun nukkuu ja siivoaa kämppää ja taas menee 12 tuntia töihin, on lenkit jätettävä väliin tai jää normitouhut tekemättä.

    • Anonyymi

      Niinistökin meni jäälle tarpeikseen.

    • Anonyymi

      Huono neuvo. Järkevämpää on makoilla sohvalla ja mussuttaa vihreitä kuulia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe